Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA."— Sunum transkripti:

1 1 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin CONSEIL. MARKETING. FORMATION PARIS. SAO PAULO. ISTANBUL 23 Rue de la performance VILLENEUVE D’ASCQ Tel Fax Fahrettin Kerim Gökay caddesi No:245, D:6 Göztepe / Kadiköy Tel

2 2 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERİK Metodoloji … p 3 1. Etki alanı p 4 2. Müşteri profili p Müşteri alışkanlıkları p Alışveriş Merkezinin imajı p Rakipler p Beklentiler p Etkinlikler & Haberleşme…………………………..………………………….. p 70

3 3 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ile 23 Nisan tarihleri arası Bayrampaşa Alışveriş Merkezinde toplam 605 anket gerçekleştirildi. Anketler Alışveriş Merkezinin açık bulunduğu saatlerde çıkış kapılarında yapıldı. Çalışmanın amacı :  Alışveriş Merkezinin etki alanındaki performansı  Müşteri profilerinin incelenmesi  Müşterilerinin davranış ve beklentilerini incelemek  Alışveriş Merkezinin imajı  Ziyaret edilen Rakiplerin belirlenmesi  Etkinliklerin ve haberleşmenin etkisi. METODOLOJİ

4 4 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ETKİ ALANI BÖLÜM 1

5 5 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ETKİ ALANI Metodoloji SATIN ALMA ORANI Etki alanında oturan Hanehalkı sayısı AVM’nin Müşteri Hanehalkı sayısı Alışveriş yapan müşteri « akışı » AVM’nin Haftalık müşteri akışı NÜFUZ ETME ORANI ZİYARET SIKLI Ğ I ORTALAMA HARCAMA Ciro

6 6 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ETKİ ALANI Karşılaştırma * * Eğilim, Karşılaştırma yapılamaz

7 7 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ETKİ ALANI Nüfuz etme oranlarına göre grup oluşturuluyor *. Etki alanı *Çok güçlü etki alanı : Nüfuz etme oranı 75% üzeri bölgeler Güçlü etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Orta etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Zayıf etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Çok zayıf etki alanı: Nüfuz etme oranı 10% altı *Haftalık ciro, K TL olarak. *

8 8 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sommaire MAP

9 9 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sommaire « Bu alışveriş merkezine geliyorsunuz çünkü … ? » (%) ETKİ ALANI Geliş nedeni

10 10 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Geliş nedeni ETKİ ALANI

11 11 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MÜŞTERİ PROFİLİ BÖLÜM 2

12 12 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Cinsiyet MÜŞTERİ PROFİLİ

13 13 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Ortalama yaş : 37 yaş (2005’te : 38 yaş) Ortalama yaş : 43 yaş (2005’te : 44 yaş) MÜŞTERİ PROFİLİ Cevaplayanın yaşı Aile reisinin yaşı

14 14 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Ortalama : 3,9 kişi ( 2005’te ortalama : 3,6 kişi ) Siz dahil, evinizde kaç kişi var ? MÜŞTERİ PROFİLİ Hanehalkı büyüklüğü

15 15 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Ailenin ortalama geliri : TL (2005’te 1618 TL) Ailenin aylık net geliri hangi dilimde bulunuyor ? (Bütün maaşlar + yardımlar) MÜŞTERİ PROFİLİ Ailenin aylık geliri

16 16 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) MÜŞTERİ PROFİLİ Cevaplayanın mesleği Aile reisinin mesleği

17 17 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Eğitim durumunuz nedir ? Arabanız var mı? MÜŞTERİ PROFİLİ Eğitim seviyesi Araba

18 18 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) MÜŞTERİ PROFİLİ Ev / Daire

19 19 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Internet kullanıyormusunuz ? (%) MÜŞTERİ PROFİLİ Internet kullanımı

20 20 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 3 ZİYARET ALIŞKANLIKLARI

21 21 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI CARREFOURSA hipermarketi ortalama hangi sıklıkla ziyaret ediyorsunuz ? (%) 2% 15% 30% 21% 19% 6% 7% 2% 14% 22% 7% ZİYARET ALIŞKANLIKLARI CARREFOUR hipermarket ziyareti Hatırlatma 2005

22 22 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI CARREFOUR hipermarket ziyareti

23 23 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışveriş merkezindeki RESTORANLARI ortalama hangi sıklıkla ziyaret ediyorsunuz ? (%) 2% 9% 22% 15% 19% 11% 6% 15% 5% 17% 9% ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş Merkezindeki Restoran/Yemek/içme bölümü ziyareti Hatırlatma 2005

24 24 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş Merkezindeki Restoran/Yemek/içme bölümü ziyareti

25 25 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Anket sırasında yanında çocuk var mıydı ? (%) Başka yetişkinler var mıydı : anket yapılan kişi....? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Cevaplayanın yanındakiler - ÇOCUK BULUNMASI - - YETİŞKİN BULUNMASI -

26 26 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bugün merkeze gelmek için hangi vasıtayı kullandınız ? (İçinden geldiği gibi) (%) ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ulaşım aracı

27 27 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ulaşım aracı

28 28 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Bugün, bu alışveriş merkezine … için geldiniz? [1 tek cevap verilmeli] ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ziyaretin amacı

29 29 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ziyaretin amacı

30 30 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Bugün, alışveriş merkezinde ne kadar zaman harcadınız (Carrefour + AVM’in mağazaları) ? 8% 30% 18% 28% 16% 2% 16% 14% 29% 38% ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş merkezinde kalma süresi Hatırlatma 2005 Ortalama : 99 dakkika (2005’te 137 dakkika)

31 31 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş merkezinde kalma süresi

32 32 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Bugün, …. ziyaret ettiniz ? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü ziyaret edilen yerler

33 33 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü ziyaret edilen yerler

34 34 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü alışveriş yapılan yerler

35 35 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü alışveriş yapılan yerler

36 36 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Yaş dağılımına göre anket günü alışveriş yapılan yerler

37 37 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI   ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Kazanılan satış / Kaybedilen satış / Cevaplayan 100% ALIŞVERİŞ NİYETİ HAYIR 10% EVET 90% EVET 85% HAYIR 5% Kaybedilen satış Kazanılan satış EVET 7% HAYIR 3% GERÇEKLEŞEN ALIŞVERİŞ

38 38 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 4 ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

39 39 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışveriş Merkezinin OLUMLU ve OLUMSUZ özellikleri ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

40 40 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Yakınlık Seçenek bolluğu Fiyat seviyesi Promosyonlar Ulaşım kolaylığı Eğlence alanı ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI Görsel olarak AVM’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri Fark İlgi DÜŞÜK İLGİ VE KÖTÜ ALGILAMA OLUMLU ALGILAMA AMA DÜŞÜK İLGİ DİKKAT’E ALINMASI GEREKEN OLUMLULAR BÜYÜK İLGİ VE İYİ ALGILAMA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN OLUMSUZLAR BÜYÜK İLGİ AMA KÖTÜ ALGILAMA

41 41 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bana saydığınız OLUMLU ÖZELLIKLER arasında, en önemlisi hangisidir ? (%) ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI En önemli Olumlular

42 42 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bana saydığınız OLUMSUZ ÖZELLIKLER arasında, en önemlisi hangisidir ? (%) ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI En önemli Olumsuzlar

43 43 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bu alışveriş merkezinde en çok hangi mağazaları tercih ediyorsunuz ? (%) ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI Beğenilen markalar

44 44 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bu alışveriş merkezinde varsa beğenmediğiniz mağazalar hangileri ? (%) ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI En az beğenilen markalar

45 45 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Merkezin otoparkını kullandınız mı ? (%) Otoparktan memnun musunuz ? ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI Otopark - KULLANIM -- MEMNUNİYETLİK - Hatırlatma 2005 : 66% ‘i Otoparkı kullanıyordu

46 46 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Neden memnun değilsiniz ? ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI Otopark : Memnuniyetsizlik nedenleri

47 47 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Merkezin ücretsiz müşteri taşıma hizmetinden memnun musunuz ? (%) Neden memnun değilsiniz ? (%) ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI Müşteri servis arabaları

48 48 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 5 RAKİPLER

49 49 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Alışverişlerinizde bu alışveriş merkezini ne sıklıkla tercih edersiniz? RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı SADIK MÜŞTERİ ÖZEL MÜŞTERİ RAKİP MÜŞTERİ

50 50 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı (bölgelere göre)

51 51 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışverişlerinizde bu alışveriş merkezini ne sıklıkla tercih edersiniz? RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı (yaşlara göre)

52 52 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) En sık ziyaret ettiğiniz diğer alışveriş merkezi (merkezleri) hangisidir (hangileridir) … ? [İçinden geldiği gibi – birden fazla cevap verilebilir ] RAKİPLER Rakip AVM’lere ziyaret - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER -

53 53 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI YAKIN TAKİP CEVAHİR

54 54 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Hangi mağaza için rakip Alışveriş Merkezi’ne gittiğinizi belirtin ? (%) YAKIN TAKİP CEVAHİR CEVAHIR’de çekim güçü olan markalar

55 55 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI YAKIN TAKİP CEVAHİR CEVAHİR’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri

56 56 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Seçenek bolluğu Yakınlık Eğlence alanı Fiyat seviyesi Merkezin büyüklüğü, genişlik Mağazaların kalitesi YAKIN TAKİP CEVAHİR Görsel olarak CEVAHİR Olumlu ve Olumsuz özellikleri Fark İlgi DÜŞÜK İLGİ VE KÖTÜ ALGILAMA OLUMLU ALGILAMA AMA DÜŞÜK İLGİ DİKKAT’E ALINMASI GEREKEN OLUMLULAR BÜYÜK İLGİ VE İYİ ALGILAMA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN OLUMSUZLAR BÜYÜK İLGİ AMA KÖTÜ ALGILAMA

57 57 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BEKLENTİLER BÖLÜM 6

58 58 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bu alışveriş merkezinde hangi sektörden eksik mağazalar olduğunu düşünüyorsunuz ? (İçinden geldiği gibi ) (%) BEKLENTİLER Beklenen sektörler

59 59 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Eğer 2 yeni mağaza alışveriş merkezine yerleşecek olsa, bunların öncelikle hangileri olmasını isterdiniz ? BEKLENTİLER Eklenmesi istenen mağazalar - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER -

60 60 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Eğer Alışveriş merkezinde Sinema olsaydı, AVM’ye daha sık gelmeniz için bir etken olurmuydu ? (%) BEKLENTİLER Sinema’ın etkisi

61 61 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Ortalama : 75% BEKLENTİLER Bölgelere göre sinemanın etkisi Evet diyen %’si

62 62 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Alışveriş merkezindeki Eğlence alanından beklentileriniz nedir ? BEKLENTİLER Eğlence alanında beklentiler

63 63 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Alışveriş merkezin’e GIYIM mağazası eklenebilse öncelikle hangilerini görmek isterdiniz? BEKLENTİLER GİYİM alanında beklenen mağazalar - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER -

64 64 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Alışveriş merkezin’e AYAKKABI-CANTA mağazası eklenebilse öncelikle hangilerini görmek isterdiniz ? BEKLENTİLER AYAKKABI - ÇANTA alanında beklenen mağazalar

65 65 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Alışveriş merkezin’e RESTORAN (yeme içme) mağazası eklenebilse öncelikle görmek isterdiniz ? BEKLENTİLER RESTORAN (yeme içme) alanında beklenen mağazalar

66 66 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 7 ETKİNLİKLER & HABERLEŞME

67 67 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Merkezde düzenlenen Etkinlikler/Organizasyonlar hakkında ne düşünüyorsunuz ? ETKİNLİKLER Etkinlikler hakkında müşterilerin görüşü

68 68 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Bu merkezde hangi Etkinlikleri/Organizasyonları görmek isterdiniz ? ETKİNLİKLER Beklenen etkinlikler

69 69 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Carrefour reklamı dışında, bu alışveriş merkezi hakkında bir reklam gördünüz, aldınız veya işittiniz mi ? (%) Cevabınız evet ise, ne tür bir reklamdı ? HABERLEŞME Haberleşmenin etkisi / Cevaplayan 100% EVET 26% (14%) ( ) : Hatırlatma 2005 HAYIR 74% (86%)

70 70 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI HABERLEŞME Ortalama : 26% Bölgelere göre haberleşmenin etkisi Evet diyen %’si

71 71 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Gazete veya Dergi okuyor musunuz ? (%) Cevabınız evet ise, hangisini ? HABERLEŞME Gazete / Dergi / Cevaplayan 100% HAYIR 6% EVET 94%

72 72 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En çok hangi televizyon kanalını seyrediyorsunuz ? (%) HABERLEŞME En çok izlenen televizyon kanalları

73 73 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En çok hangi radyoyu dinliyorsunuz ? (%) HABERLEŞME En çok dinlenen radyolar


"1 BAYRAMPASA ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BAYRAMPAŞA." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları