 Öğrencisiyle birlikte öğrenen ve ve  Öğrenmeyi kolaylaştırıcı rehberlik  Öğretmenin Yeni Rolü ©edam.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞBİRLİKÇİ ÖĞRENME.
Advertisements

“Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım etmez”
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI VE ÖZELLİKLERİ
2.HAFTA ETKİLİ BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ Hazırlayan: Dr. Uğur Altay Memiş
Hedef Belirleme ve Hedeflerlerin Eyleme Dönüştürülmesi
SINIF YÖNETİMİ Sınıf; eğitim-öğretim etkinliklerinin
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
SINIF YÖNETİMİ.
TARTIŞMA YÖNTEMİ.
REHBERLİK.
BOLOGNA SÜRECİNDE ÖĞRENME ÇIKTILARINA DAYALI EĞİTİM
HEDEF VE AMAÇ BELİRLEMEK BAHÇE MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
MERHABA.
Akran destekli öğrenme
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ Ofis Çalışanları Beceri Eğitimi.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
BÖLÜM 4:FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM
Devinişsel Hedeflere Ulaşma Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Sınav Rehberliği Konusunda
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
BEDEN EĞİTİMİNDE İŞBİRLİĞİNE DAYALI(EŞLİ) ÖĞRENME YÖNTEMİ
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
Rehberlik Servisi Tanıtımı
İnternet-Tabanlı Ders Yönetim Sistemleri (Web-Based Course Management Systems)
Etkili Öğretim Modeli.
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
UZAKTAN ve AÇIK EĞİTİMDE ÜSTBİLİŞSEL ETKİNLİKLER
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
1. SINIF VELİSİ OLMAK.
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
ETKİLİ ÖĞRETMENLİK VE SINIF YÖNETİMİ
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
SINIF YÖNETİMİ.
Bu derste, Sınıfta istenmeyen davranışların önlenmesi
Eğitim Psikolojisi -Eğitim Psikolojisinin Kapsamı-
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
ÇEKMEKÖY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Eğitim Sürecine Uyumu Kursu Çiğdem ÇAMUR Özel Eğitim Öğretmeni Ahmet KAHRAMAN.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ NİLGÜN OĞUZHAN TEOG SINAVINA KADAR YAPILAN UYGULAMALAR.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
SINIF YÖNETİMİ.
Özel eğitim hizmetleri kurulu, özel eğitim değerlendirme kurul raporu doğrultusunda özel eğitime ihtiyacı olan bireyi uygun resmî okul veya kuruma yerleştirir.
Yönetim Nedir? Yönetim, toplumsal gereksinmelerin bir bölümünü karşılamak üzere kurulan bir örgütte, örgütün varlık nedeni olan amaçlarını gerçekleştirecek.
Eğiticilerin Sınıf Yönetimi Yeterliklerinin Geliştirilmesi Doç.Dr. Ali E. Şahin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
SINIF YÖNETİMİ.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ETKİLİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI
Eğitmen için not; Modül konu itibarı ile yoğun bilgi aktarımı gerektiren bir modül olarak gözükmektedir. Uygulamaya ağırlık vermek için teorik bilgiye.
HAZIRLAYANLAR ESMANUR ÖZDEMİR EDA AKKUŞ NURSEMA YALÇIN
DAVRANIŞ PROBLEMLERİ VE
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ANNE-BABALARA ÇOCUKLARININ OKUL BAŞARISI İÇİN TAKTİKLER
1. SINIF VELİSİ OLMAK.
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM
Sağlık Bilimleri Fakültesi
DEPO ve STOK YÖNETİMİ Eğitimi
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ ÖĞRETMEN VE USTA ÖĞRETİCİ
Sunum Teknikleri - Prof.Dr. Durmuş Dündar Arş.Gör. Nurten Çalışkan
Eğitim programında ders kitabının yeri. Planlı, programlı olmayan hiçbir öğrenme etkinliği eğitim programının kapsam alanına giremez. Planlı, programlı.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ETKİLİ ÖĞRETMENLERİN ÖZELLİKLERİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sınıfı İyi Yönetmenin Bazı İpuçları.
Yaz Kur’an Kursları İçin Sınıf Yönetimi
Sunum transkripti:

 Öğrencisiyle birlikte öğrenen ve ve  Öğrenmeyi kolaylaştırıcı rehberlik  Öğretmenin Yeni Rolü ©edam

 Disiplin sorunları  Öğrenme aktivitelerinin plânlanması plânlanması  Aktiviteler arası geçiş  Öğretme Sürecinin Bileşenleri ©edam

 Sınıfın fiziksel düzeninin organizasyonu organizasyonu  Öğrenme materyallerinin hazırlanması hazırlanması  Öğretme Sürecinin Bileşenleri ©edam

 Zaman kullanımı ve  Genel düzeni koruma  Öğretme Sürecinin Bileşenleri ©edam

Öğrencilerin derse katılımı, öğretmenle ve dersle iş birliğinin sağlanması, üretken bir öğrenme ortamının/kurallarının sağlanması ve sürdürülmesi için gerekli her şey…  Sınıf Yönetiminin Kapsamı ©edam

Sınıftakikaynakların,insanların, zamanın yönetimi…  Sınıf Yönetimi Nedir? ©edam

 Tepkisel Model  Önlemsel Model  Gelişimsel Model  Bütünsel Model  Sınıf Yönetimi Modelleri ©edam

 Öğretimin yönetilmesi  Sınıf prosedürü ve rutin işler  Sınıfın fiziksel düzeninin organizasyonu organizasyonu  Öğrenci davranışlarının yönetilmesi yönetilmesi  Sınıf Yönetimi Becerileri ©edam

 Sıra/oturma düzeni  Aydınlatma  İklimlendirme  Renklendirme  Alan  Sınıf OrganizasyonuBileşenleri  Sınıf Organizasyonu Bileşenleri ©edam

 Sınıf içi ‘trafik’e uygunluk  Görme ve görülmeye uygunluk  Sınıf Organizasyonunda Dikkat!. ©edam

 Öğrenciyi uzaklaştıran söz ve davranışlardan sakınma  Öğrenciyi yaklaştıran söz ve davranışlara sarılma  Davranış Yönetimi ©edam

 Öğrencinize adıyla hitap edin.  Zile sadık olun.  Tatlı sert olun.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

 Öğrencinizin sağlığına ve problemlerine duyarlı olun.  Sınıf kurallarını katılımcı bir şekilde belirleyin.   Göz teması kurun.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

 Çiçekler övgüyle daha bir büyür.  Gülümseyin.  Hayallerinizi paylaşın.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

 Sınıfla bağlantıyı koparmayın.  İnsan senfonisini yazan “bir”i olun.  Tecrübe satın alın.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

 Yoklamaları takip edin.  Derse ilgi çekin.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

 Arada bir yaptıklarınızı düşünün (kendinizi hesaba çekin).  Kabiliyet ve karakterleri tanıyın.  Olumlu Davranış Geliştirmek İçin ©edam

 Yazılı anket  Dış gözlemci  Ödevler ve sınavlar  İndeks kartları  Ders Kalitesini Geliştirmek İçin.. ©edam

 Dilek kutusu  İki dakikalık sorular  Eşli çalışma  Ders Kalitesini Geliştirmek İçin.. ©edam

 Öğrencilerin sesli/sessiz ifadeleri  Kendi düşünceleriniz  Ders Kalitesini Geliştirmek İçin.. ©edam