İ ve D planı nedir
İ ve D çalışmasını Organize Etmek Bir İ ve D sistemi – Bir bütün olarak 12 bileşen – Ulusal düzeyde geniş bir vizyon oluşturur Bir İ ve D Planı – İ ve D’nin organize edilmesi ve duyurulması için kilit bir araç – İ ve D sorularının nasıl ele alınacağını, hangi göstergelerin ölçüleceğini, raporların hangi sıklıkla ve ne şekilde hazırlanacağını ve kullanım amaçlarını gösterir. – İletişim ve haberleşme için yaygın bir vizyon oluşturur.
İ ve D Planının Üç Ana Bölümü Bölüm 1: Evveliyat ve İlgililik – Kapsam, diğer stratejik ve performans çabaları ile ilişkisi, planın otoritesi konusunda netlik – İ ve D’nin başarısının ne şekilde değerlendirileceğine dair vizyon. * Bölüm 2: İ ve D sistemi ile ne ölçülecek – Sonuç Çerçevesi – Veri Kaynakları ve Göstergeler
İ ve D Planının Üç Ana Bölümü(2) Bölüm 3: İ ve D sistemi nasıl çalışacak? – Örgütsel Yapılanma, iş tanımı – İnsan Kapasitesi– mevcut ve gerekli beceriler – İ ve D Ortaklığı – ”Paydaşlar” bu sürece nasıl dahil olacaktır? Diğer İ ve D çalışmaları ile ilişkisi – Gözden Geçirme ve Güncelleme Süreci – Maliyetlendirilmiş İ ve D İş Planı – Danışmanlık, Haberleşme/İletişim ve Kültür – Veri kaynakları ve bağlantılar – İ ve D’den gelecek geri besleme bilgilerinin duyurulması ve kullanılması için vizyon
İ ve D İş Planı Bugün bu konu ele alınmayacaktır – İ ve D Planı bileşenleri üzerinde odaklanılacaktır. Plan tamamlandığında, planın geliştirilmesi ve uygulanması için bir takvimin belirlenmesi önem taşır. İ ve D Planı uygulamaları için tahmini maliyetin ve bütçe gereksinimlerinin ayrıntılı olarak belirlenmesi Bakınız Bölüm 7, kısım 7 “How to Guide”