#TweetCar Autoshow 2015 21.05.2015 – 31.05.2015. İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Web siteniz bu kutunun içinde…
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
Alaçatı Etkileşim Raporu
Sosyal Medya.
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Eylül 2012 ODD Gladyatörleri 1 #eniyi3lu Kampanyası Powershift.
Yeni yıl akşamı fizy ile “karaoke yılbaşı partisi” düzenliyoruz
BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren.
Mercedes-Benz Magic iPhone & iPad & Android Uygulaması Video Prezentasyon için tıklayınıztıklayınız.
AĞ GÜNLÜKLERİNİN KURUMSAL DÜZEYDE KULLANILMASI Prof. Dr. Mehmet KESİM Öğr. Gör. Erdem ERDOĞDU.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
E-postanın nasıl kullanılır?
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
Google Glass Nedir? "Zenginleştirilmiş Gerçeklik Teknoloji" adı verilen teknolojinin uygulandığı Google Gözlüğü sanal aleme açılan üçüncü bir göz olarak.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
Sağlık Alanında Sosyal Medyanın Kullanımı: Twitter’da Sağlık Mesajları
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim
Teknoloji, tasarım ve performans için kime sorarsanız sorun size yeni Renault Megane’ı gösterir. Kullanıcılar, bir mikro siteye ya da Facebook uygulamasına.
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Fiziksel Özürlü Bireyler Tüketim Kültüründen Nasıl Etkilenir
BBY 253 Bilgi Kullanımı ( ).  Google kullanarak aynı tarihte, aynı anda iki farklı bilgisayardan herhangi bir kullanıcı girişi yapmadan arama.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
* Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Mayıs raporundan alınmıştır fizy.com PV : imp / ay UV : kişi / ay.
Pazarlama İletişimi Araçları
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Sosyal Medya ve Türleri
Mobil Gaste. Neden Mobil Gaste? Okunabilirliği artırmak; Günümüzde insanlar cündanları olmadan dışarıya çıkabilirler ancak.
Twitter Twitter'da Şifrenizi Çaldırmamak İçin Bunları Mutlaka Yapın.
Video Kurgulama. Video Dünyasına YouTube ile Bakış ●1 Milyar’dan fazla kullanıcı ●Her gün milyarlarca video gösterimi ●İnsanların izledikleri video saatinde.
Gizem TOK Twitter. Twitter’ın Tarihçesi Twitter'ın yaratıcısı Jack Dorsey bu fikri yılları arasında yaratmayı önerdi ve bu fikrini.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Kütüphane ve Dokümantasyon
Sade ve Şık Tasarım Zarif görünüm ve dayanıklılık birarada
eTwinning Twinspace Proje Çalışma Alanı
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Nasıl Aktive Ederim? Adım 1
4nd Transnational Meeting
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
EBSCO eBooks Uygulaması
Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri
Ask Question.
YENİ YILDA BULUŞALIM..
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
powerPoint nedir
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

#TweetCar Autoshow –

İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl Hayata Geçirileceği 02 – Kampanya Kurgusu 03 – İletişim Detayları 04 – Sonuçlar

KAMPANYA YAPISI #TweetCar Autoshow 2015

Kampanya Yapısı Peugeot Deneyimini Autoshow Alanının Dışına Taşımak Peugeot Hakkında Olumlu Algı Oluşturmak İletişim Hedefi İnsanların Peugeot Otomobili Twitter Üzerinden (Erişimi Genişlet & Olumlu Algı Oluştur) Kontrol Etmesini (Deneyim Yarat) Sağla Everytime they control the car, they would act as an ambassador for Peugeot with their social sharings Yaratıcı Fikir Birincil: Autoshow Ziyaretçileri İkincil: Autoshow Takipçileri (sosyal medya üzerinden) *Twitter hesabı olanlar Hedef Kitle Sosyal Medyayı hem bir Arayüz hem de Kazanılmış Medya (Earned Media) olarak kullan. Paralı ve Organik destek ile WoM yarat. Take advantage of occasional user involvement increase thanks to Istanbul Autoshow 2015 to increase Peugeot’s share of voice on social media Fikrin Nasıl Hayata Geçirileceği

KAMPANYA KURGUSU #TweetCar Autoshow 2015

Dünyanın İlk Tweet İle Çalışan Otomobili

Nasıl Çalışıyor? – Yönergeler Stand Üzerinde Bulunan 80 inç Boyutundaki Ekranda Gösterildi

Nasıl Çalışıyor? – 3 Adımlı Mobil Kontrol Mekanizması Cep telefonundan 308tweetcar.com adresine gir Sayfayı kaydır ve 6 farklı fonksiyondan birini seç Cep telefonundaki Twitter uygulaması otomatik olarak açılsın Gelen tweet metnini düzenle ya da sadece «Tweetle» butonuna bas ve sahnedeki otomobili izle

Seçilen Fonksiyonlarla İlintili Markalı Tweet Metinleriyle Olumlu Algı Yaratıldı #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #selektoryap Autoshow'un en dikkat çekici otomobili TweetCar. #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #flasorleriyak Autoshow'un en özel otomobili Peugeot'dan! #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #oncamlariac Bu sene Autoshow'da TweetCar rüzgarı esiyor. #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #sisfarlariniyak Peugeot, Autoshow'da TweetCar ile yine farklı! #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #ledleriyak Peugeot, TweetCar ile Autoshow'da da iddialı! #308tweetcar #haydiyenipeugeot308 #istanbulautoshow2015 #sescikar TweetCar Autoshow'da ses getiriyor.

Nasıl Çalışıyor? – Gelen Tweet’ler Stand Üzerinde Bulunan 80 İnç Boyutundaki Ekranda Gösterildi

İLETİŞİM DETAYLARI #TweetCar Autoshow 2015

Sahip Olunan & Kazanılmış Medya Odaklı Düşük Bütçeli İletişim Planı -peugeot.com.tr üzerinden duyuru -kampanya mikrositesi: 308tweetcar.com -kurallaratakilsaydik.com üzerinden 5 VIP davetiye ödüllü teaser yarışması -kurallaratakilsaydik.com üzerinden 50 davetiye ödüllü ara yarışma -1 hafta önce teaser içerikler -İstanbul Autoshow 2015 boyunca kesintisiz kampanya ve etkinlik iletişimi -içerik, fotoğraf albümü, video vb. + reklam desteği -1 hafta önce teaser tweet’ler -İstanbul Autoshow 2015 boyunca kesintisiz kampanya ve etkinlik iletişimi -Tweet, fotoğraf albümü, video vb. -Katılımcıların tweet’leri ile organik erişim + reklam desteği -İstanbul Autoshow 2015 boyunca kesintisiz kampanya ve etkinlik iletişimi -fotoğraf ve video Stand üzerinde; -Etkileşimi artırmak için Hostes ile animasyon -Son haftasonundaki etkileşimi artırmak için atılan her 20. tweet için küçük hediye

facebook Kampanya İçerik Planı Örnekleri Teaser

twitter Kampanya İçerik Planı Örnekleri Teaser

facebook Kampanya İçerik Planı Örnekleri Kampanya

twitter Kampanya İçerik Planı Örnekleri Kampanya

SONUÇLAR #TweetCar Autoshow 2015

TweetCar 10 Günde Yaklaşık Kez Çalıştı 632x917x368x333x702x470x En Popüler fonksiyon 917 talep ile Motor Sesi oldu Ayrıca; TweetCar ile her etkileşime geçtiklerinde olumlu algı mesajlarını takipçilerine yaydılar (hazır markalı tweet metinlerimiz sayesinde) kişi TweetCar’ı ortalama 3 fonksiyon kullanarak toplam kez deneyimledi

Kazanılmış Medya’nın Gücüyle Twitter’da %70 Pay* Elde Edildi *#istanbulautoshow2015 resmi hashtag’ini kullanan tweet’ler arasında

Sosyal Medyada 10 Günde Tam 6.2 Milyon Kişiye Erişildi Twitter üzerinde;  kişiye erişim  #308tweetcar hashtag’i ile toplam tweet  %18.72 etkileşim oranı (önceki aya kıyasla puan artış) 2008 DKR fotoğraf albümü ile %23.5 etkileşim oranı Quartz fotoğraf albümü ile %61.5 etkileşim oranı  yeni takipçi (önceki aya kıyasla %6.41% büyüme) Facebook üzerinde;  kişiye erişim  %6.42 etkileşim oranı

Ziyaretçiler Stand Üzerinde TweetCar ile Tanıştı ve Keşfetti

TweetCar Basılı Medyada Haber Oldu

TweetCar Dijital Medyada Haber Oldu

#TweetCar Autoshow –