İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Özgür GÜVEN GÜNAY, Prof. Dr. Pars TUNÇYÜREK
Advertisements

Ders geçme sistemi bilgilendirme
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ERZURUM
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ KLİNİK ARAŞTIRMALAR BİRİMİ (KABİ)
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
BEGEK Bilgilendirme Toplantısı ve Çalı ş ma Takvimi Çukurova Üniversitesi.
VERİ ÇEŞİTLERİ Doç. Dr. Turan SET
4 Adet İnteraktif Modüler Derslik 1 Adet Merkez Laboratuvarı
AKDAĞMADENİ TİCARET MESLEK LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
BÜYÜKÇİĞLİ ANADOLU LİSESİ
HASTANE ETİK KURULLARI
ÇALIŞAN SA Ğ LI Ğ I B İ R İ M İ Akdeniz Üniversitesi Hastanesi.
AİLE HEKİMLİĞİNDE HASTALIKLAR
NÜKLEER TIP TRAKYA BÖLGE TOPLANTILARI-6
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
/ 181 BolognaSürecinde 20 Nisan Dr. Zekeriya Aktürk Ders Bilgi Paketi Hazırlama - Amaç - Öğrenim.
Prof.Dr.Şükrü Hatun Dekan. Geçen Çalıştaydan bugüne.. Fakültemizde “canlı ve etkin bir eğitim” için heyecan sürüyor Öğrenci sayılarındaki artış eğitimle.
AİLE HEKİMLİĞİ ANABİLİM DALLARININ AİLE HEKİMLİĞİ UYGULAMASI VE EĞİTİMLERİNİN BUGÜNÜ VE GELECEĞİ İLE İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİ, GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ.
PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMLERİ DERSİ
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
ERENKÖY KIZ ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
BAŞAKŞEHİR EMİN SARAÇ ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ARAPÇA PROJE SINIFLARI
Eczacılık Fakültesi Ar ş ivi Olu ş turulmaya Ba ş lanıldı. Ulusal Hastane ve Kurum Eczacıları Kongresi
ANNE ÖLÜMLERİNİ ÖNLEME SEMPOZYUMU
MEB Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği RG Değişiklik Sayı Tarih
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ
SINIF GEÇME.
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINDA
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
2. GRUP Prof. Dr. Selma ÇİVİ Prof. Dr. Dilek GÜLDAL Doç. Dr. Yeşim UNCU Yrd. Doç. Dr. Nazlı ŞENSOY Yrd. Doç. Dr. Muharrem.
ANNE ÖLÜMLERİNİ ÖNLEME SEMPOZYUMU
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Yerleştirme (Staj) Hareketliliği Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Öğrenci Sorumlusu
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
KARATAY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ PDR HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
DİKKAT ! ORTA Ö Ğ RET İ M KURUMLAR YÖNETME Ğİ NDE S İ Z İ İ LG İ LEND İ REN ÖNEML İ DE ĞİŞİ KL İ KLER.
ÖLÇME VE DE Ğ ERLEND İ RME REHBERLİK SERVİSİ. PUAN DE Ğ ERLER İ VE DERECELER İ Puan Derece 85, ……………..Pekiyi 70,00-84,99 ……………İyi 60,00-69,99 ……………Orta.
Hastane Odası Tefrişi
SAĞLIK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ
MEB ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ.
Yrd.Doç.Dr. Özden ŞAHİN İZMİRLİ Proje Yürütücüsü Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü.
DERSLERDERS SAATİ TÜRK DİLİ2 TÜRK EDEBİYATI3 TARİH2 COĞRAFYA2 FİZİK2 KİMYA2 BİYOLOJİ2 SAĞLIK BİLGİSİ1 MATEMATİK4 GEOMETRİ2 YABANCI DİL6 İKİNCİ YABANCI.
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
Lisans Müfredatı ve Erken Klinik Eğitim Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 201.
SEREBRAL PALSİ SEMİNERİ
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
Dönem 6 Koordinatörlüğü Sunumu
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
KADIN SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Öğretim Yılı.
DÖNEM IV Dr. Özgür Mehtap.
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Kadın Hastalıkları ve Doğum Klinik Stajı
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Dönem 5 Tıp Eğitimi Çalıştayı 8 Mayıs 2017 Dr. Cem Cerit Dr. Ilgın Sade Dr. Dilara Pirhan.
1 Kasım 2017 Tıp Fakültesi Dekanlığı
Tıp Eğitimi İstanbul Tıp Fakültesi’ndeki 7 yıllık gözlem
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
KOÜ 11. Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Çalıştayı DÖNEM IV
Sunum transkripti:

İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ Doç. Dr. Müge Bıçakçıgil Kalaycı

İç Hastalıkları Klinik Stajı Yeditepe Üniversitesi Hastanesi İç hastalıkları Staj Kurulu’nun yönetiminde, iki kurumun olanakları kullanılarak uygulanacaktır: Yeditepe Üniversitesi Hastanesi İç Hastalıkları Kliniği ve Poliklinikleri İç Hastalıkları Anabilim Dalı Başkanı: Prof. Dr. Cengiz Pata (Staj Başkanı) İç Hastalıkları Anabilim Dalı Eğitim Sorumlusu: Doç Dr. Müge Bıçakçıgil Kalaycı Dönem 4 Koordinatörü: Prof. Dr. Gülçin Kantarcı Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İç hastalıkları Klinikleri İç Hastalıkları Klinikleri Eğitim Sorumlusu: Doç.Dr. Refik Demirtunç

Dönem 4 İç Hastalıkları Staj Hedefleri İç Hastalıkları stajı sonunda öğrenciler; sağlam ve hasta erişkine yaklaşımı bilir, koruyucu sağlık hizmetlerini benimser, erişkinde görülen hastalıkların tanısını, ayırıcı tanısını yapar, birinci basamak düzeyde uygun tedaviyi verebilir gerekli hastaların uygun şekilde sevk koşullarını sağlayıp bir üst basamak sağlık merkezine sevk edebilir.

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ İÇ HASTALIKLARI ANABİLİM DALI DÖNEM IV KLİNİK UYGULAMA DEĞERLENDİRME KILAVUZU Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesinde Dönem IV öğrencilerinin İç hastalıkları Klinik stajı sırasında etkin öğrenmeyi sağlama ve staj sırasındaki öğrenci performansını değerlendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Öğrenciler için tam puan 100’dür. Toplam 3 bölümde değerlendirme yapılması planlanmıştır.

ÖLÇME DEĞERLENDİRME BÖLÜMÜ MİNİ KLİNİK DEĞERLENDİRME ( Staj sırasında ara sözlü veya yazılı sınav) Her gün 5 öğrenci sabahtan Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesin’de hazırladığı hastayı 15.30-17.30 Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesi hastanesinde sorumlu öğretim üyesine sunacak. Buradan aldığı not % 5’nun oluşturur. PRATİK DEĞERLENDİRME NOTU: Staj kılavuzu Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesinde Dönem IV öğrencilerinin İç hastalıkları Klinik stajı sırasında etkin öğrenmeyi sağlama ve staj sırasındaki öğrenci performansını değerlendirmek amacıyla hazırlanmıştır. Haydarpaşa Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İç hastalıkları kliniklerinde öğrencinin yaptığı pratik uygulamaların değerlendirilmesi sonucunda alınan not sözlü notunun % 15’ini oluşturur. İÇ HASTALIKLARI STAJI GEÇME NOTU Toplam staj değerlendirmesinde 100 puan üzerinden 50 puan Yazılı %40+ mini klinik değerlendirme %5 Sözlü % 40+ pratik değerlendirme %15

DEVAM ZORUNLULUĞU Pratik (laboratuvar çalışması, tartışma, seminer, alan ve klinik çalışmaları) ve teorik derslere devam zorunludur. Pratik derslerin % 20sinden fazlasına mazeretsiz olarak katılmayan öğrenci, o ders kurulunun veya stajın ara sınavına alınmaz ve "F” notu almış sayılır.

Bu yıl farklı soru tipleri ile karşılacaksınız Kapsamlı eşleştirme Anahtar özellikli sorular

Soru Tipi:Anahtar özellikler Örnek

Soru Tipi:Anahtar özellikler Örnek

Soru Tipi:Anahtar özellikler Örnek 2

Soru Tipi:Anahtar özellikler Örnek 2

Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Yeditepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği’ne göre genel düzeyde “Tıp Eğitimi İşleyiş (http://www.yeditepe.edu.tr/ogrenim/yonetmelikler)