Sunuyu indir
Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz
1
BEDRİYE TOMAR ŞEVKET POZCU ANAOKULU MERSİN-2014
BENDEN SANATA BEDRİYE TOMAR ŞEVKET POZCU ANAOKULU MERSİN-2014
2
Çalışmanın Kapsamı Projeye hazırlık amacıyla görseller üzerinde empati çalışması yapıldı. Sınıf içinde hikaye okundu. Hikaye canlandırıldı. Karakterlerin çocuklar tarafından yapılan kuklalarla sunumu yapıldı. Bu çalışmayla heykel kavramına dikkat çekildi. Sınıftaki kil ile her öğrenciden heykel yapılması istendi. Yapılan heykel ile müze köşesi oluşturuldu. Mersi üniversitesinin heykel bölümüne gezi düzenlendi. Değişik materyallerden yapılan heykel çalışmaları uygulamalı olarak çocuklara gösterildi. Her heykelin bir ritmi var denilerek ritim ve müzik alanına geçiş yapıldı. Öğrenciler görsellerle hikayeler oluşturup sınıfta sunumlarını yaptılar. Öğrenciler Türkiye’de arkeoloji müzesini kuran kimdir soru ile hazırlık amaçlı ödevlendirildi. Arkeoloji Müzesine gezi düzelendi. Osman Hamdi eserlerinden sınıfta minik bir sergi oluşturuldu.
3
AMAÇLAR Bu yaş gurubundaki çocukların sanata karşı hazırlık bulunmuşluk düzeyini sınıf içi ve sınıf dışı etkinliklerle artırırken sanat yoluyla çocuğun kendini ve çevresindeki sanat eserlerini fark etmesini sağlamak.Aayrıca velilerde sanat ve sanat eserlerinin bulunduğu alanların çocuk gelişimi ve eğitimi üzerindeki olumlu etkisini , bu proje üzerinden fark ettirmek.
4
GEREKÇEMİZ Çalışmanın hedef grubundaki öğrencilerin anne-babalarının çalışan olması nedeni ile çocukları ile geçirdikleri zamanın sınırlı olması. Bununda bir sonucu olarak ailelerin çocukları ile okul dışında kalan zamanlarını büyük alış-veriş merkezlerinde ve bu merkezlerin kısıtlı olan oyun alanlarında geçiriyor olmaları.
5
İlk adım kendimi keşfetmese
6
Çocuklar duygu ve düşüncelerini yaptıkları heykellere yansıtırken
7
Heykel ve heykeltıraşlara merhaba demek için
8
Arkeoloji müzesinde geçmişe yolculuk
9
Kendi ritmini yakalamanın mutluluğu
10
Berlin Doğa Müzesi’ni görsellerle sınıfımıza taşıdık
11
Dedektif Amcanın da yardıma ihtiyacı olunca))
12
Osman Hamdi ile tanışmanın zamanı geldi
13
Dramasız olmaz
14
Ailem hep yanınmda
15
Projenin yansımalar
16
Heykeltıraş mı olsam arkeolog mu:((
Şimdilerde minik ILGIN arkeolog olmak için büyük düşler kuruyor…
17
Dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Benzer bir sunumlar
© 2024 SlidePlayer.biz.tr Inc.
All rights reserved.