ÜRÜN Otomotiv Koyuncu Şirketler Grubu bünyesinde yer alan Koyuncu Fiat satış ve servis hizmeti sunmaktadır.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Filonuza ait tüm detayları kayıt altına alın.
Advertisements

Otomobil üzeri reklamda yeni bir devrim başlatıyoruz…
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Strateji Tasarımı İlker acar.
ALIŞVERİŞ STRESİNİ MUTLULUKLA DEĞİŞTİRDİK… devam etmek için lütfen tıklayınız…
2007 AD GARAJ STANDARTLARIMIZ AD GARAJ STANDARTLARIEKOL.
Bölümlendirme Hedef Pazar Konumlandırma
TEMEL YETENEK RAQİF QASIMOV.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
KİMLİK OLUŞTURUN VE MÜŞTERİLERİ ETKİLEYİN Bir marka varlığı yaratmak için web sitenizi, ürününüzü ve hizmetinizi ayırt etmelisiniz. Aynı zamanda müşterilerinizin.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
ANALİST BİLGİLENDİRME Dr. Berk Çağdaş 13 Ocak 2014.
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
Kişisel satış, Satış geliştirme, Reklam ve Halkla İlişkiler
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
GÜNEŞ SİGORTA.
Oturum aç butonuna tıklayın.
Kalite Yönetim Sistemlerinin Tarihsel Gelişimi, ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri 2. Hafta.
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ. MESLEK SEÇİMİ NEDEN HAYATINIZIN DÖNÜM NOKTALARINDAN BİRİDİR?
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
BALANCED SCORECARD – DENGELİ BAŞARI GÖSTERGESİ
AYLIK RAPOR Automotive Industry Monthly Report Eylül / September 2015 Üretim/Production Satış/Sales İthalat/Imports İhracat/Exports OSD “OICA” ÜyesidirOSD.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Pazarlama İlkeleri.
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Bilişim Ortağınız.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Toplam Kalite Yönetimi
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Konu : Sigorta – Trafik Cezaları – Trafik Suçları
Dünyada Ve Türkiye’de Renault
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
Güvenli Sürüş Teknikleri
TATA MOTORS.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
Ayşegül ARSLAN.
TATA MOTORS.
TATA’nın Tarihçesi Tata Motors Limited, Hindistan'ın en büyük otomotiv şirketidir. Ticari araçlarda her segmentte lider olup, pikap ve binek araçlarda.
SAAB OTOMOBİL HALİDİN SÖNMEZ
Tüketici Karar verme Süreci
TATA MOTORS Hindistan’ın en büyük otomotiv kuruluşu Tata Motors Limited, 1945 yılında kurulmuştur. Tata Motors dünyada en büyük beş ticari araç üreticisi.
Grubun borsaya resmen kote edilmiş 27 şirketi vardır.
Ticari Risk Yönetimi ve Ticari Alacak Sigortası
Muhammed YAYLA
TATA MOTORS Limited Tata motors limited, Hindistan'ın en büyük otomotiv şirketidir. Ticari araçlarda her segmentte lider olup, pikap ve binek araçlarda.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
Güvenli Sürüş Teknikleri Güvenli sürüş teknikleri eğitimi, otomobil, minibüs, otobüs, kamyon, kamyonet, çekici, tır ve motosiklet gibi trafiğe çıkan her.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

ÜRÜN Otomotiv Koyuncu Şirketler Grubu bünyesinde yer alan Koyuncu Fiat satış ve servis hizmeti sunmaktadır.

MEVCUT KULLANICILAR Motorlu taşıt sayısının 16 milyonu aştığı Türkiye’de her 5 kişiden 1’ine bir araç düşerken Konya en çok taşıt olan 6. ildir. Konya araç sayısı ; (4 kişiden 1’i) Konya’da en çok satan otomobil markası Fiat. Ürünümüzü kaç kişi kullanıyor?

Fiat Kullanıcı Profili -Ortalama geliri olan - Aile sahibi (İç hacim faktörü) - Aracında lüksü ve tasarrufu arayan - Orta yaş aralığı - Ticari araçlarda bagaj ve kullanım fonksiyonunu gözeten kimseler. Ürünümüzü kimler kullanıyor?

SATINALMA ÇEVRİMİ Otomobil satın alımında dört farklı davranış göze çarpıyor: -İnsanlar kullandıkları üründe problem yaşama, ürünün sınırlarına ulaşamama, memnun olmama, yeni bir vizyon belirleme gibi nedenlerle başka bir ürüne yönelim gösterebiliyor (12-18 ay) -Seçenekleri araştırma ve yeni ürün arayışına girme eğilimi ortalama 6 ay sonrasında görülüyor -Otomobilin yakıt türü ve performansına göre öğrenme süreci sonrasında yeni ürün arayışına girme 2-3 yıl arasında gerçekleşiyor. -Yeni ürün öğrenme, beceri kazanma ve eski olanı değiştirme isteği 3-5 yıl arasında gerçekleşiyor Ürününümüz ne sıklıkta kullanılıyor?

MEVSİMSELLİK İlkbahar ve sonbahar aylarında yılın diğer aylarına göre gözle görülür artış söz konusudur. Ayrıca ramazan aylarında Konya’da araç satışında düşüş yaşanmaktadır Ürünümüz yılın hangi zamanları satılıyor/satılmıyor?

COĞRAFİ ÖZELLİKLER Bestseller listesinin ikincisi 11 şehir ile Fiat. Fiat’ın en çok satın alındığı iller listesinde Bursa, İzmir, Denizli, Kocaeli, Konya gibi önemli pazarlar yer alıyor. Konya’nın ağır kış şartlarından dolayı yaşanabilecek olası problemleri minimuma indirerek ve var olan problemleri güçlü satış sonrası hizmet ile çözebiliyor olması Fiat’ın tercih listesinde ilk sırayı almasında neden olan etmenlerden biridir. Nerede satıyoruz?

Yaratıcı Gereklilik Koyuncu Fiat; 2013 yılının Kasım ayına kadar yapılan satış sonuçlarında pazar lideri oldu. Pazarı ve Satışlarımı genişleterek liderliğini korumayı hedefliyor.

Uygun Fiyat Yakıt Performansı Güvenlik Prestij Konfor Güç İnsanlar arabalardan ne isterler?

Vurgu Yapılabilecek Noktalar; Güç: Tek bir devirde art arda 5 yakıt püskürtmesi yapabilen Multijet enjektör aracın gücüne güç katmakta. Uygun Fiyat: Fiat periyodik olarak aylık ve dönemsel indirim ve ödeme kolaylığı bağlamında çalışmalarını sürekli taze tutan markadır. Güvenlik: Fiat arabalarının genelinde sürücü ve yolcu hava yastıkları ve teknolojik fren sistemleri mevcuttur. Konfor: Fiat marka arabalarının iç tasarımı geniş hacim ve fonksiyonelliği gözeterek tasarlanmıştır.

Esas Konu; Yakıt performansı Fiat, geçmişten bugüne daima kompakt, pratik ve ekonomik otomobiller üretir. Fiat marka arabanızla ailenizle birlikte gezintinizin sınırlarını zorlar ve daha çok vakit geçirirsiniz. Fiat ticari marka otomobiller ticari mal taşıma işlerinizde size kolaylık sağlar. ‘’Yani Fiatla az yakıt harcar çok yol kat edersiniz.’’ Yaratıcı işler bağlamında bu cümle bir paradikma görevini üstlenerek çıkarım noktamızı oluşturacaktır.

MARKA SEGMENTİ A Segmenti; (Basic, Mini, Minicar, Şehir arabası) -Fiat 500 / 500C / 500L / Panda B Segmenti; (Small olarak adlandırılır.) -Punto C Segmenti; (Alt orta sınıf küçük aile arabası) -Bravo D Segmenti; (Büyük aile arabası) -Linea ve Linea Clasic E Segmenti; (Execute Car olarak adlandırılan üst sınıf otomobillerdir) -Freemont LCV; (Light Commercial Vehicle –hafif ticari araç-) -Fiorino / Doblo MCV; (Medium Commercial Vehicle –orta ticari araç-) -Pratico / Ducato

REKABETİN SATIŞLARI Ulusal pazarda en çok satılan 6 model şu şekildedir; 1- Fiat Linea 27,718 adet 2- Opel Astra 21,884 adet 3- Renault Symbol 19,824 adet 4- Renault Fluence 19,261 adet 5- Volkswagen Polo 16,362 adet 6- Ford Fiesta 15,066 adet Kaynak: top10lar.com Türkiye’de 63 ilde en çok satan otomobil markası Ford. Konya’da ise ilk sırayı alan Fiat Konya’da olduğu gibi ülke genelinde Ford ve Fiat’ı VW, Renault, markaları zorlamaktadır.

Garanti & İadeler Araç garanti uygulamasında otomobil ve hafif ticari araçların yasal garantisini takip eden 3 yıl ya da km akü ve tekerlek lastikleri haricindeki diğer tüm mekanik aksamı garanti belgesinde sayılan şartlar dahilinde üretim hatalarına karşı garanti altındadır. Kasko; Fiat marka araçlar için özel olarak hazırlanan Fiat Kasko Poliçesi, her türlü riske karşı aracın uğrayacağı zararları güvence altına alır.

Vizyon & Misyon Müşteri ihtiyaç ve beklentilerine yönelik en uygun otomotiv ürün ve hizmetini sunarak Konya ve Karaman bölgelerinde marka lideri olmak ve bu hedefi kaliteden ödün vermeden her yıl gerçekleştirmek, Fiat otomobil grubunu Konya ve çevresinde en iyi şekilde temsil etmektir.

Bize Yardımcı Olabileceğiniz Konular

1) Konya Fiat merkezden ne kadar bağımsız davranabilir? 2) Kurumsal ögeler dışında creative'e yönelik bizim hareket alanımız? (hareket alanı serbestliği) 3)Sigorta, periyodik bakımlar açısından sunduğunuz müşteri kolaylıkları var mıdır? Varsa neler? 4) Fiat olmazsa ne olurdu? Fiat hangi ihtiyaçları karşılar? 5) Aynı segmente araç üreticilerinden farklı olarak artılarınız neler?

Şirketle ilgili; sayısal olarak -Son 3 yılın penetrasyonu? -Bu güne kadar iletişim çalışmalarında kullanılan mecralar nelerdi? Soyutla git somutla destekle felsefesi bizim için uygun mudur?

Yaratıcı İşlere Başlarken Yaratıcı Gereklilik

Amaç – Problem Nedir? Problem Fiat’ın eskiden kalma Tofaş algısı. Amaç Var olan bu algıyı, Fiat’ın üstün ve sınıfında güçlü olan ürünleriyle değiştirmek.

Söylemek istediğimiz en önemli vurgu ne? Fiat değişiyor, Sınıfının en büyük aracını üretiyor Farklılaşıyor ve büyüyor.

Kime Hitap Ediyoruz? Hem iş adamı hem de aile babası rolünü benimsemiş, gösterişe ve prestije önem veren insanlara hitap ediyoruz.

Nasıl Söylemeliyiz? Ürünün en belirgin özelliklerini çekici kılarak vurgulamalı ve ciddi olmalıyız. -Büyüklük -Farklılık -Yenilik -Liderlik

Tasarımın tarzı nasıl olmalı? Koyuncu kurumsal algısını destekleyici şekilde ciddi olmalı. Ürünün özelliklerine çağrışım uyandırmalı. Güven hissettirmeli.

ong Hangi Mecrayı Kullanacağız? TV Açıkhava (Billboard) Radyo Yaratıcı Mecralar Yeni Kongre Merkezi Real Kule Site Kent Plaza Ve İş Merkezleri otoparkları

Yaratıcı Çalışmalar için başka ne bilgi verebiliriz? Fiat’ın Tofaş ortaklığıyla oluşan algısını liderliğe oynaması ve en büyüklüğüyle değiştirmeye çalışacağız. Freemont’un büyüklüğüyle Koyuncu’nun liderliğini sentezleyici mesaj ve görseller kullanılıp desteklenecek. Büyüklüğe vurgu yapan metaforlar kullanılacak. Fiat artık sınıfındaki Pazar liderlerine meydan okuyor. Yeni büyükle tanışın.

Radyo Reklam Metni Taslağı Tüm ailenizi sığdıracak bir eviniz olmayabilir. Ya da sizi çok prestijli gösterecek bir işiniz. Hatta herkesin ilgisini üzerinize çekecek yetenekleriniz de. Ama bir Fiat Freemont’unuz olsun. Çünkü; Gösteriş te büyüklük te budur. Yeni büyük Koyuncu Showroom’unda sizi bekliyor.

Açıkhava Billboard Reklam Taslağı

Güçlü görünüşü ve azametiyle ormanın kralı olmayı hak eder. Aslanın yelesi hayvanı olduğundan daha da güçlü ve gösterişli hale getirir. Aslan kükrediği zaman ormanda hayat durur, herkes susar ve kralı dinler. Aslan bozkır bölgede yaşar. Neden Aslan?

Teşekkürler