YARIŞMA KONUSU Yarışmanın konusu üretilebilir, ticarileşebilir ve özgün tasarım olması ana şartıyla doğal taş kullanımını arttırıcı ve özendirici yeni.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
NVA KALİTE TEST ÖLÇ. HİZ. EĞT. VE BELG. SAN.TİC. LTD. ŞTİ. Hazırlayan= E. Burak SARAÇOĞLU.
Advertisements

TOPRAĞIN HİKAYESİ HORİZON: Toprağı meydana getiren katmanlara horizon adı verilir. TOPRAK: Toprak taşların parçalanması ve ayrışmasıyla meydana gelen,
Diyadin İmam Hatip Lisesi Eğitim Öğretim yılında toplamda 4 sınıf ve 146 dokuzuncu sınıf öğrencisi ile eğitim ve öğretime başlamıştır. İmam.
MALZEME VE İMALAT TEKNOLOJİLERİ
ERASMUS. Öğrenci Öğrenim Hareketliliği Erasmus öğrenci öğrenim hareketliliği, Standart veya Genişletilmiş Erasmus Üniversite Beyannamesi ve yükseköğretim.
Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
Öğr. Gör. MEHMET ALİ ZENGİN
Farabi Değişim Programı Tanıtımı. Farabi Programı, Yüksek Öğretim Kurum- ları arasında, öğrenci ve öğretim üyesi değişim programıdır. Erasmus ile benzerlik.
AKADEMİK KARİYER Yrd. Doç. Dr. Doğan BOZDOĞAN
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
PAZARLAMA YÖNETİMİ Nuran KANDAZ GELEN. SPORTİF ÜRÜN KAVRAMI En genel anlamıyla ürün, özellik ve yararlar bütününü kapsar. Diğer bir genel yaklaşıma göre.
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI Görev ve Sorumluluklar Ö Ğ RET İ M ÜYES İ DI Ş INDAK İ Ö Ğ RET İ M ELEMANI KADROLARINA YAPILACAK ATAMALARDA UYGULANACAK.
Pik (Ham) Demir Üretimi
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
Temiz su kaynakları azalıyor. Dünyanın üçte biri sularla kaplı olmasına rağmen ancak yüzde iki buçuk kullanılabilir temiz su bulunuyor. temiz su kaynakları.
  3. Hafta: Büyüme.     GSYİH’de gerçek bir artış olması için Q’ların artması gerekmektedir.  Aşağıda temsili A ekonomisine ilişkin verileri inceleyelim…
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Fe/C ve Fe/Fe3C Faz diyagramı
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
Bu slayt, ön lisans öğrencilerimize son sınıfta ya da mezun olduktan sonra başvuru yapabilecekleri sınavlar hakkında bilgi verme amaçlı hazırlanmıştır.
amaçlar İnsanın kendi dinini iyi öğrenmesi, başka kişilerce din konusunda istismar edilmemesi ve dini hakkında yanlış fikir ve yorumların farkına varabilmesi.
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Farabi Değişim Programı Oryantasyon Toplantısı
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
Metinlerin Sınıflandırması
Isıtma Çalışma alanlarında çalışanların terlememesi
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
ŞEHİRLERİN REKABET KRİTERLERİ
Hayvan refahına uygun koşulların belirlenmesi
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
Projeye Mali Kaynak Sağlama
TÜRKİYE’DE EKOLOJİK TARIM
MADDE’NİN AYIRTEDİCİ ÖZELLİKLERİ
PAZARLAMADA FİYATLAMA
MADDENİN DEĞİŞİMİ VE TANINMASI
Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2016
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
JEM 361 ÖZEL MİNERALOJİ.
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı Bilgilendirme Toplantısı
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
MADDENİN AYIRTEDİCİ ÖZELLİKLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
H. A.AKINCI ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ Psk. Dan . Erkan EVEGÜ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ÖZEL ATACAN ANADOLU LİSESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
Farabi Değişim Programı
BÖLÜM 3: ARZ VE ÜRETİM TEORİSİ
Çevre teknikeri kimdir?
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
19.BÖLÜM GENÇLİK VE GENÇLİK SORUNLARI: DÜNYADA VE TÜRKİYEDE
Poster Başlığı Birinci YAZAR Bulunduğu eğitim düzeyi (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora), Lisans için bulunduğu sınıf, öğrenim gördüğü kurum, lisansüstü öğrenciler.
6569 Sayılı Kanunla değiştirilen 2547 Sayılı Kanunun 44
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
Çevre teknikeri kimdir?
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
CAMIN YAPISI İLE İLGİLİ ÖZELLİKLER
Sunum transkripti:

YARIŞMA KONUSU Yarışmanın konusu üretilebilir, ticarileşebilir ve özgün tasarım olması ana şartıyla doğal taş kullanımını arttırıcı ve özendirici yeni tasarım ve yeni ürünlerin ortaya konmasıdır.

BAŞVURU KOŞULLARI Öğrenci Kategorisi: 18 yaşını doldurmuş T.C. vatandaşı olmak Üniversitelerin önlisans veya lisans bölümlerinden herhangi birinde öğrenci olmak,

Profesyonel Kategorisi: 18 yaşını doldurmuş T.C. vatandaşı olmak Üniversitelerin lisans, önlisans, yüksek öğretim programlarından mezun olmak veya en az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak BAŞVURU KOŞULLARI

KATEGORİLER  Türk Hamamı ve Banyo  Otel Lobisi ve AVM Girişi  Yer Döşemesi ve Duvar Kaplamaları  Dekoratif Ürünler

ÖDÜLLER PROFESYONEL KATEGORİ BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ TL İKİNCİLİK ÖDÜLÜ TL ÜÇÜNCÜLÜK ÖDÜLÜ TL ÖĞRENCİ KATEGORİSİ BİRİNCİLİK ÖDÜLÜ TL İKİNCİLİK ÖDÜLÜ TL ÜÇÜNCÜLÜK ÖDÜLÜ2.500 TL

YARIŞMA TAKVİMİ

? ?

Özgün Olmasına Üretilebilir Olmasına Ticarileşebilir olmasına Çevre Dostu olmasına

Doğal taşların estetik özelliklerini insanların zevk-moda anlayışı ve yaklaşımı içinde istenen renk, doku (desen), tane ve kristal boyut birlikteliği oluşturmaktadır. Renk, doğal taşın bileşiminde bulunan ve ona renk veren mineral(ler) ile yabancı maddelerin türü ve miktarına göre değişiklik gösterir. Gerçek mermer olarak tanılanan metamorfik kireçtaşları saf oldukları zaman beyaz renkte olup, bu rengini taşın bileşiminde bulunan kalsit mineralinden almaktadır. Bazı elementler (Mn, Fe, C, S vb.) ile organik ve yabancı maddeler mermer ve kireçtaşlarında çok değişik renk görünümlerine neden olmaktadır. DOĞAL TAŞIN ESTETİK ÖZELLİKLERİ l

DOĞAL TAŞIN KULLANIMIA BİLİNMESİ GEREKENLER Fiziksel Özellikler Birim hacim ağırlığı, Sertlik, Su emme Mekanik Özellikler Basınç, Çekme, Eğilme, aşınma ve darbe direnci Teknolojik Özellikler Kesilebilme Parlatılabilme

Doğal Taşlarda Kullanım Alanına Göre Aranan Özellikler Sağlıklı olarak genişleyen ve gelişen piyasa ekonomilerinde tüketici ve kullanıcı talebinin nitelik ve nicelik açısından doğru belirlenmesi çok önemlidir. Tüketici beklentilerinin, doğal taşın kullanıldığı yer ve amaç bakımından olduğu kadar, taşın fiziksel durumu, renk, desen ve tekno-mekanik özellikleri yönünden de yeterli açıklıkta tanımlanmış olması gerekmektedir.

DOĞAL TAŞ KULLANIMINDA BİLİNMESİ GEREKENLER

DOĞAL TAŞ KULLANILARAK HAZIRLANAN PROJELER