Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK"— Sunum transkripti:

1 AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
AVM’LERDE ETKİNLİK YÖNETİMİ KONFERANSI AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK MODERATÖR: FAHİR ÇAM ASMERKEZ OUTLET AVM GENEL MÜDÜRÜ KONUŞMACILAR: ALİ MURAT KIZILTAŞ AMPD YÖNETİM KURULU BAŞKAN YARDIMCISI, ZİNCİR MAĞAZALAR SEKTÖREL GRUP BAŞKANI, İNCİ DERİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI AYTAÇ ÖZÇİÇEK OLIVIUM AVM GENEL MÜDÜRÜ AYŞEN YERŞEN PROFILO AVM PAZARLAMA MÜDÜRÜ FEYZA ACAR KORUPARK AVM PAZARLAMA MÜDÜRÜ KADİRCAN ERKIRALP TEKNOSA GENEL MÜDÜR YARDIMCISI KAMİL ATLİMAN OYUNCU&YAZAR YUSUF ESENKAL CEVAHİR AVM PAZARLAMA MÜDÜRÜ

2 Alışveriş merkezlerinde bir ilk “PUANLI”
KORUPARK ALIŞVERİŞ MERKEZİ / BURSA Alışveriş merkezlerinde bir ilk “PUANLI”

3 Alışveriş merkezlerinde bir ilk “PUANLI”
KAMPANYANIN AMACI: Alışveriş merkezindeki satış hacmini arttırmak, Kiracı ve kiralayan arasında çapraz fayda yaratmak, Tüketiciyi daha önce hiç tanışmamış olduğu mağazalara yönlendirmek, Tüketicinin alışverişlerini ödüllendirmek. HEDEF KİTLE PROFİLİ 18-55 yaş arası B+, B, C grup tüketici Alışveriş merkezinde alışveriş yapan, kampanyalara duyarlı tüketiciler PLANLANAN BÜTÇE Dağıtılacak hediye çeki : 1 milyon tl Diğer hediyeler : bin tl Reklam – Tanıtım Bütçesi : 250 bin tl

4 KAMPANYA AFİŞİ NASIL ANLATTIK? PUANLI - DALMAÇYALI
Gazete ve dergi ilanları ile Radyo spotları ile, Outdoor çalışmalarımız ile, basılı işlerimiz ile, Tüm mağazaların kasalarının yanına koyduğumuz bilgilendirmeler ile, AVM içerisinde oluşturulan cut-out uygulama ve yönlendirme afişleri ile.

5 DEKORASYON Cut-out çalışmaları

6 KAMPANYA İŞLEYİŞİ KAMPANYAYI DESTEKLEYİCİ AKTİVİTELER
Mağazalarımızın kiralarının %50’sini aşmamak kaydıyla her mağazaya belirli oranda katılım oranları belirlendi. Belirlenen katılım paylarının %25’i mağazalarımız tarafından karşılanırken, %75’i yatırımcı tarafından finanse edildi. Katılım tutarları oranında mağazaların TL’lik hediye çekleri sisteme dahil edildi. 50 TL’lik alışveriş fişi ile kampanyaya katılan müşterilerimiz hazırlanan platformda dijital çekiliş kampanyasına katılarak anında hediye çeklerini kazandılar. KAMPANYAYI DESTEKLEYİCİ AKTİVİTELER Tugba Ünsal ile kampanya başlangıcında basın toplantısı düzenlendi. Alışveriş merkezi atriumda veteriner kontrolünde yavru dalmaçyalıların bulunduğu bir havuz oluşturuldu. Anneler babalar PUANLI kampanya katılımı için sıraları beklerken, çocuklar kendi PUANLI çorap kuklalarını yapma fırsatı buldular Dalmaçyalı kostümü giymiş animatörlerimiz, kampanya hakkında ziyaretçilerimize bilgilendir yaparak kampanyaya katılımı arttırdı.

7

8 BASINDA YER ALMA YAZILI BASIN (GAZETE- DERGİ VB) : 2.955 STXCM
ERİŞİM : (traj – kaynak MTM)

9 RAKAMSAL SONUÇLAR CİRO’YA KATKI Kampanya katılım : 60 günde
kişi – kupon - %57 BAYAN KATILIMCI Dağıtılan kart sayısı : ZİYARETÇİ SAYI PERFORMANSI : %6,81 ARTIŞ Kampanya öncesi dönem ortalama gün : kişi Kampanya dönemi ortalama gün : kişi ÇEK GERİ DÖNÜŞÜ = TOPLAMDA % 69,75 Departman Store : %93 Erkek Giyim : % 70 Kadın Giyim : % 85 Unisex : LÜX markalar = %28 - DİĞER = %65 Aksesuar : %78 Kozmetik : %85 Yeme – İçme : %95 CİRO’YA KATKI Kampanya döneminde çek geri dönüşünün yüksek olduğu mağazalarda %15 - %20 ciro artışı olmuştur. Kampanya satışlara hareketlilik getirmiştir. Motivasyonu arttırmıştır.

10 Kampanya Maliyeti Basılı Reklam Harcamaları 92.714,55
Outdoor Reklam Harcamaları 46.005,50 Basılı İşler 27.675,40 Diğer 14.250,00 TOPLAM ,45 Hediye çekleri toplam 800,000-tl Yatırımcı payı tl Kiracı payı tl

11 Başarılı olmayı sağlayan 2 önemli unsur
Mağaza AVM yönetimin düzenlediği ortak bir kampanya olması Hemen katıl, hemen kazan, hemen harca ve boş yok olması sebebi ile katılımcıların kampanyaya ilgisinin yüksek olması ve müşteri memnuniyeti. 15 EKİM 30 KASIM 2008 Kampanya hedefine ulaşmıştır ve 2 ayrı dönem daha devam etmiştir.

12 Kampanya tasarımlarında fark yaratılmaya önem verilmiştir.
Yerel seçim dönemine denk gelen kampanya uygulamaları 19 MART 30 NİSAN 2009


"AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları