Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ"— Sunum transkripti:

1 İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ
Bu şablon bir grup ayarında eğitim malzemesi sunmak için başlangıç dosyası olarak kullanılabilir. Bölümler Bölüm eklemek için slaydı sağ tıklatın. Bölümler slaytlarınızı düzenlemenize veya birden çok yazar arasındaki işbirliğini kolaylaştırmanıza yardımcı olabilir. Notlar Teslim notları veya izleyicilere ek bilgi sağlamak için Notlar bölümünü kullanın. Sununuz sırasında Sunu Görünümü'nde bu notları görüntüleyin. Yazı tipi boyutuna dikkat edin (Erişilebilirlik, görünürlük, video kaydı ve çevrimiçi üretim için önemlidir) Birlikte kullanılan renkler Grafiklere, çizelgelere ve metin kutularına özellikle dikkat edin. Katılımcılar, siyah ve beyaz veya gri tonlamalıyazdırabilir. Tümüyle siyah ve beyaz ve gri tonlamalıyazdırırken renklerinizin uygun olacağından emin olmak için bir sınama baskısı çalıştırın. Grafikler, tablolar ve çizimler Basit tutun: Mümkünse, tutarlı ve dikkat dağıtmayan stiller ve renkler kullanın. Tüm grafikleri ve tabloları etiketleyin. EĞİTİM 1 İLETİŞİM KASIM 2013

2 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
İletişim iki yönlü bir süreçtir. Amaç Anlaşılmaktır. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

3 İLETİŞİM Kime, Ne söylemek istiyorum?
Ne zaman söylersem, karşımdaki kişinin iletişim kaynakları açık olur? Nerede, hangi ortamda iletişimi başlatmam yerinde olur? EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

4 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ETKİN KONUŞMA Açık konuş, ses tonuna dikkat et Göz teması kur El–kollara dikkat et Tebessüm et Kısa cümle kur, canlı ol Eee, ııı, aaa deme Yaslanma, kollarını kavuşturma EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

5 İnsan vücudunun en dikkat çeken yeri yüzdür..
ETKİN KONUŞMA Yüz İfadeleri İnsan vücudunun en dikkat çeken yeri yüzdür.. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

6 İki insan arasındaki en kısa iletişim gülümsemektir.
Bize gelin! En iyi kalite! Ucuzluk bizde!! Biz iyiyiz! Bizden alın! Hayır, bizden! Süper şirket İyi fiyatlar Biz en iyiyiz! Biz süperiz! Bize bir uğrayın 1A’yız!

7 Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının.
Yüz İfadesi Donuk ve ifadesiz gözükmekten kaçının.

8 Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun.
Yüz İfadesi Gülümseyin, Sırıtmayın, güler yüzlü olun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

9 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
GİYSİLER Giydiğimiz elbiseler, hakkımızda bilgi verir.. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

10 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Dış Görünüş Saç ve el bakımınıza özen gösterin. Kendinize gösterdiğiniz özen ve değerin ifadesidir. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

11 İnsanın lügatindeki en güzel kelime.
Hitabet İnsanın lügatindeki en güzel kelime. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

12 Kişilere ismiyle hitap edelim
Hitabet İSMİDİR Kişilere ismiyle hitap edelim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

13 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Yalın ve Sade İletişim kurun: Hmmm.. Öhööhö... (Yutkun!) Düşünüyorum.. Aslında... Onun dışında. Belki.. ...olabilir EVET. HAYIR. Ääh... EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

14 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
SİHİRLİ KELİMLER Teşekkür ederim Rica ederim Af edersin Lütfen Özür dilerim EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

15 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Göz ilişkisi İnsanların yüzüne bakanlar, bakmayanlardan daha çok hoşa gider. İnsanlarla, onları rahatsız etmeyecek ölçüde, ancak mümkün olduğu kadar çok göz ilişkisi kurun. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

16 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
İyi yönetici, kibarlıkta da liderdir. Günaydın. Hayırlı sabahlar, Osman Bey. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

17 Personel Bizi takip eder, bizi tartar.
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

18 Yaptığımız işe vakıf olmalıyız, işimizi takip etiğimiz bilinmeli
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

19 Personel verdiğimiz görevlerin sonucunu dönüş yapmalı.
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

20 Kavga ortamı oluşacak yerde kalmayın.
EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

21 Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Asla “sinirlenmeyin”, “sinirlenmeye gerek yok” demeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

22 Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Münakaşa etmeyin, tartışmaya girmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

23 Öfkeli İnsanlar karşısında Yapılmaması gerekenler
Eğer o şaka yapmıyorsa, şaka yapmaya kalkışmayın. Konuyu espri ile hafifletmeyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

24 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Kusurları herkesin önünde isim vererek, değil umuma şamil olacak şekilde söyleyin. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

25 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Haklı övgülerle birleştirilmeli. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, ancak gayret edersen daha başarılı olursun» EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

26 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Yapıcı ve heveslendirici olmalı. «Sen kabiliyetli bir arkadaşsın, daha gayretli olursa terfi alabilirsin» EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

27 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Açıkça anlaşılması EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

28 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ELEŞTİRİ Sağlam delillerle güçlendirilmeli. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

29 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Olabildiğince sık yapılmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

30 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Başkalarının duyması sağlanmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

31 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Mümkünse bir ödülle sunulmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

32 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
ÖVGÜ Uygun bir beden dili seçilmeli. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

33 Asansörde, odada yalnız kalmayalım.
Bayan personelle Asansörde, odada yalnız kalmayalım. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

34 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Sorunları anlayıp tam olarak öğrendikten sonra idarecileri bilgi verin. Sebepleri, çözüm yollarını da söyleyin, konuya tam hakim olduğunuz bilinsin EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

35 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Personel her zaman bahane bulur, Personel ağzıyla değil, Bahanesiz net çözümler bulunmalı. EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

36 ARAMIZDA BÜYÜK ENGEL: SAVUNUCU iLETİŞİM
İlişki içinde bulunan iki kişiden biri savunucu olmaya başlayınca, iletişim hızla bozulmaya başlar… EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

37 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
İLETİŞİM YANLIŞLARI Tartışmak Söz kesmek İlgisizlik Sabırsızlık Şartlanmışlık EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

38 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Senin için başkalarının ne kadar ağır yük taşıdığını görmelisiniz EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013

39 EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013
Yalnız çalışan, sadece toplar Ekiple çalışan ise çarpar EĞİTİM 1 - İLETİŞİM -KASIM 2013


"İNKATEM TEMİZLİK HİZMETLERİ" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları