SCRATCH SUNU -2.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Kuşman Programında çalışabilmek için öncelikle, havuzdan Dr
Advertisements

Bilgilerimi sunuyorum
Not Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
Web Bilgi Girişi Kullanım Rehberi
HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU MENÜLER ŞEKİL , RESİM EKLEME TABLO EKLEME
Power Point’a Resim Nesneleri Ekleme ve Kullanma
KELİME İLEMCİ MODÜLÜ ÖĞRENME FAALİYETİ 2 2. BİÇİMLENDİRME.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilgi işlem Daire Başkanlığı
WORD ÖZET WORD’ü başlatmak için; Görev Çubuğu’ndan Başlat + Programlar + Word Yeni paragrafa başlarken ENTER tuşu kullanılır.
KURTKÖY TİCARET MESLEK LİSESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
HESAP TABLOSU PROGRAMLARI
Kodlama bilgisi gerekmez!
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Wordpress 2. Not
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersi
OGM SİTESİNDEN GİRİLEREK E-POSTA HESAP ŞİFRESİ DEĞİŞTİRME
WINDOWS ÖZET Klasöre girmek için veya dosya çalıştırmak için;
INTERNET EXPLORER TEMEL İŞLEMLER GOOGLE ARAMA TEKNİKLERİ
Kelime İşlemci Programı
Profesyonel sunu hazırlama
Template ve Macro Yaratma
DOSYA-KLASÖR VE DOSYA UZANTILARI
KISITLAMALAR (Constraints)
Bilgisayar Uygulamaları II
Microsoft Power Point Dersi
Dosya Yönetimi.
BİLGİSAYARDA DOSYA YÖNETİMİ
Temel Bilgi Teknolojileri 2
 Sık kullandığınız raporları Reports menüsünün altındaki User Report seçeneğinde açılan listeye ekleyerek raporlarınıza daha kolay ulaşabilirsiniz.
PROF. DR. NİZAMETTİN ERDURAN YARD. DOÇ.DR. ZEYNEP ÇİÇEK ÖNEM
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ BİLGİSAYAR 2 NOT 2
Bilgisayarda Ofis Programları
Bilgisayarda Ofis Programları
1.Adım: Kayıt geri almak için önce araç çubuğundan kayıt ara sekmesine basarak, geri alınacak evrak kaydı belirlenir.
YONT171 Bilgi Teknolojilerine Giriş I
HESAP TABLOSU PROGRAMLARI
Scratch programı eğlenceli bir ortamda resim, ses, müzik gibi çeşitli medya araçlarını bir araya getirebileceğimiz, kendi animasyonlarımızı, bilgisayar.
SUNU YAPIYORUM Hazırlayan:Merve Özdemir
HESAP TABLOSU PROGRAMLARI
 Klasör; bir programa yada herhangi bir uygulamaya ait dosyaların başka dosyalarla karışmaması için oluşturulan birimlerdir.  Klasörler sayesinde aradığımız.
TEMEL NESNE VE TABLO İŞLEMLERİ
5.1. Tablo Ekleme Kelime işlemci programında tablo eklemek için Ekle sekmesindeki Tablolar grubundan Tablo düğmesine tıklanır. A:Tablo; Bu kısmın üzerine.
ANİMASYON EKLEME SELDA GARGULİ
BTEP105 Ünite 2: Excel 2010.
Hafta Rapor Hazırlamak Form aracılığı ile tablolara veri girişi yapıldıktan sonra, ekran çıktısı veya yazıcı çıktısı almak amacı ile rapor hazırlanmaktadır.
Ödeme Planı.
Temel belge İşlemlerİ Microsoft Office Word 2007.
MICROSOFT OFFICE WORD 2007.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MESLEKİ AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ
Bilgisayar Entegre Ofis Programları-I
BİLİŞİM TEKNOLOJİ DERSİ KLAVYENİN TUŞLARI
C) BELGE DENETİMİ.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Bilişim Teknolojileri 5.ve 6. Sınıflar için ders notu
MS WORD Kullanımı OFFICE DÜĞMESİ HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU MENÜLER
1 RAP4LEO PROJE SAHİPLERİ İÇİN GÖRSEL KULLANIM KILAVUZU (v.1.07) Eğitim ve Kültür.
Öncelikle sisteme girmek için Google Chrome sayfası açıp adres çubuğuna kocaeli.meb.gov.tr/ets yazıyoruz.
PROGRAMLAMA VE SCRATCH.
DERS: MESLEKİ BİLGİSAYAR MODÜL -3: İŞLETİM SİSTEMİNİN KULLANILMASI.
DİLOVASİ TEKNİK LİSE VE Ç.P.L POWER POİNT 2003 ÖĞRETMEN= KÜRŞAT KUŞ =
Modül 5 WORD 2010 KULLANIMI  OFFICE DÜĞMESİ  HIZLI ERİŞİM ARAÇ ÇUBUĞU  MENÜLER  ŞEKİL, RESİM EKLEME  TABLO EKLEME  ETKİNLİKLER.
::: Soru Numarası Seçin :::
Bu Hafta Öğreneceklerimiz KLAVYE.
WORD KULLANIMI Office Word Programı ile çalışma sayfamıza  Yazı yazabilir,  Yazılarımızın görünümlerini değiştirebilir,  Tablolar oluşturabilir,  Resim.
Dosya Yönetimi.
DOSYA-KLASÖR VE SÜRÜCÜLER
GÖRSEL PROGRAMLAMA DİLİ:
Profesyonel sunu hazırlama
Program Kurulum Seti Hazırlamak
Resimli Başlık Düzeni Alt Başlık
Sunum transkripti:

SCRATCH SUNU -2

KOD BLOKLARINI EKLEMEK VE SİLMEK Karakter için eklenen kod bloğunu silmek için kod bloğu üzerine sağ tıklanır. Veya makas simgesine tıklanır. Eğer alt kısmında ona bağlı başka bloklarda varsa onlarda beraber silinir.

GERİ ALMAK Silinen bir karakter veya kod bloğunu geri getirmek için düzenle menüsünden Silmeseydim komutuna tıklarız. Sadece 1 önceki silinen komutu veya karakteri geri alır.

KOD BLOKLARINI ÇIKARMAK Kod bloklarını çıkarırken çıkarmak istediğimiz kod bloğunun alt tarafında ona bağlı başka bloklar varsa onlarda beraber çıkar.

KOD BLOĞUNU KOPYALAMAK Kopyalamak için kod bloğu üzerine sağ tıklanır ve açılan menüden kopyasını çıkar a tıklarız veya damga simgesine tıklarız. Bu işlem kod bloğunun aynı kodlama alanında kopyasını çıkarır.

KOD BLOKLARINI HAZIRLAMAK Kod blokları seçili karakter hangisi ise onun için çalışır. Her karakterin kendi kodlama alanı vardır. Örneğin sahnemizde kedi ve araba karakterleri olsun. Karakteri 100 adım ilerleten kod bloğunu kedi seçili iken kodlamışsak sadece kediyi 100 adım hareket ettirir.

KOD BLOĞUNU BAŞKA KARAKTERE KOPYALAMAK Arabayı hareket ettirmek için de ayrıca kod bloğu yazmalıyız eğer aynı hareketi yapacaksa baştan kodlamak yerine yazılan kod bloğunun kopyasını araba karakteri için kullanmalıyız.

Bunu yapmak için kod bloğunu seçip araba karakterinin üzerine sürükleyip bırakırız böylece kod bloğunun kopyasını araba karakterine eklemiş oluruz.

PROGRAMI ve KOD BLOĞUNU ÇALIŞTIRMAK ve DURDURMAK Programı çalıştırmak için kod bloğuna tıklarız veya eğer kod bloğunun üstüne eklemişsek bayrak simgesine tıkladığımızda da ona bağlı olan kod bloğu çalışır.

PROGRAMI ve KOD BLOĞUNU ÇALIŞTIRMAK ve DURDURMAK Programı çalıştırdıktan sonra üzerinde değişiklik yapmadan önce programı durdur düğmesine basarak durdurmalıyız. Kod bloğuna tıklayarak sadece o kod bloğunu durdururuz. Aynı kod bloğundaki kodlar eklendikleri sıra ile çalışır.

KOD BLOĞUNA NOT EKLEMEK Not eklemek için kod bloğu üzerine sağ tıklanır ve not ekle seçilir. Eklediğimiz bir notu silebilir, kopyalayabilir veya başka bir kod bloğuna taşıyabiliriz.

KARAKTERİN KOPYALAMAK Karakteri kopyalamak için üstüne sağ tıklarız açılan menüden kopyasını çıkar deriz veya damga simgesine tıklarız sonra karakterin üstüne tıklarız. KOPYASINI ÇIKAR

KARAKTERİ SİLMEK Karakteri silmek içinde üstüne sağ tıklarız açılan menüden sil e tıklarız veya makas simgesine tıklarız. SİL

KARAKTERİ YENİDEN ADLANDIRMAK Karaktere sağ tıklayıp açılan menüden info deriz veya karakterlerin bulunduğu ekranda karakterin sol üstündeki i harfine basarız. Açılan ekrandan karakterin adını değiştiririz.

KARAKTERİN BOYUTUNU DEĞİŞTİRMEK Karakterin boyutunu değiştirmek için araç çubuğundaki büyüt ve ufalt düğmelerini kullanırız. BÜYÜT UFALT

KOD BLOKLARININ İÇ İÇE EKLENMESİ

HAREKET KOD BLOĞU ?

OLAYLAR KOD BLOĞU

Örnek-1

Örnek-2

Örnek-3