Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,"— Sunum transkripti:

1 Perakendenin Yükselen Değeri

2  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara, Mersin, Aksaray ve Karaman da şubeler açarak büyümüştür yılı sonunda ise kendi indirim marketleri zinciri olan Mercek Gıda ile birleşen Adese, 2008 yılına yüz birinci mağazasını İstanbul da açarak başlamıştır.Adese, ulusallaşma sürecinde önemli bir atılım yapmış ve 2008 yılının ilk sekiz ayında toplam on dokuz yeni mağaza açarak büyüme sürecinde hızlı bir ivme kazandırmıştır. Bu hamleyle Marmara Bölgesi nde hizmet ağını genişleten Adese, Mersin den Konya ya uzanan lojistik çizgisi üzerindeki mağazalarına yenilerini ekleyerek her ay daha çok tüketiciyle ulaşmıştır.

3  Vizyon: Başta nitelikli insan kaynakları olmak üzere; sahip olduğu tüm varlık ve değerleriyle yenilikçi hizmet üretmek ve perakende sektöründe ulusal ve uluslararası düzeyde öncü olmak.  Misyon: İş ve iletişim içinde olduğu tüm gruplarla uyum içinde çalışarak, mutlak müşteri memnuniyetini en üst seviyede hedefleyen hizmet sunmak.

4 Kurumun en değerli varlığının 'insan' olduğunu kabul ederek, kurumsal ve bireysel kariyer hedeflerinin kesiştiği alanların çoğaltılması, sahip olunan entelektüel sermayenin kurum hedefleri doğrultusunda verimli kullanılması, çalışan gelişimlerinin sağlanmasıyla beraber yaşam kalitesinin yükseltilmesi.

5  İttifak Holding stratejisi ve hedefleri doğrultusunda, çalışanlarına değerli olduklarını hissettiren, ortak bir kültür oluşturan, yenilikçi ve sürdürülebilir insan kaynakları uygulamalarıyla en çok tercih edilen şirket olmak.

6  İttifak Holding in perakendecilik sektöründeki markası Adese, 1991 den bu yana müşterilerine kaliteli ve avantajlı alışveriş sunmaktadır. 500 metrekareden küçük şubelerde Adesem adıyla hizmet veren Adese, hâlen dokuz şehirdeki 144 mağazasıyla hizmet vermektedir.

7 9 Şehir, 144 Mağaza, 3000 Çalışan 2012 yılının başı itibariyle, Ankara,Aksaray, Bolu, İstanbul, Karaman, Kocaeli, Konya, Mersin ve Sakarya olmak üzere dokuz şehirdeki 144 mağazası ve sayısı 3000 i aşan çalışanıyla İttifak Holding in ulusal perakende markası olarak hizmet vermektedir.

8  Türkiye nin 74 üncü, Konya nın En Değerli Markası Adese, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance ın Türkiye nin En Değerli Markaları 2012 araştırmasında 24 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye nin En Değerli Markaları sıralamasında 74 üncü sırada gösterildi. Türkiye nin ulusal perakende markası Adese, sıralamaya giren Konyalı tek şirket olarak da Konya nın En Değerli Markası oldu.

9 Genel Müdür

10  Doğuş Çay Demkolik Kazananlar Adeseden Sosyal Sorumluluk Projesi Adesede Kendi Çikolatalarını Yaptılar! Meram Adese Baştan Aşağı Yenilendi Kuluya Bir Market Daha!!! Atama Hakkında Adese Mevcut Marketlerini Yenilemeye Devam Ediyor! Adese Eğitimlerine Devam Ediyor Adesenin Çumradaki İkinci Marketi Açıldı!!! Adese Kurban Bayramını Kampanyalarla Karşılıyor! Adeseden Bir Market Daha! Muhteşem Sezon Finali! Etlik Adese Yeni Yüzüyle Tüketicileri Karşılıyor Adese Konyanın En Değerli Markası! Adesede Okul Alışverişi Başladı! Konya ve Ereğlinin Okul Kıyafetleri Görevimiz Market Adeselerde Ramazan Coşkusu Bisikletler Sahiplerini Buldu! Optimum Adese Yenilendi!


"Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları