9.SINIFLAR AİDİYET DUYGUSU GELİŞTİRME PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
Advertisements

SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Ders geçme sistemi bilgilendirme
Konu: Ordu İli Genelindeki Anaokulları, İlkokullar, Ortaokullar ve Ortaöğretim Okulları arası “Bir Kitap da Sen Anlat” yarışması. Amaç: Türk Milli Eğitiminin.
Öğrencilerin devamsızlıkları ile ilgili işlemlerde, 08/12/2004 tarihli ve sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim.
DEVAM - DEVAMSIZLIK ve ÖĞRENİM HAKKI
BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ. Buraya okulunuzun web adresini yazınız.
KARŞIYAKA ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
YENİMAHALLE GAZİ ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ. TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ.
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
AKDAĞMADENİ TİCARET MESLEK LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
BÜYÜKÇİĞLİ ANADOLU LİSESİ
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
LİSE 1. SINIF (9. SINIF) ORTAK ALAN.
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
MUSTAFA REŞİT PAŞA İLKOKULU
MEB Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği RG Değişiklik Sayı Tarih
SINIF GEÇME.
Derinkuyu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ
TÜRK TELEKOM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ
GÜRÇEŞME ANADOLU LİSESİ
OCAKLAR MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
2014 YILI KUTLU DOĞUM HAFTASI KAPSAMINDA -SAKARYA İL MÜFTÜLÜĞÜ VE – SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİ İLE ORTAOKUL, İMAM HATİP ORTAOKULU, LİSE.
KARATAY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PDR HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
TALAS LİSESİ 2012/2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI REHBERLİK SERVİSİ
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Sınıf Geçme Yönetmeliği
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
SINIF GEÇME BAĞCILAR LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ. Not Sistemi Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde 5’li not sistemi uygulanır. PUAN NOT DERECE PUAN NOT.
YILDIZ TINAS İZMİROĞLU ANADOLU LİSESİ
SINIF GEÇME BİR DERSİN DÖNEM PUANI; a) Sınavlardan alınan puanların,
Sistemin temel niteliği, öğrenci başarısını anlık bir performansa dayalı olarak değil, geniş bir zaman dilimine yayarak belirlemektir.
MEB ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMALAR
Eğitimin doğasında var olan değişim ve gelişime paralel olarak, ortaöğretime geçiş modelinin işlevsel, sürdürülebilir ve esnek bir nitelik göstermesi.
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
Kalite Bizim İşimiz Sistemine HOŞGELDİNİZ.
MEB Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği RG Değişiklik Sayı Tarih
HAYRULLAH KEFOĞLU ANADOLU LİSESİ
Yıllar Disiplin kurulu toplanma sayısı Disiplin cezası alan öğrenci sayısı KınamaUzaklaştırma DİSİPLİN CEZASI.
GÜVERCİNLİK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
ORTAÖĞRETİMDE SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ.
OKULUN KISA TARİHÇESİ 1 Aralık 1949 tarihinde kız okulu olarak açılmıştır yılında İstasyon Caddesindeki şimdiki binasına taşınmıştır
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG)
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ 8.SINIF VELİ BİLGİLENDİRME SUNUSU
HURİYE EREN ORTAOKULU EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL-AİLE BİRLİĞİ TOPLANTISI
Eylül 2013 CUMARTESİ Resmî Gazete Sayı : YÖNETMELİK.
SINIF GEÇME VE SINAV YÖNETMELİĞİ. PUAN Ortaöğretimde Sınav, ödev, projeler ve uygulamalar, 100 tam puan üzerinden değerlendirilmektedir. Ortaöğretimde.
OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRME PROGRAMI
MEB ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ.
 AYIN EN ÇOK KİTAP OKUYAN ÖĞRENCİSİNİN ÖDÜLLENDİRİLMESİ  AYIN ÖĞRENCİSİNİN BELİRLENMESİ  AYIN EN TEMİZ SINIFI UYGULAMASI  KONFERANSLAR  KERMESLER.
SINIF GEÇME VE DERS SEÇİMİ
ÖĞRETMEN ATAMA VE YER DEĞİŞTİRME YÖNETMELİĞİ
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünce, Kitap Okumayı Yaygınlaştırmak amacıyla eğitim öğretim yılında ilçemizde düzenlenecek olan Kitap okuma yarışmasınının.
BİNBAŞI DÜNDAR TAŞER MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME (MERKEZİ ORTAK SINAV SİSTEMİ)
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
OKULUMUZA BURDAN BAŞLAYALIM.
SAVUR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Sunum transkripti:

9.SINIFLAR AİDİYET DUYGUSU GELİŞTİRME PROJESİ

PROJENİN HEDEF KİTLESİ 9.SINIFLAR

PROJENİN AMACI

9.Sınıf öğrencilerimizin farklı okul, sosyo-ekonomik çevreden gelmesi ve kişilik özelliklerinin birbirlerinden farklı olması nedeniyle; birbirleri, öğretmeleri ve idare ile olan ilişkilerinden kaynaklı sorunların en aza indirilmesi ayrıca akademik anlamada maksimum başarıya ulaşılmasını sağlamak adına, öğrencilerimizin sosyalleşmesi, okulun ana paydaşı olduğunu bilmesi, birbirleri ile yakınlaşan ve samimi ilişkiler kuran bireylerin kendini Şevket Pozcu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi topluluğuna bağlama ve varlığını hissetmesi duygusunu kazandırmaktır.

PROJE DEĞERLENDİRME KRİTERLERİ

Projenin uygulanabilirliğini arttırmak adına belirlenen kriterler vardır. Bu kriterlerin her biri 20 puan üzerinden değerlendirilecektir. Değerlendirme, oluşan komisyonun dönem içinde iki defa toplanacaktır. Bu toplantılar sonunda yapılan değerlendirmeler sonucunda en yüksek puana ulaşan şube birinci İlan edilecektir. Puanların eşitliği halinde şube puan ortalaması en yüksek olan birinci ilan edilecektir, hala bozulmaması halinde sırasıyla diğer kriterlere bakılarak eşitlik bozulacaktır. Birinci olan şube ödüllendirilecektir. Ayrıca bir sonraki değerlendirmeye kadar sınıf kapısının üzerinde flama asılacaktır.

a. Puan Ortalaması İlgili şubedeki yapılan tüm derslerin yazılı puan sonuçlarının aritmetik ortalaması alınarak şube başarı puanı elde edilecektir.

b. Devamsızlık Süreç içerisindeki kişisel olarak yapılan özürsüz devamsızlık toplamının iş gününe bölünerek elde edilecektir.

c. Disiplin Vakaları Değerlendirmede şube içerisinden; Kimsenin disipline gitmemiş olması 20 puan, 1 ile 3 disiplin vakasına 15 puan, 4 ile 5 disiplin vakasına 10 puan, 6 ve üzeri disiplin vakasına ise 0 puan verilecektir.

d. Etkinlikler düzenleme ve Katılım İlgili şubenin okul bünyesinde düzenlenecek olan sosyal ve kültürel etkinliklere katılım ve bu etkinliklerde gösterilen performanslara göre puanlama yapılacaktır. Düzenlenmesi düşünülen etkinlikler ise sportif, şiir, kompozisyon, Bilgi yarışması, satranç turnuvası gibi etkinlikler ile resmi ve bayrak törenlerine katılım. (resmi ve bayrak törenlerine geç kalmadan dolayı katılmayan öğrenciler şubesine eksi puan olarak yansıtılacaktır)

e. Veli Toplantılarına katılım Dönem içerisinde okul idaresinin düzenlemiş olduğu genel veli toplantılarına iştirak eden veli sayısının en fazla olan şube, sınıf rehber öğretmenlerinin tespiti ile bulunacaktır(imza sirkülerine bakılacaktır).

PROJE ÖDÜLLERİ GERÇEKLEŞME ŞEKLİ Birinci olan şubenin toplu olarak sinemaya götürülmesi, yada bowling turnuvası, ders yılı içerisinde en fazla birinciliği alan şubenin ise sabah kahvaltısına götürülmesi. Ayrıca dereceye giren şubelere başarı sertifikası verilecektir. (Değerlendirme sonucunda 2. Ve 3. Olan şubelere de çeşitli ödüller verilecektir.)

PROJE KOMİSYON ÜYELERİ Hatice DEMİRELLİ – Okul Müdürü Asuman KAYA - Müdür Yardımcısı Fikret YILDIRIM –Müdür Yardımcısı Şeref TAÇYILDIZ –Rehber öğretmen Özden TAŞ – Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Canan ÖZ- 9/E Sınıf Rehber Öğretmeni Ahmet KAYA -9/A Sınıf Rehber Öğretmeni Deniz ORTADAĞ – Disiplin Kurulu Üyesi Hülya ALTUNKAYA- Onur kurulu Üyesi Semanur GÖZÜ- Çocuk Gelişimi Eğitimi Bölüm Şefi Mey MAYRUK- Çocuk Gelişimi Eğitimi Öğretmeni Pınar YANPAR-Okul Meclis Başkanı Ceren ARAPASLAN -Onur Kurulu öğrenci temsilcisi Muhsin ESKİDEMİR – Okul Aile Birliği Üyesi

PROJE DANIŞMAN ÖĞRETMENLERİ Asuman KAYA - Müdür Yardımcısı Şeref TAÇYILDIZ –Rehber öğretmen Özden TAŞ – Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Yunus YALÇINKAYA– Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Gülşen GÜMÜŞGÖZ-Kimya Öğretmeni Pınar BARUT – Müzik Öğretmeni Ayla BAYAR- Tiyatro Öğretmeni Ali MERCAN – Beden Eğitimi Öğretmeni

PROJE MALİ FİNANSÖRLERİ Okul aile birliği, Okul idaresi,

PROJENİN BAŞARISI NEYE GÖRE BELİRLENECEKTİR 1- I.DÖNEM SÜRESİNCE 9.SINIFLARDAN DİSİPLİN KURULUNA YANSIYAN VAKA SAYISI 2- ŞUBE BAZINDA DEVAMSIZLIK ORTALAMASI 3- ŞUBE BAZINDA PUAN ORTALAMALARI 4-VELİ KATILIM SAYILARI

Eğitim sadece okumak değildir. Okudukları üzerinde düşünebilmek yeteneğidir (Hilty)

Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Nazım Hikmet