Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi (2012-2014 ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi (2012-2014 ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ."— Sunum transkripti:

1 Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi ( ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

2 *INTERNSHIP NETWORK: A Path to Intercultural and Vocational Competences *STAJ AĞI: Kültürlerarası Yeterlik ve Mesleki Yetkinlik Rehberi PROJEMİZİN BAŞLIĞI ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

3 PROJEMİZİN SÜRESİ AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Projemiz yıllarını kapsamaktadır. Aktif olarak 2 yıl sürecek.

4 PROJE ORTAKLARIMIZ ALMANYA ROMANYA MACARİSTANSLOVENYA TÜRKİYE KOORDİNATÖR ORTAK ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

5 PROJE LOGOMUZ Bu logoyu gördüğünüzde her yerde projemizle ilgili bir etkinlik bulacaksınız. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

6 PROJEMİZDE HEDEFLENEN KATILIM Öncelikli hedef: Okuldan projeye tam destek ve tam katılım sağlamak. Öncelikli hedef: Okuldan projeye tam destek ve tam katılım sağlamak. Ancak, projemiz aktif olarak 15 eğitimci ve Ancak, projemiz aktif olarak 15 eğitimci ve 50 öğrenci’ yi kapsamaktadır. 50 öğrenci’ yi kapsamaktadır. Özel hedefimiz: Bölgedeki tüm kamu kurumlarının ve özel kuruluşların yanı sıra velilerimizin de projeye destek ve katılımını sağlamak Özel hedefimiz: Bölgedeki tüm kamu kurumlarının ve özel kuruluşların yanı sıra velilerimizin de projeye destek ve katılımını sağlamak ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

7 PROJE HAREKETLİLİĞİ Okulumuzdan proje kapsamına aldığımız 50 öğrenciden 14’ü; 15 eğitimciden de 10’u. Okulumuzdan proje kapsamına aldığımız 50 öğrenciden 14’ü; 15 eğitimciden de 10’u. Kasım 2012’de Romanya Kasım 2012’de Romanya Mart 2013’te Almanya Mart 2013’te Almanya Ekim 2013’te Slovenya Ekim 2013’te Slovenya Mart 2014’te Macaristan olmak üzere dört farklı ülkeye hareketlilik gerçekleştirecek Mart 2014’te Macaristan olmak üzere dört farklı ülkeye hareketlilik gerçekleştirecek Haziran 2014’te Türkiye (ortak ülkeler için) Haziran 2014’te Türkiye (ortak ülkeler için) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

8 PROJE BÜTÇEMİZ Her hareketlilik için € 1000 Her hareketlilik için € 1000 Toplam 24 (10 Eğitimci+14 Öğrenci) hareketlilik yapacağımız için € hibe desteği verildi. Toplam 24 (10 Eğitimci+14 Öğrenci) hareketlilik yapacağımız için € hibe desteği verildi. Her hareketliliğimizi mümkün olduğunca en ucuza mal ederek yurtdışına götüreceğimiz eğitimci ve öğrenci sayısını artırmaya çalışacağız. Her hareketliliğimizi mümkün olduğunca en ucuza mal ederek yurtdışına götüreceğimiz eğitimci ve öğrenci sayısını artırmaya çalışacağız. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

9 PROJE HEDEFLERİMİZ Projeyle hedeflediğimiz bireysel yeterlikler: Projeyle hedeflediğimiz bireysel yeterlikler: 1.Öğrencilerimize kendilerini özel hissetmelerini sağlamak 2.Avrupa’daki okullara yapılacak hareketliliğe katılabilmek için sahip olması gereken kriterleri yakalamak amacıyla hem derslerde daha başarılı olmaya hem de genel tavır ve tutumlarında daha özenli olmaya çalışacaklar. 3.Uluslar arası iletişim dili sayılan İngilizce’yi öğrenmelerinin önemini karayacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

10 PROJE HEDEFLERİMİZ 4. Proje kapsamındaki kişisel gelişim faaliyetlerine (sportif, kültürel, sosyal vb.) ağırlık vermeleri özgüvenlerini geliştirmelerini sağlayacak. 5. Özgüvenleri geliştikçe sosyal ilişkileri ve iletişim becerileri artacak. 6. Sosyal sorumluluk duygusu geliştirmelerine yönelik faaliyetler gerçekleştirerek daha çevreci ve daha insancıl duygular beslemeye teşvik olacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

11 7. Avrupa’ya yapılacak geziler ve Avrupa’daki okullardan eğitimci ve öğrencilerin okulumuza düzenleyecekleri geziler sonucunda farklı kültürlerden insanlarla iletişim becerileri geliştirmiş olacaklar. 8. Farklı kültür ve inanca sahip kalabalıklardan oluşan ortamlar paylaşmak kendi dünyaları dışında birçok şeyin farkına varmalarını sağlayacak ve paylaşım duygularını geliştirecek.. PROJE HEDEFLERİMİZ ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

12 PROJE HEDEFLERİMİZ 9. Proje kapsamında yapılacak organize faaliyetler sonucunda daha planlı ve programlı çalışma yeteneği geliştirecekler. 10. Planlı ve programlı çalışma zamanlamanın önemini kavratacak ve zamanı en iyi şekilde değerlendirme duygusu yaratacak.  11. Bütün bu kişisel gelişimlerin sonucunda kültürel bir birikim ve tarz sahibi birer birey olmalarını hedeflemekteyiz. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

13 PROJE HEDEFLERİMİZ Projeyle hedeflediğimiz Mesleki Yetkinlikler: 1. Avrupa’dan Mesleki Eğitim kurumlarıyla yürütülecek ortak faaliyetler sonucunda sahip oldukları eğitim olanaklarını karşılaştırma fırsatı bulacaklar. 2. Avrupa’daki Mesleki eğitim uygulamalarının kalitesi ve bu kaliteyi sağlayan etkenleri gözlemleme olanakları bulacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

14 PROJE HEDEFLERİMİZ 3. Yerinde eğitim ve uygulama alanlarındaki farklı ve benzer yönleri karşılaştırma imkanı bulacaklar. 4. Kendini mesleki ve kişisel gelişim yönleriyle Avrupa’daki akranlarıyla karşılaştırma ortamı bulacak. 5. Avrupa’da mesleki eğitimden geçmiş kişilerin iş dünyasına entegre olma süreçlerini izleme olanağı bulacak ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

15 PROJE HEDEFLERİMİZ 6. Avrupa’da mesleki eğitimden geçmiş kişilerin iş dünyası için nasıl bir önem taşıdıklarını araştırma olanağı bulacak. 7. Avrupa’daki mesleki eğitim kurumlarında kullanılan uygulama teçhizat ve donanımların teknolojik seviyesinden haberdar olacaklar. 8. Staj döneminde varsa firmalarda çekilen sıkıntıların nelerden kaynaklandığını tartışma olanakları bulacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

16 PROJE HEDEFLERİMİZ 8. İş dünyasında meslektaşlarına fark atabilmek için gerekli olan ilave bilgi ve becerilerin neler olduğunu keşfetme olanakları bulacaklar. 9. Uygulama alanlarında bilgisayar teknolojisinin yarattığı olumlu etkilerin farkına vararak mesleki yazılım paket programlarını kullanma becerisini edinmeye teşvik olacaklar. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

17 PROJE HEDEFLERİMİZ  Edineceğimiz bütün bu deneyimler sonucunda hem Mesleki Eğitim kurumu eğitimcileri olarak bizler hem de meslek erbabı olma yolunda olan değerli öğrencilerimiz kafalarımızda daha evrensel vizyon ve misyonlar oluşturacağız ve yaşadığımız çevreyle yapacağımız paylaşımlar sonucunda mesleki eğitim kurumlarına daha bilinçli bir eğilim ve yönelim kazandıracağız. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

18 PROJE HEDEFLERİMİZ  Sonuç olarak bütün bu faaliyetlerin ışığında staj dönemlerinde Avrupa’daki bir kurumda staj yapmak istediklerinde kendilerinden beklenen bireysel ve mesleki becerilerin neler olduğunu anlatan hem kitap şeklinde hem de internet sitesi formatında bir Staj Rehberi hazırlanarak öğrencilerin kullanımlarına sunulacak. ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

19 Gözünüz bu logoda olsun! Logo nerede biz oradayız! Siz de katılın! ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ

20 AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI TEŞEKKÜREDERİZ.


"Görele Çok Programlı Lisesi LEONARDO DA VINCI (LdV) Ortaklık Projesi (2012-2014 ) ÇPL İngilizce Öğretmeni-Proje Koordinatörü: Abdullah KORKMAZ." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları