YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Efe Ayakkabı A.Ş.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Reklam Fotoğrafçılığı
Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
REKLAMCILIK Hafta 5.
SENARYO NEDİR ? PDÖ’nün temel eğitim gereci
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
(Personel / Satış / İş Güvenliği Eğitim Filmleri)
Medya  Medya, her türden sözlü, yazılı, basılı, görsel metin ve imgeleri içeren çok geniş iletişim araçlarını kapsayan bir kavramdır. Bu kavramın içine.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları -6
1 “Selas-KALITATIF” GRUP GÖRÜŞMELERİ MODELİ. Selas-KALITATIF Modeli “Paket Çözüm” “Selas-KALITATIF” Soyut kavramların, somut bilimsel temellere oturtulması.
Turkcell “Goller Cepte” Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google / Analytics Aralık raporundan alınmıştır PV :
Reklam Fotoğraflarında Görsel İleti Tasarımı
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
TURKCELL Proje Önerileri.
Çoklu ortam mesajları hazırlanırken “zihin nasıl çalışır?” kavramı neden önemlidir ?
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
 Tema seçilip konu belirlendikten sonra film öyküsünün özetlenmesidir.  Konu hakkında yapımcı ve yönetmeni aydınlatır.  Zaman ekonomisi açısından önemlidir.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
SEVGİ ZENGİNLİK BAŞARI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ…
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
BCO 623 Oyun Tasarımı DEYNEKÇİ Oyun Sunumu Ekip Betül Altındiş
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Kelebek Tekstil
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Akman Holding Marka : Ersu
YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Varol Ticaret San.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Yapım Aşamaları (Production Steps)
REKLAM.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
Reklam Brief Süreci Mart 2011.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Keloğlan ve Kuyu Bir varmış, bir yokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, bir Keloğlan’la ninesi varmış. Bunlar çok yoksul insanlarmış. Keloğlan’ın.
ONUR ÜNLÜ.
Sevimli kahramanımız Pinokyo, her zamanki gibi yalan söylemekten kendini alamıyor. Pinokyo, her yalan söylediğinde burnu 20cm uzuyor. Pinokyo 1 tane yalan.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ TEKNİK BİLİMLER M. Y
GENÇLERDE UYUM.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
KARDELEN Sinopsis : Ataerkil bir sistemde yetişen bireyin kend i kızının eğitim hakkını elinden alması ve kızının daha sonrasındaki başarı hikayesi.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Medya Planlaması ve Stratejisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BU SUNUMDA EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİZ.
Sunum transkripti:

YARATICI SENARYO KONSEPT SUNUMU Müşteri : Efe Ayakkabı A.Ş. Marka : Hammer Jack Kampanya Amacı : İmaj / Satış Yayın Tarihi :

.: Proje Tanımı Efe Ayakkabı, kendini 1970’ten günümüze,lokalden ulusala taşımayı başarabilmiş ve içinde çok sayıda markayı barındıran bir şirkettir. Hammer Jack’te bu markalardan sadece bir tanesidir. Bu çalışmamızda Hammer Jack ile ilgili marka bilinirliliği ve imaj üzerine yoğunlaşmaktayız. Yaratıcı reklam senaryosunu oluştururken; Olay örnekleme, pekiştirme, etkileşime geçmeye teşvik etme yöntemlerini seçilmiştir. Konseptin bir spot olarak işlenmesi ön görülmüştür. Mecra Tipi : TV/Reklam Spotu Süre : 25-30” Yayın Tarihi : 2

.: Konumlandırma ve ana fikir Ürünlerimizi, hedef kitlemizi ve yarattığımız katma değerleri nasıl bir ambiyansla, hangi mekanda, ne gibi detaylarla, sunmalıyız sorularıyla yola çıkıldı. Vermek istediğimiz mesajları hedef kitlemiz ile örtüşmesi açısından, gençlere yönelik bir şekilde vermeyi amaçlamaktayız. Bu mesajı da verirken, eğlenceli bir şekilde vermeyi amaçlamaktayız. Bu yönelimden çıkan olay örgüsü ve senaryo konseptti sonraki slayda yer almaktadır. 3

.: Çekim Senaryosu .: Mekan, Dekor, Figürasyon, Kamera Açıları Reklam filmimiz, bir lisede geçmektedir. Reklamımızın ana karakteri okulun kapısının içinden girmektedir(ayağında Hammer Jack ile). Hammer Jack giyen gencimiz okulun popüler gençlerindendir. Kapıdan girerken, okulun kızları Hammer Jack’li gencimize hülyalı hülyalı bakışlar atmaktadır. 4

.: Çekim Senaryosu .: Mekan, Dekor, Figürasyon, Kamera Açıları Bu bakışlara aldırış etmeyen genç, kendi arkadaşlarının yanına doğru gider. Arkadaşları gencin yeni bir Hammer Jack aldığını farkedip, ergen adeti olan ‘yeni ayakkabıya basma’ adetini yerine getirmeyi amaçlarlar. 5

.: Çekim Senaryosu .: Mekan, Dekor, Figürasyon, Kamera Açıları Ayakkabıya hınçla basmaya çalışan 2-3 arkadaş, Hammer Jack’e basarlar ama Hammer Jack’te ben ufak bir çizik bile yoktur. Ayakkabıda hiçbir değişimin olmamasına şaşıran gençler, şaşkınlığını daha üzerlerinden atamadan, Hammer Jack’li genç, Hammer Jack’ine en son basan arkadaşının ayağına basar. Basar ama basmasıyla birlikte arkadaşının ayağını asfaltın içine gömer. Herkes şaşkındır, okuldaki güzel kızlar da şaşkın bir ifadeyle bakmaktadır. Hammer Jack’li genç, suratında egolu bir gülüşle sınıfına doğru giderken, kamera yukarı tilt ve yapar ekran flulaşır. 6

.: Çekim Senaryosu Dış ses girer; Botta sağlamlığı yeniden tasarladık, doğru adımlar atmanız için sizlere sunduk.Hammer Jack, ayaklarınızın yere sağlam basmasını sağlar. Hammer Jack- Attığınız her adımda Adımların seni/tarzını yansıtsın. Reklam filminde ürünün özelliklerini yansıtabilecek Rock altyapılı bir müzik eklenmelidir. 7

.: Örnek Görseller

.: Örnek Cast Görselleri

.: Örnek Cast Görselleri

.: Örnek Cast Görselleri

.: Örnek Cast Görselleri

.: Örnek Cast Görselleri

.: Örnek Mekan Görselleri

.: Teşekkürler :. :: Bilgilendirme : MediaPort tarafından oluşturulan tüm yaratıcı senaryo ve konseptler Zaman Damgalama yöntemiyle fikir ve telif hakları yasalarına göre koruma altına alınmaktadır...