Öğretmen-Veli İşbirliği İçin Web Tabanlı Platform Projesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
Advertisements

VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
Yeni Portalının Tanıtımı eTwinning
TEFTİŞ TÜRLERİ VE TEFTİŞ İLKELERİ
EĞİTİMDE OKUL AİLE İŞBİRLİĞİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME Konu Adı: Dünyamızın İklim Zenginliği.
TASARIM TABANLI ARAŞTIRMA
DİKMEN MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Türkiye’de Eğitimin Kalitesi ve Eşitlik
SİBEL KURNAZ SERAP ARIMAN YAKUP ARSLAN
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİ.
FEVZİ PAŞA ORTAOKULU PROJENİN ADI: PROJENİN ADI: EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ EĞİTİMDE BAŞARI İÇİN BULUŞUYORUZ.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
ALMANCA MÜTERC İ M TERCÜMANLIK BÖLÜMÜ Swot Analizi.
VE BAŞETMEDE ÖĞRETMEN ROLÜ
PORTFOLYO NEDİR? NASIL HAZIRLANIR? ELEKTRONİK PORTFOLYO NEDİR?
COMENIUS COMENIUS ÇOKLU OKUL ORTAKLI Ğ I. BOZOK ORTAOKULU.
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN VE İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖZEL EĞİTİM ALAN ÖĞRENCİLERE BASİT DÜZEYDE ÖZ BAKIM VE GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİ KAZANDIRMAK İÇİN ÇOKLU.
Trabzon Valiliği koordinasyonunda Trabzon İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülmekte olan bu Proje, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından.
Öğretmen Veli İşbirliği için Web Tabanlı Platform Tasarımı
Özel Gereksinimli Çocuklar
KEPEZ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. TEMEL E Ğİ T İ MDEN ORTAÖ Ğ RET İ ME GEÇ İ Ş S İ STEM İ E ğ itimin do ğ asında var olan de ğ işim ve gelişime paralel.
BAHÇEL İ EVLER GAZ İ ’DE MART AYI “SAYGI” AYI De ğ erler E ğ itimi Projesi’nin pilot olarak uygulandı ğ ı sekiz okuldan biri olan Bahçelievler Gazi İ.
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
ÖZGÜVENLİ GELECEK. PROJENİN AMACI  Projenin temel amacı;  Ö ğ rencilerimizi topluma faydalı,çevreye duyarlı,sevgiyi ve saygıyı kendine ilke edinmi ş.
*Geleceğine Dokun *Hayallerini Söndürme *Çiçekler Koparılmasın
Sınav Rehberliği Konusunda
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
HUN ORTA OKULU REHBERLİK SERVİSİ
BEP GELİŞTİRME BİRİMİNİN GÖREVLERİ
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
OKUL VELİ EL ELE PROJESİ ŞAPHANE 2012
ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ Swot Analizi.
Uluslar arası Dil Eğitimi Konferansı Sonraki Adımlar ve Kapanış Konuşması.
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
YNT/YNTZ 514 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ YNT514-Hafta9 : Ürün ve Süreç Yenilikçiliği, Yeni Ürünler Prof. Dr. Atilla ELÇİ Aksaray Üniv., İ şletme Bölümü,
ÖZGÜVENLİ GELECEK.  Projenin temel amacı;  Ö ğ rencilerimizi topluma faydalı,çevreye duyarlı,sevgiyi ve saygıyı kendine ilke edinmi ş  Kendine güveni.
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli (TEOG) Süphan İŞNEL Psikolojik Danışman SİLVAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ.
Bilgi İşlem Birimi (Bilişim Teknolojileri Birimi)
Birnaz DUMAN Özlem ERAVCU Aslınur SEZGİN Fatma AK Yasin YILDIRIM
E Ğİ T İ M Ö Ğ RET İ M YILI BARAJ ORTAOKULU ORTAÖ Ğ RET İ ME GEÇ İ Ş S İ STEM İ B İ LG İ LEND İ RME SEM İ NER İ GÜLSÜM YALABUK Okul Psikolojik.
PROJE TABANLI ÖĞRENME SCIENTIX PORTAL Proje Tabanlı Öğrenme Sorgulamaya Dayalı Öğrenme.
Ö ğ retmen ve Ö ğ rencilerimizi Yeni E ğ itim Ve Ö ğ retim Yılında Ba ş arılar Dileriz. TURMEPA E Ğİ T İ M ve GÖNÜLLÜ BÖLÜMÜ.
Onur TAT Yasin ARMUTÇU Dursun ÜLKER
AÇIK KAYNAK KOD F.Merve SARIKAYA. Açık kaynak kod, ürünün kayna ğ ına rahatça erişebilme imkanı sunan bir uygulama geliştirme yöntemidir.
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ MADDE ay arasındaki özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin okul öncesi eğitimi zorunludur. Ancak,
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
 GELİŞMESİNE VE UYUMUNA YARDIMCI OLABİLMEK  EĞİTİM ORTAMINDAN YARARLANMASINI SAĞLAMAK
ORTAOKUL 5. SINIF OKULA UYUM PROGRAMI YÖNET İ C İ KILAVUZU Fatma AYDINLI.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Uzaktan Eğitim E-Portfolyo
Mesut Çakır TEŞEKKÜRLER.
WEB TABANLI ÖĞRENME.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU “VELİ UYUM” PROJESİ
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF OKULA UYUM PROGRAMI YÖNETİCİ KLAVUZU
ÖZEL ALTIN PUSULA ANAOKULU MİNİK KALPLER BÜYÜK İŞLER PROJESİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
KOCASİNAN RAM 2016 YILI FAALİYETLERİ
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
OKULLARDA REHBERL İ K SERV İ SLER İ – H İ ZMETLER İ.
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME
Sunum transkripti:

Öğretmen-Veli İşbirliği İçin Web Tabanlı Platform Projesi

Öğretmen-Veli İşbirliği İçin Web Tabanlı Platform Projesi Türk Eğitim Sisteminde öğretmen-veli iletişimi en önemli sorunlar arasında yer almaktadır. Bu sorunları gidermek amacıyla öğretmen-öğrenci iletişimi için daha kapsamlı ve kullanışlı bir web tabanlı platformun etkili olacağı düşünülmektedir.

Projenin Amacı Türk Eğitim Sisteminde öğretmen-veli iletişimini artıracak web tabanlı platform tasarlamak ve değerlendirmektir.

Projenin Hedefleri Eğitim sürecine velinin aktif katılımını sağlamak. Çocuğun gelişim ve uyumunda etkili bir işbirliği yapmak. Öğretmen ve veli arasında etkili iletişim imkânı sağlamak. Veli toplantılarında veliyi rahatsız eden durumların ortadan kaldırılarak öğretmen-veli işbirliğinin daha işlevsel hale getirilmesini sağlamak, İşbirliği sürecinde zaman tasarrufu sağlamak. Eğitimde verimliliğin sağlanarak öğrenci başarısını artırmak. Velileri çocuklarının gelişimine nasıl katkı yapabileceklerine dair bilgilendirmek.

Projenin Yöntemi Bu proje herhangi bir ilköğretim okulunda bir öğretmen, bir sınıf mevcudu kadar öğrenci ve bu öğrencilerin velileri üzerinde uygulanacaktır. Ayrıca projemiz iki aşamada gerçekleşecektir. Birincisi ortamın tasarlanması, diğeri ise değerlendirilmesidir. Proje aşamaları addie modeli takip edilerek tamamlanacaktır.

Projenin Aşamaları 1.Aşama: Ortam Tasarımı Analiz Tasarım Geliştirme Uygulama Değerlendirme 2.Aşama: Ortam Değerlendirilmesi Örneklem Çalışma Süresi Verilerin Analizi Verilerin Raporlaştırılması

Projenin Ekibi Barış ALTUNEL Elif KELEŞ Esin DURNA Hakan ÇITANAK Kevser KIZILTUĞ Mesut AYAZ Yeşim HİÇYILMAZ

Projenin İş Bölümü