Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Logo Değişimi & Pazarlama Yatırımları 21.10.2011, Antalya.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Logo Değişimi & Pazarlama Yatırımları 21.10.2011, Antalya."— Sunum transkripti:

1 Logo Değişimi & Pazarlama Yatırımları , Antalya

2 Tekin Acar kimdir? 1953 yılında Erzurum Aşkale’de doğdum, 1 yaşımdayken ailem Ankara’ya taşınmış, çocukluğum ve okul hayatım Ankara’da geçti. AİTİ Akademisi’ne devam ederken Beden Terbiyesi Gn. Müdürlüğü Bisiklet Federasyonu’nda çalışmaya başladım. Buradaki iş hayatım 1972 – 1979 yılları arasında 8 yıl devam etti. Bir iş kurma hayalimi gerçekleştirecek fırsatı yakalamıştım. Memuriyetten ayrıldım ve bu fırsatı değerlendirip ilk işime başladım. Özgeçmiş

3

4

5 Bugün bu markanın sahibiyim Bugün

6 Bugün burada size genel olarak girişimciliği anlatmaya çalışmayacağım. Bugüne kadar bu konuda yüzlerce kitap yazılmış, konferanslar verilmiş. Bu çok geniş kapsamlı bir konudur. Kimler girişimci olabilir? Çocuklar, gençler, kadınlar, erkekler, kişiler, yani herkes girişimci olabilir. Şirketler, kurumlar, kuruluşlar girişimci olabilir. Şehirler, devletler girişimci olabilir. Girişimcilik hangi alanlarda olur? Sanatta, sporda, sosyal sorumluluk alanlarında (Hayrettin Karaca –TEMA ), moda dünyasında, teknolojide, iş hayatında ve daha birçok konuda girişimlerde bulunmak mümkündür. Ben bugün burada, girişimde ilk adımı atmanın önemi üzerinde durmak istiyorum. DAVETİYELERDE, DUYURULARDA GÖRDÜNÜZ KONU: AT ŞU ADIMI….. Giriş

7 İlk adımı nasıl ve nerede attım? Bu günlere nasıl geldik?

8 1979 – İLK MAĞAZA Kızılay Onur Çarşısı’nda 16m2’lik ilk mağaza açıldı. ANKARA KIZILAY Tarihçe

9

10 BUGÜN – EKİM ilde 63 mağaza ve 1 sanal mağaza Mağaza Dağılımı

11 2010 Türkiye selektif pazar hacmi: mTL – 158 m€ 2010 Tekin Acar Cosmetics: mTL – 48 m€ Mağaza sayısı Pazar payı Gelişim

12 ERP sayesinde; Satış-stok hareketleri online olarak takip edilmektedir, Veri doğruluğu güvence altındadır, B2B sistemi tedarikçilerimiz tarafından kulanılabilmektedir, CRM Sistemi hayata geçirilmiştir, On-line bordrolama yapılmaktadır, On-line alışveriş imkanı sağlamaktadır. Kurumsal Kaynak Planlama Projesi

13 MÜŞTERİLERİMİZİ ARTIK ŞANSA BIRAKMIYORUZ! CRM sistemimiz, Fatura bilgileri her bir müşteri için ayrı ayrı toplanmaktadır, Marka ve ürün bazlı analizler yapılabilmektedir, Müşteri iletişimimiz bu bilgiler doğrultusunda belirlenmektir. CRM

14 TEKNOLOJİ YAKINDAN TAKİP EDİYORUZ - Teknolojiyi ve yenilikleri her zaman yakından takip ederek sektörde her zaman ön planda olduk. Patenti ve yazılımı bize ait olan ve müşterilerimize özgür alışveriş yapabilme olanağı sağlayan “Ürün Bilgi Monitörleri” de bunların en bilinen örneğidir. Ürün Bilgi Monitörleri

15 2006 yılın kurulan eğitim birimi faaliyetleriyle sektörde en bilgili, tarafsız ve kaliteli servis veren satış kadrosunun oluşmasında önemli rol oynamıştır. Bu güne kadar marka, ürün, satış ve kişisel gelişimi destekleyen 1178 farklı konuda 6000 saat eğitim gerçekleştirilmiş ve kişi bu eğitimlere katılmıştır. Eğitimlerin başarı oranı %97’dir. Bu programlarla “Müşteri ne isterse onu alır” ilkemize uygun davranılması amaçlanılmaktadır. Eğitim ve Sertifika Programı

16 Şirketimizin hızlı büyümesinin finansmanı için Türkiye'deki en önemli fon yönetim şirketlerinden biri olan TÜRKVEN ile 11 Nisan 2008 tarihinde finansal ortaklık anlaşması yapılmıştır. Ortaklıklar

17 Tema iş birliği ile Türkiye'nin 4 bölgesinde adet fidan dikilerek "Tekin Acar Cosmetics Müşteri Ormanları" oluşturmuştur. Sosyal Sorumluluk Projeleri

18 UNICEF Sosyal Sorumluluk Projeleri

19 TÜKETİCİ GÖZÜNDEKİ FARKIMIZ – Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği ve GfK-Türkiye işbirliği ile ilk kez 2009 yılı Ekim ayında yapılan pazar araştırmasında “Kişisel Bakım- Kozmetik” kategorisinde, “Alışveriş Merkezlerinde En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markası” ödülüne Tekin Acar Cosmetics layık görüldü yılında da tekrarlanan pazar araştırmasında da Tekin Acar Cosmetics yine aynı ödüle layık görüldük. Türkiye genelinde sadece 3 marka 2 yıl üst üste aynı ödülü almıştır Ödüller

20

21 Delphine KOLJCEVIC FRANSA’da kozmetik eğitimi veren ISIPCA’yı sınıf birincisi olarak bitirdi. 6 aylık stajını gerçekleştirmek için Avrupa’da “Leonardo Programı”ndan burs kazandı, bir çok Avrupa ülkesini seçme şansı varken Türkiye’ye geldi. Türkiye’de de profesyonel bir tecrübe yaşamak ve kozmetik pazarını incelemek için en büyük selektif parfümeri zincirine ulaştı: Tekin Acar Cosmetics. Delphine Kolicevic stajı bitince ülkesine geri döndü, daha sonra çalışma izni alarak tekrar Tekin Acar Cosmetics’te çalışmaya başladı. Fark Edildik!

22 Modern Mağaza Konsepti

23 Hayatın Tadı

24

25

26

27 Mutlaka bir çıkış yolu vardır!

28 Hayatın Tadı

29

30 Sonsöz

31

32 ÖKÜZLE BOĞA ARASINDAKİ FARK Olgunlaşma aşamasında boğa hadım edilir. O günden itibaren artık adı “ÖKÜZ” olmuştur. Yaşama sevinci ve heyecanı biter, çocukların bile kolayca yönetebileceği bir yük hayvanına dönüşmüştür. Kağnı çeker, çift sürer, yük taşır, yani ne istenirse itirazsız onu yapar. Bir de aynı cüsseyi taşıyan, aynı güce sahip boğayı düşünün, aradaki fark korkunç….. Sonsöz

33 NEYSE Kİ İNSANLARDA HADIM UYGULAMASI ARTIK YOK. Fakat çocuklarımıza daha doğumunda başlayıp, tüm hayatları boyunca aile, toplum, öğretim sistemi ve din adamları olarak bakın neler yaparız; YAPMA, KOŞMA, DOKUNMA, GÜNAH, YASAK… Tam bir zihinsel hadım operasyonu! Sonsöz

34 Çocuk gücünü, yapabileceklerini, hayallerini sürekli baskı altında tutmak zorunda hisseder kendini. Yaradılışında olan yeteneklerini kullanmaktan korkar. Bu hayatta “boğa olmak” en doğal hakkı iken, “öküz” olarak hayatını sürdürmek zorunda bırakırız çocuğu. Sonra da “yahu bu nasıl genç böyle, heyecanı yok, ruhu yok, hedefi yok, vs. eleştirip dururuz. Sonsöz

35 Ben çocukluğumdan itibaren asla boğa olmaktan taviz vermedim, boğa olarak da yaşamaya devam ediyorum. Farklı bir şeyler yapabildiysem, en önemli sebebi budur. Sizlere tavsiyem; “BOĞA” doğdunuz, “BOĞA” kalın… Kadın ya da erkek fark etmez. Aslında boğasınız, çok şey yapabilirsiniz, bunun farkında olmanız yeterlidir. Sonsöz

36 TEŞEKKÜRLER


"Logo Değişimi & Pazarlama Yatırımları 21.10.2011, Antalya." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları