SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
Advertisements

AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Sağlık Gözetimi ve Çalışma Ortamı Gözetimi
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu YÜKSEKÖĞRETİM KURULU STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
ÖĞRENME SINIF YÖNETİMİ
İŞ’TE GÜVENLİK PROJESİ. AMAÇ Proje; ILO ile Türkiye arasında 2015 yılında imzalanan İş Sağlığı ve Güvenliğini Geliştirme Çerçeve Sözleşmesi doğrultusunda;
İyilik Okulu Projesi Uygulama Süreçleri Dr Cemil Keskin
YETİŞKİN İYİLEŞTİRME BÜROSU
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
KIRSAL ALANDA İNSAN KAYNAKLARINI GELİŞTİRMENİN TEMEL AMACI NELERDİR?
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
Erken çocukluk döneminde fen ve matematik kavramlarının gelişimi
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
Bütünleştirme uygulamaları
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
PPT 6 Kapsayıcı bir eğitim için nasıl bir sınıf yönetimi yaklaşımı benimsemeliyim? Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
2. Sağlık hizmetleri.
Program Tasarım Modelleri
1. sağlık ve sağlığın girdileri
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
ÇOCUK KORUMA VE BAKIM HİZMETLERİ Sevgi Evleri
Sağlık Bilimleri Fakültesi
YONT221 Küreselleşme ve Yerelleşme
BÖLÜM 4 ÖTMG’de ÖĞRETMEN NİTELİKLERİ VE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Eğitsel Rehberlik.
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
ÖĞRETİM İLKELERİ.
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
Geliştirme Genel Müdürlüğü
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
Rastgele Nesneler Dersi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
KİŞİSEL REHBERLİK.
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
ÖĞRENCİLERE ÇEVRE BİLİNCİ KAZANDIRMA
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İKNA EDİCİ İLETİŞİM.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

SA Ğ LI Ğ IN GEL İŞ T İ R İ LMES İ VE İ L EYLEM PLANI

SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLMESİ Sağlığın korunması ve geliştirilmesine yönelik davsanı değişikliği oluşturmak amacı ile verilen sağlık eğitimine, örgütsel, ekonomik ve çevresel tabanda verilen tüm desteklerin bileşimi Sağlığın Teşviki ve Geliştirilmesi olarak adlandırılmaktadır.

Sağlığı geliştirmedeki amaç doğru sağlık davranışlarının geni halk kitlelerine ulaşmasının sağlanmasıdır. Bu kapsamda sağlığı geliştirme uygulamaları ile kişilerin, kişisel seçim ve sosyal sorumluluklarını geliştirerek kendi sağlıklarını geliştirmelerini sağlayacak süreci ifade etmektedir.

Hayatın her noktasında hemen her türlü ilişki sürecinde daha sağlıklı bir hayat yönünde davranış geliştirilmelidir.

Başta çocuklarımız (öğrencilerimiz) olmak üzere toplumun her kesiminde sağlıklı hayat davranışlarını geliştirilmesi ile ilgili çalışmalarda bulunulması, özellikle obezitenin önlenmesi ve fiziksel aktivitenin teşviki alanında farkındalık yaratılması, bilgi düzeyinin arttırılması, kişilerin kendi sağlıkları konusunda sorumluluk alması ve karar süreçlerine katılımlarının sağlanması sağlığın teşviki ve geliştirilmesi açısından önem kazanmaktadır.

FİZİKSEL AKTİVİTE İL EYLEM PLANI AMAÇ : Fiziksel Aktivite konusunda toplum bilinci oluşturmak. HEDEF: Toplumun Obezite ve Fiziksel Aktivite konularında bilgilendirilmesi ve bilinçlendirilmesi,fiziksel aktivite alışkanlığı kazandırılması.

ETKİNLİKLER Yaş gruplarına göre en çok ihtiyaç duyulan Beden Eğitimi hareketlerinin belirlenerek bu hareketlerin yapılmasında, öğrenciye kazanımlarının ders, seminer, toplantı ve broşürlerle tanıtımının yapılması,

Yaz okulları, kamplar v.b. yerlerde öğrencilere fiziksel aktivitenin önemine yönelik bilgilerin verilmesinin sağlanması,

Öğrencilere en yakın fiziksel aktivite ve spor alanlarının tanıtılması, Geleneksel oyunlarımıza öğrencilerin ilgisi çekilip sağlığı geliştirme bilincinin artırılması,

Benzer çalışmaların dershane v.b. gibi öğrencilerin bulunduğu yerlerde yapılması, okullardaki obez öğrencilerin tespiti yapılarak, bu öğrencilere Beden Eğitimi öğretmenleri gözetiminde fiziksel aktiviteler yaptırılması.