Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY."— Sunum transkripti:

1 1 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin CONSEIL. MARKETING. FORMATION PARIS. SAO PAULO. ISTANBUL 23 Rue de la performance VILLENEUVE D’ASCQ Tel Fax Fahrettin Kerim Gökay caddesi No:245, D:6 Göztepe / Kadiköy Tel

2 2 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERİK Metodoloji … p 3 1. Etki alanı p 4 2. Müşteri profili p Müşteri alışkanlıkları p Alışveriş Merkezinin imajı p Rakipler p Beklentiler p Etkinlikler & Haberleşme…………………………..………………………….. p 66

3 3 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ile 20 Nisan tarihleri arası İçenrenköy Alışveriş Merkezinde toplam 604 anket gerçekleştirildi. Anketler Alışveriş Merkezinin açık bulunduğu saatlerde çıkış kapılarında yapıldı. Çalışmanın amacı :  Alışveriş Merkezinin etki alanındaki performansı  Müşteri profilerinin incelenmesi  Müşterilerinin davranış ve beklentilerini incelemek  Alışveriş Merkezinin imajı  Ziyaret edilen Rakiplerin belirlenmesi  Etkinliklerin ve haberleşmenin etkisi. METODOLOJİ

4 4 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 1 ETKİ ALANI

5 5 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ETKİ ALANI Metodoloji SATIN ALMA ORANI Etki alanında oturan Hanehalkı sayısı AVM’nin Müşteri Hanehalkı sayısı Alışveriş yapan müşteri « akışı » AVM’nin Haftalık müşteri akışı NÜFUZ ETME ORANI ZİYARET SIKLI Ğ I ORTALAMA HARCAMA Ciro

6 6 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI * Karşılaştırma ETKİ ALANI * * Eğilim, Karşılaştırma yapılamaz

7 7 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI *Çok güçlü etki alanı : Nüfuz etme oranı 75% üzeri bölgeler Güçlü etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Orta etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Zayıf etki alanı : Nüfuz etme oranı % arası bölgeler Çok zayıf etki alanı: Nüfuz etme oranı 10% altı ETKİ ALANI Nüfuz etme oranlarına göre grup oluşturuluyor *. Etki alanı *Haftalık ciro, K TL olarak. *

8 8 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sommaire MAP HARİTA

9 9 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sommaire « Bu alışveriş merkezine geliyorsunuz çünkü … ? » (%) ETKİ ALANI Geliş nedeni

10 10 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Geliş nedeni ETKİ ALANI

11 11 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 2 MÜŞTERİ PROFİLİ

12 12 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI (%) Cinsiyet MÜŞTERİ PROFİLİ

13 13 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % % Cevaplayanın yaşı Aile reisinin yaşı Ortalama yaş : 43 yaş (2005’te : 35 yaş) Ortalama yaş : 48 yaş (2005’te : 46 yaş ) MÜŞTERİ PROFİLİ

14 14 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Siz dahil, evinizde kaç kişi var ? MÜŞTERİ PROFİLİ Hanehalkı büyüklüğü Ortalama : 3,3 kişi (2005’te ortalama : 3,4 kişi)

15 15 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Ailenin aylık net geliri hangi dilimde bulunuyor ? (Bütün maaşlar + yardımlar) MÜŞTERİ PROFİLİ Ailenin aylık geliri Ailenin ortalama geliri : TL (2005’te 1799 TL)

16 16 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % MÜŞTERİ PROFİLİ Cevaplayanın mesleği Aile reisinin mesleği

17 17 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Eğitim durumunuz nedir ? Arabanız var mı? MÜŞTERİ PROFİLİ Eğitim seviyesi Araba

18 18 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % MÜŞTERİ PROFİLİ Ev / Daire

19 19 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Internet kullanıyormusunuz ? % MÜŞTERİ PROFİLİ Internet kullanımı

20 20 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 3 ZİYARET ALIŞKANLIKLARI

21 21 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI CARREFOURSA hipermarketi ortalama hangi sıklıkla ziyaret ediyorsunuz ? % Hatırlatma % 26% 29% 16% 18% 8% 2% 24% 20% 7% ZİYARET ALIŞKANLIKLARI CARREFOUR hipermarket ziyareti

22 22 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI CARREFOUR hipermarket ziyareti

23 23 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışveriş merkezindeki RESTORANLARI ortalama hangi sıklıkla ziyaret ediyorsunuz ? % 3% 23% 24% 14% 7% 2% 13% 10% 20% 12% ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş Merkezindeki Restoran/Yemek/içme bölümü ziyareti Hatırlatma 2005

24 24 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş Merkezindeki Restoran/Yemek/içme bölümü ziyareti

25 25 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Anket sırasında yanında çocuk var mıydı ? % Başka yetişkinler var mıydı : anket yapılan kişi....? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Cevaplayanın yanındakiler - ÇOCUK BULUNMASI -- YETİŞKİN BULUNMASI -

26 26 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Bugün merkeze gelmek için hangi vasıtayı kullandınız ? (İçinden geldiği gibi) % ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ulaşım aracı

27 27 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ulaşım aracı

28 28 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Bugün, bu alışveriş merkezine … için geldiniz? [1 tek cevap verilmeli] ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ziyaretin amacı

29 29 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Ziyaretin amacı

30 30 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Bugün, alışveriş merkezinde ne kadar zaman harcadınız (Carrefour + AVM’in mağazaları) ? Ortalama : 90 dakkika (2005’te 116 dakkika) 6% 18% 27% 18% 20% 17% 19% 14% 33% 28% ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş merkezinde kalma süresi Hatırlatma 2005

31 31 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Alışveriş merkezinde kalma süresi

32 32 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Anket günü ziyaret edilen yerler Bugün, …. ziyaret ettiniz ? ZİYARET ALIŞKANLIKLARI

33 33 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü ziyaret edilen yerler

34 34 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü alışveriş yapılan yerler

35 35 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Anket günü alışveriş yapılan yerler

36 36 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ZİYARET ALIŞKANLIKLARI Yaş dağılımına göre anket günü alışveriş yapılan yerler

37 37 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ALIŞVERİŞ NİYETİ HAYIR 13% EVET 87% / Cevaplayan 100% GERÇEKLEŞEN ALIŞVERİŞ HAYIR 3% EVET 84% GERÇEKLEŞEN ALIŞVERİŞ HAYIR 8% EVET 5% Kaybedilen satış Kazanılan satış   Kazanılan satış / Kaybedilen satış ZİYARET ALIŞKANLIKLARI

38 38 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 4 ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

39 39 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI Alışveriş Merkezinin OLUMLU ve OLUMSUZ özellikleri

40 40 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Fark İlgi Görsel olarak AVM’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri Yakınlık Seçenek bolluğu Fiyat seviyesi Promosyonlar ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI DÜŞÜK İLGİ VE KÖTÜ ALGILAMA OLUMLU ALGILAMA AMA DÜŞÜK İLGİ DİKKAT’E ALINMASI GEREKEN OLUMLULAR BÜYÜK İLGİ VE İYİ ALGILAMA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN OLUMSUZLAR BÜYÜK İLGİ AMA KÖTÜ ALGILAMA

41 41 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En önemli Olumlular Bana saydığınız OLUMLU ÖZELLIKLER arasında, en önemlisi hangisidir ? % ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

42 42 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En önemli Olumsuzlar Bana saydığınız OLUMSUZ ÖZELLIKLER arasında, en önemlisi hangisidir ? % ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

43 43 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Beğenilen markalar Bu alışveriş merkezinde en çok hangi mağazaları tercih ediyorsunuz ? % ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

44 44 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En az beğenilen markalar Bu alışveriş merkezinde varsa beğenmediğiniz mağazalar hangileri ? % ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

45 45 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Otopark - KULLANIM -- MEMNUNİYETLİK - Merkezin otoparkını kullandınız mı ? % Otoparktan memnun musunuz ? Hatırlatma 2005 : 68% ‘i Otoparkı kullanıyordu ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

46 46 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Otopark : Memnuniyetsizlik nedenleri % Neden memnun değilsiniz ? ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

47 47 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Müşteri servis arabaları Merkezin ücretsiz müşteri taşıma hizmetinden memnun musunuz ? % Neden memnun değilsiniz ? % ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN İMAJI

48 48 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 5 RAKİPLER

49 49 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % SADIK MÜŞTERİ ÖZEL MÜŞTERİ RAKİP MÜŞTERİ RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı Alışverişlerinizde bu alışveriş merkezini ne sıklıkla tercih edersiniz?

50 50 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı (bölgelere göre)

51 51 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Alışverişlerinizde bu alışveriş merkezini ne sıklıkla tercih edersiniz? RAKİPLER Müşterilerin sadakatlığı (yaşlara göre)

52 52 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % En sık ziyaret ettiğiniz diğer alışveriş merkezi (merkezleri) hangisidir (hangileridir) … ? [İçinden geldiği gibi – birden fazla cevap verilebilir ] Rakip AVM’lere ziyaret - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER - RAKİPLER

53 53 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI YAKIN TAKİP NAUTİLUS-ACIBADEM

54 54 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Hangi mağaza için rakip Alışveriş Merkezi’ne gittiğinizi belirtin ? NAUTİLUS ACIBADEM’de çekim güçü olan markalar YAKIN TAKİP NAUTİLUS %

55 55 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI NAUTİLUS ACIBADEM’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri YAKIN TAKİP NAUTİLUS

56 56 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Fark İlgi Görsel olarak NAUTİLUS ACIBADEM’in Olumlu ve Olumsuz özellikleri Seçenek bolluğu Yakınlık Eğlence alanı Yemek / Içme YAKIN TAKİP NAUTİLUS DÜŞÜK İLGİ VE KÖTÜ ALGILAMA OLUMLU ALGILAMA AMA DÜŞÜK İLGİ DİKKAT’E ALINMASI GEREKEN OLUMLULAR BÜYÜK İLGİ VE İYİ ALGILAMA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN OLUMSUZLAR BÜYÜK İLGİ AMA KÖTÜ ALGILAMA

57 57 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 6 BEKLENTİLER

58 58 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Beklenen sektörler BEKLENTİLER Bu alışveriş merkezinde hangi sektörden eksik mağazalar olduğunu düşünüyorsunuz ? (İçinden geldiği gibi ) %

59 59 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Eğer 2 yeni mağaza alışveriş merkezine yerleşecek olsa, bunların öncelikle hangileri olmasını isterdiniz ? Eklenmesi istenen mağazalar - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER - BEKLENTİLER

60 60 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Sinema’ın etkisi Eğer Alışveriş merkezinde Sinema olsaydı, AVM’ye daha sık gelmeniz için bir etken olurmuydu ? % BEKLENTİLER

61 61 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Evet diyen %’si Bölgelere göre sinemanın etkisi BEKLENTİLER Ortalama : 72%

62 62 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışveriş merkezindeki Eğlence alanından beklentileriniz nedir ? Eğlence alanında beklentiler BEKLENTİLER

63 63 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % GİYİM alanında beklenen mağazalar Alışveriş merkezin’e GIYIM mağazası eklenebilse öncelikle hangilerini görmek isterdiniz? - BELİRTİLEN EN ÖNEMLİLER - BEKLENTİLER

64 64 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışveriş merkezin’e AYAKKABI-CANTA mağazası eklenebilse öncelikle hangilerini görmek isterdiniz ? BEKLENTİLER AYAKKABI - ÇANTA alanında beklenen mağazalar

65 65 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Alışveriş merkezin’e RESTORAN (yeme içme) mağazası eklenebilse öncelikle görmek isterdiniz ? BEKLENTİLER RESTORAN (yeme içme) alanında beklenen mağazalar

66 66 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI BÖLÜM 7 ETKİNLİKLER & HABERLEŞME

67 67 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Etkinlikler hakkında müşterilerin görüşü ETKİNLİKLER Merkezde düzenlenen Etkinlikler/Organizasyonlar hakkında ne düşünüyorsunuz ?

68 68 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI % Beklenen etkinlikler Bu merkezde hangi Etkinlikleri/Organizasyonları görmek isterdiniz ? ETKİNLİKLER

69 69 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Haberleşmenin etkisi HABERLEŞME Carrefour reklamı dışında, bu alışveriş merkezi hakkında bir reklam gördünüz, aldınız veya işittiniz mi ? HAYIR 51% (66%) EVET 49% (34%) % Cevabınız evet ise, ne tür bir reklamdı ? ( ) : Hatırlatma 2005 / Cevaplayan 100%

70 70 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Evet diyen %’si Ortalama : 49% Bölgelere göre haberleşmenin etkisi HABERLEŞME

71 71 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI Gazete / Dergi Gazete veya Dergi okuyor musunuz ? HAYIR 3% EVET 97% % Cevabınız evet ise, hangisini ? HABERLEŞME / Cevaplayan 100%

72 72 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En çok izlenen televizyon kanalları En çok hangi televizyon kanalını seyrediyorsunuz ? % HABERLEŞME

73 73 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI En çok dinlenen radyolar En çok hangi radyoyu dinliyorsunuz ? % HABERLEŞME


"1 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI - 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ 2009 MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI İÇERENKÖY." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları