EK1- VAZİYET PLANI TARİH: Müşteri Adı / Ünvanı :

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENETÇİ BELGESİ VİZE İŞLEMİ
Advertisements

OLAY KOMUTA SİSTEMİ (OKS)
GAZ AÇMA SÜRECİ.
KONTROL-BAKIM, DANIŞMANLIK ve TOPRAKLAMA ÖLÇÜM HİZMETLERİ
Teknik Servis Programı
BAŞAK SİGORTA A.Ş. MÜDÜRLÜĞÜNE.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Uygulama sözleşmesi hazırlanırken dikkat edilmesi gereken hususlar
T.C SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Ender Topuz Ford Otosan - Yazılım mimarı
PATLAYICI ORTAM BULUNAN TESİSLERDE PROJELENDİRME ve RUHSAT İŞLEMLERİ
Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme.
“We set the standards” Bill GATES
TEMEL İLKYARDIM UYGULAMALARI
Geçici Faaliyet Belgesi elektronik başvuru dosyasında
HAFTA 7 OTEL SÖZLEŞMELERİ-DEVAM
MONTAJ KROKİSİ HABERLEŞME CİHAZLARI.
Petrol Mühendisleri Odası Chamber of Petroleum Engineers
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
KARTAL BELEDİYE BAŞKANLIĞI SİVİL SAVUNMA UZMANLIĞI 2010 YILI FAALİYETLERİ Kartal Belediyesi
HAFTA 8 OTEL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
Albay catering ÇERKEZKÖY /İSTANBUL Müşteri Adı / Ünvanı :
TAŞIT TANIMA SİSTEMİ Bu sistem, 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
Sunanın Adı | Şirket Adı
ATIK YÖNETİMİ. Elvan Bilge MENTEŞE. COMPONENTA Dökümcülük
Meslekte Haksız Rekabet Osman Dinçbaş Güney SMMM A.Ş.
SIVILAŞTIRILMIŞ PETROL GAZLARI (LPG) PİYASASINDA UYGULANACAK TEKNİK DÜZENLEMELER HAKKINDA YÖNETMELİK 5 Haziran 2007 tarihli ve sayılı Resmi Gazetede.
=>SES BİLGİSİ
Ücret Sistemleri ve Verimlilik Dersi Dönem İçi Çalışması
Ödeme Talep Formu hazırlanırken dikkat edilmesi gereken hususlar
 GVK 94 üncü maddesi GENEL TEVKİFAT uygulaması olmakla birlikte 2006 yılı başından itibaren uygulamaya giren GVK Geçici 67’inci maddesi de SPESİFİK-KISMİ-
BAZI VERİ YAPILARI Yılmaz KILIÇASLAN. Sunu Planı Bu derste, çizgeler gibi bazı teorik nesnelerin bellekte nasıl tutulduğunu ve algoritmalarca nasıl işlendiğini.
Restorasyon Projesi Nasıl Hazırlanır
ORTAK SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ
TURİZM HUKUKU SÖZLEŞMELERİ
Ödeme Planı.
OKUL HEMŞİRESİNİN GÖREV YETKİ SORUMLULUKLARI
MKYS KAREKODUNUN ZPL ‘YE ÇEVRİLEREK BASILMASI
İNTERNETTE GÜVENLİK BİLİŞİM SUÇLARI.
LOGO CRM ve SİPARİŞ OTOMASYONU
GENSER BÜRO MAK.TİC.LTD ŞTİ. DÖKÜMANTASYON ÇÖZÜM ÖNERİMİZ GENSER BÜRO MAKİNALARI VE BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD ŞTİ… RENK BİZİM İŞİMİZ.
OKULLARDA İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İŞ VE İŞLEM BASAMAKLARI
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ İŞ KAZALARINI ÖNLEME TEDBİRLERİ
Büyük endüstriyel kazalar
TAPU KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ TAKBİS/ERP DE BANKA BİLGİSİ DEĞİŞTİRME DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ MÜDÜRLÜĞÜ / PERSONEL SERVİSİ.
BUSİNESS CONTRAT. Bu kontrat Uluslararası satış ve alımda tarafların yükümlülüklerini gösterir. En temel husus bu kontrat ile tarafların zarar görmemesini.
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
PERİYODİK KONTROL ÇALIŞTAYI
Ocak 2016 Aralık 2017 Temmuz 2015 Haziran Ekim 2014 Ilk kontratlara ve site yapım islerine baslanması Aralık 2017 Samsun Lojistik Merkezinin.
Periyodik Kontroller-Ölçümler
TANKERİN ÖZELLİKLERİ.
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Ciddi Sonuçlara Neden Olabilecek Mallar
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
Tur Sırasında Kullanılan Evraklar
TEMEL İLKYARDIM UYGULAMALARI
MÜŞTERİ KAVRAMI Piyasadaki herhangi bir ürünü satın alan ya da faydalanan bu kişiler tüketici olarak adlandırılmaktadır. Ancak, ürün farklılaşması talep.
DIŞ MEKAN GÖRSELLERİ CEPHE GÖRÜNÜMSOKAK GÖRÜNÜM BİNA GİRİŞ GÖRÜNÜM BİNA GİRİŞİ.
Kaynak göstererek kullanabilirsiniz.
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
WEB İhbarı adresindeki Online İşlemler menüsüne tıklayarak hasar ihbarı sistemine giriş yapılır.
TEMEL İLKYARDIM UYGULAMALARI
2008/2 Sayılı Tasarım Desteği Hakkında Tebliğ
KKTC GİRİŞİMCİLİK PROJESİ - ÖNCELİK 2 İŞ PLANI
Sunum transkripti:

EK1- VAZİYET PLANI TARİH: Müşteri Adı / Ünvanı : KIRKLARELİ METRO SEYAHAT TAŞ. SAP SEVK KODU: EDİRNE-İSTANBUL OTOYOLU 57.KM OPET BENZİN İSTASYONU BABAESKİ / KIRKLARELİ Müşteri Adresi : MONTAJI YAPAN BÖLGE TEKNİK DESTEK SORUMLUSU İpragaz A.Ş. Yetkili teknik servisi tarafından LPG/LNG tankının montajı yukarıda çizilen vaziyet planına göre yapılmıştır. İpragaz A.Ş.’nin bilgisi dışında ve yetkili teknik servisleri dışında tank yeri değişimi veya tanka müdahale işlemleri yapılmayacaktır.Yetkisiz kişilerce yapılacak müdahalelerin sonucunda oluşabilecek standart dışı uygulamaların tekrar düzeltilmesi için servis bedeli ödemeyi,her türlü zarar,ziyan ve hukuki sorumluluğu üstlendiğimizi müşteri veya müşteri temsilcisi olarak beyan ve kabul ederim/z. MÜŞTERİ VEYA TEMSİLCİSİ

EK 2 – İZOMETRİ TARİH: Müşteri Adı / Ünvanı : KIRKLARELİ METRO SEYAHAT TAŞ. SAP SEVK KODU: EDİRNE-İSTANBUL OTOYOLU 57.KM OPET BENZİN İSTASYONU BABAESKİ / KIRKLARELİ Müşteri Adresi : MONTAJI YAPAN BÖLGE TEKNİK DESTEK SORUMLUSU İpragaz A.Ş. Yetkili teknik servisi tarafından yapılan LPG/LNG tesisatı yukarıdaki izometrik çizime göre yapılmıştır. İpragaz A.Ş.’nin bilgisi dışında ve yetkili teknik servisleri dışında tesisata herhangi bir müdahale yapılmayacaktır.Yetkisiz kişilerce yapılacak müdahalelerin sonucunda oluşabilecek standart dışı uygulamaların tekrar düzeltilmesi için servis bedeli ödemeyi,her türlü zarar,ziyan ve hukuki sorumluluğu üstlendiğimizi müşteri veya müşteri temsilcisi olarak beyan ve kabul ederim/z. MÜŞTERİ VEYA TEMSİLCİSİ

EK 3 – EKİPMAN VE YAKICI LİSTESİ TARİH: Müşteri Adı / Ünvanı : KIRKLARELİ METRO SEYAHAT TAŞ. SAP SEVK KODU: EDİRNE-İSTANBUL OTOYOLU 57.KM OPET BENZİN İSTASYONU BABAESKİ / KIRKLARELİ Müşteri Adresi : MONTAJI YAPAN BÖLGE TEKNİK DESTEK SORUMLUSU İpragaz A.Ş. Yetkili teknik servisi tarafından yapılan LPG/LNG tesisatının malzeme listesi ekte belirtilmiştir. Listede belirtilen gaz dedektörlerinin çalışır durumda kullanılması,korunması ve periyodik bakım sorumluluğu müşteriye aittir. İpragaz A.Ş.’nin bilgisi dışında ve yetkili teknik servisleri dışında tesisata müdahale işlemleri yapılmayacaktır.Yetkisiz kişilerce yapılacak müdahalelerin sonucunda oluşabilecek standart dışı uygulamaların tekrar düzeltilmesi için servis bedeli ödemeyi,her türlü zarar,ziyan ve hukuki sorumluluğu üstlendiğimizi müşteri veya müşteri temsilcisi olarak beyan ve kabul ederim/z. MÜŞTERİ VEYA TEMSİLCİSİ