BURADA HERKES ÖĞRETMEN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Oyun Oyunlaştırma Yöntemi
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
SORU-CEVAP YÖNTEMİ Tuba Koç Gülpınar Gökşen.
Soru Cevap Yöntemi Soru sormak her türlü öğrenmenin başıdır. Kafasında herhangi bir konu hakkında soru oluşturan kişi, artık meselenin farkına varmış,
Özel Öğretim Yöntemleri Aktif Öğrenme Teknikleri
Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
İşbirliğine Dayalı Öğrenme
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
DRAMA 11.HAFTA DRAMA YÖNTEMİYLE DERS İŞLEME MODELLERİ
DİNLEYİN ! GRUP ÜYELERİNİN BİRBİRLERİNİ DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN ! DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN !
Genel Öğretim Yöntemleri [Soru-cevap yöntemi]
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE DEĞERLENDİRME
İnteraktif eğitim anlayış bakış yöntem değişikliğidir.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Newton’un Hareket Kanunları
ÖRNEK OLAY.
Öğrencilerin birbirlerini tanımasına, görüşlerini, çözümlerini birebirleriyle paylaşmalarına el verişli yeni bir öğrenme tekniğidir.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
KART E Ş LE Ş T İ RME  NEDİR?  UYGULANMASI  AVANTAJLARI  DEZAVANTAJLARI  NEDİR?  UYGULANMASI  AVANTAJLARI  DEZAVANTAJLARI.
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
DRAMA 5. HAFTA DRAMANIN YAPISI VE UYGULANMA AŞAMALARI
Internet Projeleri Projeler, öğrencilerin belirli bir konuyu araştırmak amacıyla çeşitli türdeki (görsel, işitsel, görsel ve işitsel) kaynaklardan elde.
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
DOĞRU YANIT C SEÇENEĞİDİR DOĞRU YANIT D SEÇENEĞİDİR.
Ünite Portfolyö Sunumu
NESİ VAR ? Elif ŞAHİN.
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ
1 eğitimde yeni yaklaşımlar İbrahim KALYONCU Zehra Kitapçıoğlu İlköğretim Okulu Ocak 2007 Tonya Halk Eğitim Merkezi “ y e n i d e r s p r o g r a.
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
PROJE TABANLI ÖĞRENME NEDEN GEREKLİDİR?
Genel Öğretim Yöntemleri [Tartışma (discussion) yöntemi]
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
Özel Öğretim Yöntemleri Vızıltı
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Öğretim Teknikleri - III
Araştırma Yoluyla Öğretim Stratejisi
ÖĞRENME GALERİSİ.
Örnek Olay Yöntemi (Örnek Olay İncelemesi)
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1
ÖĞRETİMDE STRATEJİ Ali ÇELiK (Biyoloji).
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
PORTFOLYO DEĞERLENDİRME
ÖZGÜVEN BASAMAKLARI.
KEŞFEDEREK ÖĞRENME (BULUŞ YOLUYLA ÖĞRENME)
Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
Eğitim Psikolojisi -Eğitim Psikolojisinin Kapsamı-
ÖĞRETİM TEKNİKLERİ Grupla Öğretim Teknikleri
BASAMAKLI ÖĞRETİM MODELİ
DİL GELİŞİMİ.
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
Bilişim Teknolojileri Öğretim Yöntemleri. Öğretim Yöntemi Nedir?  Hedefe ulaşmak için izlenecek önceden belirlenmiş yol.(Oğuzkan,1981)  Bir sorunu çözmek,
Mutluköy İlköğretim Okulu
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
SAYGI.
Anlatım yöntemi kullanan öğretmen;  Dersine iyi hazırlanır.  Düzenli bir öğrenim planı hazırlar.  Bu planında sunu sürelerini sınırlar.  Konuyu öğrencilere.
TAM ÖĞRENME MODELİ.
KLİNİSYENLERLE BULUŞMA
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Fen Öğretiminin Genel Amaçları Prof. Dr. Fitnat KAPTAN Arş. Gör. Dr
BEYİN FIRTINASI TEKNİĞİ
SINIF DIŞI ÖĞRETİM TEKNİKLERİ
ÖĞRETİMİN PLANLANMASI
Sınav Türleri: Uzun Yanıtlı ve Kısa Yanıtlı
Sunum transkripti:

BURADA HERKES ÖĞRETMEN

Burada Herkes Öğretmen Bu teknik; Öğrencilerin ve öğretmenlerin bir konu hakkında beraberce kafa yorarak sonuçlar çıkarmaları veya daha özet bir ifade ile birbirlerine yardım ederek öğrenmeleri yöntemidir.

Burada Herkes Öğretmen Temeli işbirlikçi öğrenme modeline dayanan bu teknikte ; Öğrenci hem öğrenir, hem öğretir. Öğretmen ise yönlendirici durumundadır.

Yöntemin Uygulanması 1.Adım Öğrencilere küçük kart yada kağıtların dağıtılması

Yöntemin Uygulanması 2.Adım Öğrencilerin konuyu gözden geçirerek o konuda sorulmasını istedikleri soruyu yada tartışılmasını istedikleri noktayı karta yazmaları.

Yöntemin Uygulanması 3.Adım Kartların toplanması ve karıştırılarak yeniden dağıtılması

Yöntemin Uygulanması 4.Adım Öğrencilerin kendilerine gelen karttaki soruyu yada tartışma konusunu araştırıp ne söyleyeceğini saptamaları.

Yöntemin Uygulanması 5.Adım Soruların ve yanıtların sınıfa sunumu ve tartışılması

Yöntemin Avantajları Öğrencinin hatırlama, yargılama, değerlendirme, karar verme ve yaratıcı düşünmesini sağlar. Kişinin kendi kendini değerlendirmesini sağlar.

Yöntemin Deazantajları Sorulara cevap veremeyen öğrencinin kendine güveni azalır. Sorular iyi ifade edilemez ise, anlaşılmaz, kasıtlı ve yönlendirici olursa öğrencinin serbest düşünmesi engellenmiş olur.

Kaynaklar Aktif öğrenme,Prof.Dr.Kamile Ün.Açıkgöz