ŞİŞLİ İMKB HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
Advertisements

Bakanlık Düzeyinde Rehberlik Örgütü (Milli Eğitim Bakanı)
GÖNÜL KÖPRÜSÜ PROJESİ.
1 MURATLI İLÇE GENELİNDEKİ EĞİTİM ALMIŞ / ALMAMIŞ ENGELLİ BİREYLERİ TESPİT ETME VE TOPLUMA KAZANDIRMA PROJESİ 1.
ŞUBEMİZİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ KURSLARA HAZIRLIK VE UYUM SEMİNERİ
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
ADRES BİLGİLERİNİN TUTULMASINA İLİŞKİN DÜZENLEMELER T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 18 AĞUSTOS 2006 Mustafa DÖNER Genel.
TÜRK MİLLİ EĞİTİMİNİN İLKELERİ
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. İLÇE MİLLİ E Ğ İTİM MÜDÜRLÜĞÜ.
CUMHURİYET ORTAOKLULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
İSTATİSTİKİ BİLGİLERİN TOPLANDIĞI TÜM MODÜLLERDE YAPILACAK İŞLEMLER
12 Yıllık Zorunlu Eğitime Yönelik Uygulamalar
Sunuyu Hazırlayan:Belgin Topal
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
Bilişim Teknolojisi Sınıfları ile İlgili Genelge ve Yönergeler
POLATLI REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
Comenius Programı Onur AYDEMİR
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALTINDAĞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
DESTEK EĞİTİM ODASI VE ÖZEL EĞİTİM SINIFLARI AÇILMA SÜRECİ VE BU SINIFLARDA DERSE GİRECEK ÖĞRETMENLER Destek eğitim odası: Kaynaştırma uygulamaları yoluyla.
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
FAALİYET/PROJE EYLEM PLANLARI
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
KARS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 1. İLİNTARİHİ 2 …..Binada ………..m 2 alanda …….Kat…….Oda İLİN COĞRAFİ DURUMU 3.
ÖZEL EĞİTİM HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMI
ÖZEL EĞİTİM DÜZENLEMELERİ
Projeler için okulda 3 defa öğretmenler kurulu toplanmıştır. 1. Kurulda stratejik eylem planı ve projeler ana hatlarıyla değerlendirilmiştir. 2. Kurulda.
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
KAMAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Eğitim Öğretim Yılı Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş  (TEOGS) Sınavına Hazırlık Ve Başarıyı Artırma.
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
İLKÖĞRETİM TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI TAŞINILAN OKUL /YERLEŞİM BİRİMİ SAYISI ÖĞRENCİ SAYISI TAŞINILAN MERKEZ OKUL SAYISI.
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ÖZEL EĞİTİM SINIFI VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
MEİS MODÜLÜ BİLGİ GİRİŞİ
ÖNCELİK 2: HAYAT BOYU ÖĞRENME FIRSATLARININ VE SUNUMUNUN ARTIRILMASI.
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNİN AMAÇLARI YAPISI VE SORUNLARI
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Destek Eğitim Odaları.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
3. ÜNİTE TÜRKİYE’DE ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ İLE İLGİLİ ÖRGÜTLENME VE MEVZUAT.
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Türkiye'deki Yasal Düzenlemeler
YAYGIN EĞİTİM.
… Sınıf Öğretmeni.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
YAYGIN EĞİTİM.
DESTEK EĞİTİM ODALARI.
DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI DOSYALAMA YÖNERGESİ (1)
Sunum transkripti:

ŞİŞLİ İMKB HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ

İlçe Hayat Boyu Öğrenme, Halk Eğitimi Planlama ve İş Birliği Komisyonunun Görevleri Yaygın eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi, Planlanması, Ortaya çıkan güçlüklerin değerlendirilmesi Merkezler arasında iş birliği ve koordinasyon sağlanması, Etkinliklerin birlikte planlanması ve uygulamaya konulması, Hizmet tekrarı ve kaynak israfının önlenmesi ve verimliliğin artırılmasına yönelik kararlar almak Komisyon, ağustos ve ocak aylarında olmak üzere yılda iki defa toplanır.

Hayat Boyu Öğrenmede Temel Amaç ve Görevler Bilmeyenlere okuma-yazma öğretmek, bilenlere eksik eğitimlerini tamamlamaları için sürekli eğitim imkânları hazırlamak, Millî kültür değerlerinin korunmasına, dünya kültürüne açık olarak geliştirilmesine ve yaygınlaştırılmasına yardımcı olmak, Yöresel özellik ve ihtiyaçlara göre eğitim, öğretim, üretim, istihdam ve pazarlamaya yönelik çalışmalar ile nitelikli iş gücünün yetiştirilmesinde meslekî ve teknik içerikli eğitim çalışmaları yaptırmak, Bireylerin; bilimsel, girişimci, teknolojik, iktisadi, sosyal, kültürel gelişmelerini ve serbest zamanlarını en iyi şekilde değerlendirme ve kullanma alışkanlıkları kazandırmak, yeteneklerini geliştirme imkânını sağlamak, Özel eğitim gerektiren bireylere, gelişim özelliklerine göre, bireysel yeterlilikleri doğrultusunda okuma-yazma öğretmek, bilgi ve beceri kazanmalarını sağlamak Toplumda sevgi, hoşgörü, diyalog, iş birliği, farklılıklara saygı, yardımlaşma ve birikimleri paylaşma kültürünün gelişmesini sağlamak, Yaşlı bireylerin sosyal ve ekonomik hayata etkin olarak katılımları için eğitim çalışmaları yapmak

Hayat Boyu Öğrenmede İlkeler Herkese açıklık Tam gün tam yıl eğitim 07:00-24:00 (hafta içi ve hafta sonu) İhtiyaca uygunluk Süreklilik Geçerlilik Planlılık Yenilik ve gelişmeye açıklık Gönüllülük Her yerde eğitim Hayat boyu öğrenme Bilimsellik ve bütünlük İş birliği ve eş güdüm

Bu Amaç, Görev ve İlkeler Doğrultusunda Kurumumuzun Genel Tanıtımı ve Yaptığı Faaliyetler Adı Şişli İMKB Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü Adresi Esentepe Mah. Salih Tozan Sok. No:18 Şişli/İstanbul Telefonu   0(212) 356 06 66 -77 Fax  0 (212)356 03 03 E-mail  266210@meb.k12.tr sislihem@gmail.com Web Sitesi Adresi   http://www.sislihem.meb.k12.tr Kurum Müdürü Nadire KAZGAN Misyonumuz Anayasa, Türk Milli Eğitiminin genel amaçları ve temel ilkeleri ile Atatürk İlke ve İnkılâpları doğrultusunda evrensel hukuka, demokrasi ve insan haklarına uygun, planlı kalkınma hedefleri doğrultusunda tüm bireylere; ilgi, istek ve yeteneklerine göre, ekonomik, toplumsal ve kültürel gelişmelerini sağlayıcı nitelikte yaşam boyu öğrenme imkânı sağlamaktır. Vizyonumuz Bilgi ve beceriyle donatılmış bireyleri yetiştiren, vatandaş olma bilinci kazandıran, öğrenmeyi öğreten ve üretken birey olmalarını sağlayan öncü bir eğitim kurumu olmaktır.

1. Kurumun Tarihçesi Merkezimiz halkımıza ilgi,  istek ve yetenekleri doğrultusunda ekonomik, toplumsal ve kültürel gelişmelerini  sağlamaya yönelik olarak; çeşitli süre ve düzeylerde hayat boyu öğrenme anlayışı çerçevesinde hizmet vermektedir. 1988 yılında Kağıthane’nin  Şişli’den ayrılarak ilçe olmasından sonra Merkezimiz, Halil Rıfat Paşa Mahallesinde İl özel İdaresi tarafından tahsis edilen hizmet binasına nakledilmiş ve 2003 yılına kadar hizmetlerini burada devam ettirmiştir. 2003 yılında, Bakanlığımız ile İstanbul Menkul Kıymetler Borsası (İMKB) arasında imzalanan protokol çerçevesinde, Merkezimizin ismi Şişli İMKB Halk Eğitimi Merkezi olarak değiştirilmiş, bu protokole bağlı olarak Salih Tozan Sokak, No:18 Esentepe – Şişli adresinde yapılan yeni hizmet binasına nakledilmiş ve halen söz konusu binada hizmet vermektedir.

2. Kurum Binası Fiziki Yapı Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri 2 Resim-İş Atölyesi 1 Yiyecek İçecek Hizmetleri Giyim Teknolojileri Sınıfı El Sanatları Sınıfı 3 El sanatları/Nakış Sınıfı Dil Sınıfı Kültür Sınıfı Müzik Sınıfı Çok Amaçlı Salon Merkez Bina BT Sınıfı TOPLAM SINIF 19

TEKNOLOJİK EKİPMANLAR 3. Teknolojik Altyapı TEKNOLOJİK EKİPMANLAR ADET Bilgisayar 58 Projeksiyon 4 Laptop 1 Faks Fotokopi makinesi 2 Lazer yazıcı 5 Çok Fonksiyonlu Yazıcı İnternet Bağlantısı Telefon Bağlantısı

4. Kadro ve Personel Yapısı 2013-2014 ÖĞRETİM YILI PERSONELİ DURUMU SIRA NO GÖREVİ MEVCUT 1 Müdür 2 Müdür Baş Yardımcısı - 3 Müdür Yardımcısı 4 Görevlendirme ile çalışan Kadrolu Öğretmen 5 El Sanatları Teknolojileri /Nakış Öğretmeni 6 Bilişim Teknolojileri Öğretmeni 7 İngilizce Öğretmeni 8 Halk Oyunları Öğretmeni 9 Giyim Öğretmeni 10 Görsel Sanatlar/Resim Öğretmeni 12 Kadrosuz Usta Öğretici 41 14 Memur (Ücretli) 15 Hizmetli (Ücretli) 16 Şoför 56

5. Merkezimizde Açılan Kurs Türleri OKUMA YAZMA KURSLARI GENEL KURSLAR (Sosyal-Kültürel Kurslar) MESLEKİ VE TEKNİK KURSLAR

6. Okuma-Yazma Kurslarımız ve Kursiyer Sayıları SON ÜÇ YILDA AÇILAN OKUMA-YAZMA KURSLARI VE SERTİFİKA ALAN KURSİYER SAYILARI KURSLAR 2011-2012 2012-2013 2013-2014 (21 Ocak İtibariyle) AD K E T I. Kademe 30 289 19 308 8 69 15 84 7 77 85 II. Kademe 6 43 4 47 1 5 Okuma Yazma Sınavı I. Kademe 9 46 67 113 3 13 21 34 Okuma Yazma Sınavı II. Kademe 119 188 64 135 199 28 62 TOPLAM 54 447 209 656 267 191 458 14 123 187

7. Şişli Nüfusu ve Okumaz-Yazmaz Sayıları 2010 2011 2012 Nüfus 316058 320763 318217 Okumaz Yazmaz Sayıları 7820 ? 6687 Okuma Yazma Bilip Bilmediği Bilinmeyenlerin Sayısı 21064 17608 Okumaz Yazmazların Toplam Nüfusa Oranı %2,47 %2,10

8.İstanbul Okumaz Yazmaz Sayıları İLÇELER 2008 Yılı TÜİK verisi Okuma Yazma Bilmeyen 2012 Yılı Sonu TÜİK Verilerine Göre Okuma Yazma Bilmeyen TOPLAM 463.279 326.470 Adalar 435 286 Arnavutköy 9.679 6.911 Ataşehir 12.403 9.167 Avcılar 10.396 7.876 Bağcılar 32.225 20.813 Bahçelievler 21.194 14.209 Bakırköy 3.090 2.259 Başakşehir 7.276 5.980 Bayrampaşa 8.602 5.842 Beşiktaş 2.498 1.653 Beykoz 9.607 6.641 Beylikdüzü 3.274 2.709 Beyoğlu 11.886 8.433 Büyükçekmece 4.053 3.235 Çatalca 1.729 1.203 Çekmeköy 5.955 4.450 Esenler 21.947 13.781 Esenyurt 16.768 14.914 Eyüp 11.064 8.247 Fatih 17.699 11.745 Gaziosmanpaşa 19.412 13.449 Güngören 11.063 7.333 Kadıköy 8.525 5.698 Kağıthane 14.156 10.119 Kartal 15.450 11.118 Küçükçekmece 27.453 17.866 Maltepe 10.966 8.564 Pendik 19.467 14.280 Sancaktepe 11.937 8.956 Sarıyer 7.893 5.692 Silivri 3.505 2.514 Sultanbeyli 17.363 10.830 Sultangazi 21.156 15.052 Şile 1.254 903 Şişli 9.346 6.687 Tuzla 5.942 4.064 Ümraniye 20.356 15.120 Üsküdar 14.471 10.136 Zeytinburnu 11.784 7.735

9. 2014 OCAK AYINDA TESPİT EDİLEN OKUMAZ YAZMAZLAR VE BUNLARA YÖNELİK OLARAK AÇILACAK KURSLAR TESPİTİ YAPAN OKUL/KURUM TESPİT EDİLEN TOPLAM OKUMAZ YAZMAZ SAYISI VE AÇILACAK KURSLAR HALİDE EDİP ADIVAR İ.O. 280 KİŞİ Şişli Kaymakamlığımız ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğümüz öncülüğünce tespit edilen okuma yazma bilmeyen kişiler, kendilerine en yakın resmi ya da özel eğitim öğretim kurumunda ocak ve şubat ayı içerisinde okuma yazma kurslarına alınacaktır. ÖZEL EVRİM İ.O.-O.O. TALATPAŞA İ.O. HÜSEYİN AVNİ KURŞUN İ.O.-O.O. FUAT SOYLU İ.O. HARBİYE İ.O.-O.O. UĞUR ERKEY İ.O.-O.O. HANDAN ZİYA ÖNİŞ İ.O. G.S.S. TARCAN İ.O. SAİT ÇİFTÇİ İ.O. KURTULUŞ ANADOLU LİSESİ MUSTAFA SARIGÜL İ.O.-O.O. KUVAYİ MİLLİYE İ.O. FERİKÖY NECDET KOTİL İ.O. YUNUS EMRE ANAD. İ.H.L. ÖZEL KARAGÖZYAN ERMENİ ANAOKULU ŞİŞLİ MÜFTÜLÜĞÜ ÖZEL EVRİM ORTAOKULU ÖZEL MİNİK YILDIZLAR ANAOKULU YEKÜV NİLÜFER GÖKAY İ.O.-O.O. MAHMUT ŞEVKET PAŞA O.O.

10. Okuma Yazma Bilmediği Tespit Edilenlerin Okuma Yazma Kurslarına Katılmama Sebepleri Hamilelik, lohusalık Bebek ya da engelli çocuk bakımı İş durumu Yaşlılık, Kronik hastalıklar Ailevi nedenler Torunlarla meşguliyet Gelmek istemiyor

11.Son Üç Yılda Açılan Genel, Mesleki ve Teknik Kurslar ve Kursiyer Sayıları SON ÜÇ YILDA AÇILAN GENEL MESLEKİ VE TEKNİK KURSLAR VE KURSİYER SAYILARI KURSLAR 2011-2012 2012-2013 2013-2014 (21 Ocak İtibariyle) AD K E TOP. Genel Kurslar 160 2555 1211 3766 152 2517 1100 3617 110 1644 612 2276 Mesleki ve Teknik Kurslar 195 3637 662 4299 201 3556 885 4441 141 2667 473 3140 TOPLAM 355 6192 1873 8065 353 6073 1985 8058 251 4311 1085 5416

12.İşbirliği Yapılan Kurum, Kuruluş ve STK’lar 2013 – 2014 İstanbul Valiliği Büyük Mükellefler Vergi Dairesi Genel Kurmay Başkanlığı Şöhret Tiyatro, Sinema, Ses Sanatçıları Derneği Şişli Kaymakamlığı Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Emniyet Müdürlüğü Şişli Altı Nokta Körler Derneği İstanbul Büyükşehir Belediyesi İmza Derneği Şişli Belediyesi Boğaziçi Eğitimciler Derneği İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Akademi İstanbul Derneği Darülaceze Müessese Müdürlüğü

13. Seminer Çalışmalarımız 2013 – 2014 Bilinçli tüketim semineri İnternet cafe işletmecilerine yönelik seminer çalışması Kadın hastalıkları semineri Kadınlarda seçme seçilme hakkı konulu seminer El sanatları öğretmenlerinin mesleki eğitimine yönelik seminerler Giyim öğretmenlerinin mesleki eğitimine yönelik seminerler Beslenme, obezite ve hijyen eğitimi semineri Ana çocuk sağlığı eğitimi semineri İletişim becerileri Öfke kontrolü Yaşam becerileri geliştirme

14. Açık Öğretim Lisesi Öğrenci Sayıları SON ÜÇ YILIN ÖĞRENCİ SAYILARI ÖĞRENCİ DURUMU 2011-2012 2012-2013 2013-2014 TOP. AKTİF 2834 3124 3437 3734 3610 3892 DONUK (Bir Dönem Kayıt Yenilemeyen) 290 297 282 TOPLAM

15. Açık Öğretim Ortaokulu Öğrenci Sayıları SON ÜÇ YILIN ÖĞRENCİ SAYILARI ÖĞRENCİ DURUMU 2011-2012 2012-2013 2013-2014 TOP. YENİ KAYIT 125 677 142 730 220 1026 KAYIT YENİLEME 552 588 806 TOPLAM

16. Planlama/ Değerlendirme Yaygın Eğitim İhtiyaçları Açılacak kurslarla ilgili alan araştırmalarının yaygınlaştırılması, mevcut imkânlar kullanılarak en uzak yerleşim birimlerine kadar ulaşılmaya azami gayret gösterilmesi, İlçemizdeki okuma-yazma bilmeyen vatandaşları tespit etmek için Okul Müdürlükleri, Müftülükler, Mahalle Muhtarları ve Sivil Toplum Kuruluşlarıyla işbirliği yapılması, ihtiyaç duyulan yerlerde okuma-yazma kurslarının açılması, okuma- yazma bilenlere yönelik alanlarda 1 ve 2. Kademe okuma- yazma sınavlarının yapılması. Kurs açılması ile ilgili müracaatlar Halk Eğitimi Merkezine ulaştıktan sonra söz konusu kursların açılması ile ilgili planlama yapılması,

17. Hayat Boyu Öğrenmede Karşılaşılan Güçlükler Araç-gereç ve donanım eksikliği Kadrolu personelinin bulunmayışı Merkeze ait ya da tahsis edilen bir aracın bulunmaması Meslek kurslarını tamamlayanlara istihdam imkânı sağlanamaması Hizmet binasının vatandaşlarımızın kolaylıkla ulaşabileceği güzergahta bulunmaması, bulunduğu konumun eğimliliği, ulaşım güçlüğü İşbirliği protokollerinde yer alan bazı yükümlülüklerin protokol yapılan taraflarca zaman zaman yerine getirilmemesi Eğitim alacak bireylerin maddi açıdan yeterince desteklenememesi, Yaşlıların okuma-yazma kitaplarındaki yazıları okumakta zorlanıyor olmaları, yaşlılar için okuma-yazma kitaplarının bu durum dikkate alınarak basılmamış olması Okumaz-Yazmaz vatandaşlarımızın belirtilen adreslerde bulunamaması, telefonlarına ulaşılamaması

18.1.Merkezler Arasında İşbirliği ve Koordinasyon Yönündeki Karar/Öneriler, Uygulamaya Yönelik Olarak Alınan Kararlar Örgün ve yaygın eğitimden yararlanan bireylerin kendilerini geliştirmelerine teşvik edilmesi, Okul öncesi eğitime önem vererek yaygınlaştırılması ile ilgili azami imkân ve gayretin gösterilmesi, Teknolojik gelişmeler takip edilerek bunların bireylerce kullanılmasına ve yaygınlaştırılmasına imkân sağlanması, Bireylerin aldıkları mesleki ve teknik bilgileri, kendileri ve toplum yararına kullanmalarına imkân sağlamak üzere istihdam alanı oluşturulması için gerekli gayretin gösterilmesi, İhtiyaç tespiti için tüm kişi ve kuruluşlarla işbirliği yapılarak zamanında gerekli planlamanın yapılması, Kurumların yerlerini gösteren yön tabelalarının işbirlikleri çerçevesinde yapılarak belirli yerlere konulması için çalışmalar yapılması, Çağımızda ihtiyaç duyulan mesleklerin tanıtılması ve bu meslek kuruluşlarına geziler düzenlenmesi, ayrıca tanıtıcı seminerler verilmesinin sağlanması, Kursiyer kayıtlarının kursiyer başvuru formuna göre yapılmasına ve başvuru sahibi tarafından formun imzalanmasına, Çini atölyesinde gerek eğitim düzeneğinde aktif hale getirilen ve birçok malzemesi alınan çini fırınının eksik malzemelerinin teminin edilmesi; atölye için gerekli malzemelerinin tamamlanması. 2014 HEMFEST çalışmaları göz önüne alınarak, hazırlık çalışmalarının başlatılması, komisyonların kurulması ve sistemli çalışma yapılması Yıl sonu sergilerle ilgili çalışmalarda kurslarla birlikte planlanarak düzenli, planlı yürütülmesi. Yıl içinde toplantı, yarışma, sergi, panel, gezi, sempozyum, festival, fuar ve benzeri kurs dışı etkinlikler düzenlenmesi.

18.2.Merkezler Arasında İşbirliği ve Koordinasyon Yönündeki Karar/Öneriler, Uygulamaya Yönelik Olarak Alınan Kararlar Milli Eğitim Bakanlığı Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğünün, sürekli güncellenen mevcut modüler programlarının öğretmenler, usta öğreticiler ve sivil toplum kuruluşlarına tanıtılmas Tüm öğretmen ve usta öğreticilerimize yönelik hizmet içi eğitimlerin yapılması, Okumaz-yazmaz vatandaşlarımız genelde çalışan kişiler ya da çocuklarına bakmakla yükümlü olan ev hanımları olmaları nedeniyle, kurslara devam konusunda söz konusu olan sıkıntıların giderilmesine yönelik çalışmalar yapılması, İlçemizde ilköğretim okullarının tümünde tam gün eğitim öğretim yapılması nedeniyle, I.Kademe Okuma-Yazma kurslarında öğretmen görevlendirme noktasında yer yer sıkıntılar yaşanmakta olduğu dikkate alınarak gönüllü öğreticiler ile bu sorunun aşılmaya çalışılması, Merkezimizde Açık Öğretim Okulları ile ilgili kayıt, kayıt yenileme, öğrenci kimliği ve öğrenci belgesi düzenleme, öğrenci nakil işlemleri gibi her türlü iş ve işlemin titizlikle yapılması, Çalışma takvimine göre, Eğitim- Öğretim yılı içinde kutlanacak belirli gün ve haftaların amaca uygun işlenebilmesi için planlama yapılarak hazırlanacak programlar doğrultusunda uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesi, ayrıca sık sık haftalarla ilgili bilgilendirme toplantıları yapılması, Öğretmen ve usta öğreticiler arasında zümre toplantıları yapılması, Kursiyerlere yönelik yıl içinde motive edici çalışmalar yapılması, Yıl içinde toplantı, yarışma, sergi, panel, gezi, sempozyum, festival, fuar ve benzeri kurs dışı eğitsel etkinlikler düzenlenmesi, Toplum eğitimi çalışmaları kapsamında aile planlaması, bulaşıcı hastalıklar, deprem ve benzeri konularda seminer düzenlenmesi,

18.3.Merkezler Arasında İşbirliği ve Koordinasyon Yönündeki Karar/Öneriler, Uygulamaya Yönelik Olarak Alınan Kararlar Özel, resmî kurum ve kuruluşlar, sivil toplum kuruluşları ile iş birliğinde yerel olarak düzenlenecek kurslar için merkez müdürlüğünce protokoller hazırlanıp uygulanması. İşaret Dili ve Tercümanlığı, Bilgisayar Bakım Onarım, Bilgisayar Ağ Sistemleri gibi uzmanlık gerektiren kursların merkezde açılması. Çalışan kişilere yönelik sosyal ve kültürel kursların açılması, Talebe göre hasta ve yaşlı bakımı/çocuk bakımı, ilk yardım kurslarının açılması, Örgün/yaygın eğitimden yararlanan bireylerin mesleki eğitim edinmelerinin sağlanması, Örgün/yaygın eğitimden yararlanan bireylerin sosyal ve kültürel gelişiminin sağlanması, Her yaştaki bireylerin uygun teknoloji ve iletişim araçlarından yararlanmasının sağlanması, Kursiyerlerin istihdam edilmesi amacıyla kurslar açılması, Ders ve Yoklama defterlerinin zamanında ve düzgün işlenmesi, Kursların ziyaret edilip denetlenmesi.

TEŞEKKÜR EDERİZ