Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

ADOPEN. TARİHÇE  Türkiye’nin lider PVC Pencere üreticisi ADOPEN, Türkiye’nin ilk pencere üreticilerinden biri olan Çağlar Plastik’in yarım asırlık.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "ADOPEN. TARİHÇE  Türkiye’nin lider PVC Pencere üreticisi ADOPEN, Türkiye’nin ilk pencere üreticilerinden biri olan Çağlar Plastik’in yarım asırlık."— Sunum transkripti:

1 ADOPEN

2

3 TARİHÇE  Türkiye’nin lider PVC Pencere üreticisi ADOPEN, Türkiye’nin ilk pencere üreticilerinden biri olan Çağlar Plastik’in yarım asırlık bilgi birikimi ve tecrübesi ile birlikte 1997 yılında Antalya’da kuruldu.  Pazarın tümüne hızlı bir şekilde hitap edebilmek için İstanbul, İzmir, Ankara, Adana ve Antalya’da kurduğu bölge müdürlükleri ile bayi ve hizmet ağını kısa sürede ülkenin dört bir yanına ulaştırdı. Türkiye’de ve tüm dünyada güvenilir bir marka haline geldi.  2001 yılından itibaren sektörün ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak amacı ile PVC sektörünün öncü ve en eski firmalarından birisi olan Plaspen’i de bünyesine alarak faaliyetlerini ADOPEN Plastik Sanayi A.Ş. adı altında İstanbul’da sürdürdü.  7 gün 24 saat, vardiyalar halinde üretim yapılmakta olup, AR-GE faaliyetlerine son derece önem verilmektedir.

4 ÜRETİM  Adopen, üretimini 2003 yılı başında taşıdığı Antalya Organize Sanayi Bölgesi’ndeki dev tesislerinde gerçekleştirmeye devam etmektedir. 528 bin m² bir alana yayılan fabrika, 185 bin m² bir kapalı alana sahiptir.  ISO Çevre Yönetimi Sistem Belgesi’ne sahip bu teknoloji harikası üretim merkezi 7 gün 24 saat üretim yapmaktadır.Yapılan üretimin büyük çoğunluğu iç pazardaki talepleri karşılarken, bir kısmı dünyanın dört bir tarafında 56′ya yakın ülkeye ihraç edilmektedir.  Kısacası Adopen, üretim tesisleri açısından da dünyanın önde gelen PVC profil üreticilerinden biridir.

5

6 VİZYON  “Dünyanın en kaliteli profili” dendiği zaman, dünya üzerinde akla gelen ilk markalardan biri olmak.  Adopen’in ileri teknoloji ürünü profilleri ile ölümsüz bir marka olmasını sağlamak.

7 MİSYON Adopen’in misyonu, tüketicisini yerli ve yabancı olmak üzere ayırt etmeksizin PVC profil konusunda en kaliteli ürünleri ve hizmeti sunarak, “Dünyanın PVC Profil Üreticisi” olmaktır. Bu doğrultuda Adopen, profil dendiği zaman akla gelen en ileri teknoloji ile üretilen ürünü ve en nitelikli hizmeti global bir düşünce yapısı içerisinde tüm dünyaya sunmayı amaçlar. Adopen’in misyonu, tüketicisini yerli ve yabancı olmak üzere ayırt etmeksizin PVC profil konusunda en kaliteli ürünleri ve hizmeti sunarak, “Dünyanın PVC Profil Üreticisi” olmaktır. Bu doğrultuda Adopen, profil dendiği zaman akla gelen en ileri teknoloji ile üretilen ürünü ve en nitelikli hizmeti global bir düşünce yapısı içerisinde tüm dünyaya sunmayı amaçlar.

8 ihracatımız  Adopen, ileri teknoloji ile ürettiği PVC profilleri Wintech markası ile dünyanın dört bir yanında 56 ülkeye ihraç etmektedir. Antalya Organize Sanayi Bölgesi’ ndeki dev üretim tesislerinde gerçekleştirilen üretimler ile hem yurt içi hem de yurtdışı talepler karşılanmaktadır.  Almanya, Rusya, Azerbaycan, Ukrayna, Hindistan ve Tunus’ta üretim tesislerini faaliyete geçiren Adopen, Wintech markası ile “dünyanın pencerecisi” olma yönünde emin adımlarla ilerlemektedir.

9 ÜRÜNLER  Atlantik 750  Atlantik 777  Atlantik 790  Colorado Atlantik Serisi  Pasifik Serisi  Perge Sürme Serisi  Colorado Perge Sürme Serisi  Perge Tek Ray Sürme  Perge Sineklik Sürme Serisi  Adopen Panjur  Adopen Colorado Panjur  Adopen Kepenk

10 AR-GE  Adopen’in gelişiminin ve rekabette sıyrılmasının arkasında, Ar- Ge’ye verdiği stratejik önem yer almaktadır. Adopen, sürekli olarak yenilikçi ürünler ve katma değerli projeler sunmak için, Antalya, merkez fabrikasında bulunan Ar-Ge merkezindeki mühendis ekibiyle, ürün ve süreçlerde inovasyon yaratmaktadır.  Ar-Ge biriminde, hem teknolojik gelişmeler yakından takip ediliyor hem de bu teknolojilerin gelişimine doğrudan katkıda bulunuluyor. Adopen, ürünlerin teknolojik üstünlükleri ve işlevsel özelliklerinin yanı sıra tasarım nitelikleri açısından da sektöre yenilikler katmaya özen gösteriyor.  Adopen, her yıl cirosunun önemli bir bölümünü Ar-Ge harcamalarına ayırıyor. Bu yatırımlar, kendi teknolojisini kendisi üreten Adopen’in, dünya insanı için dünya kalitesinin üstünde pencere ve pencere ürünleri yaratma tutkusunu simgeliyor.

11 İNSAN KAYNAKLARI  “Yetkinliği, motivasyonu ve performansı yüksek çalışanlar ile fark yaratmak.”  Adopen’de benimsenen İnsan Kaynakları politikaları iki önemli amaca hizmet etmektedir;  Bunlar:  •Bireyleri sorumluluk üstlenmek, insiyatif kullanmak ve bu şekilde işlerine ve işlerinin sonuçlarına sahip çıkmak için motive etmek.  •Bir yandan bireyi geliştirirken, öte yandan ekip çalışmasına teşvik ederek çalışanlarımızın iş hedeflerinde daha başarılı olmasını sağlamak.  İnsan Kaynakları Uygulamalarımız;  •Adopen değerleri ve iş ilkelerine sadık kalan ve beklentileri karşılayan tüm Adopenlilerin şirkete yarattıkları değer doğrultusunda objektif ve adil bir şekilde ücretlendiriyoruz.

12 BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİ  MARMARA 1. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MARMARA 2. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MARMARA 3. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ANTALYA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ  ANKARA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ EGE BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ADANA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ  ANKARA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ EGE BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ADANA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ

13  YÖNETİM KURUL BAŞAKANI MUSTAFA SAK

14 Mustafa SAK teşvik ödülü Mustafa SAK teşvik ödülü

15 Bizi dinlediğiniz için teşekkür ederiz İŞLETME 1. SINIF A GRUBU ÖĞRENCİLERİ ESRA KILIÇ AYŞE ÇOBAN


"ADOPEN. TARİHÇE  Türkiye’nin lider PVC Pencere üreticisi ADOPEN, Türkiye’nin ilk pencere üreticilerinden biri olan Çağlar Plastik’in yarım asırlık." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları