Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri"— Sunum transkripti:

1

2 Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri
Doğuş Üniversitesi’nde kampüs yaşamının, kültürünün ve kampüs içi görüntülerinin paylaşımını sağlamak amacıyla fotoğraf yarışması düzenlenir. Öğrenciler 1 hafta boyunca kampüs içerisinde çektikleri fotoğrafları Instagram üzerinden #dogushaftanınfotoğrafı hashtagiyle paylaşırlar. Fotoğraçılık Kulübü tarafından her cuma günü en iyi fotoğraf seçilir ve Doğuş’un sosyal medya hesaplarından kazananın fotoğrafı paylaşılır. Haftanın birincisi Bahar Şenliği’ne çift kişilik bilet ve okul montunu kazanır.

3 Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri
Kampüs içerisinde öğrencilerin yoğun olduğu alana yerleştirilen dijital ekran veya perde üzerinde #Dogushaftanınfotoğrafı hashtagiyle paylaşılan fotoğraflar döner. Alana gözü yormayan branding yapılır, CTA yazılır.  CTA: Kampüsün en güzel fotoğrafını çek, #Doğuşhaftanınfotoğrafı hashtagiyle Instagram’dan paylaş, bahar şenliğine bilet ve okul montunu kazanma şansı yakala! 

4 Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri- 2
Öğrencilerin olmadığı bir hafta sonu kampüsün belli noktalarına zarflar gizlenir. Zarfların içinde bilgi soruları vardır. Zarfın gizlendiği yerin etrafındaki duvarlara ve yerlere sticker olarak küçük mesajlar (belki buralarda gizli bir zarf vardır? - Seni mutlu edecek bir zarf çok yakınında olabilir, araştırmaya devam! - Etrafına bir bak istersen! :) - Oralarda bir zarf mı var acaba? gibi mesajlar) yapıştırılır. Doğuş Üniversitesi’nin sosyal medya hesaplarından «Kampüsümüze gizli zarflar sakladık. Duvarlardaki ve yerlerdeki mesajları takip ederek onları bulabilir ve Bahar Şenliği’ne çift kişilik bilet kazanabilirsiniz. Bol şans! :) » postu girilir.

5 Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri- 2
 Öğrenciler mesajların yönlendirmesiyle zarfları bulurlar. Zarfın içinde soru ve CTA cümlesi bulunur. “Sorunun fotoğrafını çek, cevabını #DogusSoruları etiketi ile Twitter üzerinden paylaş, 2016 Bahar Şenliği’ne çift kişilik bilet kazan!”  Öğrenci Twitter üzerinden etiketi kullanarak cevabını paylaşır. Doğuş Üniversitesi, resmi Twitter hesabından öğrenciye DM yoluyla ulaşarak bilet kazandığını ve kampüsteki standtan biletini teslim alabileceğini belirten mesaj atılır. 


"Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları