Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

WORD ÖZET •WORD’ü başlatmak için; Görev Çubuğu’ndan Başlat + Programlar + Word •Yeni paragrafa başlarken ENTER tuşu kullanılır.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "WORD ÖZET •WORD’ü başlatmak için; Görev Çubuğu’ndan Başlat + Programlar + Word •Yeni paragrafa başlarken ENTER tuşu kullanılır."— Sunum transkripti:

1 WORD ÖZET •WORD’ü başlatmak için; Görev Çubuğu’ndan Başlat + Programlar + Word •Yeni paragrafa başlarken ENTER tuşu kullanılır.

2 •Karakterleri silmek için, Backspace ve Delete tuşları kullanılır. •Sözcüğü seçmek için fareyi tıklarım veya Shift Tuşu ile birlikte okları kullanırım.

3 •En son işlemi geri almak için; Düzen+Geri Al veya Ctrl+Z •Belgeyi kaydetmek için Dosya+Kaydet veya Ctrl+S •Belgeyi açmak için Dosya+Aç veya Ctrl+O

4 •Belgeyi Farklı Bir İsimle Kaydetmek İçin Dosya+Farklı Kaydet •Metni veya kelimeyi taşımak için; Düzen+Kes+Yapıştır veya Ctrl+X – Ctrl+V

5 •Metni veya kelimeyi kopyalamak için, Düzen+Kopyala+Yapıştır veya Ctrl+C, Ctrl+V •Madde imleri ya da Sıra numarası vermek için Biçim-Madde İmleri ve Numaralandırma

6 •Çerçeve eklemek için Biçim menüsünden, Kenarlıklar ve Gölgelendirme •Satır aralığını ayarlamak için Biçim- Paragraf-Satır Aralığı

7 •Sayfa görünümünü büyütmek veya küçültmek için; Görünüm-Yakınlaştır •Yazıcıya belgeyi göndermeden önce taslak görmek için; Dosya-Baskı Önizleme

8 •Sayfa tam dolmamışken bitirmek için Ekle-Kesme-Sayfa Sonu veya Ctrl+Enter •Belgeyi yazdırmak için; Dosya-Yazdır seçeneği veya Ctrl+P tuşları

9 •Kelime bulmak için; Düzen-Bul seçeneği veya Ctrl+F tuşları •Belge içinde metni başka bir metinle değiştirmek için; Düzen-Değiştir seçeneği

10 •Belge içinde belli bir bölme gitmek için; Düzen-Git seçeneği veya Ctrl+G tuşları •Belgeyi yatay olarak kullanmak için, Dosya-Sayfa Yapısı

11 •Cilt payı bırakmak için Dosya-Sayfa Yapısı- Kenar Boşlukları •Kenar boşlukları için Dosya-Sayfa Yapısı- Kenar Boşlukları

12 •Üst Bilgi ve Alt Bilgi, her sayfada olması istenen bilgiler için kullanılır. •Üst Bilgi ve Alt Bilgi oluşturmak için Görünüm-Üst Bilgi/Alt Bilgi

13 •Dipnot eklemek için; Ekle-Dipnot, •Yapılan değişikliklerin her zaman geçerli olması için Dosya- Sayfa Yapısı-Varsayılan

14 •Şablon oluşturmak için; Dosya-Farklı Kaydet- Kayıt Türü: Belge Şablonu •Şablonlar yardımıyla yeni bir dosya oluşturmak için Dosya- Yeni-Şablon Seç

15 •Tablo oluşturmak için; Tablo-Tablo Ekle •Tablo içindeyken, bir sonraki hücreye geçmek için TAB tuşu •Bir önceki hücreye geçmek için Shift+TAB tuşu

16 •Tabloya kenarlık vermek için; Biçim menüsünden, Kenarlıklar ve Gölgelendirme •Satır yüksekliği/sütun genişliğini ayarlamak için Tablo-Satır Yüksekliği/Sütun Genişliği

17 •Bilgileri sıraya dizmek için Tablo-Sırala •Açıklama eklemek için Ekle-Açıklamalar •Yer imi oluşturmak için Düzen-Yer İmi

18 •Sütun oluşturmak için; Biçim-Sütunlar •Gazetelerdeki gibi ilk harfi büyük yazmak için Biçim-Başlangıcı Büyüt

19 •Süslü yazılar yazmak için; Ekle-Nesne-Word Art •Küçük yazılanı büyük, büyük yazılanı küçük yapmak için Biçim- Küçük/Büyük Harf Değiştir

20 •Sayfa Sonu ve Sütun Sonu belirlemek için; Ekle-Kesme •Sözcük sayımı yaptırmak için Araçlar-Sözcük Sayımı

21 •Yanlış yazılanı düzeltmek için Araçlar-Otomatik Düzelt •İçindekiler Oluşturmak için Ekle-Dizin ve Tablolar •Otomatik işlemler için Araçlar-Makrolar (DOS=BAT)


"WORD ÖZET •WORD’ü başlatmak için; Görev Çubuğu’ndan Başlat + Programlar + Word •Yeni paragrafa başlarken ENTER tuşu kullanılır." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları