Reklam Kampanyası. 380/22 İyimser Zaman En Olası Zaman Kötümser Zaman Önceki 1 Önceki 2 Önceki 3 basla000 a – Bütçe hazırlama ve onay101520basla b – Pazarlama.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
2013 MEDYA ANALİZ RAPORU.
Prof. Dr. Hüseyin BAŞLIGİL
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
REKLAMCILIK Hafta 5.
PERFORMANS ESASLI BÜTÇELEME (PEB) (YAPI-REHBER-PİLOT UYGULAMA)
Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları Stratejik Yönetim süreçlerinin Üniversitelerin hizmet kalitesine olan katkıları.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Nobody’s Unpredictable what do we see? STF004 Yerel TV Paneli
Projenin Yürütülmesi ve KAPANIŞ
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
İHTİYAÇ AKADEMİ’nin alt yapısı;
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
HAFTA I.
SORULARLA MERAK ETTİKLERİMİZ
Şimdi size, iki fotoğraf arasındaki farkı gösterelim.
NAKİT BÜTÇESİ İşletmenin gelecekteki çalışmaları ile ilgili olup,belirli bir dönem(genellikle bir yıl) nakit giriş ve çıkışlarının gösterildiği bir tablo.
Uluslararası Pazarlamada Tutundurma Vasıtaları
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
PERT.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI ORGANİZASYON ve SÜREÇ.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Hafta 08: Binom Dağılımı (Yrd.Doç.Dr. Levent AKSOY)
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Dijital Büro İstanbul Mayıs ADK Kampanyaları.
DOĞRUSAL PROGRAMLAMA FORMÜLASYON
Bilişim Teknolojileri için İşletme İstatistiği
Bölüm 07 Sürekli Olasılık Dağılımları
Pazarlama İletişimi Araçları
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
YENİ LINKZ MODELLERİ LinkZ 2010 Yeni Ürünler.
SÜREKLİ OLASILIK DAĞILIŞLARI Standart Normal Dağılım
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
Proje Zaman Yönetimi Proje Yönetimi.
TEKNOPAZARDESTEĞİ HAZİRAN 2016 ANKARA. Teknolojik Ürün, Tanıtım ve Pazarlama (TEKNOPAZAR) Destek Programı Bakanlığımıza bağlı Bilim ve Teknoloji Genel.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Fazilet Hazal Burmabıyık
İKİ BAĞIMSIZ ÖRNEK İÇİN TESTLER
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Sinema Ve Televizyon Bölümü
HALKLA İLİŞKİLER.
Proje Planlaması ve Programlanması
Medya Planlaması ve Stratejisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MAN 353 Tüketici Davranışının Temelleri
2018 YILI DRAGOS HASTANESİ FAALİYET SUNUMU
Kral şakirrrrrrrr Reklam remziiiiiiiiiiiiiiiiiiii Berat başkan oleyyyyyyyyyyyyyyyy i.
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

Reklam Kampanyası

380/22 İyimser Zaman En Olası Zaman Kötümser Zaman Önceki 1 Önceki 2 Önceki 3 basla000 a – Bütçe hazırlama ve onay101520basla b – Pazarlama personelinin seçimi5912basla c – Genel medya planının hazırlanması152530a d – Alt medya planlarının hazırlanması122025c e – Eğitim programının hazırlanması5812c f – Derslerin tasarlanması61420e g – Pazarlama personelinin eğitimi162025bf h – TV reklamlarının ajansla birlikte hazırlanması152535d i – Basılacak materyalin hazırlanması81520d j – Yazılı reklamların ajansla birlikte hazırlanması162330d k – Yazılı reklamların incelenmesi4912j l - TV reklamlarının incelenmesi3712h m – Basılacak materyalin baskılarının yapılması357i n – Yazılı reklamların basına verilmesi248gik o – TV reklamlarının yayına verilmesi4710l p - Pazarlama personelinin son değerlendirilmesi459gik q – Reklam kampanyasının başlatılması152030mno bitis000qp

Faaliyet Zamanı Erken Baslama Erken Bitis Gec Baslama Gec BitisBos Zaman Standard Sapma Proje118,67 5,86 basla a ,67 b8,830 64,573,3364,51,17 c24,171539,171539,1702,5 d19,539,1758,6739,1758,6702,17 e8,1739,1747,3351,559,6712,331,17 f13,6747,336159,6773,3312,332,33 g20,176181,1773,3393,512,331,5 h2558,6783,6758,6783,6703,33 i14,6758,6773,3378,1792,8319,52 j2358,6781,6761,8384,833,172,33 k8,6781,6790,3384,8393,53,171,33 l7,1783,6790,8383,6790,8301,5 m573,3378,3392,8397,8319,5,67 n4,3390,3394,6793,597,833,171 o790,8397,8390,8397,8301 p5,590,3395,83113,17118,6722,83,83 q20,8397,83118,6797,83118,6702,5 bitis0118,67 00

Projenin 4 ayda tamamlanma olasılığı nedir ? μ = σ 2 = 34.33; σ = 5.85 Z = (x – μ) / σ = (120 – ) / 5.85 Z = Z tablosundan ~ % 9 P(x <= 120) = %50 +%9 = %59 Projenin 115 günde tamamlanma olasılığı nedir? Z = (115 – ) / 5.85 = tablo değeri 0,2324 P (x <= 115) = % 50 - % 23 = % 27