Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Facebook Reklamları.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
WEB 2.0 Teknolojileri Sibel SOMYÜREK.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Analytics Nedir?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Bölüm 6: Müşteriler Çekmek ve Süreklilik Oluşturmak Topluluk ortak bir ilgi ya da amacı paylaşan bir gurup insanın etkileşimini gerektirir. Bir topluluk.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
İÇERİĞİN HABERCİYE SUNULMASI
SOSYAL MEDYA.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Sponsorluk 1.
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Hazırlayan Ufuk Kemerci  2004 yılında ortaya atılmı ş bir kavramdır. Web sitelerinin yalıtılmı ş bilgi depoları ş eklinden çıkıp kullanıcılara.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler:
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medya ve Türleri
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Uygun Teknoloji Özgür Yazılım'ın Ekonomik ve Sosyal Yönleri Hakan Uygun.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik
WEB 2.0 ARAÇLARI.
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
. ..
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
connect to the virtual world
WEB 2.0 Teknolojileri Sibel SOMYÜREK.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi içeriğini yaratarak müşterilerle paylaşmak

Sosyal medyada ölçülebilir nitelikler – Tekil ziyaretçiler (unique visitors) – Toplam ziyaretler – Sayfa görüntülenmesi, video görüntülenmesi vb. – Yorumlar – Takipçilerin, hayranların, abonelerin vb. sayısı – Linkler ile firmanın sitesine bağlanmış diğer web siteleri – Arama motorlarındaki anahtar kelimeler ve deyimler – Firmanın blog’una, ürünler hakkında yazan kişI sayısı – Abonelikler, seminerler, kurslar ve olaylar için bildirimler – Pencere aracı gibi farklı işlev hizmetlerinin kullanıcıları – Yeni siparişlerin, müşteri sorularının sayısı – Satışlar ve ciro

Sosyal Medya Pazarlamasıyla Başarılabilecek Amaçlar: – Marka farkındalığı yaratma, – Fikir liderlerini tanıma – Tüketici davranışını inceleme, – Yeni pazarlama stratejileri için fikir geliştirme, – Şirket web sitesine trafiği yönlendirme, – Spesifik mesajları viral olarak yayma, – Marka mesajının teşhir süresini uzatma, – Sosyal arama sınıflandırmasını geliştirme – Markanın itibar ve imajını arttırma ve içselleşmesini destekleme – Ürün satışlarını arttırma – Pazarlama amaçlarını etkili bir şekilde başarma – Karşılıklı konuşmaları başlatma ve sürdürme

Sosyal işaretleme – Yer imlerini herkese açık favorilere ekleme – Içeriğin bulunabilirliğini arttırma – Facebook-like, google+-+1 Blog – Siteye yönlendirme – Reklam amaçlı bloglar Mikroblog – Personel yoluyla imaj geliştirme – Müşterilerin görüşlerini izleme İçerik paylaşım toplulukları – Youtube – Oyun alanının eşit bölüştürülmesi – Marka farkındalığı – Ürün reklamı – Ürün desteği – Ürün eğitimi – Işe alma Podcast – Yüksek derecede hedeflenebilir – Internette görünürlüğü artırma – Ek bir iletişim ortamı – Hedef kitle için katma değerli sunumlar ile zihinde kalma

Sosyal ağlar – Sosyal profil verileri – Davranışsal veriler – Müşteri yaşam döngüsü verileri (lise-üniversite) – Kullanıcıların kendi istekleriyle verdikleri veriler – Viral pazarlamayı kolaylaştırmakta – Bağlantılar yoluyla referans kaynağı olarak kullanma – Marka farkındalığı yaratma

Facebook’ta ilgi görmeyen reklam türleri: – Bayat/Eskimiş Reklamlar: Geleneksel medyada gösterilmekte olan reklamların – Düşük İnanılırlık: Doğru olmak için fazla iyi olan reklamlar 90 günde FBI ajanı olun – Fırsatçı Reklamlar: İstenmeyen rahatsız edici şekilde tasarlanmış reklamlar Durumunu bekardan nişanlıya çevirdiği anda yığınla gelinlik ve evlenme ile ilgili ürünlerin reklamı