OKULÖNCESİ İLKOKUL/ORTAOKULORTAÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YENİŞEHİR KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Advertisements

Bilgi Girişi Yapılacak Modüller
SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİ GELİŞTİRME BÖLÜMÜ
Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Girişleri
E-OKUL VE MEİS-MEİS SORGU MODÜLÜ VERİ GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI
E-OKUL ve MEİS MODÜLÜ İSTATİSTİKİ VERİLERİN GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
TRABZON İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞLERİ
1 Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü – Stratejı Şubesi: İstatistik Bürosu.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS MODÜLÜ
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
eğitim ve öğretim yılı ile ilgili veri giriş işlemleri 01 Ekim 2013 Salı günü başlayacak ve 11 Kasım 2013 Pazartesi günü tamamlanmış.
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
HAKKARİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS VE E-OKUL UYGULAMALARI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI İstatistik ve Bilgi Sistemleri Bölümü.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI E-OKUL VE MEİS MODÜLÜ
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI. 1 - Öğretim Şekli 2- Tahsis Durumu 3- Bina Durumu 4- Lojman Durumu 5- Bina Kullanımı (Özellikle derslik sayıları) E-OKUL MODÜLÜNE.
ZONGULDAK İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
 Aynı binaların birden fazla kurum müdürlüğünce kullanılması durumunda; Binanın sahibi okul/kurum; Bina Durumu, Lojman Durumu, Bina Kullanımı Kiracı okul/kurum;
VERİ GİRİŞLERİ SIRASINDA EN ÇOK HATA YAPILAN KONULAR  KURSİYER SAYILARI GİRİLİRKEN; BAŞLAYAN KURSİYER DEVAM EDENDEN, DEVAM EDEN BİTİRENDEN BÜYÜK VEYA.
MEİS VE E-OKUL MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ PAYLAŞIM TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ 10.EKİM.2012.
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ Öğretim yılı veri giriş işlemleri her yıl olduğu gibi 1 Ekim 2014 Çarşamba günü başlayıp, 14 Kasım 2014 Cuma.
Strateji Geliştirme Şubesi
KİLİS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ (Strateji Geliştirme Şube Müdürlüğü)
SİİRT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
YOZGAT İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 2014 HAZIRLAYAN : STRATEJİ GELİŞTİRME BİRİMİ.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS VERİ GİRİŞLERİ İLE İLGİLİ İŞ VE İŞLEMLER.
STRATEJ İ GEL İ ŞT İ RME BAŞKANLI Ğ I E Ğİ T İ M Ö Ğ RET İ M YILI İ STAT İ ST İ K B İ LG İ LER İ.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Bina yüzölçümü ve bahçe yüzölçümü hakkında bilgi sahibi olmayan okul müdürlükleri Müdürlüğümüz Yatırım Tesisler Bölümünden bilgi edinebilirler.
1. SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ E-OKUL ve MEİS MODÜLÜ İSTATİSTİKİ VERİLERİN GİRİŞ EKRANLARININ TANITIMI.
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI ERZURUM VALİLİĞİ
HARRAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MEİS BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ TOPLANTISI
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
Osmangazi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Girişleri
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ
MEBBİS Veri Girişi BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İl Millî Eğitim Müdürlüğü
EĞİTİM İSTATİSTİKLERİ
ŞANLIURFA İLİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK VERİ GİRİŞLERİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü
ÇORUM İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM–ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİ.
E-okul bilgi girişi yapan kurumlar aynı zamanda meis modülü için açılan bilgi ekranlarınıda doldurulacaktır. :( E-OKUL BİLGİ GİRİŞİ YAPACAK OKULLAR *Özel-Resmi.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ‘MEİS MODÜLÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI’
1. İSTATİSTİĞİN OKUL İÇİN ÖNEMİ Eğitim istatistikleri ile; Okulun doğru veriye ulaşıp kendilerini geliştirmelerine, başarının ve verimin arttırılması.
1 HATAY İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Bilgileri Veri Giriş İşlemleri.
ÖZEL ÖĞRETİM KURUMLARI
ÇAYIROVA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
1 ERENLER İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE/İSTATİSTİK BİRİMİ.
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
1 İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Öğretim Yılı İstatistik Bilgileri Veri Giriş İşlemleri.
Sunum transkripti:

OKULÖNCESİ İLKOKUL/ORTAOKULORTAÖĞRETİM KURUMLARI ESKİŞEHİR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

1 - Öğretim Şekli 2- Tahsis Durumu 3- Bina Durumu 4- Lojman Durumu 5- Bina Kullanımı (Özellikle derslik sayıları) E-OKUL MODÜLÜNE BİLGİ GİRİŞİ YAPILACAK EKRANLAR Sayfa 2

1 - ÖĞRETİM ŞEKLİ Sayfa 3  Okullarımızın “öğretim şekli” sabahtan akşama kadar eğitim veriyorsa “NORMAL”; sabahtan öğlene veya öğlenden akşama kadar olacak şekildeyse “İKİLİ” öğretim olarak girilecektir.  Aynı binayı kullanan ilkokul ve ortaokullarda öğretim şekli ikili olarak girilecektir.

2- TAHSİS DURUMU Sayfa 4 Aynı Okulu hem İLKOKUL hem de ORTAOKUL olarak kullanan kurumlar için; 1-Bina mülkiyeti hangi okulda ise o okul bu alanı boş olarak kayıt edecektir. 2- Okul binasında misafir konumunda olan okul bu alanı doldurup kayıt işlemini gerçekleştirecektir. Bu alanı sadece; başka bir okulda kiracı (tahsisli) durumda olan kurumlar dolduracak olup, bir binada sadece bir okul bulunuyorsa (yani kendine ait binayı kullanıyorsa) bu ekran kesinlikle doldurulmayacaktır.

3- BİNA DURUMU Sayfa 5 Ek binası olan kurumlar 2. binaları yeni kayıt olarak gireceklerdir. Okulu hem İLKOKUL hem de ORTAOKUL olarak kullanan kurumlar için; bu ekran ilkokul tarafından doldurulacaktır. Bina mülkiyeti hangi okulda ise bu alanı sadece o okul dolduracaktır.  Çeşitli sebeplerle eğitime ara veren kurumlarımız bir süre sonra tekrar eğitime başladığında hizmete giriş tarihi olarak ilk açıldığı tarih işlenecektir.

TAHSİS DURUMU Aynı binayı kullanan ilkokul ve ortaokullarda; dersliklerin tamamı sabah ortaokul öğleden sonra ilkokul tarafından kullanılıyorsa bina durumu ve bina kullanımı ilkokul tarafından doldurulacak, ortaokul ise sadece tahsis durumunu dolduracak ve kullanılan derslik sayısına kullandığı derslik sayısını yazacaktır. Aynı binayı kullanan okullarda ilkokul ve ortaokul farklı derslikleri kullanıyorsa; bina durumu ve bina kullanımı ilkokul tarafından doldurulacak, tahsis durumu ise ortaokul tarafından doldurulacak ve kullandığı derslik sayısını tahsis ekranına yazacaktır. Kurumdaki toplam derslik ev sahibi kurum tarafından Derslik Sayısı (kullanılan kullanılmayan anasınıfı dahil) bölümüne yazılacak, ev sahibi kurumun kendi kullandığı derslik sayısı ve misafir kurumun kullandığı derslik sayısı toplamı Derslik Sayısı (aktif olarak kullanılan anasınıfı hariç) bölümüne yazılacaktır. Sayfa 6

TAHSİS DURUMU-BİNA KULLANIMI Aynı binayı kullanan lise, bağlı kuruluş, ilçe MEM, Dershane, MTSK, Muhtelif Kurs gibi kurumlar ise; kurumlardan birini ev sahibi kurum gibi gösterecek ev sahibi kurum bina durumu ve bina kullanımını dolduracak, misafir kurum ise tahsis durumunu dolduracaktır. Kurumdaki toplam derslik ev sahibi kurum tarafından Derslik Sayısı (kullanılan kullanılmayan anasınıfı dahil) bölümüne yazılacak, ev sahibi kurumun kendi kullandığı derslik ve misafir kurumların kullandığı dersliklerin toplamı ise Derslik Sayısı (aktif olarak kullanılan anasınıfı hariç) bölümüne yazılacaktır. Sayfa 7

BİNA KULLANIMI (Derslik Sayısı) Tahsis durumu olmayan okullarda (sadece kendi binasını kendisi kullanan okullar); Derslik sayısı (Kullanılan Kullanılmayan anasınıfı dahil)= Derslik sayısı (Aktif olarak kullanılan anasınıfı hariç) + Derslik sayısı (Kullanılmayan) + Derslik sayısı (Anasınıfı) eşitliği sağlanacaktır. Sayfa 8

BİNA KULLANIMI (Derslik Sayısı-Tahsis) Aynı binayı birden fazla okul ve kurumun kullandığı durumlarda; Ev sahibi kurumun dolduracağı ekran Derslik sayısı (Kullanılan Kullanılmayan anasınıfı dahil) = Derslik sayısı (Aktif olarak kullanılan anasınıfı hariç) + Derslik sayısı (Kullanılmayan) + Derslik sayısı (Anasınıfı ) + Tahsisli kurumun gireceği derslik sayısı eşitliği sağlanacaktır. Misafir kurumun dolduracağı ekran Tahsis durumu ekranındaki derslik sayısı Sayfa 9

4- LOJMAN DURUMU Sayfa 10 Lojman Durumu Bilgileri ekranı sadece lojmanı bulunan okullar tarafından doldurulacaktır.

5- BİNA KULLANIMI (Özellikle derslik sayıları) Sayfa 11

Sayfa 12 Bütün Resmi - Özel eğitim - öğretim kademelerindeki okullarımızın e-okul modülünde aday kaydını yaptıkları öğrencilerinin biran önce kesin kayıt işlemlerini yapmaları gerekmektedir. *Sistem üzerinden yapılan nakil talepleri ivedilikle onaylanacaktır. *Yatılı okullara ait pansiyon kapasitesi girişi devlet kurumları modülünden bakanlık tarafından yapılmaktadır. * Pansiyonlu okulların bilgi girişleri ilçeler tarafından takip edilecek. * Pansiyonda kalan öğrencilerle ilgili bilgiler öğrencilerin pansiyonda kaldığı okul müdürlükleri tarafından e-okul modülüne girilecektir. Yatılı öğrenci ekleme işlemi e-okul kurum işlemleri/bilgi giriş işlemleri/yatılı öğrenci bölümünden yapılacaktır.

MEİS MODÜLÜNE BİLGİ GİRİŞİ YAPILACAK EKRANLAR 1- Kütüphane Materyal 2- Kütüphane Kullanımı 3- Bilişim İnternet ve Çevre Birimleri 4- Kurum Bilgileri 5- Kurum Onay İşlemleri Mutlaka eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulacaktır. Sayfa 13

1- Kütüphane Materyal Kütüphanesi bulunan bütün kurumlar E-OKUL daki Bina Kullanımı Durumu ekranında, Kütüphane Sayısı (Sınıf Kitaplıkları Hariç) hücresine bilgi girdikten sonra MEİS Modülünde mutlaka Kütüphane Materyal/Kütüphane Kullanımı ekranlarını doldurmaları gerekmektedir. Sayfa 14

2- Kütüphane Kullanımı Sayfa 15

3- Bilişim İnternet ve Çevre Birimleri Ancak özel okullar: MEİS Modülünde, Eğitim Olanakları Bölümündeki - Kütüphane Materyal ve Çevre Birimlerinin yanında - Bilişim Bilgisayar ile - Bilgisayar laboratuvarları/BT Sınıfları ekranlarına da bilgi girişi yapacaklardır. Sayfa 16

4- Kurum Bilgileri Sayfa 17  Kurum Genel Bilgileri Devlet Kurumları Modülünden kontrol edilerek kurum tipi ve yerleşim yeri bilgisi eksik olanlar İl M.E.M Temel Eğitim Bölümünü haberdar ederek işlenmesi sağlanacaktır.

Sayfa 18 E-Okul Sisteminde; taşımalı eğitime tabi öğrenci, birleştirilmiş sınıflarda okuyan öğrenci ve kaynaştırma eğitimine tabi öğrenci bilgilerinin özür grupları ile birlikte eksiksiz olarak tanımlamalarının yapılması gerekmektedir.

Sayfa 19 Halk Eğitim Merkezi, Mesleki Eğitim Merkezi, kursiyer, personel ve bina bilgi girişlerini adresindeki e-Yaygın Modülünden, eğitim olanakları bilgi girişlerini ise önceki yıllarda olduğu gibi MEİS Modülü üzerinden yapılacaktır.

Sayfa 20 Bakanlığımıza bağlı okul ve kurumlar bilgisayar sayılarını, E-Okul sisteminde yer alan bina kullanım ekranlarına, ‘’Büroda kullanılan bilgisayar sayısı, Eğitim amaçlı kullanılan bilgisayar sayısı ve Fatih Projesi kapsamında tablet bilgisayar sayısı’’ ayrıntısında gireceklerdir.

5- Kurum Onay İşlemleri Sayfa 21