  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Alptekin GÖKÇEYREK | Teknik Satış Danışmanı
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
AKILLI FAKS.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Acenta üyeliği için lütfen tıklayınız.
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Kayıt olun’a tıklayın…
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Satış Noktası Yönetimi
Elektronik ticarette güvenlik konusunda değerlendirilmesi gereken diğer bir konu da alıcıların elektronik ticaret sitelerinden alışveriş yapmak için vermek.
TÜKETİCİ HAKLARI.
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
Web Sitesi Yapılış ve Yayınlanma Aşamaları
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
SANAT ÜRÜNLERİ ONLİNE SATIŞ SİTESİ
YENİ MOBİL YAZICILAR. Mobil Yaşam Gittikçe Büyüyor • çeyrekte toplam akıllı telefon kullanımı 1 milyar cihaza ulaştı. • 2015 yılında bu rakamın.
Restaurant Yönetim Sistemi
Analysis of Logistic,Translation and Localization Strategies of gurmedenaldım.com Andaç Karahasanoğlu Man 407.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
ELEKTRONİK TİCARETTE ÖDEME ŞEKİLLERİ
3. ALICI DAVRANIŞI Alıcı satınalma davranışı, 1960'lardan sonra pazarlamacılar için popüler bir çalışma alanı olmuştur. Alıcının tüm pazarlama sistemi.
e-Ticaret’te Yaşanan Teslimat Sorunları ve Caydırıcı Etkileri
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Türkiye'de İş Yapmak Aşama Bir Pazara Sürüş Öncesi.
Ödeme talep formu hazırlanırken dikkat edilecek hususlar. Yatırımcı (Çiftçinin) Adı Soyadı Bu belgenin tarihi fatura ve uygulama sözleşmesindeki tarihten.
GIDA GÜVENLİĞİ TÜKETİCİ HATTI 2008 YILI FAALİYET RAPORU “GÜVENLİ GIDA SAĞLIKLI TÜRKİYE”
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
Ödeme Talep Formu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken hususlar
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
E- Ticaret Altyapısı.
E- T I CARET‘İN SINIFLANDIRILMASI VE KATEGORİ’LER I NE (TÜRLER I NE) AYRILMASI.
ELEKTRONİK TİCARET (e-ticaret)
TÜRK İ YE’DE TÜKET İ C İ N İ N B İ LG İ LEND İ R İ LMES İ VE ÖRGÜTLENMES İ KONUSUNDA İ ZLENMES İ GEREKEN ADIMLAR.
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
CTS (TTNET - Cihaz Takip Sistemi)
E-Ticaret Firması 2007 Kurulan Trend A.Ş. isimli şirket Tarafından Yönetilmekte… Hazırlayan: Nevzat Melih Tünek.
TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ Kamu Bilişim Platformu - 17 E-Ticaret Güvenlik Sertifikasyonu ve Hukuksal Düzenlemeler 1 Çalışma Grubu ve Ötesi Kamu Hizmetlerinde.
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
GAZİANTEP ECZACI ODASI
 Hız, kolaylık, fiyat avantajı gibi nedenlerle son yıllarda tercih nedeni haline gelen internetten alışveriş “E-ticaret” sektörünün büyümesinde önemli.
Lütfen parolanızı değiştirin
N Fun Club Sistemine HOŞGELDİNİZ.
TİCARİ MAL HAREKETLERİ ve MUHASEBELEŞTİRİLMESİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN YENİ BOYUTLARI
Gundemkep.com.tr. Gundemkep.com Amaç: Kep sisteminde kanal yapısının açıklanabilmesi için hazırlanmıştır. Uygulama: Web Site işlemleri Sisteme giriş işlemleri.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
BİLİŞİM SUÇLARI ve ALINACAK TEDBİRLER
DEVRE TATİL SÖZLEŞMESİ Bir yıldan uzun süre için kurulan ve tüketiciye bu süre zarfında birden fazla dönem için bir veya daha fazla sayıda Gecelik konaklama.
Tüketici kredisi nedir? Tüketim amacıyla satın alınan mal ve hizmetlerin finansmanını karşılamaya yönelik bir kredi şeklidir. Kredi ; mallarının bugün.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
TAKSİTLİ SATIŞ. “Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun” ile tüketici hakları yasal güvence altına alındı. Tüketicinin sağlık ve güvenliği ile ilgili, ekonomik.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Garanti Bankası’nın Paramatiklerinden, Banka Kartınız Olmadan Ödeme Yapabilirsiniz. Bu İşlemi Yaparken Herhangi Bir Ücret Ödemezsiniz, Besaş’ın Hesap.
T.C. BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE DESTEK PROGRAMLARI İL MÜDÜRLÜKLERİ EĞİTİM VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
WEB TABANLI DESTEK.
Doç. Dr. Ali Çağlar ÇAKMAK Öğr. Gör. Bekir ÖZKAN
BRANDING - MARKETING - TRADING
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
STOKLAR İLGİLİ HESAPLAR
DIŞ TİCARETTE KULLANILAN ÖDEME YÖNTEMLERİ
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Otomatik Gönderi Programı
Kullanıcıların Bilgilendirilmesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
MONOGRAFİ 2 Getiri Ltd. Şir.’nin Şubat 2008 ’de aşağıdaki ticari işlemleri yapmıştır. Bu ticari işlemlerin günlük ve büyük defter kayıtlarını yapınız.
Sunum transkripti:

  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti, sigorta, ürün güncellemeleri ve bakım/onarım hizmetleri ve markaların tüketicilere sundukları çağrı merkezleri, kargo bilgileri ve farklı kanallardan iletişim kolaylıkları gibi seçenekler yer alır. ONLİNE SATIŞ SONRASI HİZMET

  Sağlıklı bir satış sonrası hizmet sunmak için müşteriyi anlayarak onunla empati kurmak ve müşteride güven hissini oluşturarak, kişinin sorununa çözüm bulunacağı hissini yaratmak oldukça önem taşıyor. Sorunlarına çözüm bulan ve gerektiği zaman gerektiği desteği alabilen müşterilerin kalıcı müşterilere dönüşme oranları daha yüksek.

  Tüketiciler alışveriş yaparken belli markalara bağlanabiliyorlar ve memnun kaldıkları takdirde sadece bu markalardan alışveriş yapmayı tercih ediyor. Aynı durum e-ticaret sitelerinde de söz konusu olduğu için tüketiciler mutlu ayrıldıkları sitelerden alışveriş yapmayı seçecekler. Bunun en iyi örneklerinden biri de Zappos diyebiliriz.Zappos

  Kullanıcıların size kolaylıkla ulaşabilecekleri farklı kanallar oluşturun  Tüketicilerin sorunlarına hızlı bir dönüş yapın  Ürünlerin paketlenme ve kargolanma aşamasında tüketiciyi bilgilendirin  Destek ekibinizi ürünler hakkında ve müşteri ilişkileri konusunda bilgilendirin  Hızlı bir kargo hizmeti sunun  Tüketicilerin geri bildirimlerini değerlendirin MARKALAR SATIŞ SONRASI HİZMETLERİNİ NASIL GELİŞTİREBİLİRLER ?

 Teknik Destek E-TİCARETTE MÜŞTERİ HİZMETLERİ Müşteri Hizmetlerinin Ana Bileşenleri Ödeme İşlemleri Teslimat Sürecinin Takibi Geri Besleme, Yani Şikayet ve Öneriler

 Herhangi bir konuda nasıl bilgi alınacağı Bu bilginin verildiği sayfalar Alışveriş kartı yazılımının nasıl kullanılacağı Siparişin nasıl sonlandırılacağı Sipariş sonlandığında nasıl bir işlem silsilesinin gerçekleşeceği Ürün veya hizmetin hangi kanalla teslim edileceği (örneğin kargo şirketinin adı) Öngörülen teslim süresi TEKNİK DESTEK

 Teslimat ücreti ve kimin tarafından ödeneceği Sunulan garantiler İade şartları Şikayetlerin nasıl karşılanacağı Gerekiyorsa ürünün nasıl kurulacağı, çalıştırılacağı

 Tahsil edilecek tutar ve içeriği (vergiler, kargo vb. dahil edilerek) Havale için banka bilgileri Çek kabul ediyorsanız, gönderileceği adres ve müşterinin çekin ulaşıp ulaşmadığını nasıl takip edeceği Ödemenin bir kısmını vadeli alıyorsanız, net olarak sonraki ödeme tarihleri Ödeme döngüsel ise, bir sonraki ödeme tarihi (örneğin her ayın 5 gibi olabilir) Faturanın nasıl elde edileceği (web üzerinden mi, adrese posta mı vb.) Ödemeyi aldıktan sonra izlenecek yol (örneğin teslimat ancak ödemeden sonra yapılır vb.) Tüm bu işlemlerde müşterinin güvenliğinin nasıl sağlandığı (güvenli sunucu, sayısal sertifika vb) ÖDEME İŞLEMLERİ

 Takip numarası ve nasıl takip edileceği. Kargo şirketinin web sitesi üzerinden olabilir, ya da sizin web sitenizden olabilir Ürünün sevk edildiği veya hizmetin programa alındığı bilgisi. (örneğin ürünün xxx kargo şirketi tarafından yola çıktığını bildiren bir e-posta) Öngörülen sürede teslimat gerçekleşmez ise müşterinin izlemesi gereken yol ( örneğin kargo şirketinden falancayı şu numaradan arayın gibi) Herhangi bir aksilikte gecikmeyi bildiren bir bilgi notu. Böyle bir durumda iyi bir e-ticaret sitesi mutlaka bir diyet öder. (örneğin, ücretin belli bir miktarının iadesi, ya da bir hediye) TESLİMAT SÜRECİNİN TAKİBİ

 Şikayetlerin bildirilebileceği kişi, telefonu ve e-posta adresi (e-posta formu olabilir) Öneri veya övgülerin bildirilebileceği kişi, telefonu ve e-posta adresi (e-posta formu olabilir) E-posta veya chat tabanlı bir yardım masası hizmeti Telefon ile destek alınacak yardım masası(mümkünse bedeli sizin tarafınızdan karşılanan 800'lü bir numara ile) GERİ BESLENME