SATILIK EMLAK MODÜLÜ SINAV ÖNCESİ ÇALIŞMA SORULARI BAŞARILAR DİLERİM.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
Advertisements

 Bölüm 3: Toplu Sözleşme - Piyasa Ekonomisinden Verilen İlk Taviz Kaynak: Yönetim Ekonomisi – Prof. Dr. İ. Özer Ertuna.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
DEVRE TATİL SÖZLEŞMESİ Bir yıldan uzun süre için kurulan ve tüketiciye bu süre zarfında birden fazla dönem için bir veya daha fazla sayıda Gecelik konaklama.
Girişimcilik Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL. Ders Akışı İşletmenin Amaçları İşletme Çevre İlişkisi.
FAKÜLTEMİZ ÇOKTAN SEÇMELİ SINAVLARINDA YAPILAN ANALİZLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ Ölçme-Değerlendirme Kurulu Ve Sınav Merkezi.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
NİSAN Eğitim-Öğretim yılında ilk olarak başlanmıştır. Şuan 94 üniversite ile protokol anlaşması mevcut.
Fiyat ve Fiyatlandırma
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Pazarlama Çevresi.
Bölüm 8: Tedarik Zinciri Yönetimi ve Sanal Pazar Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
2 SANAYİ ALANININ ŞEHİR MERKEZİNE GÖRE KONUMU 3 Kastamonu Belediye Başkanlığı olarak şehirdeki her iki eski sanayi sitesinin şehir yerleşik alanı içerisinde.
Bilgi İşlem Departman Bütçelenmesi-1 Günümüzde Toplam Kalite kavramı yaygın olarak bahsedilmekte ve şirketler tarafından uygulanılmasına çalışılmaktadır.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
Pazarlama İlkeleri.
PAZARLAMA NEDİR? Hedef tüketicilerin ihtiyaç ve isteklerini önceden tahmin ve tespit etmek daha sonra bunları karşılamak (tatmin etmek) yoluyla işletme.
Üretim teknolojisi ve bilişim teknolojisindeki değişim
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Nuri KOCAİBİŞ Kimdir? tarihinde Konya’da dünyaya geldim. Evli ve 3 çocuk babasıyım. Özel bir şirkette muhasebeci olarak çalışmaktayım.
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
Konu 5: Reasürans Anlaşmalarının genel özellikleri
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
GENEL MUHASEBE.
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
Pazarlama İlkeleri Pazarlamanın Tanımı Kapsamı ve Gelişimi
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
İŞLETMELERİN KURULUŞU
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Kariyer Yönetimi ve İKY Sistemi
KONU DEĞERLENDİRME TESTİ
İŞLETME FİNANSI.
Madde 2: Tanımlar Bu Sözleşmenin amaçları bağlamında,
TEMEL GEOMETRİK KAVRAMLAR VE ÇİZİMLER
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
Proje Risk Yönetimi YRD. DOÇ. DR. KENAN GENÇOL.
İDARİ YARGIDA DAVA TÜRLERİ
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
Ücret Kavramı ve Ücret Türleri
FİNANSAL PİYASALAR VE KURUMLAR
Bilgi? Öğrenme, araştırma veya gözlem yolu ile elde edilen gerçek,
Hayvancılık İşletmelerinde Yönetim Prensipleri
Düsseldorf - Köln.
12 Ticari Alacaklar 12 Ticari Alacaklar 22 Ticari Alacaklar
Pazarlama tanımları 1970’li yıllardan önce, pazarlama, hemen hemen tüm pazarlama teorisyenleri tarafından, kar amaçlı işletmelerin, ürünleri ve hizmetleri.
ISPARTA TİCARET VE SANAYİ ODASI
Tüketici Pazarları Örgütsel Pazarlar
ENFLASYON Prof. Dr. Metin BERBER.
Tedarik Zinciri Yönetimi:
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Yazarkasa Ökc Günlük Mali Bilgilerin GİB’e Gönderilmesi Sorumluluğu
Lojistik ve Lojistik Operasyonlar
KPSS SORULARI KLASİK MAKRO İKTİSAT TEORİSİ
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
Pazarlama anlayışındaki gelişmeler-1
Uygulama Ortamına İlişkin Etik Sorumluluklar
Geliştirme Genel Müdürlüğü
İKTİSADA GİRİŞ I DERS 4 Y.Doç.Dr.Umut Öneş.
BÖLÜM 3: ARZ VE ÜRETİM TEORİSİ
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Ünite Konuları için tıklayınız
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
Çağdaş Gelişmeler Işığında Ana Dili Öğretimi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Sunum transkripti:

SATILIK EMLAK MODÜLÜ SINAV ÖNCESİ ÇALIŞMA SORULARI BAŞARILAR DİLERİM.

1. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Emlak sahibinin portföy oluşturulurken sürekli bilgilendirilmesine gerek yoktur. ( YANLIŞ )

Anlaşmalı portföy yönetiminde komisyon almak kolaylaşır. 2. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Anlaşmalı portföy yönetiminde komisyon almak kolaylaşır. ( DOĞRU )

Anlaşmasız portföy yönetiminde emlak sahibi emlakını satamaz. 3. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Anlaşmasız portföy yönetiminde emlak sahibi emlakını satamaz. ( YANLIŞ )

4. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Pazarlama, ürün ve hizmetlerin, üretim kademesinden, müşteriye doğru akışını sağlayan faaliyetlerdir. ( DOĞRU )

5. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Ürün ve hizmetlerin, onları satın almak isteyen yerlere ulaştırılmasına tutundurma denir. ( YANLIŞ )

Reklâm araçlarından dergi, gazeteye göre daha uzun süreli etkili olur. 6. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Reklâm araçlarından dergi, gazeteye göre daha uzun süreli etkili olur. ( DOĞRU )

Brandalarda vergilendirme yoktur. 7. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Brandalarda vergilendirme yoktur. ( YANLIŞ )

Satıcıya yer gösterme tutanağı düzenlenmez. 8. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Satıcıya yer gösterme tutanağı düzenlenmez. ( DOĞRU )

Satılık evin temizlenmesine gerek yoktur 9. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Satılık evin temizlenmesine gerek yoktur ( YANLIŞ )

Emlak göstermeye en iyi emlaktan başlanmalıdır 10. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Emlak göstermeye en iyi emlaktan başlanmalıdır ( DOĞRU )

Emlake önce müşteri(alıcı) girmelidir. 11. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Emlake önce müşteri(alıcı) girmelidir. ( YANLIŞ )

Hacizli bir emlak satılamaz. 12. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Hacizli bir emlak satılamaz. ( DOĞRU )

Emlak işinde size denilen her şeyi kişisel olarak algılayınız. 13. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Emlak işinde size denilen her şeyi kişisel olarak algılayınız. ( YANLIŞ )

Emlaki alan o yılın sonuna kadar emlak vergisi beyannamesini verir. 14. SORU AŞAĞIDAKİ BOŞLUKLARI DOĞRU OLANLARA ( D ) VEYA YANLIŞ OLANLARA ( Y ) YAZINIZ. Emlaki alan o yılın sonuna kadar emlak vergisi beyannamesini verir. ( DOĞRU )

15. SORU AŞAĞIDAKİ SORULARIN DOĞRU CEVABINI BULUNUZ. Aşağıdakilerden hangisi evini kendisi satmak isteyen emlak sahibini motive etmez? A) Bu işi yaparım düşüncesi B) Çevre oluşturmak C) Komisyon ödemek D) Vaktinin çok olması

16. SORU AŞAĞIDAKİ SORULARIN DOĞRU CEVABINI BULUNUZ. Emlak sahibi emlakının satılması amacıyla anlaşıldığında hangi sözleşme imzalanır? A) Satılık emlak sözleşmesi B) Alım-satım sözleşmesi C) Talep formu D) Arz formu

17. SORU AŞAĞIDAKİ SORULARIN DOĞRU CEVABINI BULUNUZ. Aşağıdakilerden hangisi pazarlamanın temel unsurlarından değildir? A) İhtiyaçlar B) Hizmetler C) Para D) Talep

18. SORU AŞAĞIDAKİ SORULARIN DOĞRU CEVABINI BULUNUZ. İhtiyacı gidermek üzere müşterilerin ürün ve hizmetler için ödemeye razı oldukları bedele ne denir? A) Hizmet B) Fiyat C) Pazar D) Değişim

19. SORU AŞAĞIDAKİ SORULARIN DOĞRU CEVABINI BULUNUZ. Aşağıdakilerden hangisi müşterinin(alıcının) ciddi olduğunun göstergesidir? A) Kapora ödemesi B) Pey akçesi ödemesi C) Cayma akçesi ödemesi D) Hepsi

20. SORU AŞAĞIDAKİ SORULARIN DOĞRU CEVABINI BULUNUZ. Aşağıdakilerden hangisi anlaşma anayasasında yoktur? A) Hakaret etmemek B) Otoriteye sormak C) Hızlı hareket etmek D) Zaman sınırı koymak