Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü. Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü. Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve."— Sunum transkripti:

1 Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü

2 Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Sağlık Bilimleri Fakültesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İletişim Fakültesi Mühendislik Fakültesi Ticari Bilimler Fakültesi Kazan Meslek Yüksek Okulu Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Avrupa Birliği ve Uluslararası İlişkiler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Enstitüsü Sağlık Bilimleri Enstitüsü Sosyal Bilimler Enstitüsü İngilizce Hazırlık Bölümü Fakülte, Meslek Yüksekokulları ve Enstitüler bazında Stratejik Plan’da yer alan amaçlara yönelik eylemler: İçerik

3 Giriş

4  Devlet Konservatuvarı Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

5  Diş Hekimliği Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

6  Eğitim Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

7 Fen Edebiyat Fakültesi -1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler 2 3.00 ortalama 8 2

8 Fen Edebiyat Fakültesi -2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler Bahar 9, Güz 15+ 20 3 4

9 Güzel Sanatlar Tasarım ve Mimarlık Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

10 Sağlık Bilimleri Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

11  İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

12 İletişim Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

13  Mühendislik Fakültesi - 1 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler & Eylemler

14  Mühendislik Fakültesi - 2 Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler & Eylemler

15  Tıp Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler

16  Ticari Bilimler Fakültesi Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

17  Kazan Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

18 Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulları Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

19  Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

20  Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler & Eylemler

21  Avrupa Birliği ve Uluslararası İlişkiler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

22  Eğitim Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler

23  Fen Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

24  Sağlık Bilimleri Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

25  Sosyal Bilimler Enstitüsü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Hedefler

26  İngilizce Hazırlık Bölümü Stratejik Amaçlara Yönelik Olarak Eylemler

27  11 / 11, %100 2010 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren fakültelerin, toplam fakülte sayısı içindeki yüzdesi: 5 / 5, %100 2010 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren enstitülerin, toplam enstitü sayısı içindeki yüzdesi: 4 / 4, %100 2010 yılına ilişkin olarak değerlendirme raporu veren yüksekokulların, toplam yüksekokul sayısı içindeki yüzdesi: 121 Rapor veren fakültelerin 2010 yılı için planladıkları somut toplam eylem-hedef sayısı: 88, %72 Rapor veren fakültelerin 2010 yılı için gerçekleştirdikleri somut toplam eylem-hedef sayısı: 117 Üniversite bünyesinde toplanan raporlara göre 2010 yılı için gerçekleştirilen toplam somut hedef - eylem sayısı: 17 Revizyon gerektiren hedef - eylem sayısı : Sonuçlar

28  Öneriler Stratejik amaç ile hedefler arasındaki bağ Ölçülebilir, gerçekçi hedefler Etkileşim alanı içinde olan aktörlerin yer aldığı kademeli hedefler Hedeflere yönelik, somut ve güncel mevzuata uygun yıllık eylem planları Eylemlere ilişkin yıllık, düzenli değerlendirme raporları

29 Spesifik S pecific Belli bir alan ile ilgili olmalı: satış miktarının artırılması, tüketici tatmininin yükseltilmesi.. Ölçülebilir M easurable Bilinen ölçü yöntemleri ile ölçülebilecek şekilde sayısal ifade edilmeli: dönem sonunda satış miktarını yüzde 20 artırmak Ulaşılabilir A chievable Plan dönemi içinde ve mevcut kaynaklarla erişilebilir olmalıdır: insangücü, malzeme vs… Gerçekçi R ealistic Yaratıcı gerilim oluşturacak kadar çekici olmalı Karamsarlığa ya da umutsuzluğa sevk edecek kadar ütopik olmamalı Zaman T ime Hedef o dönem için uygun mu? Süre, hedefin gerçekleştirilmesi için yeterli mi? Öngörülen sürenin performans değerlemeye etkisi HEDEFLERİN BELİRLENMESİNDE SMART YAKLAŞIMI

30 Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü


"Akademik Değerlendirme Koordinatörlüğü. Devlet Konservatuvarı Diş Hekimliği Fakültesi Eğitim Fakültesi Fen Edebiyat Fakültesi Güzel Sanatlar Tasarım ve." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları