Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Düğün Organizasyonu  İşte size Bir Düğün Organizasyonu için YAPILMASI gereken Detaylar  Önce Düğün Organizasyonu TARİHİNİZİ ve Kişi sayısı sayısını.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Düğün Organizasyonu  İşte size Bir Düğün Organizasyonu için YAPILMASI gereken Detaylar  Önce Düğün Organizasyonu TARİHİNİZİ ve Kişi sayısı sayısını."— Sunum transkripti:

1

2 Düğün Organizasyonu  İşte size Bir Düğün Organizasyonu için YAPILMASI gereken Detaylar  Önce Düğün Organizasyonu TARİHİNİZİ ve Kişi sayısı sayısını belirledikten sonra Nasıl Bir düğün Mekanı istediğinize ( Kır Düğünü, Salon, Tekne, havuz Başı Düğünü ) karar veriniz.  Düğün Organizasyonu için Evlendirme dairesinden de tarih aldık tan sonra Mekanı belirleme zamanı,  Bir Düğün Organizasyonu için Mekan da Nelere ihtiyacınız olabilir,  Öncelikle ;  Yemekli, Koktayl limi yoksa yemeksiz sade bir Nikah Töreni mi düşünüyorsunuz ona karar verin,  Bunları belirledikten sonra Mekan da Nelere ihtiyacınız olabilir,   Yemek Mönüsü Seçimi  Masa ve sandalye Dekoru  Giriş Süslemeleri  Gelin Yolu Süslemeleri  Nikah MASASI  Masa Şamdanları  Karşılama Hostesleri  Gelin damat Giriş showu için Volkan Gösterisi  Anı Defteri  Müzik Grubu ve Ses &Işık sistemi  Karşılama Müziği 3 lü trio  Fotoğraf ve Kamera Çekimi & Barcovizyon Gösterisi  Animasyon ekibi  Havai Fişek Gösterisi  Diğer Detaylar tabiki Davetiye ve Nikah şekeri detaylarını unutmayınız…  Dugun-davet.com Wedding Center  Tel 

3  Ani defteri hazırlanması

4 Masa ŞAMDANLARI

5   ....

6 GİRİŞ TAKLARI

7 .Yürüyüş yolu ve Merdiven

8

9 Masa ve Sandalye Süslemeleri

10

11 Masa Sandalye Süslemeleri

12

13 Nikah Masası

14 Müzik GRUBU

15 VOLKAN SHOW  Ilk dans sirasinda 6 adet,pasta da 2 adet, Nikah esnasında 4 adet yandaki Volkan yer fişekleri showu yapılabilir.

16 Havai Fişek Gösterisi

17 Fotograf &kamera çekimi

18 Pasta merasimi

19 Karşılama hostes ekibi

20 Balon TAK Balon TAK

21 Palyaço

22 CATERİNG SERVİS EKİBİ  Servis ekibi

23 Yemek Mönüsü  Örnek Verilecek Mönü ;    MENÜ 1  ORDOVR TABAĞI  Domates söğüş,Salatalık Söğüş,Z.Y Biber Dolma,Beyaz Peynir,  Tavuk Jambon,Semizotu,Patlıcan Siltme,Antep Ezme,Fava,  ARA SICAK  Sigara Böreği  ANA YEMEK  PİLİÇ ROTİ İÇ PİLAV EŞLİĞİNDE  MEYVE  STANDART LİMİTLİ YERLİ İÇKİ  ½ 35 lik yerli içki Rakı,2 adet Bira, 2 adet Meşrubat,şarap  KİŞİBAŞI …….- YTL + KDV –  KİŞİBAŞI LİMİTSİZ YERLİ İÇKİ FARKI ….- YTL + KDV


"Düğün Organizasyonu  İşte size Bir Düğün Organizasyonu için YAPILMASI gereken Detaylar  Önce Düğün Organizasyonu TARİHİNİZİ ve Kişi sayısı sayısını." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları