Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin."— Sunum transkripti:

1 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.

2 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Yeniden Pazarlama nedir? • Yeniden Pazarlama, web sitenizi ziyaret eden ancak satın alma ya da kaydolma gibi istenen bir eylemi gerçekleştirmeyen kullanıcılara reklamlarınızı yeniden göstermenin bir yoludur • Hedef kitlenizle iletişimde kalmanın güçlü bir yoludur ve pazarlama kampanyalarınıza yönelik yatırım getirisini önemli ölçüde iyileştirebilir Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

3 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Yeniden Pazarlamanın avantajları nelerdir? Daha Fazla Alaka Düzeyi, Daha Fazla Olası SatışDiğer kampanyalarınızın alaka düzeyini artırmaya yönelik bir çözüm. Doğru mesaj ile doğru insanları hedefleyin KapsamGoogle Görüntülü Reklam Ağı tüm dünyada milyonlarca benzersiz İnternet kullanıcısına ulaşır Mesaj evrimiPotansiyel müşterileriniz sitenizi ziyaret ettiğinde genel bir mesajdan bölümlendirilmiş bir mesaja kadar özelleştirme imkanı Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

4 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Nasıl çalışır? Bir kullanıcı web sitenizi ziyaret eder ancak bir satın alma işlemi yapmaz ya da bir eylemi tamamlamaz Google, tarayıcınızı ziyaret ettiğini göstermesi için kullanıcının tarayıcısına bir “çerez” yerleştirir Kullanıcı web sitenizden ayrılır ve Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki diğer web sitelerinde gezinir “Çerez”, reklamınızın bu GDN sitelerinde gösterilmesini tetikler. Bu da bu kullanıcıya reklam yapmanız için size yeni bir fırsat sunar Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

5 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Yeniden Pazarlama öncesinde kitleniz. • Kullanıcılar ürün ve hizmet arar • Kullanıcılar, kıyaslama ve karşılaştırma yapar; satın alırken yanlarında olmanızı sağlayıp sağlayamayacaklarını değerlendirir Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

6 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama • Web sitenizi daha önce ziyaret eden kullanıcıları hedefleyin • Ziyaret ettikleri her yeni site için reklamınız yeniden sunulur ve Web'de tarama yaptıkları sürece işletmeniz onlara hatırlatılır Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları Yeniden Pazarlama ile Kitleniz.

7 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Nasıl işime yarar hale getirebilirim? • Kilit nokta çok ustaca belirlenmiş mesajlara sahip olmaktır – harika bir teklifle müşterileri web sitenize çekin • Sitenizi ziyaret eden, ancak dönüşüm gerçekleştirmeyen kullanıcıları hedefleyin • Bir çevrimiçi formu doldurmaya başlamış ama tamamlamamış olan müşterileri hedefleyin Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

8 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Sonuç. Neden Yeniden Pazarlama kullanmalıyım? Yeniden Pazarlama sonuç verir. • Genellikle, yeni ziyaretçiler ilk ziyaretlerinde dönüşüm gerçekleştirmez • Doğru mesajla doğru kullanıcıları yeniden hedefleyin ve dönüşümleri artırın Nedir?Başarı için ipuçları SonuçNasıl çalışır? Avantajları

9 Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Google ile Yeniden Pazarlama'nın kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin :iletişime geçin Teşekkür ederiz.


"Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları