Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız."— Sunum transkripti:

1 Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız hizmetler Sabit Kıymet yönetimi, Stok yönetimi ve Teşvik uygulamalarının yönetilmesidir. Müşterilerimizde ve piyasada gördüğümüz ihtiyaç üzerine, Alacak Riski Yönetimi hizmetlerine 2015 yılında başladık. İleriki sayfalarda Alacak Riski Yönetimi ile ilgili sağladığımız hizmetler ve faydalarını siz değerli müşterilerimize sunuyoruz. LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd. Şti

2  Pusulamız Etkin Organizasyon ve İnsan Kaynağı Yönetimi Güvenilir Partner Olmak Müşteri Ağını Genişletmek Teknoloji Odaklı Çözümler Üretmek

3 Alacak Riski Yönetimi Hizmetleri LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd. Şti

4 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Müşteri Bilgilerinin temin edilmesi, sistemde güncellenmesi ve gerekli durumlarda cari kartların firmamızca açılıp, kapatılıp, değişikliklerin yapılması Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

5 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Satış fiyatlarının kontrata uygun olarak satış siparişlerine ve faturalara girişlerinin kontrolü  Vade farklarının, hedging maliyetlerinin, navlun maliyetlerinin peşin fiyat üzerine doğru eklendiğinin kontrolü Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

6 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Müşterilerin yıllık satış hacmine ve şirketin finansman yapısına/gücüne göre müşteri bazında sipariş ve sevkiyat limitleri belirleme, teminatsız limitlerin oluşturduğu risklerin farkındalığının firma özelinde oluşturulması ve bu risklerin yönetilmesi Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

7 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti Vadeli Satışlarda müşterilerden teminatların elde edilmesi ve yönetilmesi  DBS: Banka ve müşterilerle koordineli olarak DBS limitlerinin oluşturulması, DBS sözleşmelerinin yönetilmesi, DBS’li alacakların sistemsel takibi  Alacak Sigortası: Coface, Hermes ve Attridius ile Sigorta Sözleşmelerinin yapılması, Alacakların Sigorta kapsamında takibi ve raporlaması, Hasarların sigorta şirketlerine bildirilmesi  Teminat Mektupları: Müşterilerden alınan Teminat Mektuplarının bankalar nezdinde sorgulanması, alacakların teminat mektubu kapsamında takibi  İpotekler: Müşterilerden alınan ipoteklerin ekspertiz değerlerine göre portföy yönetimi ve bu kapsamda yapılan kredili satışların takibi Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

8 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Sirket ERP’lerinde sipariş ve sevkiyat limitlerinin oluşturulması (fonksiyon varsa)  Şirket ERP’lerine entegre sipariş ve sevkiyat limitlerinin takibinin yapılacağı modüllerin yazılması  limitler dahilinde satıs siparıslerinin açılması ve sevkiyatların yapılması  limit haricinde onay rotalarının belirlenmesi Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

9 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Vadesi Gelmemis alacakların takibi: Vade gününden evvel müşterilerle iletişime geçip vadesinde tahsilatın hedeflenmesi, hedeflenen tahsilatlardan sapmanın erken teşhis edilmesi  Vadesi Gecmis alacakların takibi: Vadesi geçmiş alacaklar ile ilgili müşterilerle iletişime geçilmesi (telefon, vs.), yazılı uyarılarda bulunulması, noter aracılığıyla temerrüt surecinin başlatılması, vadesi geçmiş alacakların raporlanması  Supheli alacakların takibi: Tahsilatı başarılı olmayan alacakların hukuki süreçlerinin başlatılması, ilgili bilgilerin/evrakları hukuki birimlere iletilmesi, hukuk birimlerinin alacak takiplerinin (icra ve iflas) takibi ve raporlaması Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

10 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Müşterilerin tahsil gun surelerinin ve vadesi geçmiş alacaklarının raporlanması  Alınan teminat ve tahsil performanslarını baz alarak Müşteri skorlamalarının hesaplanması ve müşteri segmantasyon surecine destek verilmesi Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

11 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Vadesi geçmiş alacaklar için müşteri bazında uygulanacak temerrüt faizinin hesaplanması, müşterilerin bilgilendirilmesi, temerrüt faizi faturalarının alacak takibi Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

12 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd Şti  Musterilerle cari hesap mutabakatlarının yazılı yapılması  BABS formlarının hazırlanması Alacak Riski Yönetimi Müşteri Ana Verilerinin Yönetilmesi Satış Fiyatlarının Kontrolü Müşteri Kredi Limiti oluşturma Teminatlandırma Sipariş ve Sevkiyatta Kredi Limiti Kontrolü Ticari Alacakların Yönetilmesi Ve Takibi Tahsilat Performans Takibi, Raporlaması Ve Müşteri Kredi Skorlaması Vadesi Geçmiş Alacaklarda Temerrüt Faizi Uygulaması Müşteri Hesaplarının Mutabakatı

13 LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd. Şti Operasyonel giderlerde ve tam zamanlı kişi sayılarında tasarruf sağlama Alacak Riski yönetiminin uzman kadrolar tarafından icra edilmesi Şirketteki satış, muhasebe ve diğer Operasyonel birimlerden bağımsız ve objektif biçimde müşteri limiti oluşturma, teminatlandırma ve alacak takibi süreçlerinin yönetilmesi Alacakların zamanında tahsil edilmesi ve Operasyonel nakit akışının sağlıklı bir biçimde sürdürülmesi Vadesi geçmiş alacakların zamanında takip edilmesi ve objektif bir şekilde hukuki süreçlerin erken başlatılması Müşteriler nezdinde alacakların üçüncü bir parti tarafından profesyonel bir biçimde yönetildiği algısının oluşturulması; bu sayede tahsilatların tam ve zamanında yapılması Bankalar nezdinde alacak yönetiminin profesyonel bir bicimde yapıldığı algısının oluşturulması; bu sayede bankalardan ve finansal kuruluşlardan (leasing ve faktöring Şirketleri) kredi kullanırken sağlıklı bir nakit akışı ve alacak kalitesi güvencelerinin ilgili kuruluşlara sağlanması. Hizmetlerimizin Size Sağladıkları

14 İletişim Bilgileri Hizmetlerimiz İle İlgili Çözüm Talepleriniz İçin Kontak Bilgilerimizden Bize Ulaşabilirsiniz. En Kısa Sürede Size Döneceğiz. Tel :


"Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları