ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ Swot Analizi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
e ğ itim - ö ğ retim yılından ba ş layarak altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi.
Advertisements

BODRUM İ LÇES İ N İ N E Ğİ T İ M OLANAKLARI BAKIMINDAN MU Ğ LA ÜN İ VERS İ TES İ ’NDEN BEKLENT İ LER İ.
DAÜ Do ğ u Akdeniz Üniversitesi Mühendislik Fakültesi KKTC Dekan Prof. Dr. Hasan AMCA Aralık
İlköğretim Bölümü Matematik Öğretmenliği Programı
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
OKUL DENEYİMİ -I- Dr. Muhammed TURHAN.
Uzaktan Eğitim Kuramları
DERS SEÇİMİ Ne Zaman Nasıl.
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
ALMANCA MÜTERC İ M TERCÜMANLIK BÖLÜMÜ Swot Analizi.
Master in Advanced European and International Studies.
COMENIUS COMENIUS ÇOKLU OKUL ORTAKLI Ğ I. BOZOK ORTAOKULU.
( ) STRATEJ İ K PLANLAMA E Ğİ T İ M ÇALI Ş MALARI “SWOT ANALİZİ” NEDİR?
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
İNGİLİZ DİLBİLİM DERSLERİNİN SWOT ANALİZİ
Uluslar arası Dil Eğitimi Konferansı Sonraki Adımlar ve Kapanış Konuşması.
İ NG İ L İ ZCE Ö Ğ RETMENL İĞİ DERSLER İ N İ N SWOT ANAL İ Z İ Grup: Fireflies.
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
Çoklu Zekâ Kuramının Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Yansıması.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
Temel Öğretimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG) ORTAK SINAVLAR Rehberlik ve Araştırma Merkezi.
VERGİ DENETİM KURULU BAŞKANLIĞI VERGİ MÜFETTİŞ YARDIMCISI OLUNUR ? NASIL.
+ Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi. + Sunum İçeriği Eğitim Fakültesi Tarihçesi Eğitim Fakültesinin Şu Anki Durumu Öğrenci/Öğretim Elemanı Sayısı.
- Eğitici netbook pilot uygulaması Dr. Riina.Vuorikari, European Schoolnet.
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
5.BÖLÜM İLETİŞİM VE EĞİTİM Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan YILMAZ.
COMENIUS 2.1 EĞİTİM / ÖĞRETİM PERSONELİNİN YETİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK AVRUPA İŞBİRLİĞİ PROJELERİ.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
Okulumuz Çalılıöz Mahallesi 423. Sokak No:35’de yer almaktadır. Okulumuz tam gün eğitim yapmakta olup toplam 6 şubemiz ve 65 öğrencimiz bulunmaktadır.
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
TUR İ ZM FAKÜLTES İ GASTRONOM İ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ.
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
WEB TABANLI ÖĞRENME.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Uzaktan eğitim; - eğitim sisteminden doğan yüksek maliyeti düşürme, geleneksel eğitim modelinden daha yüksek verimin alındığı sanal sınıf ortamında.
DARICA ÜLKÜN YALÇIN ANADOLU LİSESİ
Yaratıcı Proje Fikirleri
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
10. Sınıf Seçmeli Ders Bilgilendirme Sunumu
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ.
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
16 Aralık 2014, Boğaziçi Üniversitesi ERG 2003 Eğitim raporu paneli
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
31 Ocak - 2 Şubat 2007 Dumlupinar Üniversitesi Kütahya
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Disiplin Sınıfta öğrenmeyi kolaylaştırıcı ortam oluşturulması için gerçekleştirilen işlemlerdir.
İSTASYON YÖNTEMİ.
EĞİTSEL OYUNLAR.
Erasmus projeleri kapsamında “Sağlıklı ve sorumlu bir yetişkinliğe doğru” adlı projenin Avrupalı öğrencilerin kültürler arası etkileşimi toplantısı.
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Hoş Geldiniz Sevgili Öğrenciler!
Geleceği İnşa Et….
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
Filiz KUŞKAYA MUMCU Tülin HAŞLAMAN Yasemin KOÇAK USLUEL
Dersi Planlama.
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ Swot Analizi

GÜÇLÜ YANLARI Bölüm ders içeriğinin hedef dilin kültürünü ve yaşama biçimini tanıma konusunda yeterli olması Öğretim teknoloji ve yöntemlerinin eğitim ortamında yansıtılması Eğitim programında 2. Yabancı dillin seçmeli olarak verilmesi Öğrenme kuramlarına dayanarak yabancı dil öğrenme ve öğretme kuramlarına geniş yer verilmesi

ZAYIF YÖNLERİ Sınıf mevcudunun ideal sayıdan fazla olması Sözlü iletişim alanına yeteri kadar yer verilmemesi Okul araç ve gereçlerinin yeterli olmaması

FIRSATLAR Avrupa Birliği sürecinde 2. Yabancı dilin tüm okullara getirilmesinin gündemde olması Özellikle kentlerde yaşayan ailelerin çocuklarının 2. Yabancı dile verdikleri önemin artması

TEHDİTLER Devletin Almanca öğretmenlerini diğer bölümlere göre daha az ataması Fen Edebiyat Fakültesi öğrencilerine pedagojik formasyon verilmesi Devlet kadrosuna girmek için KPSS’ nin zorunlu olması Bu bölümden mezun kişilerin genellikle öğretmenlikten başka bir meslek yapmaması