İçerik Proje Genel Bilgileri Proje Genel Amaçları Proje Hedef Grubu

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Presentation of the 21 ETCF II Partnerships ETCF-II is co-funded by the European Union and the Republic of Turkey TOBB.
Advertisements

AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI
KAZAN EFES TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ
Mesleki Eğitim Girişimleri Programı
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi EĞİTİM İHTİYAÇ ANALİZİ SEMİNERİ.
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ
ÖĞRETİM DÖNEMİ PLANLAMALAR VE HAZIRLIKLAR.
İşgücü Piyasası ve Eğitim Bilgi Dağıtım Sistemi
T.C. ANKARA KALKINMA AJANSI DOĞRUDAN FAALİYET DESTEK PROGRAMI-2010 ANKARA İLİ SEKTÖREL REKABET ANALİZİ FİZİBİLİTE PROJESİ ANKARA TİCARET ODASI 15 NİSAN.
OKULLARIMIZIN BAŞVURABİLECEĞİ HİBE PROGRAMLARI VE KAZANDIRACAKLARI
Bölgenin sosyal, kültürel ve ekonomik gelişimine katkıda bulunmak Vizyon’ u Güçlü bir sivil toplum bilinci ve ileri teknolojiyi kullanan, rekabet gücü.
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
KIRKLARELİ MERKEZ TİCARET MESLEK LİSESİ
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
Yaşar Üniversitesi Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
Yürütmekte olduğumuz proje Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanlığı- Avrupa Birliği Koordinasyon Dairesi Başkanlığı Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin.
Mayıs 2013 GAZİ ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ TRANSFER OFİSİ (TTO)
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENL İ K BAKANLI Ğ I–AVRUPA B İ RL İĞİ KOORD İ NASYON DA İ RES İ BAŞKANLI Ğ I TÜRK İ YE’DE MESLEK İ VE TEKN İ K E Ğİ T İ M İ N KAL.
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
KWELE PROJESİ ULUSAL ÇALIŞTAY SUNUMU Ulusal Çalıştayın Hedefleri ve Beklenen Sonuçları.
AYŞE ŞAHİN MESLEK LİSESİNDE EĞİTİM VERİLEN MESLEKİ EĞİTİM ALANLARI.
MESLEK ANALİZİ ÇALIŞTAYI III 21 – 25 Ocak 2013 Ankara
Comenius Okul Ortaklıkları Projesi
1 T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI.
HARMANCIK 75. YIL ÇOK PROGRAMLI LİSESİ Leonardo Da Vinci Hareketlilik Projesi 2012.
Türkiye’de Hayat Boyu Öğrenmenin Geliştirilmesi Projesi Paul Weide Ekip Lideri.
Muhasebe yardımcı elemanı; kişi, kurum ve kuruluşlarla ilgili yasal defterlerle belgeler hakkında bilgi sahibi olan, bu belgelerle muhasebede kullanılan.
ÖĞRENCİLER AB'Yİ ÖĞRENİYOR PROJESİ KIRSEHIR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ÖĞRETMEN BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 06 NİSAN 2015.
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
MESLEKİ EĞİTİMDE AVRUPA BİRLİĞİ FIRSATLARI
MALATYA VALİLİĞİ KOORDİNASYONUNDA TÜRKİYE SAKATLAR DERNEĞİ MALATYA ŞUBESİ TARAFINDAN YÜRÜTÜLMEKTE OLAN BU PROJE KALKINMA BAKANLIĞI TARAFINDAN SODES KAPSAMINDA.
ULUSAL MESLEKİ YETERLİLİK SİSTEMİ (UMYS) TR1-LEO Saruhanlı Almış Şentürk ATL, TL, METEM - MESTEKYEN Projesi Ulusal ve uluslararası meslek.
Türkiye’de Meslekî Eğitim ve Öğretimdeki Yeni Yaklaşımlar
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN TANITIMI VE YÖNLENDİRMESİNE İLİŞKİN
4. GELENEKSEL BAHAR TOPLANTIMIZA HOŞGELDİNİZ AKDENİZ SAĞLIK İDARECİLERİ DERNEĞİ.
Mahkûm Kadınlar İçin Kariyer Planlama Merkezleri Projesi
AHMET ERDEM TİCARET MESLEK LİSESİ
TRH2.IQVETII/P-03/246 AĞRI MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle) AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ 25 Aralık 2014-Ağrı.
MESLEKİ EĞİTİMİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ
İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ PROJESİ
ÖZEL EĞİTİMİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ
En İyiler İçin Çalışırız
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. ÖZELLİKLE KIZ ÇOCUKLARININ OKULA DEVAM ORANLARININ ARTTIRILMASI HİBE PROGRAMI.
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
Gümrük Birliği’nin Güncellenmesi Süreci
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. TRH2.1.IAREFG-II/P03/616 Sözleşme numaralı KIZ ÇOCUKLARIMIZ EĞİTİM HAYATINA.
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
MESLEK İ E Ğİ T İ MDE 3. BOYUT. GEREKÇE 10. Kalkınma Planı’nda yer alan;  "MESLEKİ GELİŞTİRME PROGRAMI"  "İŞ GÜCÜ PİYASASININ ETKİNLEŞTİRME PROGRAMI"
BAŞLANGIÇ TARİHİ: 01 Eylül 2014 PROJENİN SÜRESİ: 1 YIL.
GELİŞEN MESLEKLER VE ROBOTİK HİBE PROJESİ TÜRKİYE’DE MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMİN KALİTESİNİN ARTTIRILMASI Saffet ÇEBİ Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi TRH2.22IQVETII/P-03/756.
PRONET GÜVENLİK SİSTEMLERİ A. Ş
PROJESİ TRABZON AKÇAABAT ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ  Okulumuz Trabzon ili Akçaabat ilçesi sınırları içerisinde bulunmaktadır,  Okulumuzda.
T.C. MERSİN VALİLİĞİ TARSUS İMKB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ TEMSA GLOBAL SAN. VE TİC. A.Ş. ARASINDA YAPILAN EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
21/Ağustos/2015 Aydın 21/Ağustos/2015 Aydın Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projesi.
Een.ec.europa.eu Azimli KOBİ’lere Uluslararası büyüme ve inovasyon konularında yardımcı oluyoruz.
DOĞU ANADOLU TARIMSAL ÜRETİCİLER VE BESİCİLER BİRLİĞİ DERNEĞİ.
MUHASEBE VE FİNANS ÜMİT KÖSE Ö NSÖZ bu slaytta anlatılmak istenen bu alan üzerinde neler yapılabilir faydaları nelerdir Hayatımıza.
ARÇELİK ANONİM ŞİRKETİ İLE YAPILAN MESLEKİ EĞİTİM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ.
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ. Muhasebe ve Vergi Programı öğrencileri; ▫Muhasebe programı mezunlarına "Muhasebe Meslek Elemanı" unvanı verilmektedir.
İTÜ AB MERKEZİ ARAŞTIRMA OFİSİ
Mobİlya ve İç Mekan TasarImI AlanI
GÜMÜŞHANE HAYME ANA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Ali Osman Konakçı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi
KAYSERİ OKUL SANAYİ İŞBİRLİĞİ PROTOKOLLERİ
Tarımsal Gıda Endüstrisinde Yeni Girişimcilerin Uluslararasılaşması
Sunum transkripti:

İçerik Proje Genel Bilgileri Proje Genel Amaçları Proje Hedef Grubu Çağrı Merkezi Sektörü İstihdam Alanı Çağrı Merkezi Sektörünün Önemi ve Potansiyeli Türkiye Çağrı Merkezi Sektörü-Sektör Gelişimi Çağrı Merkezi Operatörlüğünde Eğitimin Önemi Proje Özel Amacı Proje Temel Faaliyetleri Projenin Beklenen Sonuçları

Proje Özet Bilgileri Teklif Çağrısının Başlığı: Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Arttırılması, Haziran 2012 Proje İmzalanma Tarihi: 14/07/2014 Proje Başlangıç Tarihi: 01/09/2014 Proje Bitiş Tarihi: 31/08/2015 Proje Süresi: 12 Ay

Proje Özet Bilgileri Proje Türü: Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin Arttırılması Operasyonu (IQVET) Hibe Projesi Proje Adı: Çağrı Merkezi Operatörlüğü Modüllerinin Geliştirilmesi Projenin Uygulandığı Yer: 1- Türkiye; TR32-Aydın, TR90-Giresun 2- İngiltere 3- Almanya Hibe Miktarı: 180.000 Euro Hibe Faydalanıcısı: Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Proje Ortakları: Çine Muhsin Kalkan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi - Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Proje İştirakçisi: Win Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş.

Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu lisesi

Çine Muhsin Kalkan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi

Win Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş.

Proje Genel Amaçları Proje, Meslek Liselerinin, Büro Yönetimi Alanına bağlı; "Çağrı Merkezi Operatörlüğü" dalının kurulması için gerekli tüm öğretim programı ve ders materyallerinin oluşturulması Oluşturulan bu yeni modülle proje ortağı 3 okulun mezunlarına pilot uygulama yapmayı, Bu modülü Milli Eğitim Bakanlığı'na sunarak, meslek liselerinin Büro Yönetimi alanında, "Çağrı Merkezi Operatörlüğü" eğitim dalının açılması için gerekli çalışmaları yapmayı amaçlamaktadır.

Proje Hedef Grubu Proje ortağı Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Çine Muhsin Kalkan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerinden mezun olmuş 60 kişi Mesleki ve Teknik Eğitim Kurumları Mesleki ve Teknik Eğitime yönelecek öğrenciler Mesleki ve Teknik Eğitim içindeki öğretmenler Çağrı Merkezi Sektörü

Çağrı Merkezi Sektörü İstihdam Alanı Çağrı Merkezi operatörlüğü; Engelliler Bayanlar Evde çalışmak isteyenler gibi toplumun dezavantajlı kesimleri Mezuniyet sonrası istihdam açısından dezavantajlı kişiler

Çağrı Merkezi Sektörünün Önemi ve Potansiyeli 1 çağrı merkezi masası ortalama 1-1,5 kişiye istihdam sağlamaktadır Diğer sanayilerde bir kişilik istihdam yaratma maliyeti çağrı merkezi sektöründeki kişi başı istihdam maliyetine göre yaklaşık 30 kat daha yüksek Taşıma, yiyecek-içecek, ofis hizmetleri ve eğitim gibi yan sektörler için pazar oluşumu sağlayarak büyük bir ekosistemi de harekete geçirir Türkiye offshore ismi verilen iş modeliyle özellikle Avrupa ülkelerine hizmet verebilecek önemli bir potansiyele sahiptir

Çağrı Merkezi Operatörlüğünde Eğitimin Önemi Sektördeki şirketlerin, operatör ihtiyacını karşılayabileceği herhangi bir örgün eğitim kurumu bulunmamaktadır Sektörde faaliyet gösteren şirketler her yeni eleman alımından sonra kendi bünyelerinde yaklaşık 30 iş günü eğitim vermektedirler. Ancak bu durum kendileri için ek mali külfet oluşturmakta ve tam olarak mesleğin gerektirdiği yeterliliklere sahip bireylerin yetiştirilmesi de mümkün olamamaktadır Günümüzde çağrı merkezlerinin sadece müşterilere yönelik hizmet ve temas noktası olarak kullanımının ötesinde müşterilere doğrudan ulaşarak tele satış, tahsilat takibi ve anket gibi amaçlarla kullanımı gün geçtikçe artmaktadır Çağrı merkezlerinin yeni fonksiyonlarını etkin şekilde yerine getirmesi için ticaret eğitimi almış operatörlere ihtiyacı vardır

Proje Özel Amacı Projemizin tüm faaliyetleri tamamlandığında , meslek liselerinin Büro Yönetimi alanında, "Çağrı Merkezi Operatörlüğü" eğitim dalının Türkiye'de ilk kez Aydın Osmangazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde açılması planlanmaktadır.

Proje Temel Faaliyetleri Çalışma ekibinin oluşturulması ve görev dağılımı Projenin kamuoyuna tanıtılması İngiltere ve Almanya’da sektör tanıma ziyaretleri ve işbaşı eğitimleri Yerli ve yabancı literatürlerin taranması Donanım ve yazılım tedariki Çalıştay yapılarak müfredatın, derslerin ve modüllerin tespiti Modüllerin yazılması ve taslak modüllerin basılması E-öğrenme materyallerinin hazırlanması Pilot Uygulamanın Yapılacağı Aydın Osmangazi Mesleki ve Ticaret Anadolu Lisesi, Çine Muhsin Kalkan Mesleki ve Ticaret Anadolu Lisesi ve Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Ticaret Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Eğitimci Eğitimi “Çağrı merkezi operatörlüğü” kurslarının düzenlenmesi Kariyer günü

Çalışma Ekibinin Oluşturulması ve Görev Dağılımı Projenin sağlıklı bir şekilde yürütülmesi için; Proje Genel Koordinatörü, Proje Koordinatörü, Proje Koordinatör Yardımcıları olmak üzere 6 kişilik Proje Yönetim Ekibi oluşturuldu. Proje Genel Sekreteri ve Proje Asistanı istihdam edildi. Yeminli Mali Müşavir, Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavir belirlendi.

Proje Ofisi Oluşturuldu

Proje Ön Hazırlık Toplantıları gerçekleştirildi

İngiltere ve Almanya’da Sektör Tanıma Ziyaretleri ve İşbaşı Eğitimleri

Yerli ve Yabancı Literatürlerin Taranması

Donanım ve Yazılım Tedariki

Çalıştay Yapılarak Müfredatın, derslerin ve Modüllerin Tespiti

Modüllerin Yazılması ve Taslak Modüllerin Basılması

E-öğrenme Materyallerinin Hazırlanması

Pilot Uygulamanın Yapılacağı Aydın Osmangazi Mesleki ve Ticaret Anadolu Lisesi, Çine Muhsin Kalkan Mesleki ve Ticaret Anadolu Lisesi ve Bulancak Akşemsettin Mesleki ve Ticaret Anadolu Lisesi Öğretmenlerinin Eğitici Eğitimi

“Çağrı Merkezi Operatörlüğü” kurslarının düzenlenmesi

Kariyer Günü

Teşekkür Ederiz