Reklam Kampanyası
380/22 İyimser Zaman En Olası Zaman Kötümser Zaman Önceki 1 Önceki 2 Önceki 3 basla000 a – Bütçe hazırlama ve onay101520basla b – Pazarlama personelinin seçimi5912basla c – Genel medya planının hazırlanması152530a d – Alt medya planlarının hazırlanması122025c e – Eğitim programının hazırlanması5812c f – Derslerin tasarlanması61420e g – Pazarlama personelinin eğitimi162025bf h – TV reklamlarının ajansla birlikte hazırlanması152535d i – Basılacak materyalin hazırlanması81520d j – Yazılı reklamların ajansla birlikte hazırlanması162330d k – Yazılı reklamların incelenmesi4912j l - TV reklamlarının incelenmesi3712h m – Basılacak materyalin baskılarının yapılması357i n – Yazılı reklamların basına verilmesi248gik o – TV reklamlarının yayına verilmesi4710l p - Pazarlama personelinin son değerlendirilmesi459gik q – Reklam kampanyasının başlatılması152030mno bitis000qp
Faaliyet Zamanı Erken Baslama Erken Bitis Gec Baslama Gec BitisBos Zaman Standard Sapma Proje118,67 5,86 basla a ,67 b8,830 64,573,3364,51,17 c24,171539,171539,1702,5 d19,539,1758,6739,1758,6702,17 e8,1739,1747,3351,559,6712,331,17 f13,6747,336159,6773,3312,332,33 g20,176181,1773,3393,512,331,5 h2558,6783,6758,6783,6703,33 i14,6758,6773,3378,1792,8319,52 j2358,6781,6761,8384,833,172,33 k8,6781,6790,3384,8393,53,171,33 l7,1783,6790,8383,6790,8301,5 m573,3378,3392,8397,8319,5,67 n4,3390,3394,6793,597,833,171 o790,8397,8390,8397,8301 p5,590,3395,83113,17118,6722,83,83 q20,8397,83118,6797,83118,6702,5 bitis0118,67 00
Projenin 4 ayda tamamlanma olasılığı nedir ? μ = σ 2 = 34.33; σ = 5.85 Z = (x – μ) / σ = (120 – ) / 5.85 Z = Z tablosundan ~ % 9 P(x <= 120) = %50 +%9 = %59 Projenin 115 günde tamamlanma olasılığı nedir? Z = (115 – ) / 5.85 = tablo değeri 0,2324 P (x <= 115) = % 50 - % 23 = % 27