Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

MetroPort AVM. İstanbul AVM Pazarı •Türkiye’nin ve İstanbul’un ilk alışveriş merkezi 1988 yılında kurulan Galleria AVM’dir. •Günümüzde nüfusu 15 milyonu.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "MetroPort AVM. İstanbul AVM Pazarı •Türkiye’nin ve İstanbul’un ilk alışveriş merkezi 1988 yılında kurulan Galleria AVM’dir. •Günümüzde nüfusu 15 milyonu."— Sunum transkripti:

1 MetroPort AVM

2 İstanbul AVM Pazarı •Türkiye’nin ve İstanbul’un ilk alışveriş merkezi 1988 yılında kurulan Galleria AVM’dir. •Günümüzde nüfusu 15 milyonu bulan İstanbul, daha fazla alışveriş merkezi açılmasına olanak sağlamıştır. •1988’den bugüne İstanbul’da şehir planlama uzmanları ve ekonomi uzmanlarını da şaşırtan onlarca alışveriş merkezi açılmış ve açılmaya da devam etmektedir.

3 Dünden Bugüne AVM’ler • Galleria 1988 • Capitol 1993 • Carousel 1995 • Profilo 1998 • Akmerkez 1999 • Olivium 2000 • Metrocity 2003 • Flyinn 2003 • Cevahir 2006 • Kanyon 2006 • Outlet Park2006 • Capacity 2007 • İstinye Park2007 • Hayatpark2007

4 Neler Söylüyorlar? “İstanbul’un genç ve dinamik alışveriş merkezi” “Şehrin yeni kalbi” “Alışveriş ve Yaşam Merkezi” “Alışveriş ve Eğlence Merkezi” “Hayatın tüm renkleri Galleria’da!” “Türkiye’nin ilk alışveriş merkezi” “Kazançlı alışveriş keyfi” “Dünyanın en iyi alışveriş merkezi” “Hayatın ve alışverişin keyfi” “Türkiye’nin en büyük alışveriş merkezi”

5

6

7 Farklı olmak için önce bir farkınız olmalı!

8 “AVRUPALI ALIŞVERİŞ MERKEZİ”

9 Neden Avrupalı Alışveriş Merkezi? •İstanbul’un Avrupa’ya en yakın alışveriş merkezi

10 Neden Avrupalı Alışveriş Merkezi? •Birincil hedef kitlemiz, yani MetroPort çevresinde ikamet edenler için Avrupa’ya gitmek gerçekleştirilmesi zor bir hayal. Tatilde Viyana’ya gitsek… Londra sokaklarında dolaşmak istiyorum! Ooo Şanzelizeee, ooo Şanzelizee… Eğer zengin olsaydım, tüm Avrupa’yı dolaşırdım. Balayında Venedik’e gidebilseydik…

11 Avrupalı Konsepti Nasıl Yaratılır? Her kata Avrupa’nın metropollerinin ünlü caddelerinin isimleri verilecek.

12 Avrupalı Konsepti Nasıl Yaratılır? Bu katlarda, o şehirleri simgeleyen minyatür uygulamalara yer verilecek.

13 Avrupalı Konsepti Nasıl Yaratılır? Avludaki Cafe’nin çevresinde kanal şeklinde havuz inşa edilecek olması nedeniyle, bu kat Venedik olarak adlandırılacak.

14 Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Bütün AVM’ler özel günlerde çekilişlerle müşterilerini Otomobil, Elektronik Eşya vs ile ödüllendiriyor. –Akmerkez Yılbaşı Çekilişi - Jaguar S Type –Kanyon Yılbaşı Çekilişi - Dodge Nitro

15 Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Avrupalı AVM MetroPort ise yıl boyunca yapacağı tüm çekilişlerde kazanları Avrupa’nın farklı şehirlerine göndererek ödüllendirecek.

16 Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Her kata temsil ettiği şehre ilişkin “Hatıra Fotoğrafı” panosu yerleştirilecek. Müşteriler fotoğraflarını kendileri çekebileceği gibi bu hizmet bedel karşılığı da verilebilir.

17 Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Yabancı Dil Kursları ile iş birliği yapılarak MetroPort AVM müşterilerine özel indirimler sunulacak (CRM projesi).

18 Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Çevredeki ev hanımları için “Avrupa Mutfaklarından Lezzetler” adı altında yemek kursları düzenlenecek.

19 Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Özel günlerde veya hafta sonlarında yapılacak olan klasik müzik dinletilerinde sanatçılara Avrupalı ünlü müzisyenlerin (Beethoven, Mozart) kıyafetleri giydirilecek.

20 Sürdürülebilir Avrupalı Konsepti Özel günlerde ve hafta sonlarında müşterilerin portrelerini çizen ressam, karikatürist vs. sanatçılara ünlü ressamların kıyafetleri giydirilecek hatta özel maskelerle o ressamlara benzetilecek. (Örnek: Tek kulaklı Van Gogh, kaytan bıyıklı Dali)

21 Reklam Kampanyası

22 Reklam Stratejisi •Avrupalı Alışveriş Merkezi Konsepti, tüketicide merak uyandıracak “teaser” ilan ve outdoor uygulamaları ile başlayacak. •Mecrasına göre süresi değişen “teaser” uygulamalar, tüketici nezdinde uyandırılan “merak” duygusunun giderildiği açılış ilan ve outdoor çalışmaları ile devam edecek. •Radyo mecrası “teaser” kampanyasına dahil olmayacak. Açılış ilanları ile eş zamanlı olarak yayına girecek.

23 Teaser Gazete İlanı

24 Teaser Outdoor Çalışması

25

26 Açılış İlanları

27 Devam İlanları

28 Devam Outdoor Çalışması

29

30 Radyo Spotu

31 Açılış Etkinlikleri

32 Gülse BirselGamze ÖzçelikTülin ŞahinBeyazıt ÖztürkMehmet Ali Erbil •Alternatifler arasında show’a dayalı bir sunuculuk yapmaya en uygun kişi Mehmet Ali Erbil’dir. •Kadın sanatçı alternatifi seçilirse, sunucunun erkek olması önerilir. Sunucu Alternatifleri

33 Açılış Etkinlikleri Açılış Konseri Hem genç hem de orta yaşlı hedef kitle tarafından beğenilen, genç şarkıcı veya grup konseri Sanatçı veya müzik grubunun 3-4 parça seslendirmesi planlanmaktadır. GülşenAthenaHepsiKenan Doğulu Kerem Cem Alternatif şarkıcı veya gruplar

34 Açılış Etkinlikleri Çekiliş AVM’deki tüm mağazaların kendi ürünlerinden oluşan bir hediye havuzu oluşturulur. Açılış günü kapıdan giren herkese bir çekiliş numarası verilir. Konser bitimi, sunucu önderliğinde ve açılışa katılan ünlüler, ulusal yönetim, yerel yönetim görevlileri ve basın mensuplarına yaptırılacak çekilişle hediyeler talihlilere sunulur. Belirlenecek bazı hediyeler, sunucunun show esnasında yaptıracağı küçük yarışmalarla dağıtılacaktır. (Şarkı söyletebilir veya değişik kriterlerle kazananı belirleyebilir).

35 Açılış Etkinlikleri Diğer Etkinlikler Her katta temsil ettiği ülkenin müziğini çalan müzisyenler ve o ülkenin yerel kıyafetli servis elemanları yer alacaktır. Müzik ve yemek ikramı her katta birbiriyle çakışmayacak şekilde yapılacaktır.

36 Açılış Öncesi Hazırlıklar 7 Şubat 2008 Perşembe • adet logolu renkli balon zincirleri ile bina içi ve dışı süslenecek. • Bina içine ses ve ışık sistemi, bina dışına özel ışık gösterisi sistemi kurulup prova yapılacak. Bakırköy sahilinden dahi görülebilecek bir özel ışık gösterisi. • Sanatçı ve sunucu provaları yapılacak. • Gece sonunda mekân temizlenip ertesi güne hazır hale getirilecek.

37 Açılış Programı 8 Şubat 2008 Cuma Sabahtan itibaren tüm catering ekipmanları 100 adet servis masası ve ülke renkleriyle donanmış örtüleri ile hazırlanacak Hafif müzik ile karşılama yapılacak.(Her katta farklı canlı müzik) Açılış Havai Fişek Gösterisi ile başlayacak. Yaklaşık 10 dakikalık adet havai fişek gösterisi olacak. 400 adet fişek yıldırım bombası tipinde, 800 adedi normal fişeklerden oluşacak.

38 Açılış Programı Kokteyl - Her katta temsil ettiği ülkenin yemeklerini hatırlatan 2 soğuk, 2 sıcak ve 2 adet alkolsüz içecek servisi yapılacak. •Kokteyl her katta 400 kişilik olmak üzere toplam 5 katta ayrı ayrı mönülerle servis edilip, çarşı genelinde toplam kişiye hizmet verecektir. •Kapı girişlerinde yine kişilik macun, patlamış mısır ve pamuk şeker dağıtılacaktır Sunucunun açılış konuşması Konser Program sunucu tarafından kapatılacak ve Sevgililer Günü için yapılacak çekiliş duyurulacak.

39 Sevgililer Günü Çekilişi SEVGİLİLER GÜNÜ Çekilişi Duyurusu: 14 Şubat Sevgililer Günü dahil olmak üzere her 100 YTL ve üzeri alışveriş yapan müşterilere özel çekiliş; “Paris’te AŞK Başkadır” sloganıyla duyurulacak ve 5 şanslı çift ETS Tur’dan Paris Hediye Çeki kazanacaktır. Kampanya sonucu 16 Şubat Cumartesi duyurularak o güne de müşteri potansiyeli sağlanacaktır. Amaç: Müşteri memnuniyeti ve alışveriş potansiyeli sağlanması, alışveriş merkezinin tanıtımının desteklenmesi, çevre alışveriş merkezleri arasında fark edilip tercih edilmesi

40 Açılış Duyurusu Broşür dağıtımı Zamanlama: Açılıştan 1 hafta önce Dağıtım Noktaları: – Bakırköy Deniz Otobüsleri İskelesi’nin önü – Bakırköy Meydanı – Yayla – Şirinevler Meydanı Ekip Kostümleri: Avrupa ülkeleri kostümleri Gazete Reklamları ve Outdoor Çalışmaları

41 Medya İlişkileri Açılış Öncesi: •Aylık, haftalık ve günlük gazetelere ve dergilere açılış hakkında basın davetiyesi ve bülteni gönderilecektir. •Televizyon kanallarına davetiye ve bülten gönderilecektir. •Emlak gazeteleri ve dergilerine yönelik medya çalışmaları yapılacaktır. Açılış Sonrası: •Aylık, haftalık ve günlük gazete ve dergilere Sevgililer Günü Kampanyası için basın bülteni gönderilecektir. •Bunun yanı sıra açılışla ilgili olarak çoğaltılacak kasetler özellikle magazin programlarına gönderilecektir. •En çok satan 3 gazetenin en az birinde genel müdürle röportaj yayınlanacaktır.


"MetroPort AVM. İstanbul AVM Pazarı •Türkiye’nin ve İstanbul’un ilk alışveriş merkezi 1988 yılında kurulan Galleria AVM’dir. •Günümüzde nüfusu 15 milyonu." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları