KURUM STANDARTLARI İLÇE-İL-MERKEZ DÜZEYLERDEKİ RAPORLARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1. GİRDİ KRİTERLERİ PUANLANDIRMA MATRİSLERİ
Advertisements

OKUL REHBERLİK SERVİSLERİ DESİMAL SİSTEMİ
OKULDA STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ
Kavramları Öğreniyorum
PERFORMANS ESASLI BÜTÇELEME (PEB) (YAPI-REHBER-PİLOT UYGULAMA)
Ø Eğitim süreci içersinde öğretim ve yönetim etkinliklerine paralel olarak, öğrencinin eğitimöğretim etkinliklerinden üst düzeyde yararlanmasını sağlamak.
İlköğretim Kurumları Standartları’nın İçeriği “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI
Risk Yönetimi Toplantımıza
İ K S İlköğretim Kurumları Standartları RAPORLAMA.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
VERİ GİRİŞLERİ.
REHBERLİK DERS II.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İKS İLE İLGİLİ YASAL DÜZENLEMELER ROL VE SORUMLULUKLAR
İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI YAZILIMI
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
ÖDÜL YÖNERGESİ. Kaymakamlığımız himayesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ödül Yönergesi üç farklı alanda verilmektedir. 1.Yönetici.
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
Denetim ve Rehberlik Sistemi ile İKS İlişkisi “ÇOCUKLARLA ÇOCUKLAR İÇİN”
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTLARI (İKS)
STRATEJİK PLANLANMA DA İZLEME DEĞERLENDİRME
OKULLARIN INTERNETE TAŞINMASINDA BÖTEB’ LERİN (BİLGİSAYAR ve ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ) ROLÜ.
İKS İLÇE-İL-MERKEZ DÜZEYLERDEKİ RAPORLARI. İLÇE DÜZEYİ RAPORLARI.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ Özel eğitim gerektiren bireylerin,yetersizliği olmayan akranlarıyla birlikte eğitim-öğretimlerini resmi okullarda sürdürmesi esasına.
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
İnsan Kaynakları Yönetiminin
İKS İLKÖĞRETİM KURUMLARI STANDARTI
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
İKS’NİN TEKNİK ÖZELLİKLERİ İLKÖĞRETİM KURUMU STANDARTLARI MODELİ
Kamu Kuruluşlarında Stratejik Yönetim
Ek:2 İlköğretim Kurumları Standartları Kavramlar-1 Standart Alanı: İlköğretim kurumlarındaki temel hizmet süreçlerine göre, ilişkili ve kategorik standart.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
MİLLİ Eğitim Bakanlığı Temel Eğitim Genel Müdürlüğü Eğitim Ortamlarının ve Öğrenme Süreçlerinin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı Mart Okul Öncesi.
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
YıllarTakdirTeşekkürOnur Belgesi ÖDÜL ALAN ÖĞRENCİ SAYILARI (TABLO-……) YıllarKütüphanedeki Kitap SayısıKütüphaneden Yararlanan.
Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Standartları
Milli Eğitim Müdürlüğü Temel Eğitim Şubesi Nisan 2015
KIRKLARELİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ İZLEME VE DEĞERLENDİRME Esra ERARSLAN.
PERFORMANS YÖNETİMİ SİSTEMİ
PROJE 1 AKRAN ARABULUCULUĞU.
«Okulöncesi ve İlköğretim Dönemi Öğrencilerinin Tanılanması Öncesinde Okulları Tarafından Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi» Mustafa AYRAL, Şadan.
Eğitim hakkı, ayrım gözetilmeksizin herkesin sahip olması gereken, vazgeçilemez ve devredilemez bir haktır. Eğitim hakkı, başta çocuklar olmak üzere herkesin,
BBY373 İnsan Kaynakları Yönetimi
ÖĞRENME AMAÇLARI Veri analizi kavramı ve sağladığı işlevleri hakkında bilgi edinmek Pazarlama araştırmalarında kullanılan istatistiksel analizlerin.
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
Yöneltme/Yerleştirme
MALİYE BAKANLIĞI BÜTÜNLEŞİK PORTAL PROJESİ T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
ÇUBUK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. SORU – CEVAP STRATEJİK PLANLAMA.
Özel eğitim hizmetleri kurulu, özel eğitim değerlendirme kurul raporu doğrultusunda özel eğitime ihtiyacı olan bireyi uygun resmî okul veya kuruma yerleştirir.
MEB İLKÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Okul Gelişim ve Rehberlik Şubesi İKS Proje Sorumlusu Program Geliştirme Uzm: Bahar KÜÇÜKTEPE Haziran 2010 İLKÖĞRETİM KURUMLARI.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
İKS UYGULAMA, İZLEME DEĞERLENDİRME İKS SONUÇLARIN PAYLAŞILMASI.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
OKUL ÖNCESİ UYUM PROGRAMI
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF UYUM PROGRAMI
ÖZEL EĞİTİM Özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin eğitim ve sosyal ihtiyaçlarını karşılamak için özel olarak yetiştirilmiş personel, geliştirilmiş eğitim.
İnsan Kaynakları Yönetiminin
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretim Kurumları Standartları
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
DESTEK EĞİTİM ODALARI.
REHBERLİK DERS II.
Sunum transkripti:

KURUM STANDARTLARI İLÇE-İL-MERKEZ DÜZEYLERDEKİ RAPORLARI

İLÇE DÜZEYİ RAPORLARI

Alt Standartlara Göre Okulların Mevcut Durum Göstergeleri Gerçekleşme Durumu- İlçe (KS_M01b)

Bu raporda, ilçede bulunan tüm ilköğretim okullarının belirlenen bir alt standartta mevcut durum ile ilgili verilerine yer verilmiştir. KS_M01b KURUM LİSTESİ Gerçekleşme Oranı Gerçekleşme Yüzdesi (%) 30103-Acil ve Riskli Durumlarda Güvenlik 1 286706-A İlköğretim Okulu 14/14 100 2 678145-B İlköğretim Okulu 7/14 50 3 361411-C İlköğretim Okulu 0/14 4 537316-D İlköğretim Okulu 5 583945-E İlköğretim Okulu Okulların, belirlenen alt standartta gerçekleştirme yüzdelerine bakılarak okulların o alt standarda ait önceliklendirilmesi aşamasında kullanılacaktır.

Alt Standart Bazında Mevcut Durumu Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı- ilçe (KS_M02b)

Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Bu raporda ilçede yer alan tüm okul sayısının, tüm alt standartlar bazında “sayısal dağılımlara yer verilmektedir. KS_M02b   ALT STANDARTLAR Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 1- 20201 – Sosyal, Sanatsal, Kültürel, Sportif Etkinlikler 3 2 5 4 14 2- 10203 – Öğretmenlerin Okul Yönetimine Katılımı 1 8 3- 10207 – Çocuklara ve Okul Yönetimine Katılımı  1 2  3  5  14  4- 10205 – Velilerin Okul Yönetimine Katılımı  5 4  1 

Tüm alt standartların belirlenen aralık sınırları “0-20, 21-40, 41-60, 61-80, 81-100” olarak belirlenmiştir.

Bu rapordaki amaç okulları sıralamadan, onların alt standartlar bazında durumlarını görebilmektir. Bir alt standartta 0-20 aralığında olan okul başka bir alt standartta 81-100 aralığında olabilecektir.

Alt Standartlara Göre Okulların Performans Göstergeleri Gerçekleşme Durumu- İlçe (detay) (KS_P01b)

Bu raporda ilçede bulunan tüm ilköğretim okullarının belirlenen bir alt standardın ve bu standardın performans göstergelerinin verilerine yer verilmektedir. KS_P01b KURUM LİSTESİ Gerçekleşme Oranı Gerçekleşme Yüzdesi (%) 30103-Acil ve Riskli Durumlarda Güvenlik 1 286706-A İlköğretim Okulu 8/17 47 2 678145-B İlköğretim Okulu 10/17 59 3 361411-C İlköğretim Okulu 11/17 65 4 537316-D İlköğretim Okulu 6/17 35 5 583945-E İlköğretim Okulu 17/17 100 İlçede bulunan tüm okulların belirlenen alt standart bazında önceliklendirilmesinde kullanılacaktır.

Alt Standart Bazında Performans Göstergelerini Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı İlçe (özet)(KS_P02b)

Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Bu raporda ilçede yer alan tüm okul sayısının, tüm alt standartlardaki performans göstergeleri aralıklarına uygun olarak “gerçekleşme yüzdelerinin” dağılımına yer verilmektedir. KS_P02b ALT STANDARTLAR Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 1- 20201 – Sosyal, Sanatsal, Kültürel, Sportif Etki 3 2 5 4 14 2- 10203 – Öğretmenlerin Okul Yönetimine Katılımı 1 8 3- 10207 – Çocuklara ve Okul Yönetimine Katılımı 4- 10205 – Velilerin Okul Yönetimine Katılımı 7 5- 30403- YİBO’da Yatakhanelerin Sağlığa Uygunluğu ve Temizliği

Alt Standartlara Göre Okullardaki Aktörlerin Algılanan Yarar Düzeylerine İlişkin Dağılımı- İlçe (KS_A01b)

Bu raporda; okul aktörlerin tüm alt standartlara yönelik algılarının tepe değerleri (mod) okul okul belirtilmiştir. KS_A01b ALT STANDARTLAR Yönetici Öğretmen Çocuk Veli 10101- Okul Gelişimi 1 286706-A İlköğretim Okulu Paylaşım Varlık  - 2 678145-B İlköğretim Okulu Yarar 3 361411-C İlköğretim Okulu 4 537316-D İlköğretim Okulu Varlık 5 583945-E İlköğretim Okulu İşlevsel 10204- Çocukların Okul Yönetimine Katılımı 1 329716-A İlköğretim Okulu 2 453623-B İlköğretim Okulu 3 342039-C İlköğretim Okulu Var Örnek olarak verilmiş raporda “Okul Gelişimi” alt standardına yönelik yöneticilerin “paylaşım”, öğretmenlerin “varlık” düzeyinde algılarının olduğu görülmüştür. Çocuk ve veliler ise algısal yarar ölçeği doldurmadıkları için raporda “-“ işareti ile gösterilmiştir.

Alt Standartlara Göre Genel Rapor-İlçe (KS_G01b) detay

Algılanan Yarar Düzeyi Bu raporda ilçede yer alan tüm ilköğretim okulları 43 alt standart bazında mevcut durum ve performans göstergelerinin “gerçekleşme oranı” ve “gerçekleşme yüzdeleri” ile okul aktörlerinin 5 düzeydeki algılarının tepe değerlerine yer verilmektedir. İKS_G01b ALT STANDART: 10101-Okul Gelişimi Mevcut Durum Göstergeleri Performans Algılanan Yarar Düzeyi Gerçekleşme Oranı Gerçekleşme Yüzdesi (%) Yönetici Öğretmen Çocuk Veli 1 286706-A İlköğretim Okulu 5/11 45 4/6 66 P Yr -- 2 678145-B İlköğretim Okulu 11/11 100 5/6 83 İ Y 3 361411-C İlköğretim Okulu 3/11 27 1/6 17 365136- D İlköğretim Okulu 6/11 55 5 284136- E İlköğretim Okulu 8/11 72 6/6

İL DÜZEYİNDE RAPORLAR

Seçilen Alt Standarttaki Mevcut Durumu Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı- İl (KS_M01c) detay

Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Bu raporda ildeki her bir ilçe ayrı ayrı başlıklar halinde ele alınmış, bu ilçelerdeki toplam okul sayısının, seçilen alt standartlardaki “mevcut durum göstergeleri” aralıklarına uygun olarak dağılımına yer verilmiştir. İS_M01c ALT STANDART A.10101- Okul Gelişimi: Okulda, stratejik planlamaya dayalı etkili bir okul gelişim planlaması yapılır, uygulanır ve sürekli geliştirilir. Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) İlçedeki Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 A İLÇESİ 6 2 9 13 30 B İLÇESİ 3 1 4 7 22 C İLÇESİ 14 11 46 D İLÇESİ 24 5 54 İl Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 152

Alt Standart Bazında Mevcut Durumu Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı- İl (KS_M02c) özet

Bu raporda ildeki yer alan okul sayısının, tüm alt standartlardaki “mevcut durum göstergeleri” aralıklarına uygun olarak “gerçekleşme yüzde”lerinin dağılımına yer verilmektedir. KS_M02c ALT STANDARTLAR Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) İl Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 1- 20201 – Sosyal, Sanatsal, Kültürel, Sportif Etkinlikler 30 75 5 42 152 2- 10203 – Öğretmenlerin Okul Yönetimine Katılımı 50 52 2 28 20 3- 10207 – Çocuklara ve Okul Yönetimine Katılımı 25 37 8 18 64 4- 10205 – Velilerin Okul Yönetimine Katılımı 43 56 38 7 5- 30101 – Okulda Fiziki Güvenlik 11 32 23 45 41 6- 30202 - Okul ve Yakın Çevresinde Şiddet ve İstismarı Önlemeye Yönelik Uygulamalar 35 10 24 58 7- 20101 – Çocukların Gelişim ve Öğrenme İhtiyaçları 27 8- 20107 – Eğitsel Rehberlik Faaliyetleri 12

Seçilen Alt Standarttaki Performans Göstergelerini Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı- İl (KS_P01c) detay

Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Bu raporda ildeki her bir ilçe ayrı ayrı başlıklar halinde ele alınmış, bu ilçelerdeki toplam okul sayısının, seçilen alt standartlardaki “performans göstergeleri” aralıklarına uygun olarak “gerçekleşme yüzde”lerinin dağılımına yer verilmiştir. A.10101- Okul Gelişimi: Okulda, stratejik planlamaya dayalı etkili bir okul gelişim planlaması yapılır, uygulanır ve sürekli geliştirilir. Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) İlçedeki Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 A İLÇESİ 6 2 9 13 30 B İLÇESİ 3 1 4 7 22 C İLÇESİ 14 11 46 D İLÇESİ 24 5 54 İl Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 152

Alt Standart Bazında Performans Göstergelerini Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı- İl (KS_P02c) özet

Bu raporda ildeki yer alan okul sayısının, tüm alt standartlardaki “performans göstergeleri” aralıklarına uygun olarak “gerçekleşme yüzde”lerinin dağılımına yer verilmektedir. İKS_P02c ALT STANDARTLAR (39) Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) İl Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 Okul Gelişimi 30 75 5 42 152 Kurum Çalışanlarının İstihdamı 50 52 2 28 20 Mesleki Gelişim Etkinlikleri 25 37 8 18 64 Oryantasyon Etkinlikleri 43 56 38 7 Çocuklara, Velilere ve Okul Personeline Yönelik Motivasyon Artırıcı Çalışmalar: 11 32 23 45 41 Çocuğun Başarısı: 35 10 24 58 Çocukların Okul Yönetimine Katılımı 27 Velilerin Okul Yönetimine Katılımı: 12 Velilerin Eğitim Sürecine Etkin Katılımı: Öğretmenlerin Okul Yönetimine Katılımı: Özel Bilgilerin Gizliliği:

MERKEZİ DÜZEYDE RAPORLAR

Seçilen Alt Standarttaki Mevcut Durumu Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı- Merkez (İKS_M01d)

Bu raporda iller ayrı ayrı başlıklar halinde ele alınmış, illerdeki toplam okul sayısının, seçilen alt standartlardaki “mevcut durum göstergeleri” belirlenen aralıklarına uygun olarak dağılımına yer verilmiştir. İKS_M01d A.10101- Okul Gelişimi Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) İldeki Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 A İLİ 21 41 19 35 36 152 B İLİ 500 520 20 280 200 1520 C İLİ 116 284 322 358 1196 D İLİ 37 85 110 249 136 617 ……. Ülke Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 33310

Alt Standart Bazında Mevcut Durumu Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı Merkez (İKS_M02d) özet

Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Bu raporda ülke genelindeki tüm illerde yer alan okul sayısının, tüm alt standart başlıklarında “mevcut durum göstergeleri” aralıklarına uygun olarak dağılıma yer verilmektedir. KS_M02d ALT STANDARTLAR Mevcut Durum Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Ülke Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 1- 10203 – Öğretmenlerin Okul Yönetimine Katılımı 7106 3854 6115 10018 6217 33310 2- 10207 – Çocuklara ve Okul Yönetimine Katılımı 12134 8623 2212 7120 3221 3- 10205 – Velilerin Okul Yönetimine Katılımı 8136 10217 9160 2407 3390 4- 30105 – YİBO Pansiyon Mekanlarının Güvenliği 18 223 87 78 36 442

Seçilen Alt Standarttaki Performans Göstergelerini Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı Merkez (KS_P01d) detay

Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Bu raporda iller ayrı ayrı başlıklar halinde ele alınmış, illerdeki toplam okul sayısının, seçilen alt standartlardaki “performans göstergeleri” belirlenen aralıklarına uygun olarak dağılımına yer verilmiştir. İKS_P01d A.10101- Okul Gelişimi Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) İldeki Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 A İLİ 21 41 19 35 36 152 B İLİ 500 520 20 280 200 1520 C İLİ 116 284 322 358 1196 D İLİ 37 85 110 249 136 617 Ülke Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 33310

Alt Standart Bazında Performans Göstergelerini Karşılama Yüzdelerine Göre Okulların Dağılımı Merkez (KS_P02d) özet

Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Bu raporda ülke genelindeki tüm illerde yer alan okul sayısının, tüm alt standart başlıklarında “performans göstergeleri” aralıklarına uygun olarak dağılımına yer verilmektedir. İKS_P02d ALT STANDARTLAR Performans Göstergelerinin Gerçekleşme Oran Aralıkları (%) Ülke Düzeyinde Toplam Okul Sayısı 81-100 61-80 41-60 21-40 0-20 1- 10203 – Öğretmenlerin Okul Yönetimine Katılımı 7106 3854 6115 10018 6217 33310 2- 10207 – Çocuklara ve Okul Yönetimine Katılımı 12134 8623 2212 7120 3221 3- 10205 – Velilerin Okul Yönetimine Katılımı 8136 10217 9160 2407 3390 4- 30105 – YİBO Pansiyon Mekanlarının Güvenliği 18 223 87 78 36 442

TEŞEKKÜRLER