Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

E TİCARETİN REKLAM BOYUTU. Reklam; firmanın potansiyel müşterilerine ulaşmasına ve bu sayede de firmanın satışlarındaki artışa neden olmasıdır. İnternette.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "E TİCARETİN REKLAM BOYUTU. Reklam; firmanın potansiyel müşterilerine ulaşmasına ve bu sayede de firmanın satışlarındaki artışa neden olmasıdır. İnternette."— Sunum transkripti:

1 E TİCARETİN REKLAM BOYUTU

2 Reklam; firmanın potansiyel müşterilerine ulaşmasına ve bu sayede de firmanın satışlarındaki artışa neden olmasıdır. İnternette binlerce e ticaret sitesinin olduğu düşünüldüğünde, bu kalabalık içinden sıyrılıp farkedilir olabilmek için düzenli olarak reklam yapılması gereklidir

3  Müşteri memnuniyetinin yanı sıra, online ticaret yapan firmaların potansiyel müşterilerine ulaşabilmek ve kendi tanıtımlarını yapabilmek için reklama ihtiyaçları vardır

4  Ticaretin dijital çağdaki şekli olarak bilinen e ticaret sistemi, tüm dünyada ve ülkemizde en çok tercih edilen alışveriş yöntemi olma yolunda hızla ilerliyor.

5  İnternet üzerinden yürüttüğünüz bir e ticaret oluşumunuz varsa; internet üzerinden reklam vererek işe başlayabilirsiniz. İnternet reklamları daha düşük bütçeyle, daha fazla kişiye ulaşabilir olduğundan, özellikle e ticarete yeni giren firmalar için oldukça avantajlıdır.

6  Satışını yaptığınız ürünlerin, hangi yaş grubuna ya da hangi cinsiyete hitap ettiğini belirlediginiz hedef kitleye yönelik reklamların yapılabildiği tek alan internet reklamlardır İşte bu yüzden e ticaret faaliyetlerinde, internet reklamlarının yeri çok büyüktür. Satış grafiğini artırmak, rakipleriniz arasından sıyrılıp farkedilir olabilmek için reklam vereceğiniz ilk kanal internet olmalıdır.

7 İ NTERNETTEN REKLAM YAPıLıRKEN DIKKAT ETMENIZ GEREKEN BIRKAÇ ÖNEMLI DETAYLAR  Öncelikle satışını yaptığınız ürünün hangi hedef kitle tarafından tercih edildiğini belirlemelisiniz.  Ürününüzü satın alabilecek potansiyel müşteriye en hızlı şekilde ulaşmak, satış grafiğinizi de en hızlı şekilde yukarıya çıkaracaktır.  Reklam vereceğiniz mecralar, insanlar tarafından sıklıkla ziyaret edilen internet kanalları olmalıdır. Mesela Facebook, her gün milyonlarca insanın ziyaret ettiği büyük bir mecradır. Bu alana verilecek reklamlardan dönüş almanız her zaman daha kolaydır.

8  Hedef kitle seçimi ve reklam verilecek mecranın belirlenmesinden sonraki en önemli detay ise reklam için hazırlanan metin ve görsellerdir. Potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekebilecek metin başlığı ve ürün görseli sizin için avantaja dönüşecektir.  Reklam metinlerinde gerçeklikten uzak ve dürüst olmayan ifadelerin kullanılması kesinlikle olumsuz sonuçlara yol açar buna dikkat edilmelidir.

9  E ticarette sadece reklam yeterli değildir. Reklamın işe yaraması için başarılı bir e-ticaret yazılımı kullanmalısınız.  İyi bir tasarıma sahip olmalısınız.  Ürünlerinizi sergilediğiniz ürün özellikleri, ürün detayları, ürün fotoğrafları ve ödeme şekilleri açıklayıcı ve net olmalıdır.

10 Ticarete yeni giren firmaların daha fazla müşteriye ulaşmasındaki; adını markalaştırmış firmaların da itibarını korumasındaki en önemli faaliyet reklamdır. Bilinçli ve doğru planlanarak yapılan her reklam firmanızı olumlu sonuçlara götürecektir. E ticarette ve tüm iş alanlarında reklam vermenin öneminide böylece belirtildi

11 K AYNAKÇA : ticarette-reklamin-onemi/2661/ %3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F_op1SwnxZbb M%2FTE1rIs8TI2I%2FAAAAAAAAD20%2F4SH Flbmm8dE%2Fs1600%2FWebshopping.JPG&uin fo=sw-1024-sh-600-ww-1007-wh-498-pd-1-wp- 5x3_1280x768&_= &viewport=wid e&p=1&text=e%20ticarette%20reklam&noreask= 1&pos=30&rpt=simage&lr=11508

12 BEN İ D İ NLED İ G İ N İ Z İ Ç İ N TE Ş EKKÜRLER H İ LAL DOGAN


"E TİCARETİN REKLAM BOYUTU. Reklam; firmanın potansiyel müşterilerine ulaşmasına ve bu sayede de firmanın satışlarındaki artışa neden olmasıdır. İnternette." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları