Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Pazarlama Yatırımları

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Pazarlama Yatırımları"— Sunum transkripti:

1 Pazarlama Yatırımları
Tekin Acar ’dan ‘e ulaşan uzun yolculuğum…. Logo Değişimi & Pazarlama Yatırımları , Antalya

2 1953 yılında Erzurum Aşkale’de doğdum,
Özgeçmiş Tekin Acar kimdir? 1953 yılında Erzurum Aşkale’de doğdum, 1 yaşımdayken ailem Ankara’ya taşınmış, çocukluğum ve okul hayatım Ankara’da geçti. AİTİ Akademisi’ne devam ederken Beden Terbiyesi Gn. Müdürlüğü Bisiklet Federasyonu’nda çalışmaya başladım. Buradaki iş hayatım 1972 – 1979 yılları arasında 8 yıl devam etti. Bir iş kurma hayalimi gerçekleştirecek fırsatı yakalamıştım. Memuriyetten ayrıldım ve bu fırsatı değerlendirip ilk işime başladım.

3 Özgeçmiş

4 Özgeçmiş

5 Giriş Bugün burada size genel olarak girişimciliği anlatmaya çalışmayacağım. Bugüne kadar bu konuda yüzlerce kitap yazılmış, konferanslar verilmiş. Bu çok geniş kapsamlı bir konudur. Kimler girişimci olabilir? Çocuklar, gençler, kadınlar, erkekler, kişiler, yani herkes girişimci olabilir. Şirketler, kurumlar, kuruluşlar girişimci olabilir. Şehirler, devletler girişimci olabilir. Girişimcilik hangi alanlarda olur? Sanatta, sporda, sosyal sorumluluk alanlarında (Hayrettin Karaca –TEMA ), moda dünyasında, teknolojide, iş hayatında ve daha birçok konuda girişimlerde bulunmak mümkündür. Ben bugün burada, girişimde ilk adımı atmanın önemi üzerinde durmak istiyorum. DAVETİYELERDE, DUYURULARDA GÖRDÜNÜZ KONU: AT ŞU ADIMI…..

6 Hayatın Tadı

7 İlk adımı nasıl ve nerede attım? Bugünlere nasıl geldik?

8 ANKARA Tarihçe 1979 – İLK MAĞAZA
KIZILAY 1979 – İLK MAĞAZA Kızılay Onur Çarşısı’nda 16m2’lik ilk mağaza açıldı.

9 Tarihçe

10 Mağaza Dağılımı BUGÜN – EKİM 2011 25 ilde 63 mağaza ve 1 sanal mağaza

11 Gelişim 2010 Türkiye selektif pazar hacmi: 305.6 mTL – 158 m€
Mağaza sayısı Pazar payı 2010 Türkiye selektif pazar hacmi: mTL – 158 m€ 2010 Tekin Acar Cosmetics: mTL – 48 m€

12 Satış-stok hareketleri online olarak takip edilmektedir,
Kurumsal Kaynak Planlama Projesi ERP sayesinde; Satış-stok hareketleri online olarak takip edilmektedir, Veri doğruluğu güvence altındadır, B2B sistemi tedarikçilerimiz tarafından kulanılabilmektedir, CRM Sistemi hayata geçirilmiştir, On-line bordrolama yapılmaktadır, On-line alışveriş imkanı sağlamaktadır.

13 MÜŞTERİLERİMİZİ ARTIK ŞANSA BIRAKMIYORUZ!
CRM MÜŞTERİLERİMİZİ ARTIK ŞANSA BIRAKMIYORUZ! CRM sistemimiz, Fatura bilgileri her bir müşteri için ayrı ayrı toplanmaktadır, Marka ve ürün bazlı analizler yapılabilmektedir, Müşteri iletişimimiz bu bilgiler doğrultusunda belirlenmektir.

14 Ürün Bilgi Monitörleri
TEKNOLOJİ YAKINDAN TAKİP EDİYORUZ - Teknolojiyi ve yenilikleri her zaman yakından takip ederek sektörde her zaman ön planda olduk. Patenti ve yazılımı bize ait olan ve müşterilerimize özgür alışveriş yapabilme olanağı sağlayan “Ürün Bilgi Monitörleri” de bunların en bilinen örneğidir.

15 Eğitim ve Sertifika Programı
2006 yılın kurulan eğitim birimi faaliyetleriyle sektörde en bilgili, tarafsız ve kaliteli servis veren satış kadrosunun oluşmasında önemli rol oynamıştır. Bu güne kadar marka, ürün, satış ve kişisel gelişimi destekleyen 1178 farklı konuda saat eğitim gerçekleştirilmiş ve kişi bu eğitimlere katılmıştır. Eğitimlerin başarı oranı %97’dir. Bu programlarla “Müşteri ne isterse onu alır” ilkemize uygun davranılması amaçlanılmaktadır.

16 Ortaklıklar Şirketimizin hızlı büyümesinin finansmanı için Türkiye'deki en önemli fon yönetim şirketlerinden biri olan TÜRKVEN ile 11 Nisan 2008 tarihinde finansal ortaklık anlaşması yapılmıştır.

17 Sosyal Sorumluluk Projeleri
Tema iş birliği ile Türkiye'nin 4 bölgesinde adet fidan dikilerek "Tekin Acar Cosmetics Müşteri Ormanları" oluşturmuştur.

18 Sosyal Sorumluluk Projeleri
UNICEF

19 2010 2009 TÜKETİCİ GÖZÜNDEKİ FARKIMIZ –
Ödüller 2010 TÜKETİCİ GÖZÜNDEKİ FARKIMIZ – Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği ve GfK-Türkiye işbirliği ile ilk kez 2009 yılı Ekim ayında yapılan pazar araştırmasında “Kişisel Bakım-Kozmetik” kategorisinde, “Alışveriş Merkezlerinde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markası” ödülüne Tekin Acar Cosmetics layık görüldü yılında da tekrarlanan pazar araştırmasında da Tekin Acar Cosmetics yine aynı ödüle layık görüldük. Türkiye genelinde sadece 3 marka 2 yıl üst üste aynı ödülü almıştır. 2009

20 Ödüller

21 Fark Edildik! Delphine KOLJCEVIC FRANSA’da kozmetik eğitimi veren ISIPCA’yı sınıf birincisi olarak bitirdi. 6 aylık stajını gerçekleştirmek için Avrupa’da “Leonardo Programı”ndan burs kazandı, bir çok Avrupa ülkesini seçme şansı varken Türkiye’ye geldi. Türkiye’de de profesyonel bir tecrübe yaşamak ve kozmetik pazarını incelemek için en büyük selektif parfümeri zincirine ulaştı: Tekin Acar Cosmetics. Delphine Kolicevic stajı bitince ülkesine geri döndü, daha sonra çalışma izni alarak tekrar Tekin Acar Cosmetics’te çalışmaya başladı.

22 2011 - Modern Mağaza Konsepti

23 Bugün bu markanın sahibiyim

24 Hayatın Tadı

25 Sonsöz

26 Sonsöz

27 ÖKÜZLE BOĞA ARASINDAKİ FARK Olgunlaşma aşamasında boğa hadım edilir.
Sonsöz ÖKÜZLE BOĞA ARASINDAKİ FARK Olgunlaşma aşamasında boğa hadım edilir. O günden itibaren artık adı “ÖKÜZ” olmuştur. Yaşama sevinci ve heyecanı biter, çocukların bile kolayca yönetebileceği bir yük hayvanına dönüşmüştür. Kağnı çeker, çift sürer, yük taşır, yani ne istenirse itirazsız onu yapar. Bir de aynı cüsseyi taşıyan, aynı güce sahip boğayı düşünün, aradaki fark korkunç…..

28 NEYSE Kİ İNSANLARDA HADIM UYGULAMASI ARTIK YOK.
Sonsöz NEYSE Kİ İNSANLARDA HADIM UYGULAMASI ARTIK YOK. Fakat çocuklarımıza daha doğumunda başlayıp, tüm hayatları boyunca aile, toplum, öğretim sistemi ve din adamları olarak bakın neler yaparız; YAPMA, KOŞMA, DOKUNMA, GÜNAH, YASAK… Tam bir zihinsel hadım operasyonu!

29 Çocuk gücünü, yapabileceklerini, hayallerini sürekli baskı altında
Sonsöz Çocuk gücünü, yapabileceklerini, hayallerini sürekli baskı altında tutmak zorunda hisseder kendini. Yaradılışında olan yeteneklerini kullanmaktan korkar. Bu hayatta “boğa olmak” en doğal hakkı iken, “öküz” olarak hayatını sürdürmek zorunda bırakırız çocuğu. Sonra da “yahu bu nasıl genç böyle, heyecanı yok, ruhu yok, hedefi yok, vs. eleştirip dururuz.

30 Ben çocukluğumdan itibaren asla boğa olmaktan taviz vermedim,
Sonsöz Ben çocukluğumdan itibaren asla boğa olmaktan taviz vermedim, boğa olarak da yaşamaya devam ediyorum. Farklı bir şeyler yapabildiysem, en önemli sebebi budur. Sizlere tavsiyem; “BOĞA” doğdunuz, “BOĞA” kalın… Kadın ya da erkek fark etmez. Aslında boğasınız, çok şey yapabilirsiniz, bunun farkında olmanız yeterlidir.

31 TEŞEKKÜRLER


"Pazarlama Yatırımları" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları