ARİF AYTULUN YMM&BD ARALIK 2017

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Advertisements

Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
DEZAVANTAJLı ÇOCUKLARDA EĞITIM HAKKı YENI ORHANLı ORTAOKULU – ÖZGÜR KAYA.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
ETKİLİ ÖĞRETİM İÇİN YÖNTEM VE TEKNİKLER
Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
SOSYAL GELİŞİM Öğr. Gör. İdris KARA.
Yrd. Doç. Dr. Nuray Ç. Dedeoğlu İlköğretim Matematik Eğitimi
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Program Tasarım Modelleri
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.
İyilik Okulu Projesi Uygulama Süreçleri Dr Cemil Keskin
MONTESSORİ EĞİTİMİ I Günlük Yaşam Beceri Materyalleri ve Çalışmaları
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
EĞİTİMDE DRAMA.
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
OYUN VE OYUNCAĞIN ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
Erken çocukluk döneminde fen ve matematik kavramlarının gelişimi
Kişisel-Sosyal Rehberlik
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
Drama ile İlgili Terimler / Eğitim Öğretim Sürecinde Drama
Bütünleştirme uygulamaları
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Aile Atölyeleri Projesi
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Eğitim Bilimleri Fakültesi
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
EBA Nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Program Tasarım Modelleri
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Etkili Öğretmen Kimdir?
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için Strateji Geliştirilmesi Teknik Yardım Projesi TR2014/AG/10-A1-01/001 Bu proje, Avrupa Birliği ve Türkiye.
Diğer Teknikler I Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
11. ÖĞRETMEN BİLGİ NOTLARI
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMALARI
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
ÖĞRETİM İLKELERİ.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
AÇIK UÇLU ÖĞRENME ORTAMLARI
Devlet Maliyesi Açık Veri Uygulaması
Sosyal Bilgilerde Değer Eğitiminde Biyografi Kullanımı
Sunum transkripti:

ARİF AYTULUN YMM&BD ARALIK 2017 Türkiye Muhasebe Uzmanları Derneği EXPERT ACCOUNTANTS ASSOCIATION OF TURKEY ETİK ARİF AYTULUN YMM&BD ARALIK 2017

«Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Pinokyo Projesi Pinokyo: Okuduğunu unutursun fakat yaptığını (oynadığını) asla unutmazsın! Masallar ve yaratıcı drama teknikleri kullanılarak çocuklarda etik değerler hakkında farkındalık yaratılması Yolsuzluğun Önlenmesi ve Etiğin Teşviki Hibe Programı çerçevesinde fonlanmıştır. TR2012/0123.01-02/19

Pinokyo Projesi nedir? «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» İstanbul Pera Güzel Sanatlar Kültür Sanat ve Dayanışma Derneği tarafından hazırlanan Pinokyo Projesi; Katılım Öncesi Mali Yardımlar (IPA II) ve “Yolsuzluğun Önlenmesi ve Etiğin Teşviki Hibe Programı” çerçevesinde Merkezi Finans ve İhale Birimi tarafından fonlanan bir projedir.  Amacı; etik değerlerin (sorumluluk, güven, dürüstlük, çalışkanlık, yardımseverlik, aile, arkadaşlık, iyi ve kötü arasındaki ilişki) küçük yaşta doğru eğitim metotlarıyla öğretilmesini ve kamuoyunda etik değerlere ilişkin farkındalığın arttırılmasını sağlamaktır.

Proje Detayları Felsefe Hedef kitle Nihai faydalanıcı PROJE SÜRESİ: 1 YIL (15.01.2016 -14.01.2017) «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» İnsan doğuştan iyiliğe yatkındır; ama bu potansiyel geliştirilmesi gereken bir kaynaktır. Immanuel Kant Felsefe Hedef kitle ÇOCUKLAR ve ÖĞRETMENLER Nihai faydalanıcı TÜM TOPLUM

AKTİVİTELER ÇOCUKLAR İÇİN ATÖLYE ÖGRETMENLER İÇİN ATÖLYE «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» ÇOCUKLAR İÇİN ATÖLYE ÖGRETMENLER İÇİN ATÖLYE ÖĞRETMENLER İÇİN REHBER VE KISA FİLMLER KAMU SPOTU YARIŞMASI SEMİNERLER GÖLGE TİYATRO

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» AKTIVITE I KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» İyi öğretmen etik özgürlük fikrini gerçekleştirmekle yükümlü olduğunu bilir. Bu fikir öğrenciyi; aydın, ergin, özerk, kendi hakkında karar veren ve kendi eylemlerine sahip çıkan bir yurttaş yapacak eğitim faaliyetinin amacıdır. Immanuel Kant Etik bilgilerin aktarılması ancak dolaylı yollarla mümkündür. Etik bilgiler enformasyon değil bir ‘beceriye’, ‘yapabilmeye’ dikkat çeken bilgilerdir. Søren Kierkegaard

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» HEDEF KİTLE ÇÜNKÜ SOYUT DÜŞÜNME YENİ BAŞLIYOR MASAL 6-7-8 YAŞ GRUBU ÇOCUKLAR GELECEK ONLARIN YARATICI DRAMA DAHA ETKİN SONUÇLAR

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Yaparak-yaşayarak öğretme Empatik anlayışla yaklaşım Etik konularla ilgili tartışmalar yapmak Açık uçlu öğrenmeyi içerir. Oyun deneyimleri fikirler üretir. Çocuklar aktif olarak öğrenirler. İşbirliği içinde çalışırlar. Kontrol öğrencidedir. METOT

Empatik düşünebilir, eleştirme ve tartışmayı öğrenir «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» YARATICI DRAMA; Özgüven ve sorumluluk duygusu, bilişsel, dil, motor ve sosyal becerileri gelişir Empatik düşünebilir, eleştirme ve tartışmayı öğrenir İşbirliği, dayanışma ve paylaşma duygusu gelişir Kendisini yaratıcı olarak ifade eder Eğitim ve öğretimde aktif rol alır, öğrendiği şeyler kalıcı olur Çevresini tanır ve anlar, yaşamı çok yönlü algılar Karmaşık durum ve problemleri basite indirger, analitik süreçleri gelişir MASAL

AMAÇ SONUÇ DEĞİL YAŞANAN SÜREÇTİR. «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Yaratıcı dramanın özünü “oyun” ve “canlandırma” oluşturur. Çocuk, olay, olgu, yaşantı ve bilgileri bu süreçte YENİDEN yapılandırır.

Yani çocuk deneyim kazanamaz sadece öğrenir. «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Günümüzde çocuğun dünya ile kurduğu ilişkide hep bir araç söz konusudur. Yani çocuk deneyim kazanamaz sadece öğrenir. Oysa öğrenme sürecinde duyuşsallığı ve yaşantıları katmak gerekir.

NEDEN MASAL? «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

NEDEN MASAL? HER ÇOCUK MASALLA BÜYÜR ALT METİNLERİYLE HEPİMİZİ EĞİTİR «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» HER ÇOCUK MASALLA BÜYÜR ALT METİNLERİYLE HEPİMİZİ EĞİTİR EĞİTİMİN EN EĞLENCELİ HALİDİR DEĞERLERİMİZİ MASALLAR SAYESİNDE EDİNİRİZ Bulunduğu coğrafya neresi olursa olsun, maddi koşulları birbirinden taban tabana zıt olsun her çocuk masallarla büyümüştür. Masallar, alt metin şeklinde iletileri ile hepimizin dolaylı eğitim araçlarımızdır. Hayatımızın başında tanıştığımız masallar eğitimimizin en eğlenceli hallerinden biridir. Çocukluğumuzda, değerlerimizi masallar sayesinde ediniriz.

NEDEN PİNOKYO? «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Çünkü Pinokyo masal boyunca tüm etik değerleri çiğner ama sonra hepsini neden yapmaması gerektiğini öğrenir ve kendini düzeltir! Benim amacım; yemek yemek, gezmek ve eğlenmek. Kısacası hiç çalışmamak!

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» AKTIVITE I KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» 10 atölye 14 katılımcı 03 Nisan – 12 Haziran

Yardımseverlik Dürüstlük Aile Güven Ben kimim? Çalışmak İyi-Kötü «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Dürüstlük Aile Güven Ben kimim? Çalışmak İyi-Kötü Arkadaşlık Sorumluluk ATÖLYE BAŞLIKLARI

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Tüm katılımcılara belge verildi Atölyeler videoya çekildi Çıktılar DEĞERLER EĞİTİM KILAVUZU’nun hazırlanmasında kullanıldı

İYİ OLAN KAZANIR MI? «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Cesur Pinokyo! İyi kalpliliğinin karşılığı olarak geçmişte yapmış olduğun tüm hatalarını affediyorum.

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - FOTOĞRAFLAR «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - FOTOĞRAFLAR «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

KÜÇÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - FOTOĞRAFLAR «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» AKTIVITE II BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ

BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» 22 ilköğretim öğretmeni 04 Mayıs– 01 Haziran Yardımseverlik Dürüstlük 9 atölye Güven Çalışmak İyi-Kötü Ben kimim? Aile Arkadaşlık Tüm katılımcılara belge verildi Sorumluluk Atölyeler videoya çekildi Çıktılar DEĞERLER EĞİTİM KILAVUZU’nun hazırlanmasında kullanıldı ATÖLYE BAŞLIKLARI

BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

BÜYÜK PİNOKYO ATÖLYESİ - EĞİTİMCİNİN EĞİTİMİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

DEĞERLER EĞİTİMİ KILAVUZU «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» AKTIVITE III DEĞERLER EĞİTİMİ KILAVUZU

DEĞERLER EĞİTİMİ KILAVUZU SONUNDA….. «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» DEĞERLER EĞİTİMİ KILAVUZU EĞİTİM CD’Sİ 3000 adet basıldı Öğretmenlere, okullara ve katılımcılara dağıtıldı www.pinokyopinokyo.com adresinden indirilebilir

DEĞERLER EĞİTİMİ KILAVUZU «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Atölyelerden çıkan sonuçlar, ilköğretim öğretmenlerine yönelik bir eğitimcinin eğitimi rehberinin üretilmesinde kullanılmıştır. Rehber, öğretmenlerin etik değerler, yaratıcı drama teknikleri ve eğitim metotları konusunda bilgi ve becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. Atölyelerde uygulanan metotlar, materyaller, öğretim planları, öğrenim sonuçları rehberin içeriğinde yer almaktadır. Ayrıca atölyelerde kayıt edilen kısa filmler de CD’ye yüklenerek rehberin içerisine konmuştur.

AKTIVITE IV SEMİNERLER «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» AKTIVITE IV SEMİNERLER

PİNOKYO SEMİNERLERİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Yaratıcı drama ve masallar yoluyla etik değerlerin ilköğretim düzeyindeki çocuklara öğretilmesine ilişkin farkındalığı arttırmak Projenin sonuçlarını yaygınlaştırmak AMAÇ

PİNOKYO SEMİNERLERİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» İstanbul’da Kadıköy, Gaziosmanpaşa ve Beyoğlu’nda olmak üzere üç ilköğretim okulunda yapıldı Toplam 345 öğrenci ve öğretmen katıldı UYGULAMA

PİNOKYO SEMİNERLERİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

PİNOKYO SEMİNERLERİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

PİNOKYO SEMİNERLERİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

AKTIVITE V GÖLGE TİYATRO «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» AKTIVITE V GÖLGE TİYATRO

GÖLGE TİYATRO «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Gölge tiyatro, yine kamuoyunun dikkatini konuya çekmek üzere düşünülmüş bir etkinliktir. Bu etkinlikte bir grup oyuncu, yaratılan senaryolar doğrultusunda, her bir etik değere odaklanacak şekilde, kamuya açık alanlarda oyunlar sergilemiştir. Bu oyunlara halkın gösterdiği reaksiyonlar kayıt altına alınmıştır. Bu reaksiyonlar film haline getirilip sosyal medya aracılığıyla kamuoyuyla paylaşılmıştır. AMAÇ

GÖLGE TİYATRO «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» 12 profesyonel oyuncu 3 hafta boyunca senaryolar yazdılar ve oynadılar. Her bir etik değer konusunda bir film çekildi. Filmler www.pinokyopinokyo.com adresinde ve sosyal medyada paylaşıldı. UYGULAMA

GÖLGE TİYATRO «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

GÖLGE TİYATRO «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

GÖLGE TİYATRO «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

AKTIVITE VI KAMU SPOTU YARIŞMASI «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» AKTIVITE VI KAMU SPOTU YARIŞMASI

KAMU SPOTU YARIŞMASI «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Toplumda özellikle de ilköğretim okulları düzeyinde çocukların ve öğretmenlerin etik değerler konusundaki farkındalığını arttırmak Kamuoyunun ilgisini projeye çekmek AMAÇ

KAMU SPOTU YARIŞMASI «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» MEB aracılığıyla Türkiye’deki tüm ilköğretim okullarına duyuruldu İlköğretim okullarında sınıf düzeyinde katılım imkanı olan yarışmada, katılımcılardan herhangi bir etik değer veya değerler konusunda «kamu spotu» gibi film çekmesi istendi. 01-30 Mayıs 2016 tarihleri arasında başvurular toplandı ve en iyi 10 film seçilerek, internete kondu. 1 ay boyunca yapılan internet oylamasında en iyi 3 film belirlendi. UYGULAMA

KAMU SPOTU YARIŞMASI «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Yarışmayla proje yaklaşık 300 bin öğretmene ve 5,3 milyon öğrenciye duyuruldu 25 film başvuruda bulundu Filmler internette 18 bin tıklama aldı Toplam 243 öğrenci, öğretmen, yönetici ve okula belge dağıtıldı Birinci olan sınıfa bilgisayar, ikinci olan sınıfa projeksiyon cihazı, üçüncü olan sınıfa ise tablet hediye edildi Proje sayılamayacak kadar çok görünürlüğe erişti SONUÇ

KAMU SPOTU YARIŞMASI ÖDÜL TÖRENİ «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

KAMU SPOTU YARIŞMASI KATILIMCILAR «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» 1 1.    Yedieylül İlkokulu / Aydın 2.    Özel Meridyen İlkokulu / İzmir 3.    TEK İlkokulu / Ankara 4.    Toki Çelebi Mehmet İlkokulu / Amasya 5.    Nezahat Aslan Ekşioğlu İlkokulu / İstanbul 6.    Abdurrahim Karakoç İlkokulu / Ankara 7.    Özel Esenyurt Gökkuşağı İlkokulu / İstanbul  8.    Güvercinlik İlkokulu / Konya  9.   Yarışlı Köyü İlkokulu / Afyon 10.    Ticaret ve Sanayi Odası İlkokulu / Tekirdağ 2 3

KAMU SPOTU YARIŞMASI KATILIMCILAR «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir»

Beni sabırla dinlediğiniz için çok teşekkür ederim. «Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir» Başıma ne çok kötü şey geldi. Ama ben bunları hak ettim çünkü bir katır kadar inatçıyım. Benden daha akıllı ve beni seven insanları asla dinlemedim ve hep bildiğimi yaptım. Emine Gözen Işıldak Pera Güzel Sanatlar 0212 245 3008 emine@peraguzelsanatlar.com.tr