Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 1 İLETİŞİM KASIM 2013.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 1 İLETİŞİM KASIM 2013."— Sunum transkripti:

1 İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 1 İLETİŞİM KASIM 2013

2 İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. İLETİŞİM EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

3 3 Kime, Ne söylemek istiyorum? Ne zaman söylersem, karşımdaki kişinin iletişim kaynakları açık olur? Nerede, hangi ortamda iletişimi başlatmam yerinde olur? EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 İLETİŞİM

4 4 ETKİN KONUŞMA Açık konuş, ses tonuna dikkat et Göz teması kur El–kollara dikkat et Tebessüm et Kısa cümle kur, canlı ol Eee, ııı, aaa deme Yaslanma, kollarını kavuşturma EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

5 Yüz İfadeleri İnsan vücudunun en dikkat çeken yeri yüzdür.. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 ETKİN KONUŞMA

6 6 İki insan arasındaki en kısa iletişim gülümsemektir. Bize gelin! En iyi kalite! Ucuzluk bizde!! Biz iyiyiz! Bizden alın! Hayır, bizden! Süper şirket İyi fiyatlar Biz en iyiyiz! Biz süperiz! Bize bir uğrayın 1A’yız!

7 Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının. Yüz İfadesi

8 Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Yüz İfadesi

9 Giydiğimiz elbiseler, hakkımızda bilgi verir.. GİYSİLER EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

10 Saç ve el bakımınıza özen gösterin. Kendinize gösterdiğiniz özen ve değerin ifadesidir. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Dış Görünüş

11 11 İnsanın lügatindeki en güzel kelime. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Hitabet

12 12 İSMİDİR Kişilere ismiyle hitap edelim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Hitabet

13 13 Yalın ve Sade İletişim kurun: Hmmm.. Öhööhö... (Yutkun!) Düşünüyorum.. Aslında... Onun dışında. Belki.....olabilir EVET. HAYIR. Ääh... EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

14 SİHİRLİ KELİMLER Teşekkür ederim Rica ederim Af edersin Lütfen Özür dilerim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

15 İnsanların yüzüne bakanlar, bakmayanlardan daha çok hoşa gider. İnsanlarla, onları rahatsız etmeyecek ölçüde, ancak mümkün olduğu kadar çok göz ilişkisi kurun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013 Göz ilişkisi

16 16 İyi yönetici, kibarlıkta da liderdir. Günaydın. Hayırlı sabahlar, Osman Bey. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

17 17 Personel Bizi takip eder, bizi tartar. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

18 18 Yaptığımız işe vakıf olmalıyız, işimizi takip etiğimiz bilinmeli EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

19 19 Personel verdiğimiz görevlerin sonucunu dönüş yapmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

20 20 Kavga ortamı oluşacak yerde kalmayın. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

21 Asla “ sinirlenmeyin ”, “ sinirlenmeye gerek yok ” demeyin. Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

22 Münakaşa etmeyin, tartışmaya girmeyin. Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

23 Eğer o şaka yapmıyorsa, şaka yapmaya kalkışmayın. Konuyu espri ile hafifletmeyin. Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

24 24 Kusurları herkesin önünde isim vererek, değil umuma şamil olacak şekilde söyleyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

25 Haklı övgülerle birleştirilmeli. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, ancak gayret edersen daha başarılı olursun» ELEŞTİRİ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

26 Yapıcı ve heveslendirici olmalı. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, daha gayretli olursa terfi alabilirsin» ELEŞTİRİ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

27 Açıkça anlaşılması ELEŞTİRİ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

28 Sağlam delillerle güçlendirilmeli. ELEŞTİRİ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

29 Olabildiğince sık yapılmalı. ÖVGÜ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

30 Başkalarının duyması sağlanmalı. ÖVGÜ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

31 Mümkünse bir ödülle sunulmalı. ÖVGÜ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

32 Uygun bir beden dili seçilmeli. ÖVGÜ EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

33 33 Bayan personelle Asansörde, odada yalnız kalmayalım. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

34 34 Sorunları anlayıp tam olarak öğrendikten sonra idarecileri bilgi verin. Sebepleri, çözüm yollarını da söyleyin, konuya tam hakim olduğunuz bilinsin EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

35 35 Personel her zaman bahane bulur, Personel ağzıyla değil, Bahanesiz net çözümler bulunmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

36 İlişki içinde bulunan iki kişiden biri savunucu olmaya başlayınca, iletişim hızla bozulmaya başlar… ARAMIZDA BÜYÜK ENGEL: SAVUNUCU iLETİŞİM EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

37 37 İLETİŞİM YANLIŞLARI Tartışmak Söz kesmek İlgisizlik Sabırsızlık Şartlanmışlık EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

38 38 Senin için başkalarının ne kadar ağır yük taşıdığını görmelisiniz EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

39 39 İLETİŞİM Yalnız çalışan, sadece toplar Ekiple çalışan ise çarpar EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013


"İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ EĞİTİM 1 İLETİŞİM KASIM 2013." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları