İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
Advertisements

BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ KLİNİK ARAŞTIRMALAR BİRİMİ (KABİ)
Stratejik Plan Otomasyonu

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ Performans Değerlendirmesi
İZMİR YÜKSEK TEKNOLOJİ ENSTİTÜSÜ
Araştırma Görevlilerinin Öğrenci Laboratuvarlarına Katılımı
Kurulu ş Misyon Vizyon Amaçlar ve Hedefler E ğ itim-ö ğ retim alt yapısı Fakülte Bina Proje Süreci Akademik Kadro Da ğ ılımı Eylem Planı Stratejik Plan.
LİSANSÜSTÜ EĞİTİME İLİŞKİN SORUN VE ÖNERİLER
S.Ü. MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ KİMYA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
KOÜ HUKUK FAKÜLTESİ «Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunmaz.»
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
NEDEN Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik Bölümü ? .
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
ESPAÑA SİSTEMA DE EDUCACİÓN LA EDUCACİÓN SUPERİOR LA FORMACİÓN DE LOS DOCENTES AB Ülkelerinde Eğitim Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Nurcan BUNAR.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
Erzurum Teknik Üniversitesi Erzurum Teknik Üniversitesi’nin Misyonu Prof. Dr. Muammer YAYLALI Erzurum Teknik Üniversitei Rektörü.
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Doç. Dr. F. Kemal Sönmez Dr. Halit Apaydın Dr. Orgun Deveci
Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ SENATO TOPLANTISI SENATO TOPLANTISI 15 ARALIK 2011.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Uzmanlık Eğitiminin Akreditasyonu süreci neden gerekli ?
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü. Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
Yüksek kalite standartlarında tanı ve tedavi hizmeti sunmak
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şubat, 2012
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
Yüksek kalitede standartlarında tanı ve tedavi hizmeti sunmak
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
İÜ’de Eğitimde Yeniden Yapılanma Toplantısı , İÜ , İÜ.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
2015 UYGULAMASINDA ÖNCE ( ARASI TEŞVİK DEĞERLENDİRME İÇİN) A.GEÇİCİ AKADEMİK TEŞVİK KOMİSYONU (ÜNİVERSİTE DÜZEYİNDE) B.GEÇİCİ ÖN.
Erasmus Programı Personel Hareketliliği Faaliyeti Bilgilendirme Toplantısı Dış İlişkiler Ofisi.
T.C. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ FİZYOLOJİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLANI.
Türkiye’de Sağlık Eğitimi ve Sağlık İnsan Gücü Durumu Adem ÖZER Şube Müdürü.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 3- Ö ğ retim Üyeli ğ ine Yükseltilme ve Atanma YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ TÜBİTAK ARDEB PROJELERİ ARAŞTIRMA SUNUMU (Ağustos -2016)
Üniversite Hayatına Giriş Hazırlayan = Emine Büşra Ünsal
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
VETERİNER HEKİMLİĞİ TARİHİ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ORGANİZASYON (TEŞKİLAT) ŞEMASI
Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NORM KADRO YÖNETMELİĞİ

YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
MÜHENDİSLİK FAKÜLTELERİ İÇİN BİR AKADEMİK PERSONEL VERİ TABANI APEV
ANKARA ÜNİVERSİTESİ 6550 Sayılı Kanun Kapsamında
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler İngilizce Hazırlık Bölümü Amaçlara Yönelik Planlanan Eylemler ve Gerçekleştirilen Eylemler- Gerçekleşme Oranları

Devlet Konservatuvarı Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Diş Hekimliği Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

E ğ itim Fakültesi-1  Toplam Planlanan Eylemler: 60 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:55

E ğ itim Fakültesi-2

E ğ itim Fakültesi-3

Fen Edebiyat Fakültesi- 1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 36 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 27 1 ulusal 1uluslararası kitap, 2 ulusal makale 2 Uluslararası Kitap bölümü toplam 6 adet yayın

Fen Edebiyat Fakültesi- 2 3 ulusal 7 uluslararası toplam 10 makale

Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 15 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 12

Hukuk Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 9 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 5

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 53 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 38

Hemşirelik ve Sağlık Hizmetleri Bölümü a) Bölümde öğrenci eğitiminin ağırlıklı olarak klinik uygulama alanlarında gerçekleşmesi nedeniyle, öğrenme sürecinde olan öğrencilerin yeterli destek ve gözetim altında uygulamalarını gerçekleştirebilmesi için uzmanlık alanlarındaki eksik öğretim elemanı (öğretim üyesi/görevlisi, araştırma görevlisi)sayısını arttırmak - + b)Öğretim elemanı başına düşen ulusal ve uluslararası yayın sayısını arttırmak – c)Öğretim elemanlarının eğitici ve araştırmacı olarak rollerini destekleyecek en az bir hizmet içi eğitim programını gerçekleştirmek + d)Öğrencilerin hemşirelik hizmetlerinin gelişmesine katkı sağlayabilecek araştırma projelerinde yer almasını sağlamak ve sürdürmek + e)Öğrencilerin mesleki bilincini desteklemek için çeşitli kongre ve toplantılara katılımını sağlamak ve sürdürmek.+ f) ERASMUS programı kapsamında öğrenci değişim programlarının sürdürmek ve katılan öğrenci sayısını artırmak + g) Öğrencilerin toplumsal sorunlara duyarlılık kazanmalarına yönelik eğitim aktiviteleri gerçekleştirmek ve mevcut aktiviteleri sürdürmek + h) Başkent Üniversitesi Ankara Hastanesi’nde yürütülen hemşirelik hizmetlerinin kalitesinin iyileştirilmesine yönelik faaliyetlerde öğretim elemanlarının aktif katılımını sürdürmek + i) Bölümde eğitim ve öğretimin etkinliğini artırabilmek için dersliklerde ve öğretim elemanlarının odalarında yeterli araç, gereç ve teknik donanımı artırmak+ j)En az bir ulusal ve uluslararası bilimsel faaliyet organize etmek- k) ERASMUS programı kapsamında, öğretim elemanları değişim programlarını sürdürmek.- Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-3

Sa ğ lık Bilimleri Fakültesi-4 Spor Bilimleri Bölümü a) Öğretim elemanı başına düşen uluslar arası ve ulusal yayın sayısının arttırılması – b) Spor Bilimleri alanında güncel konulara yönelik panel veya seminer düzenlenmesi + c) Ulusal ve uluslararası bazda, disiplinler arası araştırma projelerinin planlanması ve uygulanması- d) Bölümümüzü tercih eden öğrenci sayısının ve kalitesinin arttırılması yönelik çalışmalar yapmak. + e) Mevcut olan teknik malzemenin yenilenerek daha sağlıklı koşullarda eğitim ve öğretime devam edilmesi + f) Spor Bilimleri öğrencilerinin bölüm projelerine katılımları sağlanarak akademik yaşantıya yönlendirilmesi+ g) Rekreasyon alanında bir öğretim üyesinin bölüm kadrosuna dâhil edilmesi+ h) Profesörlük süresi gelen öğretim üyesi için Profesörlük kadrosunun tahsis edilmesi ve atamanın gerçekleştirilmesi- i) ERASMUS programı çerçevesinde anlaşma yapılacak üniversite sayısını ve ülke çeşitliliğini artırarak, akademik personel değişimini arttırılması ve öğrenci değişiminin başlatılması -+ j) Spor Bilimleri alanında yer alan Kondisyonerlik, Aerobik ve Step Dans Uzmanlığı, Fitness Uzmanlığı gibi değişik alanlara yönelik sertifika programları başlatılması – k) Spor Bilimleri Bölümü bünyesinde yer alan Egzersiz Fizyolojisi laboratuarına bilimsel çalışmaların arttırılması için malzeme alınması – Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

 Toplam Planlanan Eylemler: 13 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 8 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler İ ktisadi İ dari Bilimler Fakültesi

i leti ş im Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Mühendislik Fakültesi-1

Mühendislik Fakültesi-2

Mühendislik Fakültesi-3

Mühendislik Fakültesi-4  Toplam Planlanan Eylemler: 60 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 42

Tıp Fakültesi-1

Tıp Fakültesi-2  Toplam Planlanan Eylemler: 24 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 23

Ticari Bilimler Fakültesi-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 17 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 11

Sa ğ lık Hizmetleri Meslek Yüksekokulları-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sa ğ lık Hizmetleri Meslek Yüksekokulları -2  Toplam Planlanan Eylemler: 21 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 15

Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 13 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 8

Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 7 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 6

Kazan Meslek Yüksekokulu  Toplam Planlanan Eylemler: 12 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 10

Avrupa Birli ğ i ve Uluslararası İ li ş kiler Enstitüsü

E ğ itim Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 8 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 6

Fen Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 5 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler: 4

Sa ğ lık Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sosyal Bilimler Enstitüsü-1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

Sosyal Bilimler Enstitüsü-2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler  Toplam Planlanan Eylemler: 18 Toplam Gerçekleştirilen Eylemler:15

İ ngilizce Hazırlık Bölümü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

2012 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren fakültelerin, toplam fakülte sayısı içindeki yüzdesi 11 / 14 % yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren enstitülerin, toplam enstitü sayısı içindeki yüzdesi 2012 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren yüksekokulların, toplam yüksekokul sayısı içindeki yüzdesi Rapor veren fakültelerin 2012 yılı için planladıkları somut toplam eylem-hedef sayısı Rapor veren fakültelerin 2012 yılı için gerçekleştirdikleri somut toplam eylem-hedef sayısı Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2012 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2012 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı

Spesifik S pecific Belli bir alan ile ilgili olmalı: öğrenci, makale sayısının artırılması, çalışan tatmininin yükseltilmesi.. Ölçülebilir M easurable Bilinen ölçü yöntemleri ile ölçülebilecek şekilde sayısal ifade edilmeli: dönem sonunda KPSS sınavını başaran mezunları yüzde 20 artırmak Ulaşılabilir A chievable Plan dönemi içinde ve mevcut kaynaklarla erişilebilir olmalıdır: insangücü, malzeme vs… Gerçekçi R ealistic Yaratıcı gerilim oluşturacak kadar cazip olmalı Karamsarlığa ya da umutsuzluğa sevk edecek kadar ütopik olmamalı Zaman T ime Hedef o dönem için uygun mu? Süre, hedefin gerçekleştirilmesi için yeterli mi? Öngörülen sürenin performans değerlemeye etkisi