PROJE ADI: B ü y ü kler Okuyor, Ben Dinliyorum; Kitaplarla B ü y ü yorum PROJENİN KONUSU: K ü t ü phaneler Haftası m ü nasebetiyle Bizimkent İlkokulu,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
Advertisements

TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
ADANA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLİNÇLİ AİLE UYUMLU ÇOCUK PROJESİ.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ MADDE ay arasındaki özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin okul öncesi eğitimi zorunludur. Ancak,
Eğitim Kültür Alanında İnkılaplar 11.Milli Eğitim Tevhid-i Tedrisat(Öğretim Birliği Kanunu) ve Medreselerin Kaldırılması: (3 Mart 1924) Osmanlı Devleti’nin.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Hazırlayan: Dr. Emine CABI
TÜRKİYE BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU 17. ULUSAL İLKÖĞRETİM MATEMATİK VE 20. ULUSAL BİLİM OLİMPİYATLARI SINAVLARI NİSAN 2012.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
Okulumuz Çalılıöz Mahallesi 423. Sokak No:35’de yer almaktadır. Okulumuz tam gün eğitim yapmakta olup toplam 6 şubemiz ve 65 öğrencimiz bulunmaktadır.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
Vizyon Kurumsal kimliği ve sunduğu hizmetlerle örnek alınan, kültürel mirası değerlendirebilen, yaşanan hayatı yorumlayabilen, problemlere çözüm üretebilen,
Toplantılar.  Birden çok kimsenin belirli amaçlarla bir araya gelmesi, içtima (Büyük Türkçe Sözlük, 2009). Toplantıların Özellikleri  Belirlenmiş.
ÖĞRENME SINIF YÖNETİMİ
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
Haliliye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Eğitim Politikaları Dairesi Ağustos 2016 Kuşadası Fatih BAŞAK Eğitim Politikaları Daire Başkanı.
Ahmet Kutsi Tecer 1901 yılında Kudüs'te doğdu. İlköğrenimine Kudüs'te başladı ve Kırklareli'nde devam etti. Lise öğrenimini Kadıköy Sultanisi'nde tamamladıktan.
Eğitimden veriler.... Düzey Toplam Kadın Erkek Fark İlköğretim
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
E-OKUL VE MEBBİS SİSTEMİNİN KULLANILMASI
ILGAZ ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
Ders Kitaplarında Cinsiyetçilik....
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
10. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
Öğretimin Uyarlanması
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
İLKOKULU 4/D SINIFI VELİ TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 2 EKİM 2017.
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Milli Eğitim Bakanlığı örgüt yapısı
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ŞENAY ÖZTÜRK ANAOKULU "HER ÇOCUK BİR UMUT" projesi.
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
Bando Astsubay Meslek Yüksekokulu Komutanlığı
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
Müfitcan ÖZKÖYLÜ CUMHURİYET İLKOKULU REHBERLİK SERVİSİ
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
1- İmam Hatip Okulları nedir?
Eğitsel Rehberlik.
Üst Düzey Zihinsel Özelliklerin Ölçülmesi
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
31 Ocak - 2 Şubat 2007 Dumlupinar Üniversitesi Kütahya
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Neden kitap okuyoruz.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Hoş Geldiniz Sevgili Öğrenciler!
Sınıfın İlişki Düzeni.
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Her ülkenin sistemi ne olursa olsun, eğitim politikasının en üst seviyede amacı, bireyi topluma yararlı hale getirmektir. BİREYİ TOPLUMA YARRLI HALE GETİRME;
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Abbasilerde Eğitim ve Öğretim
Geliştirme Genel Müdürlüğü
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

PROJE ADI: B ü y ü kler Okuyor, Ben Dinliyorum; Kitaplarla B ü y ü yorum PROJENİN KONUSU: K ü t ü phaneler Haftası m ü nasebetiyle Bizimkent İlkokulu, Kavaklı Anaokulu, Mehmet Gesoğlu İlkokulu anasınıflarında kitap okuma etkinliği d ü zenleme PROJENİN AMACI: Toplumda Türkçeyi doğru, güzel, etkili kullanma bilincini geliştirmek Okuma bilinci ve kültürü oluşturmak; okul öncesi 3-6 yaş döneminin buna temel oluşturması nedeniyle belirlenen okulların ana sınıflarında okuma etkinliği gerçekleştirmek Ana sınıfı öğrencileri ile lise öğrencileri arasında etkileşim sağlamak

PROJE ORTAKLARI: Vali Muammer G ü ler Sosyal Bilimler Lisesi M ü d ü rl ü ğ ü Vali Muammer G ü ler Sosyal Bilimler Lisesi Hazırlık ve 9. Sınıf Ö ğrencileri Bizimkent İlkokulu Mehmet Gesoğlu İlkokulu Kavaklı Anaokulu Beylikd ü z ü İl ç e Milli Eğitim M ü d ü rl ü ğ ü PROJENİN GER Ç EKLEŞTİRİLECEĞİ ZAMAN: 28 Mart 2016 Pazartesi saat: (K ü t ü phaneler Haftasının Mart ayının son haftası pazartesi g ü n ü başlaması nedeniyle)

PROJEDE G Ö REV ALACAK SORUMLU Ö ĞRENCİLER: Nihan Nur Ç ELİK Haz- B Ay ç a BALCIHaz- B İrem MERİ Ç Haz- C Z. Irmak AGG Ü LHaz- C Ecem Cansu AKY Ü Z 9 / A Ece Nur AVCI 9 / A Bet ü l BOZDEMİR 9 / A Beril G Ö K Ç E 9 / A İrem Bİ Ç ER 9 / A Şevval BOZDOĞAN 9 / B G ö k ç e Ü NSAL 9 / B Yaren AKBAŞ 9 / B Berna UYGUN 9 / B Elif DAĞBAĞ 9 / D U. Zeynep AKY Ü Z 9 / D Serra Ö Z 9 / D

PROJEDEN SORUMLU Ö ĞRETMENLER: F. Cahide DUMAN ( T ü rk Dili ve Edebiyatı Ö ğretmeni) Aylin Ö Z CANSABUNCU ( T ü rk Dili ve Edebiyatı Ö ğretmeni) Ö zlem AKATLI ( T ü rk Dili ve Edebiyatı Ö ğretmeni) VALİ MUAMMER G Ü LER SOSYAL BİLİMLER LİSESİ M Ü D Ü RL Ü Ğ Ü NE, Mart ayının son haftasının K ü t ü phaneler Haftası olarak kutlanması nedeniyle okuma alışkanlığı ve okuma k ü lt ü r ü n ü n temellerinin okul ö ncesi 3-6 yaş d ö neminde atıldığı ger ç eğini g ö z ö n ü nde bulundurarak aşağıda isimleri yazılı ö ğrencilerle Bizimkent İlkokulu, Mehmet Gesoğlu İlkokulu ana sınıfları ile Kavaklı Anaokulu ’ nda 28 Mart 2016 Pazartesi g ü n ü kitap okuma etkinliği d ü zenleyerek toplum hizmeti ger ç ekleştirmek istiyoruz. Projenin uygulanması i ç in gerekli iznin verilmesi konusunda gereğinin yapılmasını arz ederiz.

Projede Yer Alan Ö ğrenciler Nihan Nur Ç ELİK Haz- B Ay ç a BALCIHaz- B İrem MERİ Ç Haz- C Z. Irmak AGG Ü LHaz- C Ecem Cansu AKY Ü Z 9 / A Ece Nur AVCI9 / A Bet ü l BOZDEMİR9 / A Beril G Ö K Ç E 9 / A İrem Bİ Ç ER 9 / A Şevval BOZDOĞAN 9 / B G ö k ç e Ü NSAL 9 / B Yaren AKBAŞ 9 / B Berna UYGUN 9 / B Elif DAĞBAĞ 9 / D U. Zeynep AKY Ü Z 9 / D Serra Ö Z 9 / D F. Cahide DumanAylin Ö Z CANSABUNCU Ö zlem AKATLI T ü rk Dili ve Ed. Ö ğr.T ü rk Dili ve Ed. Ö ğr. T ü rk Dili ve Ed. Ö ğr.