Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici. Dönüşüm İzlemeyi Anlama Dönüşüm İzleme, bir müşterinin, reklamlarınızı tıkladıktan sonra ürününüzü satın alıp almadığını,

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici. Dönüşüm İzlemeyi Anlama Dönüşüm İzleme, bir müşterinin, reklamlarınızı tıkladıktan sonra ürününüzü satın alıp almadığını,"— Sunum transkripti:

1 Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici

2 Dönüşüm İzlemeyi Anlama Dönüşüm İzleme, bir müşterinin, reklamlarınızı tıkladıktan sonra ürününüzü satın alıp almadığını, bülteninize kaydolup kaydolmadığını veya daha fazla bilgi almak için form doldurup doldurmadığını görmenizi sağlayan ücretsiz bir araçtır. "Dönüşümler" olarak bilinen bu işlemleri izleyerek hangi reklamların, anahtar kelimelerin ve kampanyalarınsize iş fırsatları sağladığını görebilirsiniz. Bu sayede, seçenekler arasından en iyi olanlara daha bilinçli bir şekilde yatırım yapabilir ve sonuç olarak yatırım getirinizi (YG) artırabilirsiniz.Dönüşümleranahtar kelimelerinkampanyalarınyatırım getirinizi

3 Dönüşüm Optimize Edici Neden Gereklidir? Reklamlarınızı ve anahtar kelimelerinizi işletmenizin hedefleriyle ilişkilendirme: Kullanıcıların belirli bir sayfayı daha fazla görüntülemesini ya da daha fazla alışveriş yapmasını istiyor olabilirsiniz. Dönüşüm İzleme, anahtar kelimeleri işlemlerle ilişkilendirerek, söz konusu hedeflere ulaşmanızda hangi anahtar kelimelerin etkili olduğunu gösterebilir. YG’nizi artırın: Tüm anahtar kelimeler eşit değildir. Ne var ki, işinize en fazla katkı sağlayan anahtar kelimelerle hiç katkı sağlamayanları bilirseniz, anahtar kelimelere daha akıllıca yatırımlar yapabilir ve hiç katkısı olmayan anahtar kelimeleri yatırımlarınızın tamamen dışında tutabilirsiniz. Müşterilerinizin, farklı cihazlarda reklamlarınızla nasıl etkileşimde bulunduğunu görün: Bazen müşterileriniz, reklamınızı bir cihazda tıklar ve daha sonra satın alma işlemini başka bir cihazda gerçekleştirir. Bunlar cihazlar arası dönüşüm olarak adlandırılır ve bunları AdWords hesabınızın Tahmini Toplam Dönüşümler sütununda görebilirsiniz.Tahmini Toplam Dönüşümler

4 Dönüşüm İzleme Raporu Dönüşüm İzleme'yi kurduktan sonra, dönüşümleriniz (müşterilerinizin web sitenizde gerçekleştirdiği, satın alma veya e-posta listesine kaydolma gibi önemli işlemler) ile ilgili bir dizi kullanışlı rapora erişirsiniz.dönüşümleriniz Bu raporlara Arama Ağı Dönüşüm Hunileri adı verilir Arama Ağı Dönüşüm Hunileri, reklamlar, tıklamalar ve çevrimiçi kampanyanızın parçası olan diğer öğelerle ilgili daha ayrıntılı bilgiler verir. Böylece, müşterilerinizi ve sonuç olarak, oluşturduğunuz reklamların ve anahtar kelimelerin etkisini daha iyi anlayabilirsiniz.

5 Detaylı Bilgi İçin Bize Ulaşın Adres: Küçükyalı- Maltepe/İSTANBUL Tel: GSM: E-posta:


"Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici. Dönüşüm İzlemeyi Anlama Dönüşüm İzleme, bir müşterinin, reklamlarınızı tıkladıktan sonra ürününüzü satın alıp almadığını," indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları