Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

1 GİRİŞİMCİ SUNUMU. 2 1- Şirket Hakkında Bilgi 2- Genel Bilgi 3- Sektör ve Pazar Hakkında 4- Teknoloji ve Patent Hakkında 5- Rakip Analizi 6- SWOT Analizi.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "1 GİRİŞİMCİ SUNUMU. 2 1- Şirket Hakkında Bilgi 2- Genel Bilgi 3- Sektör ve Pazar Hakkında 4- Teknoloji ve Patent Hakkında 5- Rakip Analizi 6- SWOT Analizi."— Sunum transkripti:

1 1 GİRİŞİMCİ SUNUMU

2 2 1- Şirket Hakkında Bilgi 2- Genel Bilgi 3- Sektör ve Pazar Hakkında 4- Teknoloji ve Patent Hakkında 5- Rakip Analizi 6- SWOT Analizi 7- Satış ve Pazarlama Stratejisi 8- Müşteriler Hakkında 9- Finansal Durum Hakkında 10- Sermaye Yapısı 11- Öngörülen Yatırım Miktarı ve Hisse Oranı İÇİNDEKİLER

3 Şirket Hakkında Bilgi Şirket Adı: Ortaklar Hakkında: Yönetim/Ekip: CEO/Genel Müdür (İsim, eğitim, tecrübe) Toplam çalışan sayısı: Yorumlar: 3

4 Genel Bilgi Şirket Kuruluş Detayları: Şirket Bilgisi: Ürün veya hizmet nedir ve katkısı nelerdir: Ürün yada hizmetin hangi aşamada olduğu hakkında bilgi: - Prototip aşamasında yada aktif hizmet verdiği: - Satışa başlama süreci: - Satış aktivitesi var mıdır: - Var ise yıllara göre gelir dağılımı: 4

5 Sektör ve Pazar Hakkında Odaklanılan Pazar: Pazar ölçeği: Pazarın gelişim ve büyüme tahmini: Yorum: 5

6 Teknoloji -Patent Teknoloji tanıtımı: (50 kelime ile sınırlıdır.) Prototip süreci ve uygulama: Alınan yada başvurulan patentler, lisanslar: Patent ve lisansların kapsamı ve etkinliği: KOSGEB, TÜBİTAK ve benzeri kuruluşlardan alınan destekler: 6

7 Rakip Analizi Pazarlama yaklaşımı /Stratejisi: Rakipler, pazarda ana oyuncular: Mevcut girişimi farklılaştıran ana unsurlar: Rekabet avantajları nelerdir: Fiyat, yeni özellikler, patent, yetenekli personel, üretim satış süreç üstünlüğü, müşteri bağlılığı Güncel ve muhtemel engeller: 7

8 SWOT Analizi Güçlü Yönleri: Zayıf Yönleri: Fırsatlar: Tehditler: Not: Sadece SWOT analiz tablosunu da ekleyebilirsiniz. 8

9 Satış ve Pazarlama Stratejisi Gelir Modeli: Satış ve pazarlama stratejileri: Satış kanalları: Satış tahmini: (Bu yıl ve ek 3-5 yıl) 9

10 Müşteriler Sahip olunan mevcut müşteri adedi: En büyük mevcut müşteriler: Potansiyel müşteriler: Ürün dışı satış imkanları: (akım, servis, destek, malzeme satışı) 10

11 Finansal Durum Aylık sabit gider: Güncel nakit durumu: Başabaş nokta analizi: (Çeyrek dönemler itibariyle) En az 3 yıl olmak üzere 5 yıla kadar iş planı: Satışlar: Giderler: Brüt kar: Net kar ve zarar Ebitda: 11

12 Sermaye Yapısı Güncel yatırımcılar : (Müteşebbisler, aile/arkadaşlar/varsa diğer yatırımcılar) Daha önce melek yatırım yada benzeri yatırım aldı ise detayları: Hisse dağılımı tablosu: 12

13 Öngörülen Yatırım Miktarı Talep edilen yatırım miktar ve hisse oranı Yatırım öncesi şirket değeri: Talep edilen yatırımın nerelerde kullanılacağı ve kullanım detayları: Girişimin gerçek ihtiyacı / Gelecek vizyon: Exit planı: 13

14 Teşekkürler 14


"1 GİRİŞİMCİ SUNUMU. 2 1- Şirket Hakkında Bilgi 2- Genel Bilgi 3- Sektör ve Pazar Hakkında 4- Teknoloji ve Patent Hakkında 5- Rakip Analizi 6- SWOT Analizi." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları