Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

TAT KONSERVE SANAYİİ A.Ş.  TARİHÇE :  1967 yılında Bursa’nın Mustafakemalpaşa ilçesinde Vehbi Koç tarafından kurulmuştur.  1989 yılında doğranmış domates.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "TAT KONSERVE SANAYİİ A.Ş.  TARİHÇE :  1967 yılında Bursa’nın Mustafakemalpaşa ilçesinde Vehbi Koç tarafından kurulmuştur.  1989 yılında doğranmış domates."— Sunum transkripti:

1 TAT KONSERVE SANAYİİ A.Ş.  TARİHÇE :  1967 yılında Bursa’nın Mustafakemalpaşa ilçesinde Vehbi Koç tarafından kurulmuştur.  1989 yılında doğranmış domates üretim teknolojisi Türkiye ‘ye getirmiştir.  yılında en son teknoloji kullanılarak kavanoz, ketçap, mayonez dolum hatları kurmuştur.  2003 yılı temmuz ayında; markalar arası sinerji, maliyetlerin azaltılması,kaynakların daha verimli kullanılması amacı ile Tat, Maret ve pastavilla Tat Konserve Sanayi A.Ş. Altında birleşmiştir.

2 VİZYON VE MİSYON  Vizyon: Türkiye’nin lider gıda ve dağıtım şirketi olmaktır.  MİSYON: Gıda üretiminde ve dağıtımında tüketiciye yakın ve ona en iyi değeri sunan, güçlü markalarla, yeniliklerle, artan verimlilik ve istikrarla karlı büyüyen gıda şirketi haline gelmektir.

3 YÖNETİM KURULU  BAŞKAN: İBRAHİM TAMER HAŞİMOĞLU  BAŞKAN VEKİLİ: SEMAHAT S. ARSEL  ÜYELERİ :  DR. NÜSRET ARSEL  RAHMİ MUSTAFA KOÇ  MUSTAFA VEHBİ KOÇ  MEHMET ÖMER KOÇ  ALİ YILDIRIM KOÇ  ARİF NURİ BULUT  MANSUR ÖZGÜN  KUNİHİKO SATO  ARZU ASLAN KESİMER

4 ORGANİZASYON ŞEMASI

5 ORTAKLIK YAPISI  Ortağın adı/ ünvan hisse oranı  Koç holding A.Ş. 43,65  Temel ticaret ve yatırım A.Ş. 3,26  Vehbi Koç Vakfı 1,09  Koç Holding Emekli ve Yardım vakfı 1,05  Rahmi M. Koç ve mahdumları Maden, İnşaat,Turizm,Ulaştırma,Yatırım ve Tic. A.Ş. 0,18  Kagome co Ltd. 3,73  Sumıtomo Corp. 1,53  Diğer 45,42

6 ÜRÜNLERİ  12 Kategoride 140 ürünü bulunmaktadır.  KATEGORİLER :  SALÇA: Domates salçaları, biber salçaları, tat köy salçaları  DOMATES ÜRÜNLERİ: Doğranmış domates,domates püresi,soyulmuş domates,domates suyu, kurutulmuş domates  KETÇAP: Tatlı ketçap,acılı ketçap,çapçap ketçap,barbekü ketçap,kekikli ketçap,premium ketçap,sıkı dostlar  MAYONEZ: Mayonez,light,hardallı mayonez,sarımsaklı mayonez  HAZIR YEMEK: Hazır yemek  SOSLAR VE HARÇLAR: Cevizli ezme, menemen harcı,acı biber sosu,kebap sosu  HAŞLANMIŞ ÜRÜNLER: Nohut konservesi,Meksika fasulye konservesi,kurufasulye konservesi, barbunya konservesi,yeşil mercimek konservesi.  KONSERVE: Sebze konservesi, şarküteri  SEBZE SUYU: Sebze suyu,yeşil sebze-meyve suyu,kırmızı sebze-meyve suyu,turuncu sebze- meyve suyu  MEYVE SUYU: %100 elma suyu, % 100 nar suyu,%100 portakal suyu,%100 kırmızı üzüm suyu  TURŞU: Salatalık turşusu,jalapeno biber turşusu,biberiye turşusu,karışık turşu,kırmızı pancar turşusu,acı biber turşusu  REÇEL: Kayısı reçeli,vişne reçeli,portakal reçeli,şeftali reçeli,ayva reçeli,gül reçeli,çilek reçeli  BALIK: Uskumru fileto

7 REKLAM  REKLAM SLOGANLARI:  Gerçek tatlar korumamız altında.  Dök dök ye tat ketçap ye.  Tat ketçap sofraların değişmeyen lezzeti.  Adı gibi tadı var.

8 SOSYAL SORUMLULUK  Tat, çevreye karşı duyarlı bir markadır. Bu kapsamda çevreye zarar vermeden üretim yapmayı sağlayacak teknolojiler ve yenilikleri tüm tesislerde hayata geçiriyor.  Sözleşmeli olarak çalıştığı çiftçi ve ailesini çevre konusunda eğiterek, gübre ve ilaç kullanımı konusunda bilgilendiriyor.  Hava kirliliğini azaltmak için ise tüm tesislerinde doğalgaz kullanımına geçiş yapmıştır; yıllık sera gazı emisyon değerleri hesaplanarak önlemler almaktadır.  Tüm fabrikalarında su arıtma tesisi kurması da çevreye karşı duyarlılığını gösterir.  Muhtelif üretimlerde plastik ambalaj miktarı azaltılarak, çevre dostu cam ve şişe ambalaja ağırlık veriliyor.  Her yıl bölgesinde bulunan okullara eğitim desteği projesi temasıyla yardımda bulunmaktadır.  Tesislerinde çevre ile ilgili ağaçlandırma ve peyzaj çalışmalarına önem veriyor.

9 İNSAN KAYNAKLARI SÜRECİ  Çalışanlarının fikirlerini önemser ve bu fikirleri öneri sistemi ile işletir. Çalışanlarının başarılarını fark ederek farklı ödüllendirme sistemi kullanılıyor. Performans yönetim sistemiyle karşılıklı iletişim ortamını kuvvetlendirerek tüm çalışanların şirket hedeflerine doğru hareket etmeleri sağlanıyor.  İşe alım süreci, Başvuru değerlendirme sürecinde pozisyona uygun olan adaylar görüşmeye davet edilir. Adayın pozisyona uygunluğu farklı ölçüm araçları kullanılarak değerlendirilir. Şirkete ulaşan tüm başvurulara olumlu / olumsuz yanıt vermek ilkelerinden biridir.  Gelişim yönetimi çerçevesinde çalışanlarının yetkinliklerini geliştirmek ve teknik bilgi seviyelerini sürekli yükseltmeyi amaçlar.

10 RAKİPLERİ VE PAZAR PAYI  Rakipleri :  Pınar  Calve  Bizim  Tukaş  Sütaş  Pazar payı :  Salça domates ürünlerinde piyasa lideri  Ketçap ve mayonezde piyasa ikincisi  Şarküteride piyasa üçüncüsü  30 ülkeye ihracat yapıyor.

11 ÖDÜLLERİ  1995 yılında İstanbul sanayi odası tarafından çevre teşvik ödülüne layık görülmüştür.  Çevre duyarlılığından dolayı çevre bakanlığı tarafından çevre beratı ile ödüllendirilmiştir.  Türkiye müşteri memnuniyeti endeksi ödülü(TMME) almıştır.


"TAT KONSERVE SANAYİİ A.Ş.  TARİHÇE :  1967 yılında Bursa’nın Mustafakemalpaşa ilçesinde Vehbi Koç tarafından kurulmuştur.  1989 yılında doğranmış domates." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları