EFQM Süreç Çalışması Takvimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
Nevşehİr Ünİversİtesİ
Stratejik planlama sürecinde dikkat edilecek hususlar
1. GİRDİ KRİTERLERİ PUANLANDIRMA MATRİSLERİ
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
MODÜL 4 Organizasyon.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ İÇ KONTROL SİSTEMİ
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
İç kontrol Bilgilendirme Toplantısı 10 Nisan 2014 Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Mustafa Kemal Üniversitesi
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
KAVRAKOĞLU Eğitim Yönetim Sistemi (LMS) eduGate. eduGate-Uni Akademik kurumların eğitim süreçlerinin yönetilmesi için geliştirilmiş ve Uzaktan eğitim.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
ISO 9001 standardı Maddelerinin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite Yönetim Sistemlerinde Dokümantasyon 4. Hafta.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
İstanbul Ticaret Üniversitesi 15 Nisan 2011 Ankara
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – HAZIRAN 2014 KALITE GELIŞTIRME.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Eğitim Enformatik Bölümü Ar-Ge Bilgisayar Bilimleri Araştırma ve Uygulama Merkezi Alt Yapı & Uygulama Bilgi İşlem Daire Başkanlığı.
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – TEMMUZ 2015 KALITE GELIŞTIRME SÜRECİ.
KIRKLARELİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
URUN GELıSTıRME KALıTE GUVENCESı VE STANDARDLARı SUMEYRA CELıK ZıRVE UNıVERSıTESı DıSTıCARET BOLUMU 1 NıSAN 2016.
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
KALİTE YÖNETİMİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
SATINALMA YÖNETİMİ ve TEKNİKLERİ Eğitimi
ISO9001:2015 STANDARD REVİZYONU
Yükseköğretim Kalite Kurulu DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

Sorumlu Süreçler: Tüm Süreçler EFQM Süreç çalIşmasI Sorumlu Süreçler: Tüm Süreçler EğİTMEN: AYDIN KOSOVA

EFQM Süreç Çalışması Takvimi Hafta Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cmt Pazar 1.Hafta 17/08/15 18/08/15 2.2 Auzef Eğitim Öğretim Süreci 19/08/15 2.3 Topluma Hizmet 20/08/15 21/08/15 22/08/15 23/08/15 2.Hafta 24/08/15 2.1 Kurumsal Tanım 2.4 CRM (Paydaş İlişkileri Yönetimi) 25/08/15 1.1 Strateji Geliştirme 1.4 Sistem Geliştirme 26/08/15 1.2 Kurumsal Gözetim 1.3 Kurumsal İtibar Yönetimi 27/08/15 3.1 Bilgi Yönetimi 3.2 Teknoloji Yönetimi 28/08/15 3.3 İK Yönetimi 29/08/15 30/08/15 3.Hafta 31/08/15 3.4 Mali Kaynaklar Yönetimi 01/09/15 3.5 Taşınır Taşınmaz Varlıklar Yönetimi VERİ TOPLAMA 02/09/15 03/09/15 04/09/15 VERİ TOPLAMA 05/09/15 06/09/15 4.Hafta 07/09/15 08/09/15 09/09/15 10/09/15 11/09/15 12/09/15 13/09/15 5.Hafta 14/09/15 BAŞVURU RAPORU HAZIRLAMA 15/09/15 16/09/15 17/09/15 18/09/15 19/09/15 20/09/15

Bireysel Faaliyetler Strateji Faaliyetleri Strateji Planlama Süreç Planlama Visyon Misyon Stratejiler Strateji Faaliyetleri Bireysel Faaliyetler İş hedefleri Süreç Performans Hedefleri Bireysel Performans Hedefleri Faaliyet Nasıl İyileştireceğim? Neyi İyileştireceğim?

Performans Göstergeleri t- Proje planının zamanında gerçekleşme oranı q-Ortalama kullanıcı performans seviyesi q-Hatasız tasarım oranı (DIFT ratio) KPI (Temel Performans Göstergeleri) Stratejik olanlar (performansını geliştirenler I PI I > I KPI I

2.3 Topluma Hizmet (Sertifikalar) 1.2 Kurumsal Gözetim 1.3 Kurumsal İtibar Yönetimi 1.1 Strateji Geliştirme 1.4 Sistem Geliştirme 2.1 Kurumsal Tanıtım 2.2 AUZEF Eğitim Öğretim 2.4 CRM (Paydaş İlişkileri Yönetimi) 2.3 Topluma Hizmet (Sertifikalar) 3.1 Bilgi Yönetim 3.2 Teknoloji Yönetimi 3.3 İK Yönetimi 3.4 Mali Kaynaklar Yönetimi 3.5 Taşınır Taşınmaz Varlıklar Yönetimi

2.2. AUZEF Eğitim Öğretim Süreci 2.2.1.Egitim Tasarımı 2.2.2.Egitim planlaması 2.2.4.Eğitimin yürütülmesi 2.2.5.Ölçme değerlendirme Program çıktıları 2.2.3.Öğrenci Kayıt İşlemleri 2.2.6.Öğrenci Hizmetleri Öğrenme Ortamları ÖYS Danışmanlık Mikro Site Kariyer Destek Faaliyet Sosyal Ortamlarının sunulması

2.2.1. Eğitim Tasarımı Canlı ders mi? E>… H> NE? 2.2.1.1. Müfredat Yönetimi (FAZ1) 2.2.1.2. Öğretim Tasarımı(İçerik Tasarım) Ders Öğretim Senaryolarının hazırlanması Ses ve Görüntü tasarımı Canlı ders mi? E>… H> Ders Videolarının Oluşturulması NASIL?

2.2.1.1. Müfredat Yönetim Süreci 2.2.1.1.1. Yeni Programların Geliştirilmesi 2.2.1.1.2. Mevcut Programların Geliştirilmesi Performans Göstergeleri t- Proje planının zamanında gerçekleşme oranı Program içeriğinin zamanında temini oranı Müfredat içeriğinin zamanında yayınlanma oranı q-Hatasız tasarım oranı (DIFT ratio) Hatasız müfredat içerik oranı (kontrolde tespit edilen hatalı içerik sayısı /toplam içerik) Müfredat içerikli şikayet sayısı/program

2.2.1.1.1. Yeni Programlarının Geliştirmesi 2.2.1.1.1.1. Yeni program alternatiflerinin belirlenmesi Sektör Analizi Paydaş Gereksinimleri Pazar ve Rekabet analizi/ Kıyaslama Paydaş Gereksinimleri Mesleki Yeterlilikler 2.2.1.1.1.2.1. Eğitim amacının belirlenmesi 2.2.1.1.1.2.2. Program çıktılarının belirlenmesi 2.2.1.1.1.2.3. Müfredat ders listesinin oluşturulması 2.2.1.1.1.2.5. Program teklif dosyalarının oluşturulması 2.2.1.1.1.2.4. Ders öğrenme çıktılarının belirlenmesi Ders izlenceleri 2.2.1.1.1.2.6. Program portföyünün güncellenmesi ve duyurulması Senato onayı YÖK onayı YK onayı 2.2.1.1.1.2 Yeni Programların Onaylanması 2.2.1.1.1.3. Programın içeriğinin temini 2.2.1.1.1.4. Kontrol ve redaksiyon 2.2.1.1.1.5. Program içeriğinin yayınlanması 2.2.1.2.3. Grafik ve Medya Tasarımı 2.2.1.1.2. Mevcut Programların Geliştirilmesi

2.2.1.1.2. Mevcut Programlarının Geliştirmesi 2.2.1.1.2.1. Yıllık başarı değerlendirme 2.2.1.1.2.2. Program iyileştirme fırsatlarının belirlenmesi 2.2.1.1.2.3. İyileştirme projelerinin planlanması 2.2.1.1.2.4. İyileştirme projelerinin gerçekleştirilmesi Geliştirilmiş Müfredat 2.2.1.1.5. Program içeriğinin yayınlanması

2.2.1.2. Öğretim Tasarımı Süreci 2.2.1.2.4.Ses ve Görüntü Tasarımı 2.2.1.2.1. Proje Planlama Ders İzlenceleri Ders Sunumları Ders Notları 2.2.1.2.3.1. İnteraktif medya tasarımı 2.2.1.2.5. Test ve yayın 2.2.1.2.3.2. Grafik Tasarımı Etkileşim tasarımı Yazılım? E H 2.2.1.2.6. Kullanıcı Deneyimi (Değerlendirme) 2.2.1.2.3. Medya ve Grafik Tasarımı 2.2.1.2.2. Ders senaryolarının oluşturulması Müfredat Yönetimi 2.2.1.2.3.3. Yazılım Faz1-2-3

2.2.1.2.4. Ses ve Görüntü Tasarımı 2.2.1.2.4.2.4. Video çekiminin yapılması 2.2.1.2.4.1. Ses ve görüntü iş planlaması 2.2.1.2.4.3.1. Seslendirme metninin oluşturulması 2.2.1.2.4.2.1 Video senaryosunun oluşturulması 2.2.1.2.4.2.3. Çekim mekan organizasyonu 2.2.1.2.4.2.2. Storyboard oluşturması 2.2.1.2.4.6. Video montajının yapılması Video montaj? E H 2.2.1.2.4.2.5. Insert tasarımı (KJ, animasyon, infografik) 2.2.1.2.4.3.2. Ses kaydının alınması 2.2.1.2.4.3.3. Ses montajının yapılması 2.2.1.2.4.2. Görüntü Tasarımı 2.2.1.2.4.3. Ses Tasarımı Ders Videosu Ses dosyası

2.2.1.2.4. Ses ve Görüntü Tasarımı Performans Göstergeleri t- Proje planının zamanında gerçekleşme oranı Toplam Medya ve grafik Ses ve görüntü q-Ortalama kullanıcı performans seviyesi q-Hatasız tasarım oranı (DIFT ratio)

2.2.2. Eğitim Planlaması (Hoca değ.) (ALMS kaynaklı) 2.2.2.1. Akademik takvimin oluşturulması ve yayınlanması 2.2.2.4. Canlı ders programının yapılması 2.2.2.2. Dönem derslerinin belirlenmesi 2.2.2.3. Sınav oturumlarının belirlenmesi *Öğrenci İşleri *Öğrenci İşleri *Müfredat *Ölçme Değerlendirme Performans Göstergeleri t- Proje planının zamanında gerçekleşme oranı Canlı ders Sınav oturumları Dönem ders q-Hatasız tasarım oranı (DIFT ratio) (Hata sayısı / program) Yanlış öğrenci yerleştirmesi Yanlış ders yerleştirmesi Dönem dersi

2.2.3. Öğrenci Kayıt Sınav Sonuçları 2.2.3.1. Akademik takvim ve kayıt kılavuzunun duyurulması ÖSYS,İkinci Diploma, Yatay Geçiş Yeni ? Kayıt Yenileme 2.2.3.2. Kayıt evraklarının kontrolü 2.2.3.3. Öğrenci otomasyon sistemine kayıt 2.2.3.4. Öğrenci otomasyon sistemine kayıt yenilemesi

2.2.4. Eğitimin Yürütülmesi 2.2.5. Ölçme Değerlendirme 2.2.4.1. 2.2.3. Öğrenci Kayıt 2.2.4.1. Öğrenci ders seçimi Danışman kontrol ve onayı 2.2.4.2. Öğrencinin/XÖYS sistemine kayıt edilmesi Akademik Takvim Müfredat E 2.2.4.3. Eğitimin sunulması 2.2.1.1.5. Program içeriği Eş zamanlı ders koordinasyonu 2.2.1.5. 2.2.1.6. Bilişim Desteği 2.2.1.4. Staj Koordinasyonu H

2.2.5. Ölçme Değerlendirme 2.2.5.3. Tek ders sınavlarının yapılması 2.2.5.1. Ara sınavlarının yapılması 2.2.5.2. Bitirme sınavlarının yapılması 2.2.5.3. Tek ders sınavlarının yapılması 2.2.5.4. Değerlendirme ve gözden geçirme 2.2.5.1. Ara sınavlarının yapılması 2.2.5.1.1. Risk Değerlendirme Akademik takvim Normal Özürlü Hükümlü Çoktan seçmeli/klasik 2.2.5.1.2. Sınavların tanımlanması Sınav soruları 2.2.5.1.3. Sınavların yapılması İtiraz 2.2.5.1.5. İnceleme düzeltme 2.2.5.1.4. Sınavların yapılması 2.2.5.1.6. Öğrenciye duyurma

2.2.5. Ölçme Değerlendirme (devam) 2.2.5.1. Ara sınavlarının yapılması 2.2.5.2. Bitirme sınavlarının yapılması 2.2.5.3. Değerlendirme ve gözden geçirme 2.2.1. 2.2.5.2. Bitirme sınavlarının yapılması 2.2.5.2.1. Sınav organizasyonu 2.2.5.2.2. Sınav uygulama Akademik takvim 2.2.5.2.1.1 Sınav oturumlarının belirlenmesi 2.2.5.2.2.1. Öğrenci yerleştirme 2.2.5.2.2.2. Sınav görevlendirme 2.2.5.2.2.3. Sınav evrak tasnifi ve nakli 2.2.5.2.2.4. Sınavların yapılması ÖOS öğrenci bilgileri >Görevliler >Emniyet 2.2.5.2.1.2. Sınav yeri tercih belirleme 2.2.5.2.3. Değerlendirme ve Yayınlama 2.2.5.2.3.3. Cevap kağıdı okuma 2.2.5.2.1.3. Sınav mekanı belirleme 2.2.5.2.3.1. Tutanak inceleme 2.2.5.2.3.2. Cevap kağıdı tasnifi 2.2.5.2.3.5. Ölçme 2.2.5.2.1.4. Mekan güvenlik planlaması 2.2.5.2.3.4. Cevap anahtarı oluşturma >Sınav seçimi >Sınavların tanımlanması >Soruların redaksiyonu >Ön kontrol >Ders hocası kontrolü 2.2.5.2.1.5. Soru kitaplarının hazırlanması 2.2.5.2.3.6. ÖOS’ye aktarımı 2.2.5.2.3.7. Öğrenciye duyurma 2.2.5.2.3.8. Ders başarı notu oluşturma 2.2.5.2.3.9. Öğrenciye duyurma H Tek ders? 2.2.5.2.1.6. Sınav evraklarının hazırlanması E

2.2.5.3. Genel Değerlendirme ve Gözden Geçirme Performans Göstergeleri >Hata sayısı Hatalı soru (içerik, personel) Hatalı yerleştirme Hatalı görevlendirme Hatalı baskı Hatalı evrak >Tekrar eden hata oranı >Ölçüm güvenirliği Güvenlik katsayısı Tekrarlanabilirlik ve doğruluk >Sınav zamanında gerçekleşme oranı >Şikayet sayısı Ölçme değ. >Hatalı kayıt sayısı Yanlış bilgilendirme Yanlış evrak Sistem kaynaklı Personel kaynaklı >Zamanında kayıt oranı Öğrenci kayıt >Ortalama başarı seviyesi >Zamanında mezuniyet oranı Ders seçimi Hatalı muafiyet Yanlış öğrenim materyali >Ders katılım oranı >ÖMA Ders Materyal Hoca Eğitimden şikayet 2.2.5.3.1. Dönemsel akademik başarı değerlendirme 2.2.5.3.3. Yönetim gözden geçirme 2.2.5.3.2. Sınav uygulamalarının değerlendirilmesi

Paydaşlarımız Öğrenciler Mezunlar Veli Çalışanlar (akademik/idari) Tedarikçiler Toplumsal / Sosyal paydaşlar (yerel yönetim, STKlar,vatandaş) Sektörel (yök,meb, sektörel; üniversite (ulusal uluslararası,

2.4. Paydaş İlişkileri Yönetimi (İletişim bürosu) Paydaş memnuniyeti ve bildirim yönetimi 2.4.1. İletişim Yönetimi (sosyal medya şubesi 2.4.1.1. İletişim gereksinimlerinin belirlenmesi 2.4.1.2. İletişim planlaması 2.4.1.3. İletişimin yürütülmesi 2.4.2. Geribildirimlerin Yönetimi 2.4.2.1. Bildirim yönetimi (Şikayet, talep) Paydaş memnuniyeti şubesi 2.4.2.2. Paydaş memnuniyetinin ölçülmesi 3600 Değerlendirme ve analiz şubesi 2.1 Kurumsal tanıtım süreci 1.3. Kurumsam itibar yönetimi (kurumsal iletişim bürosu)

Hiyerarşiler Çalışan Doküman Hiyerarşisi Süreç Hiyerarşisi El kitabı Süreç Formu (S. Tanımı) Prosedür (faaliyet) Talimat (aktivite) Standartlar (sertifikasyon) Form Süreç (ana süreç) Büro (alt süreç) Şube (detay süreç) Dekan Fakülte Sekreteri Süreç Sorumluları Süreç Asistanları Şube Sorumlusu Çalışan Dekan Yrd. Büro Sorumlusu Doküman Hiyerarşisi Süreç Hiyerarşisi Fonksiyonel Org.Hiyerarşisi

2.1. Kurumsal Tanıtım Süreci (Pazarlama Tanıtım) (Auzef Tanıtım Şubesi) 2.1.1. Pazarı Anlama 2.1.1. Pazar Konumlandırma 2.1.1.1. Pazarı ve rekabet analizi 2.1.2.1. Değer önermesini belirleme 2.1.3. Pazarlama tanıtım planlaması ve bütçeleme 2.1.4. Pazarlama-tanıtım faaliyetlerinin yürütülmesi 2.1.1.2. Hedef Pazar ve müşteri kitlesini tanımlama 2.1.2.2. Kanalların belirlenmesi Std./form Std./form Std./form Std./form Performans Göstergeleri T- pazarlama planı gerçekleşme oranı (Gerçekleşen/planlanan) Q- öğrenci sayısı Q- web tıklanma oranı M- ses. Medya. Dön. Tanıtım bütçesi M-ROI Q-sentimantal Seviyesi

3.3. İnsan Kaynakları Yönetim Süreci 3.3.8. Kurum kültürünün yönetimi (iletişim yönetimi) 3.3.2. İşe Alma 3.3.3. Performans değerlendirme 3.3.4. Eğitim ve geliştirme SP 3.3.1. IK planlaması 3.3.5. Çalışanların katılımı İş performansı, yetkinlik Eğitim, koçluk Öneri sistemi, ekip çalışmaları 3.3.6. Çalışan tatmini yönetimi (özlük işleri) İş değerlemesi Kadro ihtiyaç talebi 3.3.1. IK Planlaması İş etütü Görev tanımlaması(bilgi,beceri,yetkinlikleri Norm kadro belirleme İş gücü planlaması Nicel Nitel Ücretlendirme Kariyer ve rotasyon planlaması 3.3.7. Motivasyon yönetimi

3.3. İnsan Kaynakları Yönetim Süreci 3.3.2. İşe alma Memur alımı Kadro talebi Onay Sözleşmeli çalışan Başvuru alınması Başvuru formlarının değerlenmesi OK Psikoteknik değerlendirme Mülakat Onay Sözleşme Tanıtım oryantasyon Deneme performansının değerlendirmesi OK Görevlendirme

( Sürekli İyileştirme Bürosu) 1.4. Kalite Geliştirme Süreci 1.4.1. Sürekli İyileştirme ( Sürekli İyileştirme Bürosu) Süreç Yönetimi Süreç Belirleme ( Süreç Hiyerarşisi) Süreç Organizasyonu Süreç İyileştirme Mevcut Durum Analizi Olması Gereken Durum Analizi İyileştirmelerin Devreye Alınması 3600 Derece Analiz ve Değerlendirme Proje Yönetimi Proje belirleme Proje planlama Proje yürütme

1.4. Kalite Geliştirme Süreci 1.4.2. Sistem Yönetimi ( Sistem Yönetim Bürosu) Kalite Güvence Sistemi (ISO-9001) İç tetkik Döf’ün yürütülmesi Dış tetkik İş Sağlığı ve Güvenliği Sistemi İSG risk değerlendirme Risk eylem planı sağlama Müşteri Memnuniyet Sistemi (ISO-1002) (Paydaş Memnuniyeti Şubesi)

1.4. Kalite Geliştirme Süreci 1.4.3. Dökümantasyon Yönetimi ( Dökümantasyon Bürosu) Dökümantasyon Biçimsel Uygulamaları Dökümantasyon Mantıksal ve Kavramsal Uygulamaları

1.4. Kalite Geliştirme Süreci 1.4.4. Performans İzleme ve Değerlendirme Süreç Performanslarını İzleme KPI Paydaş geribildirimleri Paydaş memnuniyet oranı Performans Göstergeleri Kalite Geliştirme Süreç performans seviyesi Kalite Geliştirme verimlilik Döf sayısı İç tetkik bazında Dış tetkik bazında Zamanında raporlama oranı Hatalı dokümantasyon oranı Performans raporlama ve değerlendirme Kalite kontrol raporları Süreç kpı raporları

1.1. Strateji Geliştirme Süreci ( Stratejik Yönetim Süreci) Mevcut Durum Analizi Dış çevre analizi -Pazar ve rekabet analizi -Paydaş analiz -Pest analzi İç çevre analizi - Kurumsal performans değerlendirme Pazar Konumlandırma Vizyon Misyon Değerler Stratejik Amaç Stratejilerin ve Stratejik Hedeflerin Belirlenmesi Faaliyet Planlarının Yapılması Fakülte stratejik faaliyet planı Süreç faaliyet planları Bireysel hedefler İzleme ve Değerlendirme Dönemsel raporlama ve değerlendirme Yıllık performans raporlama

1.1. Strateji Geliştirme Süreci ( Stratejik Yönetim Süreci) Performans Göstergeleri Planın zamanında gerçekleşme oranı/ seviyesi Stratejilerin gerçekleşme oranı

Akademik takvim ve kayıt kılavuzunun doldurulması 2.2.3. Öğrenci İşleri Süreci 2.2.3.1.1.1 Akademik takvim ve kayıt kılavuzunun doldurulması Yeni? 2.2.3.1.1.2. Yeni öğrenci kayıt Otomasyona ön kayıt > Harç işlemi > Kayıt evrağı > Ders seçimi 2.2.3.1.1.3. Kayıt yenileme Ders seçimi >Dönem dersleri ilanı Harç işlemi 2.2.3.1.1. Kayıt işlemleri 2.2.3.1. Öğrenci Kayıt işleri 2.2.3.1.2. Öğrenci takip analizi 2.2.3.1.3. Özel nitelikli öğrenci işlemleri 2.2.3.1.4. Diploma ve mezuniyet işlemleri 2.2.3.2. Öğrenme ortamlarının sunulması desteklenmesi 2.2.3.2.1. Danışmanlık hizmetleri 2.2.3.2.2. Staj ve uygulama organizasyonu 2.2.3.2.3. Eş zamanlı ders organizasyonu E H 2.2.3.2.4. Bilgilendirme hizmetleri (ÖYS,mikrosite) Performans göstergeleri -Süreç performans seviyesi (Süreç KPI) -Hata oranı (eksik evrak, hatalı kayıt) -Bildirim sayım ve öğrenci işleri bürosu -Tekrar işlem oranı -Karınca

1.3. Kurumsal itibarın yönetimi 1.3.1. Kurumsal itibarı ölçme ve değerlendirme 1.3.2. Kurumsal İletişimin Yönetimi 1.3.2.1 İletişim planının yapılması 1.3.2.2. İletişim planının uygulanması Performans göstergeleri -TİA-itibar seviyesi -Basında yer alma seviyesi Yazılı basın Görsel basın Sosyal medya -İletişim planı gerçekleşme oranı -SS proje planı gerçekleşme oranı -SS proje bütçesi (form) (form) -iletişim kanalları -hangi kanalda/kim/hangi mesaj 1.3.3. Sosyal sorumluluk faaliyetlerinin yürütülmesi 1.3.3.1. Sosyal sorumluluk faaliyet alanlarının belirlenmesi 1.3.3.2. Proje planının yapılması 1.3.3.3. Faaliyetlerin yürütülmesi

3.1. Bilişim hizmetleri süreci 3.1.1. Teknoloji ve donanım yönetimi Performans göstergeleri -ort süreç perf seviyesi (KPI) -süreç verimliliği (karınca tf/tx) -bant genişliği (internet kapasite kullanımı, erişim hızı) -risk alanı (donanım ? kullanımı) -sistem kesinti sayısı -sistem kesinti süresi -cyber saldırı sayısı 3.1.2. Yazılım yönetimi 3.1.2.1. Paket program yönetimi 3.1.2.2. Yazılım geliştirme 3.1.3. Bilgi güvenliği yönetimi Güvenlik (firewall, fiziksel güvenlik önlemi, yedekleme

3.5. Taşınır taşınmaz varlıkların yönetimi 3.5.1. İhtiyaç planlama 3.5.2. Talep karşılama 3.5.3. Varlıkların güvenliği 3.5.4. Bakım ve onarım hizmetleri 3.5.5. Envanter Yönetimi 3.5.2.1 Mekan ihtiyaç yönetimi 3.5.2.2. Depo yönetimi 3.5.2.3. Satın alma ve hizmet temini 3.5.2.3.1 Kurum içi hizmet temini (yönerge) 3.5.2.3.2. Satın alma (mevzuat) 3.5.2.4. Tedarikçi değerlendirmesi Performans göstergeleri -ort süreç perf seviyesi (KPI) -süreç verimliliği (karınca tf/tx) -bant genişliği (internet kapasite kullanımı, erişim hızı) -risk alanı (donanım ? kullanımı) -sistem kesinti sayısı -sistem kesinti süresi -cyber saldırı sayısı