OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

Hâsılat kavramları Firmaların kârı maksimize ettikleri varsayılır. Kâr toplam hâsılat ile toplam maliyet arasındaki farktır. Kârı analiz etmek için hâsılat.
PHILIP BAYARD CROSBY O Martin Corporation’da Pershing füze projesini yürüttü. ABD’nin Florida eyaletinde Kalite Koleji (Quality College) adıyla bir okul.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
BÖLGESEL TEŞVİK UYGULAMALARI SUNUM : Kaan Duran ÖĞRETİM GÖREVLİSİ : Mustafa İDUĞ.
Prof.Dr.Mehmet Tunç ÖZCAN
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
BÖLÜM 4 Finansal Tablo Analizi Bu bölümü okuduğunuz zaman, şunları yapabiliyor olmanız gerekir: Oran analizinin ne olduğunu açıklamak Beş grup oranın.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
TOPLU İŞ MÜZAKERELERİNİN ÖNCELİKLERİ Mato Lalić. Toplu müzakerelerinin öncelikleri ana sendika görevlerinden türemektedir -Maaş -İş koşulları -Kazanılmış.
Hat Dengeleme.
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
BİYOÇEŞİTLİLİK NEDİR Biyoçeşitlilik, bir bölgedeki genlerin, türlerin, ekosistemlerin ve ekolojik olayların oluşturduğu bir bütündür. Başka bir deyişle.
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ MADDE ay arasındaki özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin okul öncesi eğitimi zorunludur. Ancak,
2 Yatırım Karlılık Analizleri Finansal Analizler Basit Yöntemler İndirgenmiş Yöntemler Karlılık Yöntemi Geri Ödeme Süresi Yöntemi Net Bugünkü Değer Yöntemi.
Bağımsız Denetim ile Vergi Denetimi Arasındaki Geçişler
Bilimsel bilgi Diğer bilgi türlerinden farklı
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
Program Geliştirme Modelleri
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
DESTEK EĞİTİM ODASI.
Kaizen.com KAIZEN TM Institute Etkin Sağlık Hizmet Yönetimi için Çözüm Ortağınız Hedefler ve Örnekler.
İSTATİSTİK II BAĞIMSIZLIK TESTLERİ VE İYİ UYUM TESTLERİ “ c2 Kİ- KARE TESTLERİ “
Program Tasarım Modelleri
Ulusların Rekabet Üstünlüğü. Küresel rekabetin öneminin artması ulusların önemini yitirmesine mi sebep oldu? – Ulusal değerler, kültür, ekonomik yapılar,
ZAMAN YÖNETİMİ-2 Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN. Zaman Yönetimi Süreci 1-Zaman kullanım analizi: Amaç, zamanın nereye harcandığını belirlemektir. Bireyler.
SANAYİDE ENERJİ YÖNETİMİ Prof.Dr. Muammer KAYA Eskişehir-Osmangazi Üniversitesi, TEKAM Müdürü.
KYS KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. 2 İçerik Kalite Nedir? ISO 9001:2000 Hakkında Genel Bilgi Kalite Politikamız Kalite Hedefimiz KYS nin Şirketimizde.
Yrd. Doç. Dr. Hikmet MARAŞLI Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Proje Yürütücüsü Türkiye.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
TEMEL İLKYARDIM EĞİTİMİ
VARLIKLARIN İZLENMESİ Menkul Kıymetler
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
MİLLİ GELİR Bir ülkede belirli bir dönemde (genellikle bir yıl) üretilen nihai mal ve hizmetlerin parasal değerine eşittir. Gayri Safi Yurt İçi Hasıla.
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
PROGRAMLI ÖĞRETİM Tanımı:
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
ÖRGÜTSEL DEĞERLER VE VARSAYIMLARDAKİ DEĞİŞİM
7.SINIFLAR TEKNOLOJİ TASARIM
NOT VERME VE MEZUNİYET.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
İŞLETMELERİN KURULUŞU
MAKİNE ve METAL TEKNOLOJİSİ BÖLÜMÜ
6-Proje Maliyet Yönetimi
ISO 9001:2015 standardı – 5. Maddenin Tanıtımı
ÜRETİM YÖNETİMİ.
Program Tasarım Modelleri
INVIA WORLD’e HOŞGEDİNİZ!
Üretim ve Üretim Yönetimi Temel Bilgileri
FİNANSAL PİYASALAR VE KURUMLAR
ISPARTA TİCARET VE SANAYİ ODASI
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
İçerik GELİRİN BÖLÜNMESİ DEVAM ( FAİZ, KAR).
PERFORMANS KAVRAMI PERFORMANSIN BOYUTLARI
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
TYS102 ÖLÇME BİLGİSİ Yrd. Doç. Dr. N. Yasemin EMEKLİ
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir Kaizen Atölyesi Eğitim Önerisi: Temel TPM bakış açısı ile OEE ve 16 Büyük Kaybı uygulamalı olarak öğrenmek VE Kobetsu Kaizen ile kayıplarınızı sistematik bir şekilde iyileştirmenin yollarını keşfetmek için, İzmir’de düzenlenen 2 günlük OEE-Kobetsu Kaizen eğitimine katılabilirsiniz. OEE ve KOBETSU KAIZEN EĞİTİMLERİ Yer : İzmir OEE (Overall Equipment Effectiveness) Tarih: 25.05.2016 Çarşamba Kaizen (Sürekli İyileştirme) Tarih: 02.06.2016 Perşembe Eğitmen : Halil Çetinay http://www.kaizenatolyesi.com.tr/anasayfa/bizi-taniyin/ekibimiz/halil-cetinay/

OEE Eğitiminin Amacı OEE (Overall Equipment Effectiveness) veya Türkçe adıyla TEE (Toplam Ekipman Etkinliği) makine kapasitelerinizin ne kadar iyi ve etkin kullanıldığını gösteren bir performans göstergesidir. OEE ile makinelerin duruşlarını, performans ve kalite kayıplarını tek bir parametre ile ölçmek ve izlemek mümkündür. OEE, kayıplara odaklanarak, azaltmayı hedefler. Kayıpları önceliklendirir ve doğru konularda KAIZEN yapılmasını sağlar. Dünya standartlarında olan şirketler OEE’ lerini yükselterek, kapasite ihtiyaçlarını bu şekilde karşılamaya çalışırlar. Böylece kendilerini ek yatırım, ek alan kullanımı, ek işçilik, fazla stok, fazla enerji kullanımı, kalitesizlik ve finansman maliyetlerinden korurlar. Eğitime katılan katılımcılar bu eğitimin sonunda; OEE ve kayıpları ölçme yöntemi, ölçme yapılırken dikkat edilmesi gereken noktalar, üretim sektöründeki makine kayıpları, kendi şirketlerindeki kayıpları bulma ve tanımlama, kayıpları analiz etme ve iyileştirme için hangi tekniklerinin kullanılacağı ile ilgili bilgi sahibi olacaklardır.

Kobetsu Kaizen Eğitiminin Amacı Kaizen, Japoncada kai (değişim) ve zen (daha iyi) sözcüklerinin birleşimidir. Birleştirilmiş haliyle “daha iyiye değişim” diğer bir ifadeyle “sürekli iyileştirme” anlamına gelmektedir. İş yerlerinde üst etim, müdürler ve çalışanlar dahil olmak üzere herkesin katılımıyla yapılan sürekli iyileştirme faaliyetleridir. Kaizen felsefesi, herkesin katılımıyla ile gerçekleşen sürekli iyileştirme faaliyetleriyle kayıpları ortadan kaldırmak için çabalayan bir kurum kültürü yaratmaya çalışır. Mevcut olan durumla yetinmemeyi, problemleri ve olası sorunları görmeyi öğretir. Otomotiv sektörü başta olmak üzere tüm sektörlerde önde gelen markaların başarısının sebebi Kaizen felsefesini çok iyi benimsemiş olmalarıdır. Eğitime katılan katılımcılar bu eğitimin sonunda; Kaizen felsefesi, kaizen türleri, uygulama yöntemleri ve dikkat edilmesi gereken noktalar, doğru kaizen konusu seçimi, üretim sektöründeki kayıplar, kayıpları bulma ve tanımlama, kaizenler ile şirket hedefleri arasında kurulması gereken ilişki, kaizen tasarruflarının hesaplanması ve kaizen felsefesinin şirket kültürü haline getirilmesi ile ilgili bilgi sahibi olacaklardır.

OEE Eğitim İçeriği TPM Nedir? OEE Nedir? 8 büyük ekipman kaybı nelerdir? Plansız duruş kayıpları Performans kayıpları Kalite kayıpları OEE nasıl hesaplanır? OEE hesaplanırken dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir? Kayıplar nasıl tanımlanır? Sahadan veri toplama nasıl yapılır? Dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir? OEE ve Kayıplar nasıl analiz edilir? Dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir? OEE hesaplama ve değerlendirme periyodları nelerdir? OEE ve kayıplar nasıl iyileştirilir? Uygulama * 1 nolu OEE ve kayıp ölçme ile ilgili örnek vaka çalışması * 2 nolu OEE ve kayıp ölçme ile ilgili örnek vaka çalışması * Katılımcıların kendi şirketlerindeki kayıpları tanımlama ile ilgili ekip çalışması

Kaizen Eğitim İçeriği Kaizen nedir? Kaizen felsefesinin gelişimi Kaizen ve Standart arasındaki ilişki Kaizen ile Yenilik arasındaki farklar Kaizen’ in Şartları Kaizen’ in Amaçları Kaizen türleri nelerdir? Önce – Sonra Kaizen nasıl yapılır? Kobetsu Kaizen nedir? 10 Adım da Kobetsu Kaizen nasıl yapılır? Dikkat edilmesi gereken konular nelerdir? Kaizen konuları nasıl belirlenir? Kaizen ile şirket hedefleri arasındaki ilişki nasıl kurulmalı? Kaizen tasarrufları nasıl hesaplanır? Kaizen felsefesi nasıl şirket kültürü haline getirilir? Uygulama * Örnek Kaizen uygulamalarının değerlendirilmesi * Katılımcıların kendi şirketleri için kaizen konusu belirleme ile ilgili ekip çalışması

veya 0533 469 6839 nolu telefonu arayarak iletebilirsiniz. OEE Eğitimi Eğitim Tarihi :  25.05.2016 Çarşamba Eğitim Saati : 09:30 – 17:00 Eğitim Yeri:  İzmir Anemon Fuar Oteli Katılık Ücreti : 300 TL + KDV (Öğle yemeği ücrete dahildir.) Kontenjan : 20 KİŞİ Son Başvuru Tarihi: 16.05.2016 – Pazartesi Kaizen Eğitimi Eğitim Tarihi :  02.06.2016 Perşembe Eğitim Saati : 09:30 – 17:00 Eğitim Yeri:  İzmir Anemon Fuar Oteli Katılık Ücreti : 300 TL + KDV (Öğle yemeği ücrete dahildir.) Kontenjan : 20 KİŞİ Son Başvuru Tarihi: 23.05.2016 – Pazartesi Her iki eğitime de katılmak isteyenler için paket fiyatı 550 TL + KDV  Eğitim bedeli, Kaizen Atölyesi Garanti Bankası Havuz/Avcılar Şube TR 22 0006 2000 7020 0006 2969 65 no’ lu hesabına yatırılabilir. Son başvuru tarihinden önce banka dekontunun tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Aynı firmadan 2 kişi katılımlarda %5, 3 kişi ve üzeri katılımlarda %10 indirim sağlanmaktadır. Eğitimler talep edilmesi halinde şirketinizde yapılabilmektedir. Ayrı fiyat teklifi isteyiniz. Detay sorularınızı ve katılım talebinizi: info@kaizenatolyesi.com.tr; halil.cetinay@kaizenatolyesi.com.tr adreslerine e-mail göndererek veya 0533 469 6839 nolu telefonu arayarak iletebilirsiniz.